Het had betrekking op deze foto's:quote:Ik vind haar er niet slecht uit zien.....
Wat wil je ook? Ze doet niet meer echt actief veel zingen en shows, dan hoef je je ook niet zo aan gewicht/mode e.d. te houden.
En die k*tpapparazi maken het alleen maar erger.
jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef Marty het volgende:
Gele kikker...
Edit: Deze bedoel je zeker?
[afbeelding]
Echt belachelijk!!
Eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef rena het volgende:
Het komt ook net over alsof ze denkt dat het kind een speeltje is, tenminste, zo debiel wordt er over haar geschreven. Ik vind die media echt heel erg walgelijk en ik krijg steeds meer respect voor Britney omdat ze gewoon zichzelf blijft en zich er niks van aantrekt.![]()
Ja, ik ook!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
Als ik deze foto van haar zie, genomen na het near-fall incident, krijg ik echt medelijden met haar:
[afbeelding]
![]()
Het is zelf nog maar zo'n meisje, give her a break iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
Als ik deze foto van haar zie, genomen na het near-fall incident, krijg ik echt medelijden met haar:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
[afbeelding]
![]()
Ach jezus, wat zieligquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
[afbeelding]
![]()
Ah, wat zieligquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
[afbeelding]
![]()
Ja, omdat het nu de spuigaten uit begint te lopenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:29 schreef Moja het volgende:
Ook lekker schijnheilig, eerst worden er topics volgebaggerd over Britney en nu ineens moet die "rotpers" haar met rust laten omdat ze zo zielig op een foto staat.
Ik ben het er wel mee eens hoor, maar waarom nu ineens![]()
Vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:24 schreef Juweel het volgende:
elke scheet die ze laat wordt breed uitgemeten in de pers...
Het is echt niet leuk meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:17 schreef Syytön het volgende:
Hier de videos van het ongelukje en Britney huilend in een restaurant.
http://tmz.aol.com/articl(...)20060519111009990001
En:
http://saveseanpreston.org/
![]()
Ja, vind ik ook!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Copycat het volgende:
Is het trouwens niet slimmer om dit topic op te hangen aan het hele gedoe omtrent Britney en de paparazzi?
Het sneeuwt anders zo onder de verzamelbak topic titel.
Dit topic, en dan vooral de veranderde TT.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:36 schreef static het volgende:
Welk topic bedoel je? Of ik begrijp je niet, is ook heel goed mogelijk
Ze liep tegen een stilstaande auto. Daarnaast had ze heel casual een glas water in de ene hand en dr baby op haar andere arm.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Marty het volgende:
Ik vind haar er ook leuk uitzien op de foto's.
Dat verhaaltje in het vorige topic over dat ze bijna Sean weer had laten vallen, vond ik wel zielig hoor. Die rotpaparazzi lopen de hele tijd voor haar voeten en als ze dan eens struikelt (wat ik niet vreemd vind in die situatie) is ze meteen weer een slechte moeder.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze liep tegen een stilstaande auto. Daarnaast had ze heel casual een glas water in de ene hand en dr baby op haar andere arm.
Hou je baby dan met 2 handen vast of koop een $2000 Gucci draagzak voor de baby
Als je druk door de paparazzi banjert en lang autos manouvreert, heb je je kind dan ook heel casual op 1 arm? Een beetje moeder zal haar kind stevig tegen de borst drukkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:26 schreef Mirage het volgende:
[..]dus je bent een slechte moeder als je je kind op één arm hebt ?
Dan mag ik ook wel achter slot en grendel, want ik geef de plantjes water met mijn kindje op mijn arm (andere hand dus de gieter), ik loop de trap af met mijn baby maar met één hand vast ( de andere hou ik de leuning vast)..... enz enz enz....![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
Als je druk door de paparazzi banjert en lang autos manouvreert, heb je je kind dan ook heel casual op 1 arm? Een beetje moeder zal haar kind stevig tegen de borst drukken
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Na het incident:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sean "troost" britney.. zo lief..
Ik heb echt veel medelijden met Britney
Geile stringquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Na het incident:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve foto's.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Na het incident:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |