HQ versie: klikquote:Zij was een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk. Dat gebeurt ons allemaal, oehoehoe
Dat gebeurt ons allemaal...
Ze blijft lekker.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:03 schreef Duiveltja het volgende:
Silvie van der Vaart.
[afbeelding]
[..]
HQ versie: klik
Zo lang ze maar niet gaat praten, want dan heb je het idee dat ze het tegen achterlijke mensen heeft. Maar dat heeft meer met haar zelf te maken denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Anna Nicole Smith:
[afbeelding]
En een achteraanzicht:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens perezhilton.com heeft Brit na de keizersnede een infectie gekregen (misschien dat ze daarom haar kind telkens als een basketbal op de grond laat stuiteren)..waardoor ze het gewicht minder snel verliest.
Mind you tijdens De Toxic video was ze al wat steviger dan toen ze net begon.
Britney kan er mede door make up en goed haar echt leuk uitzien, maar in het dagelijks leven zoals hier zou ze mij echt niet opvallen.
ik weer...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:59 schreef bladibladibla het volgende:
Mijn God...
Als er iemand blij moet zijn met persoonlijke visagisten en computerprogramma's als fotoshop is het Britney Spears wel. Dat mens ziet er altijd zo verschrikkelijk uit als ze 'gewoon' over straat loopt.
kruiskequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik weer...
Je ziet ook alleen maar foto's van Britney waarop ze raar kijkt... Ze kan ook gewoon leuk uitzien als ze op straat loopt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is/was ook zwanger he..
quote:
1 kruiskequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Meg Ryan.................. bléééék
[afbeelding]
Nee hoorquote:
Zie je hem nu nog niet? Heb m net ff bij tinypic geüpload....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef Natalie het volgende:
Waar zie je Meg Ryan?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Damn dat gebit die kont dat die eruit steekt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik vind het een echte mannenrug, veel te gespierdquote:Op zondag 7 mei 2006 00:48 schreef weathergirl het volgende:
Die rug van Madge vind ik trouwens niet zo onflatteus
Dat wilde ik ook net zeggen!quote:Op zondag 7 mei 2006 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Toevoeging Cc en D: Let er óók op dat de foto's die je plaatst écht onflatteus zijn. En foto's van sterren met een wanstaltige kledingsmaak horen thuis in De Lelijkste Outfitjes.
OMGquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Eek..quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef Nuna het volgende:
En volgens mij is dit Mary Kate Olsen
[afbeelding]
Spuit 11quote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef xxMyselvexx het volgende:
Wat is dit vor een Topic?????????
Raaaarrrrr
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik vind haar gewoon eng. Die zus ookquote:Op zondag 7 mei 2006 18:00 schreef ivosnivo het volgende:
Moet je die mond zien, met dat rijtje neptanden.
quote:
Neequote:Op maandag 8 mei 2006 11:05 schreef Takkembah het volgende:
Ashlee Simpson, overigens met nieuwe neus , bijna onherkenbaar![]()
[afbeelding]
En met al dat geld, kunnen ze er nog niets aan doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
godzijdank heeft dat kind rijke ouders...
Ja, maar nu hoef ik me niet druk te maken, als ze geen rijke ouders had, had ze in de goot gelegenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
En met al dat geld, kunnen ze er nog niets aan doen.
Zeker weten? wat heeft die een strakke kop dan? die is de 40 toch ook wel gepasseerd. . .quote:
Het ziet eruit alsof d'r föhn is ontploft.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Evilia het volgende:
dat nieuwe haar van Jessica Simpson staat best goed eigenlijk!
Als ik zo snel zoveel gewicht was verloren, zou ik ook zo kijken denk ik... daar is vast een hulpmiddeltje aan te pas gekomenquote:
En of ze neger is geworden.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof d'r föhn is ontploft.
Laten we het aub hopenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef LePipage het volgende:
Nee, het is een pruik... check Perez Hilton maar...
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef LePipage het volgende:
Nee, het is een pruik... check Perez Hilton maar...
Wat is er allemaal fout gegaan bij haar verbouwingen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
De nonebrity pur sang, domme zeug is het.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef schatje het volgende:
Jade Goody (Engelse BB en Celeb Wife Swap)
ach ja, de backstreet boys dachten dat belgië de hoofdstad van nederland wasquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
De nonebrity pur sang, domme zeug is het.
Do they speak Portuganese in Portugal? I thought Portugal was in Spain
Hij blijft leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
ach ja, de backstreet boys dachten dat belgië de hoofdstad van nederland was
[afbeelding]
Dat hoofdquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nicole Richie, dat haar, die bril.............................................
[afbeelding]
Helemaal mee eens, maar waar zie je haar?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:11 schreef Natalie het volgende:
Wat heeft Mariah Carey toch een gemaakt hoofd.
quote:
Dat zal het zijn. Dat geblondeerde haar bij een te bruine huid (de combi is niet mooi), en zo dun als een rietje. Haar kop lijkt in verhouding zo groot (lollipop-effect). Nu je het zegt.quote:
Iew. Beetje Junk-look. En de stylisten kunnen veel doen aan glimmend haar en zo, maar het ziet er gewoon niet helemaal oke uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef apestaartje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wát ik er lelijk aan vind, maar ik vind haar er gewoon niet goed uitzien.
[afbeelding]
Ja, ze had niets bijzonders gedaan, ze was alleen gestopt met de pilquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ze is gewoon een beetje te snel vermagerd.
Die benen en knieën!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef apestaartje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wát ik er lelijk aan vind, maar ik vind haar er gewoon niet goed uitzien.
[afbeelding]
Heeft Jenssen er geen opmerking over gemaakt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
jawelquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heeft Jenssen er geen opmerking over gemaakt?
Die was erg goed jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
ach ja, de backstreet boys dachten dat belgië de hoofdstad van nederland was
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
Oei, dat is inderdaad een wel erg onflatteuze gezichtsuitdrukking van Aniston.
Ze moet nodig weer eens langs de plastisch chirurg om de boel weer eens bij te laten werken, die barbiepopquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef MUUS het volgende:
Die Fergie gaat steeds slomer uit haar ogen kijken. Die ogen hangen helemaal!
Ze gaat er ook steeds smoezeliger uitzien op de één of andere manier..
ze heeft zo'n raar laag voorhoofd...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:14 schreef Takkembah het volgende:
Daar is ze weer .... Fergie (is moe)
[afbeelding]
At Your Servicequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef rena het volgende:
Hij is een klein beetje heel erg groot, KinkyGirafDoe eens even kleiner maken
PhotoShop, anyone?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson
[afbeelding]
Edit: plaatje wat kleiner gemaakt.. nog steeds onflatteus
Ieuw! Een soort Jerney Kaagman effect dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:25 schreef The_Voice_Within het volgende:
LaToya Jackson
[afbeelding]
Lijkt wel of d'r gezichts uitdrukking "bevroren" is.
Ze was toch altijd al magerquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ze is gewoon een beetje te snel vermagerd.
Hierzo: Celebs onflatteus op de kiek #23quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar waar zie je haar?
En zo'n star trek voorhoofd krijg je ook alleen maar met dank aan botox.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:09 schreef Takkembah het volgende:
Tyra Banks, en check die pruiklijn weer
Wat heeft tyra banks nou weer voor snotje uit dr neus hangen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:09 schreef Takkembah het volgende:
Tyra Banks, en check die pruiklijn weer
[afbeelding]
Lohan, met gebruikelijk kusjein hobbezak en N Richie
[afbeelding]
Teri Hatcher
[afbeelding]
Dat is het puntje op de i van Gettyimages.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat heeft tyra banks nou weer voor snotje uit dr neus hangen?
Nou, die jurk zit nog verdacht ruim bij dr taille.quote:Ik vind Nicole Ritchie (even los van haar gezichtsuitdrukking) er trouwens nu supermooi uitzien op die foto! Ze ziet er gezond uit en een héle mooie jurk
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, die jurk zit nog verdacht ruim bij dr taille.![]()
Uitgemergeld.... Jeez... Niet overdrijven he?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef Moja het volgende:
Nicole richie gezondZelfs met die laag make-up ziet ze er uitgemergeld uit.
Ohjaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is het puntje op de i van Gettyimages.
[..]
Meer bij dr boobiesquote:Nou, die jurk zit nog verdacht ruim bij dr taille.![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef haagse_elfje het volgende:
kelly osbourne mogen ze ook doodschieten en begraven
Reageer even normaal, wil je?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef haagse_elfje het volgende:
kelly osbourne mogen ze ook doodschieten en begraven
quote:
Ssstt!!!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Calista flockheart
[afbeelding]
Brooke Shields![]()
omg, die van Brooke is echt hilarisch.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Calista flockheart
[afbeelding]
Brooke Shields![]()
Als ik dat erbij zet is het niet meer zo grappigquote:Op maandag 15 mei 2006 09:42 schreef Copycat het volgende:
In Brooke's verdediging: het was voor een feest in seventies style.
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Met papieren groentenzak of met sjaal om haar hoofd?
quote:
Damn daar ziet ie er beroerd uit. Ik heb wel is gelezen dat ie 10 joints per dag rookt. Ik vond hem er altijd super goed en gezond uitzien in zijn videoclips.quote:
Hoezo opgepomptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
Vivica A. Fox... Die tiet! OMFG.
[afbeelding]
Hij was overduidelijk net zijn neus aan het poederenquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:54 schreef Moja het volgende:
[..]
Het eerste aan wie ik dat was Gargamel van de smurfen![]()
Dat is toch de ex van fiddy cent?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
Vivica A. Fox... Die tiet! OMFG.
[afbeelding]
Oh sorry, dat wist ik niet. Ik had hem iig nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mag natuurlijk niet zeuren, want ik post zelf nooit plaatjes, maar die tiet hebben wel al eens gezien. Blijft natuurlijk walgelijk.
striaequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Tokay het volgende:
Katie, als je nog maar net bent bevallen, kun je beter topjes dragen die óver je buik vallen!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan was het tóch geen kussen onder dr trui...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Tokay het volgende:
Katie, als je nog maar net bent bevallen, kun je beter topjes dragen die óver je buik vallen!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dan toch een beetje lullig om van onder een foto van te maken. Logisch dat je dan onder d'r truitje inkijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef rameijer het volgende:
[..]
Hij was overduidelijk net zijn neus aan het poederen![]()
Haar snorharen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef Toeps het volgende:
Wat is er nog wél echt aan Tyra?
You're welcome.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
het stortregent, het stormt en ik moet zo mijn kind naar school fietsen.
maar een kwartiertje in dit topic hangen en ik lig helemaal dubbel
bedankt allemaal
dit had ik echt nodig
Eerlijk gezegd heb ik best medelijden met haar, in deze in ya face situatie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:42 schreef Scandalous het volgende:
Huilie.
[[url=http://x.flurl.com/2006/May/19/138584.jpg]afbeelding][/URL]
Ze had kort ervoor haar baby bijna laten vallen :
http://www.clickbritney.com/cat995.htm
Ja dat hoorde ik ook. En die Tom zat vorig jaar nog te zaniken over Brooke Shields die daar ook last van had. Toen zei ie dat ze zich niet moest aanstellen. Zou hij dat ook tegen Kate zeggen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:17 schreef ivetje het volgende:
Altijd weer lachen dit topic
Moest overigens wel ff 3 keer kijken voor ik er George Michael uit kon halen hoor...en Fergie, die liplinerKies dan een kleur die iig overeenkomt met de kleur van de lipstick.
Die van Katie, tja van onder genomen kijk je idd zo onder haar jasje...het jasje valt volgens mij gewoon over haar buik als je van voren kijkt. Hoorde trouwens dat ze een postnatale depressie heeft sinds de geboorte van Suri...
D'r truitje en bh zijn anders ook niet echt charmant.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:10 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/normal_21-20060519191810.jpg]afbeelding][/URL]
Leuke string, Britters![]()
Het lijkt idd meerop een schort ofzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
D'r truitje en bh zijn anders ook niet echt charmant.![]()
het totaalplaatje ziet er gewoon niet uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
D'r truitje en bh zijn anders ook niet echt charmant.![]()
Eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:21 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb eigenlijk onderhand wel genoeg gezien van Britney en haar onderkinnen.
Het is al een tijdje niet grappig meer.
Ja idd. Wij kunnen nog onopgemerkt de straat op zonder make-up en in sjabbie kleding. Als je Britney heet dan volgt iedereen je overal naartoe. Kan me voorstellen dat je daar op een gegeven moment zo zat van wordt dat het je niet meer boeit hoe je op de foto staat. Maar een normaal gezinsleven zal ze nooit krijgen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
bij dat plaatje van tokay heb ik zowaar medelijden met haar.
t is toch wat als elke voetstap die je zet, elke ademteug die neemt, moet worden vastgelegd en geanalyseerd.
vreselijk lijkt me dat
Hell yeahquote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
wie is dat? selma hayek?
Die vind ik niet onflatteus. Niet alle celebs zonder make-up zijn lelijk. Ik vind deze wel leuk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
Jessica Simpson zonder masker op.
[afbeelding]
Nouja, ik zie er altijd nog wel een beetje fatsoenlijk uit. Wat Britney draagt kun je nauwelijks kleren meer noemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja idd. Wij kunnen nog onopgemerkt de straat op zonder make-up en in sjabbie kleding.
Die zou ik doen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
Bijna niet herkenbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
anders heeft lindsay even door dat er een camera staat blijft op haar allermooist kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
Kelly Osbourne
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat staat ze weer sloom te kijkenmaar ik vind wel dat ze er beter uit ziet dan vroeger (kijk daar is ook lindsay lohan!
)
LOL, echt zo'n trailergezicht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid en de zwaartekracht...
[afbeelding]
ze lijkt op dat mokkel van Barney zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Juist! Die ja!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:05 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ze lijkt op dat mokkel van Barney zo![]()
Ze lijkt op Hanny. Die zangeres die 's avonds altijd hoofdpijn heeft...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Richard Dreyfuss II?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Greg Kinnaer wordt oudZ'n uitstraling, wat doe je
?
Ik neem aan dat het over haar gezicht gaat en niet over haar borsten, die je niet eens ziet..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Je zie die bolling daar net boven haar navel niet?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over haar gezicht gaat en niet over haar borsten, die je niet eens ziet..
Tering ze lijkt wel 50quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Zoiets heet een vouwing in iemands open trainingsjack...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zie die bolling daar net boven haar navel niet?
Ik kan ook een vergissing maken hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:30 schreef Takkembah het volgende:
Dan open je een topic... maar die lopen meestal niet zo storm, zie bv Lelijke Outfits en Mooie outfitjes
![]()
Eh nee, ze hangen echt zo laagquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets heet een vouwing in iemands open trainingsjack...
Ik zeg dat toch ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan ook een vergissing maken hoor![]()
quote:
Zo zou ik ook kijken als ik metquote:
Dat is Nellyquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:02 schreef rena het volgende:
[..]
Zo zou ik ook kijken als ik met50 Cent
op de foto moest
![]()
Net zo ergquote:
Die is lelijk geworden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:10 schreef Tokay het volgende:
Goldie Hawn, au naturel.
Sterker nog, ze is 60!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:11 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Die is lelijk geworden!Hoe oud zou dat mens nu zijn? Ze ziet eruit als 60
Is dit die Nick?quote:
Oh oopsquote:
Nee!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Greg Kinnaer wordt oudZ'n uitstraling, wat doe je
?
hihiquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:48 schreef Nuna het volgende:
MariahKan ze nu nooit gewoon een keer normaal poseren zónder die fake lach en houding?
En dat was dan mijn jeugdheld.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:07 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Axl Rose![]()
Wel goed nieuws dat hij weer lekker aan het optreden is![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry ze deed me ff aan hem denken![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat haar ook. Zo netjes naar voren gekamdquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt een apenkop op die foto![]()
goed gejat van perezhilton.com!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
[afbeelding]
huh?quote:
Draculaquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
Maar om dan toch in de Kirsten Dunst stijl te blijven:
[afbeelding]
Het lijkt wel of ze d'r voortanden kwijt is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dracula![]()
Wat een lelijk meisje is ze toch![]()
er zijn meerdere interpretaties mogelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze d'r voortanden kwijt is.
Als je met "die Nick" Nick Carter bedoeld...nee, dat is em nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Is dit die Nick?
Of valt ze soms op het zuip-onderkin / ik sla je verrot-type?
Ik vond haar bij spiderman 1 best lekker. Maar ik heb idd nog geen 1 normale foto van haar zien langskomen hier (niet dat ik dat verwacht in dit topic).quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
Maar om dan toch in de Kirsten Dunst stijl te blijven:
[afbeelding]
Ik bedoelde natuurlijk het 'grapje' met die trol of wat het ook is uit LOTRquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Zowat de helft van de foto's hier komt van PerezHilton.![]()
uhm... en ze staat er zelf heel mooi op?!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef Lauzie het volgende:
[afbeelding]
Naima, America Next Top Model van vorig seizoen![]()
Dat haar, die jurk, die (te kleine) schoenen!!![]()
Alles bij mekaar is het toch behoorlijk onflatteus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
uhm... en ze staat er zelf heel mooi op?!
Zet die dan in lelijke outfitjes...
oh boratquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
En Borat op zijn flatteus't!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
En Borat op zijn flatteus't!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |