Die vind ik niet onflatteus. Niet alle celebs zonder make-up zijn lelijk. Ik vind deze wel leuk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
Jessica Simpson zonder masker op.
[afbeelding]
Nouja, ik zie er altijd nog wel een beetje fatsoenlijk uit. Wat Britney draagt kun je nauwelijks kleren meer noemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja idd. Wij kunnen nog onopgemerkt de straat op zonder make-up en in sjabbie kleding.
Die zou ik doen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
Bijna niet herkenbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
anders heeft lindsay even door dat er een camera staat blijft op haar allermooist kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
Kelly Osbourne
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat staat ze weer sloom te kijkenmaar ik vind wel dat ze er beter uit ziet dan vroeger (kijk daar is ook lindsay lohan!
)
LOL, echt zo'n trailergezicht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid en de zwaartekracht...
[afbeelding]
ze lijkt op dat mokkel van Barney zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Juist! Die ja!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:05 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ze lijkt op dat mokkel van Barney zo![]()
Ze lijkt op Hanny. Die zangeres die 's avonds altijd hoofdpijn heeft...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Richard Dreyfuss II?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Greg Kinnaer wordt oudZ'n uitstraling, wat doe je
?
Ik neem aan dat het over haar gezicht gaat en niet over haar borsten, die je niet eens ziet..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Je zie die bolling daar net boven haar navel niet?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over haar gezicht gaat en niet over haar borsten, die je niet eens ziet..
Tering ze lijkt wel 50quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Zoiets heet een vouwing in iemands open trainingsjack...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zie die bolling daar net boven haar navel niet?
Ik kan ook een vergissing maken hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:30 schreef Takkembah het volgende:
Dan open je een topic... maar die lopen meestal niet zo storm, zie bv Lelijke Outfits en Mooie outfitjes
![]()
Eh nee, ze hangen echt zo laagquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets heet een vouwing in iemands open trainingsjack...
Ik zeg dat toch ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan ook een vergissing maken hoor![]()
quote:
Zo zou ik ook kijken als ik metquote:
Dat is Nellyquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:02 schreef rena het volgende:
[..]
Zo zou ik ook kijken als ik met50 Cent
op de foto moest
![]()
Net zo ergquote:
Die is lelijk geworden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:10 schreef Tokay het volgende:
Goldie Hawn, au naturel.
Sterker nog, ze is 60!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:11 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Die is lelijk geworden!Hoe oud zou dat mens nu zijn? Ze ziet eruit als 60
Is dit die Nick?quote:
Oh oopsquote:
Nee!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Greg Kinnaer wordt oudZ'n uitstraling, wat doe je
?
hihiquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:48 schreef Nuna het volgende:
MariahKan ze nu nooit gewoon een keer normaal poseren zónder die fake lach en houding?
En dat was dan mijn jeugdheld.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:07 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Axl Rose![]()
Wel goed nieuws dat hij weer lekker aan het optreden is![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry ze deed me ff aan hem denken![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat haar ook. Zo netjes naar voren gekamdquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt een apenkop op die foto![]()
goed gejat van perezhilton.com!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
[afbeelding]
huh?quote:
Draculaquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
Maar om dan toch in de Kirsten Dunst stijl te blijven:
[afbeelding]
Het lijkt wel of ze d'r voortanden kwijt is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dracula![]()
Wat een lelijk meisje is ze toch![]()
er zijn meerdere interpretaties mogelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze d'r voortanden kwijt is.
Als je met "die Nick" Nick Carter bedoeld...nee, dat is em nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Is dit die Nick?
Of valt ze soms op het zuip-onderkin / ik sla je verrot-type?
Ik vond haar bij spiderman 1 best lekker. Maar ik heb idd nog geen 1 normale foto van haar zien langskomen hier (niet dat ik dat verwacht in dit topic).quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
Maar om dan toch in de Kirsten Dunst stijl te blijven:
[afbeelding]
Ik bedoelde natuurlijk het 'grapje' met die trol of wat het ook is uit LOTRquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Zowat de helft van de foto's hier komt van PerezHilton.![]()
uhm... en ze staat er zelf heel mooi op?!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef Lauzie het volgende:
[afbeelding]
Naima, America Next Top Model van vorig seizoen![]()
Dat haar, die jurk, die (te kleine) schoenen!!![]()
Alles bij mekaar is het toch behoorlijk onflatteus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
uhm... en ze staat er zelf heel mooi op?!
Zet die dan in lelijke outfitjes...
oh boratquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
En Borat op zijn flatteus't!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
En Borat op zijn flatteus't!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |