ah zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
scheiding en weinig tot geen contact meer met mijn vader
smakelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Magoed, ff tosti doen.
een bosje bloemenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef B_BOY het volgende:
ik moet oko nog iets kopen voor moederdag iemand tips?
Hij belde gisteren nog wel voor mijn verjaardag, dat viel me dan nog meequote:
Haha, ach toch nog wel aardig dat ie ff belt enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij belde gisteren nog wel voor mijn verjaardag, dat viel me dan nog meeHij vroeg of ik nog een keer langskwam is zijn cafe in Neede. Binnenkort maar eens kijken
Dan weet ze tenminste zeker dat ze wat leuks heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
een bosje bloemen
Mn moeder koopt altijd alles voor zich zelf met zoiets, ook voor haar verjaardag![]()
Iets wat ie al een hele tijd niet meer heeft gedaan, het kan ook zijn dat mijn oma heeft gezegd dat ie moest bellen enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, ach toch nog wel aardig dat ie ff belt enzo
Mwah, no offence verder, maar zelfs dat vindt ik eigenlijk nog vrij afstandlijk, hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, ach toch nog wel aardig dat ie ff belt enzo
daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan weet ze tenminste zeker dat ze wat leuks heeft
dat klopt, maar als een van je ouders zelfs op je verjaardag al niks meer van zich laat horen. Ik weet natuurlijk het hoe en waar daar thuis, maar tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, no offence verder, maar zelfs dat vindt ik eigenlijk nog vrij afstandlijk, hoor...![]()
Je ontbijtje weggekregen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef VASND het volgende:
zoo, bist ik wehr.
das op zich wel oke dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij belde gisteren nog wel voor mijn verjaardag, dat viel me dan nog meeHij vroeg of ik nog een keer langskwam is zijn cafe in Neede. Binnenkort maar eens kijken
ja, nu zijn alle vlindertjes in mn buik verdronken.quote:
Is ie altijd al geweest, heeft zich nooit echt voor ons geintresseerd en wij ook niet echt voor hem. Maar dat komt ook erg door zijn gedrag in die jaren enzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, no offence verder, maar zelfs dat vindt ik eigenlijk nog vrij afstandlijk, hoor...![]()
moordenaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef VASND het volgende:
[..]
ja, nu zijn alle vlindertjes in mn buik verdronken.
hopelijk.
jij dierenbeul! Ik ga je aangeven bij de het Wereld Natuur Fondsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef VASND het volgende:
[..]
hopelijk.
Je doet maar, ik ben blij als ze ff weg zijn want ik kan dr niet veel mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij dierenbeul! Ik ga je aangeven bij de het Wereld Natuur Fonds
Foeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef VASND het volgende:
[..]
hopelijk.
tja, ik heb het idee dat ie het afgelopen jaar veranderd is qua gedrag enzoquote:
want?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Je doet maar, ik ben blij als ze ff weg zijn want ik kan dr niet veel mee.
Das dan toch fijn ofniet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, ik heb het idee dat ie het afgelopen jaar veranderd is qua gedrag enzo![]()
doegquote:
haha, ik ga zo etenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, ik post nu nog ff snel door naar de 100, en dan ga ik maar eens naar buiten![]()
gister had ik nog 8484quote:Aantal posts: 8686 (gemiddeld 38 per dag)
Dat had ik toch al uitgelegd?quote:
Ik hoop het jaquote:
Ik ga je vandaag inhalen, vind ik.quote:
ooh ja, maar ik heb niet alles gelezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat had ik toch al uitgelegd?
Het verhaal dat uitmondde in de discussie of bi wel bestond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |