tjaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat doen.
jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag
Ja ja er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch
Toevallig voor de vakantie op school een variant op gemaakt
Oja?
Zijn jouw ouders boeren?quote:
Ons tosti apparaat is naar de klotequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gooi er dadelijk een tosti in.
nee, maar we hebben wel een eigen bedrijf en dan is warm eten 's middags voor ons makkelijker omdat mn vader vaak 's avonds afspraken ed heeft.quote:
eigen belangquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ons tosti apparaat is naar de klote
Ik geef met moederdag wel een nieuwe aan mijn moeder
Whehe. Wij hebben van die tosti's van de Makro, die zijn zwaar chill.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ons tosti apparaat is naar de klote
Ik geef met moederdag wel een nieuwe aan mijn moeder
precies, en ik doe er ook nog een goede waterkoker bijquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
precies, en ik doe er ook nog een goede waterkoker bij
Je moet toch watquote:
www.hardcoreradio.nlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kutzooi. Op 3FM is nou "eighties request" en op StuBru een kutprogramma. Wat moet ik nu luisteren?
Gewoon zelf muziek afspelen op je computer...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kutzooi. Op 3FM is nou "eighties request" en op StuBru een kutprogramma. Wat moet ik nu luisteren?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
www.hardcoreradio.nl [afbeelding]
Ik heb op dit moment maar zes gig erop staan, dus dat begint ook te vervelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Gewoon zelf muziek afspelen op je computer...![]()
wat jij wilquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Da's kutmuziek. Ik zoek de last.fm player wel even op.
nieuwe downloadenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment maar zes gig erop staan, dus dat begint ook te vervelen.
Ik zit te wachten tot 3 juli het nieuwe Muse album komt.quote:
Gewoon meer downloaden iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment maar zes gig erop staan, dus dat begint ook te vervelen.
Er is toch wel meer muziek die je mooi vindquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot 3 juli het nieuwe Muse album komt.
ik zie wat mn moeder voor zich zelf koopt, of mn vader haaltquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet toch wat
Voor de rest weet ik het ook niet hoor
Ik koop een modelbouwbootjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zie wat mn moeder voor zich zelf koopt, of mn vader haaltEn ach, ik moet toch om 10 uur werken, me moeder er voor 10 uur uit op Moederdag? No way!
Als je het pauper "MP3" formaat gebruikt wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef 14.gif het volgende:
6 gig is als het goed is alsnog 100 uur ofzo trouwens![]()
Hier ook niet, maar ik ben er zelf dan ook niet eerder dan 1 uur uitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zie wat mn moeder voor zich zelf koopt, of mn vader haaltEn ach, ik moet toch om 10 uur werken, me moeder er voor 10 uur uit op Moederdag? No way!
leuk johquote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik ben er zelf dan ook niet eerder dan 1 uur uit
Blij dat ik niks heb met vaderdag![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het pauper "MP3" formaat gebruikt wel ja.
.flac to da bone.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het pauper "MP3" formaat gebruikt wel ja.
scheiding en weinig tot geen contact meer met mijn vaderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |