abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14680557
Ik ben helemaal geen Britney fan - ook al moet ik toegeven dat ik oa. Brave New Girl en Every Time van haar nieuwe album best okay vind - maar heeft iemand dat Primetime interview met Diane Sawyer gezien? Ik vond het best interessant. Het was een best open interview, ook al heb ik wel het gevoel dat ze soms nog wel liegt. Hoe ze probeert te verbergen dat ze moet huilen door eerst tegen haar hand te gaan praten "Hello! blabla" haha, zag er zoooooo dom uit! maar toch best zielig dat ze moest huilen, toen ze alleen al moest denken aan het afgelopen jaar. Haar reacties op die bijna naakt foto's zijn ook best leuk om te zien en dat ze toegeeft dat ze wel een stem als Christina Aguilera zou willen hebben, of dat Madonna haar verteld dat ze niet moet roken (domme doos ook die Britney ). Zit ook veel onzin in het interview ...famous bottom? famous abs?
Hmm, nu heb ik zoveel spoilers gegeven dat het niet meer de moeite waard is om te kijken (maar dat was het waarschijnlijk al niet voor de meesten )

Je kan het interview downloaden van http://www.gobritney.com

pi_14680743
ik vindt snitley maar niets en haar nieuwe album is waardeloos, het is een gefrustreerde diva die haar nederlaag ziet aankomen en vanalles doet om het tegen te houden...
Ze kan gewoon niet zingen
pi_14736684
Ik heb het interview gedowned vanavond maar ff kijken.
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:21:39 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14737196
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')