quote:Ze was er toch zelf bij?
Britney Spears is boos op Esquire Magazine omdat het blad onthullende foto's van haar geplaatst heeft. Niet dat het foto's betreft die zonder haar medeweten zijn gemaakt; het betrof een geposeerde fotoshoot en haar oudere broer Bryan was bij de set aanwezig.
Er is sowieso al sprake van negatieve spanning tussen Esquire en Brit. Het magazine was namelijk in de veronderstelling een exclusieve deal te hebben gesloten met de popprinses voor wat betreft fotoshoots, maar Britney verscheen met grote regelmaat in andere tijdschriften.
Nu heeft fotograaf James White plaatjes van haar geschoten waarop Britney een pose van actrice Angie Dickinson uit 1966 nabootst waarop zij een strak truitje aan heeft met witte stilleto's eronder. Haar achterkant is praktisch naakt.
Overigens is dit nog niet eens de meest onthullende foto uit de reportage. Volgende maand, half november dus, ligt de Nederlandse Esquire in de schappen en daarin staat de gehele shoot met nog pikantere plaatjes en inclusief het volledige verhaal. De remake van Angie's foto uit '66 maar nu met Britney zal wel de cover zijn van de Nederlandse versie.
Een medewerker van het Amerikaanse magazine spreekt zich nogal negatief uit. " Britney vindt de foto's nu opeens te bloot en is woedend op Esquire. Maar is ze nu helemaal gek geworden? Haar broer was notabene aanwezig op de set. Uitgebuit? Nog effe! Kijk naar de foto's die ze toen gemaakt heeft voor Rolling Stone Magazine, daarop stond ze bijna naakt, maar hebben zij haar uitgebuit?!"
quote:blond he
Op maandag 13 oktober 2003 19:47 schreef PeterAerts het volgende:[..]
Ze was er toch zelf bij?
quote:Ik heb die grap ergens anders gehoord, kweet niet meer precies waar...
Op maandag 13 oktober 2003 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]Oops, I did it again!
quote:Ik ook wel.
Op maandag 13 oktober 2003 19:55 schreef static het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto eigenlijk.
quote:iedereen behalve Britney S. zelf eik
Op maandag 13 oktober 2003 19:55 schreef static het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto eigenlijk.
Smaakloos.
Over Christina gesproken. Ik moet wel zeggen dat ik haar laatste muziekale producties best nog wel respectabel vind. Vrij origineel en talentvol. Maar dat geldt in het geheel niet voor Britney.
maar met een erg beperkte houdbaarheid die Brit, dat is niet het soort chick dat nog mooi is over een jaar of 10.
Dan is het of een lompe koe of een platgetrokken botoxmonster
quote:kijk dat is nou service
Op maandag 13 oktober 2003 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor die foto's hoeven we niet te wachten tot volgende maand hoor
Nee, ik zou er nog geen treincoupé mee willen delen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |