http://forum.fok.nl/search.php?order=start&on=subject&search=britney&fora=77
Een 'klein' overzichtje:
Britney Spears Primetime interview
Britney Spears maakt nieuwe film.
Britney Spears heeft lesbische gevoelens
Britney speelt graag met zichzelf
Britney heeft nu ook een gouden ster
Britney gaat voor John Cusack
Niemand mag naar Britney kijken!
Britney aan het strippen!!!!
Stalker klaagt Britney aan voor emotionele schade
Britney Spears wilt zich voortplanten
Britney woedend op Esquire.
Britney Spears moet dood! Oh nee, toch niet.
Stalker moet uit buurt van Britney blijven
Britney krijgt preek van papa
Britney Spears
Britney neukt een getrouwde man
Britney Spears overtreedt de wet.
Britney Spears zoekt echte 'bad boy'.
Britney was WEL op bruiloft Ben & Jennifer
[Heet Nieuws] Britney gekozen als "Worst dressed"
Britney maakt abrupt eind aan interview
go Britney...
Britney Spears treedt toe tot Kabbalah-geloof.
Justin woedend op Britney
Geri wil seks met Britney.
Christina Aguilera gooit modder naar Britney
quote:
Zangeres Britney Spears heeft maandag als jongste entertainer tot nog toe een eigen ster op de befaamde Hollywood Walk of Fame gekregen. Onder toeziend oog van toegestroomde fans onthulde de 21-jarige artieste haar bronzen ster op een stoep in Hollywood.
De datum is mooi door de popprinses uitgekozen: gisteren is ook haar nieuwe album In The Zone uitgekomen.
![]()
Sinds haar debuutalbum in 1999 heeft de zangeres meer dan 54 miljoen albums verkocht. Spears was de eerste vrouwelijke artiest wiens eerste drie albums op de eerste plaats in de hitlijsten eindigden. Met haar platen sleepte ze talrijke prijzen in de wacht.Britney zal wel even in de buidel moeten tasten. Ze mag dan wel door een speciale commissie zijn uitgenodigd, de kosten die dit hele circus met zich meebrengt (omgerekend ruim 13.000 euro) zijn voor rekening van de ster in kwestie zelf...
quote:
Britney in hot pants launches awards show
Britney Spears made a spectacular entry to launch the American Music Awards show.
She was lowered onto the stage in a purple corset, black hot pants and thigh-high boots.
She then performed a firework-filled version of her new song Me Against the Music.
Luther Vandross, who is recovering from a stroke that threatened to end his career, won two awards.
He was honoured as best male R&B performer and favourite soul-R&B album for his most recent CD, Dance with My Father, which was completed shortly before his stroke in April. Mary Vandross, his mother, accepted the award on his behalf.
quote:
Het gebeurt vaak dat Britney Spears in interviews alleen wat gekir laat zien. Maar in een serieus interview met Diane Sawyer ging het er heel anders aan toe.
Zwaar
Britney Spears staat niet bepaald bekend om haar diepgang in interviews. Ze lacht wat, ze zwaait wat en geeft vaak zeer oppervlakkige en politiek correcte antwoorden. Tijd voor actie moet interview-veteraan Diane Swayer hebben gedacht. Zij voelde Britney aan de tand over allerlei kwesties en daar kwam voor het eerst de echte Britney naar voren. Zo sprak Diane met de diva over de scheiding van haar ouders en het afgelopen jaar, dat behoorlijk zwaar is geweest.
Heilig
Uiteraard kon Brit het niet laten om een deugdzaam lesje aan tieners mee te geven. Wacht met seks tot het huwelijk, was de boodschap van de lang geleden ontmaagde Britney. De zangeres heeft spijt van haar seksuele losbandigheid met Justin Timberlake. "Als je kan wachten tot je getrouwd bent, moet je dat echt doen, want het is heiliger. Maar als je lang met iemand samenbent, kan er wel eens wat gebeuren. Ik dacht echt dat ik voor de rest van mijn leven met Justin samen zou zijn", aldus Britney.Huilen
Vooral toen Britney vertelde over het zware jaar dat zij achter de rug heeft, inclusief de break-up met Justin, de burnout, de kritiek van de pers en de scheiding van haar ouders, kwamen de tranen. "Diane Swayer is een geweldige dame, maar het is haar missie om mensen aan het huilen te krijgen en ik baal er echt van dat ik zo knapte. Ze is best hard. Ze heeft een houding van 'ik ben je vriendin en ik zal aardig tegen je zijn', maar vervolgens kookt ze je levend", aldus Britney.
quote:Ik vind de foto's die ik hierboven postte mooier
Op dinsdag 18 november 2003 16:44 schreef static het volgende:
Britney Spears Primetime interview
[..]
quote:
Playboy aast op Britney.Ze zou de best betaalde bunny ooit zijn, als ze het aanbod aanneemt. Playboy zou sexy Britney meer dan een miljoen bieden om haar kleren uit te trekken.
Miljoen
Vele sterren hebben al met hun benen wijd in het tijdschrift gestaan, maar er staat één superster op het lijstje van de Playboy bobo's die ze maar niet te pakken krijgen. Britney Spears moet en zal naakt in de Playboy komen, en de bazen hebben er maar liefst meer dan één miljoen dollar voor over om dit voor elkaar te krijgen. Ter vergelijking: onze Aukje kreeg ongeveer 60.000 miezerige eurootjes voor haar fotoshoot in de Nederlandse Playboy.Sekssymbool
Playboy heeft hoop gekregen door de recentelijke fotoshoots van Britney in zeer uitdagende poses met slechts een bikini'tje aan het lijf in bladen als Rolling Stone en Esquire. "Playboy wil haar echt heel graag, want zij is het sekssymbool van deze generatie", aldus een insider. Britneys woordvoerder wilde niet op het gerucht reageren.
dit is toch een Justin Timberlake wetenswaardigheid ?
quote:Op 1 na gaan alle posts over Britney.
Op woensdag 19 november 2003 18:34 schreef Viola_Holt het volgende:
Justin timberlake heeft een kleine piemeldit is toch een Justin Timberlake wetenswaardigheid ?
quote:Ik denk ook dat ze het niet doet, die amerikaanse celebs zijn niet zo happig op Playboy
Playboy wil Britney Spears
AMSTERDAM - Playboy heeft Britney Spears een bedrag met maar liefst zeven nullen geboden (dus minimaal 10 miljoen) om naakt voor het magazine te poseren. Het populaire mannenblad wil de popprinses dolgraag hebben voor een erotische fotoreportage.
"Playboy is wanhopig, ze willen de 21-jarige Britney kosten wat het kost strikken. Zij is een sekssymbool en helemaal van deze tijd. Daarnaast heeft ze inmiddels veel ervaring opgedaan op het gebied van sexy poseren voor ondermeer Esquire Magazine en het Britse Q magazine ", aldus een insider.De woordvoerder van het tieneridool weigert iedere vorm van commentaar. Omdat Britney al verscheidene keren schaars gekleed op verschillende covers heeft gestaan en daar achteraf zegt spijt van te hebben, wordt niet aangenomen dat de zangeres op het aanbod in zal gaan.
quote:tsja. ze zegt keer op keer spijt te hebben, maar keer op keer staat ze toch weer in een minuscuul slipje op de voorpagina van een groot blad ...
Op vrijdag 21 november 2003 10:55 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik denk ook dat ze het niet doet, die amerikaanse celebs zijn niet zo happig op Playboy
quote:Leuk jasje
Op dinsdag 18 november 2003 14:00 schreef static het volgende:
Britney heeft nu ook een gouden ster
[..]
quote:Colin kan erover meepraten.
Op woensdag 19 november 2003 18:34 schreef Viola_Holt het volgende:
Justin timberlake heeft een kleine piemeldit is toch een Justin Timberlake wetenswaardigheid ?
quote:
Britney wil vrede met haar rivalesPopdiva Britney Spears wil de geschillen bijleggen die zij heeft met haar hitlijstrivales Avril Lavigne, Gwen Stefani en Christina Aguilera, omdat vrouwen het nu eenmaal voor elkaar op dienen te nemen.
Britney zegt dat ze er genoeg van heeft om via de media robbertjes uit te vechten met haar vrouwelijke collega's, en heeft enkele complimenten uitgesproken aan het adres van haar rivales."Ik heb absoluut geen spijt van de dingen die ik in het verleden heb gedaan. De Avril Lavignes... Al die meisjes hebben hun eigen ding en manier van doen. Maar aan het eind van de rit, zijn we allemaal gelijk. En weet je, als ik Avril op tv zie, of Gwen Stefani, of Christina Aguilera, dan neem ik dingen van ze over. Niet dat ik hun imiteer, maar ik laat me door hen inspireren", aldus Britney.
Britney heeft overigens van Playboy een aanbod gekregen om naakt voor het blad te poseren. Om hoeveel het aanbod gaat is niet bekend, maar naar verluidt gaat het om ten minste tien miljoen dollar.
Het is nog maar de vraag of Britney op het aanbod ingaat, want recentelijk betuigde ze spijt vanwege een gewaagde fotoreportage voor Esquire Magazine. Maar aan de andere kant, vlak daarna verscheen er in het Britse Q magazine wederom een pikante reportage, dus...
quote:Ik denk niet dat het potten breekt als Britney zich nou kritisch over het Irakbeleid uitlaat
Madonna's ex-husband Sean Penn has urged the Material Girl to educate her new best pal Britney Spears - because he's sick of the pop star's bland political comments.Penn, was far from impressed with his ex's Tv kiss with Spears at the Mtv Video Music Awards, but he hopes Madonna has passed on a little wisdom to her protege.
He says, "I think Madonna should have whispered a few words of wisdom into the ear of Britney Spears while she had her lips there.
"She's made some statements on this Iraq issue that are in need of knowledge - y'know, 'Follow our leaders and everything'll just fall into place.' Yeah, for 3,000 white elderly males, Britney."
quote:Het houdt maar niet op
UTRECHT - 26/11/03 Britney Spears is een grote fan van Sex and The City, zoals vele vrouwen. Ze fantaseert vaak over een rolletje als één van de met seks geobsedeerde personages in de televisieshow.De 21-jarige zangeres was eerder al eens getipt voor een cameo, een klein rolletje. Uiteindelijk liepen deze plannen stuk door een te druk agenda. Maar Britney geeft nu toe dat ze graag één van de grotere rollen wil, zoals die van Sarah Jessica Parker, Kim Catrell, Cynthia Nixon en Kristin Davis.
"Ik vind de show zo interessant. Ik zou het zalig vinden om één van hen te zijn. Ik ben dol op Sarah Jessica Parker en hun kleren. Ik hou van die show", aldus de wereldster.
Gister maar ff gekeken, de interviewster is zo'n typisch Amerikaanse preutse snol die Britney uit de kast probeert te lokken met suggestieve vragen.
quote:Wie niet
Jack wil Britney neuken
Jack Nicholson zou graag het bed willen delen met de dinsdag 22 geworden Britney Spears. De 66-jarige acteur zegt met tweeduizend vrouwen te hebben geslapen en een nachtje met La Spears zou daar een welkome aanvulling op zijn.Helaas voor de zangeres kan zij het aanbod van de oude rot in het vak niet aannemen. Hij zegt namelijk te oud te zijn voor de daad.
"Ik ga niet verbergen dat ik het grootste gedeelte van mijn leven een schurk ben geweest, maar ik heb nu de energie niet meer. Ik kan het niet."
quote:Die Jack! Wat een fantastische vent is dat toch he? 2000 vrouwen, de tering zeg! Daar kom ik niet aan
Op woensdag 3 december 2003 23:16 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Wie niet
Geef hem trouwens geen ongelijk!
quote:Ik heb geen problemen met haar nieuwe imago
La Spears niet echt geliefdBritney Spears is meer gehaat dan Saddam Hoessein en George Bush. La Spears heeft namelijk tweeduizend 'haatsites', terwijl Saddam het met 744 moet doen en Bush er slechts 717 heeft. Dit blijkt uit een onderzoek van de zoekmachine Google.
David Poland van moviecitynews.com vindt deze gang van zaken wel terecht: "Britney veranderde van een jong hip ding in iemand die sletterig wil zijn. Wanneer je mensen de indruk geeft dat je totaal anders bent als dan je je in de eerste instantie voordoet, werkt dat eerder negatief dan positief."
Kortom, het is Britney's eigen schuld... Hoe de net 22-jarige superster zelf over haar hoge score denkt is (nog) niet bekend.
quote:bron tmf.nl
10december2003 - Britney Spears heeft toegegeven niet lang zonder een man te kunnen. De zangeres geniet nu nog wel van haar vrijgezellenleventje, maar ze hoopt dat dit niet lang meer duurt. Na de breuk met Justin werd Brit al verschillende malen met mannen gespot. Ook op haar 22e verjaardag werd zij gefotografeerd toen zij hand in hand met een nog onbekende man liep.
Tja, ik zou me best willen aanbieden. Ben ook wel toe aan een vrouw
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
Britney wil vrede met haar rivales
[..]
quote:BITCHFIGHT!!!
Vechtpartij tussen Christina en Britney
Christina Aguilera heeft Britney Spears een 'klein verdwaald meisje' genoemd. Britney kon haar oren niet geloven toen ze dit hoorde en reageerde met: "Ik kan niet geloven dat ze dat echt over mij heeft gezegd. Wanneer iemand zo vaak zo onbeleefd is moet je op een gegeven moment zeggen: 'Christina, ik pik deze bullshit niet meer.'" Britney vervolgde haar tirade met: "Jij bent echt heel eng en wanneer ik dicht bij jou in de buurt ben voel ik een duisternis."
In het decembernummer van het tijdschrift Blender zei La Aguilera het volgende over La Spears: "Ze is erg afstandelijk, zelfs gedurende repetities. Iedere keer dat ik een gesprek met haar aan wilde knopen, was ze erg nerveus. Ze is in mijn ogen een klein verdwaald meisje, iemand die echt wat begeleiding kan gebruiken."
quote:
D'r haar is nep, haar borsten nietPopdiva Britney Spears heeft met een weinig verhullende fotoreportage voor het Amerikaanse magazine Blender alle geruchten ontzenuwd omtrent haar vermeende borstvergroting. Ze zou deze correctie hebben ondergaan om haar carriére een nieuwe boost te geven. Niets blijkt echter minder waar. Volgens aanwezigen op de set toonde de 22-jarige Britney zich als een 'volmaakte vrouw' in een spannende BH die niets te raden overliet.
Wel heeft zij te kampen met een halstarrige coupe. In Beverly Hills werden voorbijgangers gisteren opgeschrikt door de staat van Britneys hair-extensions. De lijm was duidelijk zichtbaar en een van de passanten merkte op dat Britney er 'verschrikkelijk uitzag': "Ze was duidelijk de vorige avond doorgezakt. Degene die ze betaalt om haar kapsel te verzorgen, zou moeten worden geëxecuteerd."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |