quote:bron
UTRECHT - 28/10/03 Britney Spears heeft het wel heel hoog in haar bol. Vorige week gaf ze een feestje waar ze verschillende beroemdheden voor uitnodigde, maar niemand van de genodigden mocht ook maar naar haar kijken. De ster wilde niet eens naar de wc gaan zonder de assistentie van haar bodyguards.Ongegeneerd naar Britney Spears gluren?
Bezoekers van de 'party' weten te vertellen dat Duncan James, van boyband Blue, werd weggestuurd door het beveiligingsteam van de ster, terwijl hij een praatje met haar probeerde te maken. Ook ging La Spears uit haar plaat toen iemand een foto van haar nam, ze eiste zelfs dat diegene van het feest werd verwijderd.
Iemand anders die op het feest was weet te vermelden dat veel van de gasten zich heel, heel erg oncomfortabel voelden. "Het lijkt alsof Britney in haar eigen fantasiewereldje leeft. Ze denkt dat ze de grootse ster van de wereld is..."
Wat een verwaand kind .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 28-10-2003 20:19]
quote:bron
UTRECHT - 28/10/03 Britney Spears heeft het wel heel hoog in haar bol. Vorige week gaf ze een feestje waar ze verschillende beroemdheden voor uitnodigde, maar niemand van de genodigden mocht ook maar naar haar kijken. De ster wilde niet eens naar de wc gaan zonder de assistentie van haar bodyguards.Ongegeneerd naar Britney Spears gluren?
Bezoekers van de 'party' weten te vertellen dat Duncan James, van boyband Blue, werd weggestuurd door het beveiligingsteam van de ster, terwijl hij een praatje met haar probeerde te maken. Ook ging La Spears uit haar plaat toen iemand een foto van haar nam, ze eiste zelfs dat diegene van het feest werd verwijderd.
Iemand anders die op het feest was weet te vermelden dat veel van de gasten zich heel, heel erg oncomfortabel voelden. "Het lijkt alsof Britney in haar eigen fantasiewereldje leeft. Ze denkt dat ze de grootse ster van de wereld is..."
moeilijk he, die quote tag?
quote:Hoe oud ben je??
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:17 schreef infinium het volgende:
Die slet moet eens flink hard genomen worden als je het mij vraagt!
Wat een kapsones zeg, die wil ik er met plezier even uit pompen
quote:Nooit te oud om Britney een beurt te geven!
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:19 schreef schatje het volgende:[..]
Hoe oud ben je??
laat haar lekker in dat fantasiewereldje...
Dat r zelf nog "sterren" naar haar feestje komen....
quote:26 dus dat kan best
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:19 schreef schatje het volgende:[..]
Hoe oud ben je??
quote:Mooie leeftijd.
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:27 schreef infinium het volgende:[..]
26 dus dat kan best
quote:je bent maar een paar dagen na mij jarig zie ik!
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:33 schreef schatje het volgende:[..]
Mooie leeftijd.
ontopic:
Ik vraag me weleens af of iedereen aanleg heeft om zulke kapsones te krijgen als je barts van het geld?! Soms hoor je van filmsterren ofzo dat die gewoon een heel normaal tergetrokken leven leiden samen met hun partner waarmee ze al 15 jaar getrouwd zijn
En dat terwijl die ook multimiljoenair zijn, en dan toch geen kapsones, dat vind ik mooi
quote:lul niet slap man! MJ heeft er geen problemen mee als mensen
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:05 schreef calvobbes het volgende:
Ze begint een beetje op Michael jackson te lijken zo
quote:Ik bedoel maar
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:37 schreef schatje het volgende:
Frans Bauer is rijk en heeft toch echt geen kapsones.
=edit=
Ik ben er eik wel voor om britney een half jaar in de caravan bij fransje te zetten, wat normen en waarden leren enzo en haar van haar kapsones af helpen
quote:whaha een MJ fanboy!
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:38 schreef italy het volgende:[..]
lul niet slap man! MJ heeft er geen problemen mee als mensen
naar hem kijken dus kom dan ook niet met dingen die nonsens zijn.
oeh, voel je je op je "neus" getrapt ofzo nu het over MJ gaat? ik kan me nog herinneren dat hij ene Martin nogwat (Engelse journalist) uitnodigde, om juist van die mensen die over hem lullen en raar naar hem kijken af te komen via de media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |