Die vind ik niet onflatteus. Niet alle celebs zonder make-up zijn lelijk. Ik vind deze wel leuk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
Jessica Simpson zonder masker op.
[afbeelding]
Nouja, ik zie er altijd nog wel een beetje fatsoenlijk uit. Wat Britney draagt kun je nauwelijks kleren meer noemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja idd. Wij kunnen nog onopgemerkt de straat op zonder make-up en in sjabbie kleding.
Die zou ik doen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
Bijna niet herkenbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
anders heeft lindsay even door dat er een camera staat blijft op haar allermooist kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
Kelly Osbourne
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat staat ze weer sloom te kijkenmaar ik vind wel dat ze er beter uit ziet dan vroeger (kijk daar is ook lindsay lohan!
)
LOL, echt zo'n trailergezicht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid en de zwaartekracht...
[afbeelding]
ze lijkt op dat mokkel van Barney zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Juist! Die ja!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:05 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ze lijkt op dat mokkel van Barney zo![]()
Ze lijkt op Hanny. Die zangeres die 's avonds altijd hoofdpijn heeft...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Richard Dreyfuss II?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Greg Kinnaer wordt oudZ'n uitstraling, wat doe je
?
Ik neem aan dat het over haar gezicht gaat en niet over haar borsten, die je niet eens ziet..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Je zie die bolling daar net boven haar navel niet?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over haar gezicht gaat en niet over haar borsten, die je niet eens ziet..
Tering ze lijkt wel 50quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Zoiets heet een vouwing in iemands open trainingsjack...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zie die bolling daar net boven haar navel niet?
Ik kan ook een vergissing maken hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:30 schreef Takkembah het volgende:
Dan open je een topic... maar die lopen meestal niet zo storm, zie bv Lelijke Outfits en Mooie outfitjes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |