quote:bron
Heel veel mannen op de wereld raakten in minder of meerdere mate opgewonden bij het zien van een zoenende Britney en Madonna tijdens de uitreiking van de MTV Video Music Awards. Zo niet de vader van het tieneridool, Jamie Spears."Het is haar eigen leven, maar ik sta totaal niet achter hetgeen ze heeft gedaan", zegt hij tegen Star Magazine over zijn dochter.
"Ik erger me echt aan de manier waarop ze de laatste bezig is, maar ik zie haar bijna niet meer zodat ik ook mijn mening nauwelijks kenbaar kan maken", aldus Jamie.Ook andere mensen in de geboorteplaats van de zangeres, Kentwood, vinden het gedrag van Britney omstreden. "Zelfs mijn man en ik zoenen niet op de manier zoals zij deed met Madonna", meent een inwoner.
.
quote:zegt meer over hen dan over britney
"Zelfs mijn man en ik zoenen niet op de manier zoals zij deed met Madonna"
quote:Ze mag nu toch zelf weten wat ze doet
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:58 schreef Steve-O het volgende:
Ze is toch al volwassen
quote:Papa don't Preach
Op woensdag 8 oktober 2003 00:05 schreef Duiveltja het volgende:
Kleine meisjes worden nu eenmaal groot/sletterig
Geweldig nummer, vroeger blèrde ik dat altijd mee.
.
quote:zat net te denken: nu maar hopen dat britney dat niet gaat coveren
Op woensdag 8 oktober 2003 00:08 schreef schatje het volgende:[..]
Papa don't Preach
Geweldig nummer, vroeger blèrde ik dat altijd mee.
.
quote:Ze maken in Amerika meer ophef over onschuldig kusje, dan over het feit als er weer eens ergens een schietpartij is geweest.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:07 schreef Kapmes het volgende:
Zoveel ophef over een onschuldig kusje
In Amerika is sex, liefde en erotiek erger dan moord en doodslag.
quote:Je zou het inderdaad gaan denken
Op woensdag 8 oktober 2003 13:08 schreef AvispaCS het volgende:[..]
Ze maken in Amerika meer ophef over onschuldig kusje, dan over het feit als er weer eens ergens een schietpartij is geweest.
In Amerika is sex, liefde en erotiek erger dan moord en doodslag.
Quote van: zo zoenen mijn mijn en ik geeneens zegt inderdaad veel over die mensen zelf. Kan me wel voorstellen dat haar papa het niet echt tof vind. D'r ouders waren toch gescheiden? Waarschijnlijk was mama er erg druk mee en vergat ze papa Spears.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |