quote:Ja, Britney, comes with the job
Stalker moet uit buurt van Britney blijvenRechtszaak Een rechtbank in het Californische Santa Monica heeft bepaald dat een Japanse zakenman de komende drie jaar op minstens 275 meter afstand van Britney Spears moet blijven. De Japanner is abnormaal geobsedeerd door het popidool. (AP)
quote:Da's waar, maar een Japanse zakenman? Ik bedoel, damn..
Op donderdag 9 oktober 2003 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, Britney, comes with the job
quote:toch heb je op dit topic geklikt en de moeite genomen om te reageren
Op donderdag 9 oktober 2003 14:25 schreef Bioslock het volgende:
Wat een nieuws!
quote:Je vraagt je inderdaad af hoe ze tot zo'n afstand komen...
Op donderdag 9 oktober 2003 14:28 schreef JaWi het volgende:
275 meter
quote:amerikaanse maten ? miles ? ga maar eens rekenen
Op donderdag 9 oktober 2003 14:29 schreef Kaaltie het volgende:[..]
Je vraagt je inderdaad af hoe ze tot zo'n afstand komen...
Ik zou trouwens de hele tijd achter hem aan gaan lopen... zie hem rennen dan
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:29 schreef Kaaltie het volgende:[..]
Je vraagt je inderdaad af hoe ze tot zo'n afstand komen...
Ik zou trouwens de hele tijd achter hem aan gaan lopen... zie hem rennen dan
quote:Zal wel 300 yards geweest zijn, geen 0.3 miles...
Op donderdag 9 oktober 2003 14:33 schreef Steppingout het volgende:[..]
amerikaanse maten ? miles ? ga maar eens rekenen
quote:Volgens mij gaat het zo dat als men vermoedt dat de man te dichtbij is, dat dan gemeten wordt of in ieder geval melding gemaakt kan worden aan de politie/plaatselijk gezag. Die zorgen dan dat de afstand voldoende blijft. Of dat op de meter nauwkeurig gaat, ik denk het niet
Op donderdag 9 oktober 2003 14:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe meten ze dat nou? Krijgt-ie een GPS-ontvanger geïmplanteerd? Of loopt er iemand steeds de passen tussen hen in te tellen?
quote:
Britney Spears heeft het helemaal gehad met de 41-jarige Japanse zakenman Masahiko Shizawa. Hij is zo geobsedeerd door de zangeres, dat hij er alles voor over heeft om haar maar te kunnen zien. En dat vindt Britney niet zo tof.Honderden brieven, talloze foto's en het opwachten van de zangeres bij haar ouderlijk huis ziet de Japanner niet als stalken. "Ik ben slechts een zeer enthousiaste fan van Britney!,"aldus Masahiko.
De rechter dacht er anders over. Hij vond dat de zakenman er voor gezorgd heeft dat de zangeres emotionele schade er aan heeft over gehouden. Hij mag zich niet binnen een straal van 274 meter van Britney begeven en krijgt tevens een straatverbod.
De advocaat van de zakenman vindt het allemaal zwaar overdreven. "Deze man is gewoon verliefd en is absoluut niet gevaarlijk. Dit misverstand berust op een cultuurverschil."
Hmm... hoe onschuldig is het als je brieven en foto's krijgt met daarop de tekst "I'm chasing you?" Oordeel zelf.
quote:274 meter dus!
Op donderdag 9 oktober 2003 15:21 schreef static het volgende:
Wat uitgebreider:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |