Als ze op haar moeder lijkt zal ze een mooie hoge slanke teef worden, maar toch wel van een redelijk formaat. In ieder geval niet maatje caviaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een lief hondje. Blijft ze zo klein (of groot, 't is maar hoe je het bekijkt natuurlijk)?
Ik hoop het ook! We gaan in ieder geval 1 van de vakantie's omzetten, zodat madam mee kan creperenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef Jonnetje het volgende:
Ik hoop dat jullie dame zich straks ook zo makkelijk kan aanpassen..
Wordt het dan niet is tijd dat de fokker zijn 'lijnen' na gaat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:41 schreef moussy het volgende:![]()
Wat vooral fijn is, is dat we altijd terug mogen vallen op de fokker, dat hij ons met raad en daad altijd bij zal staan en anders andere mensen in zal schakelen als er bijzonderheden zijn qua opvoeding of wat dan ook. In zijn kennissenkring zijn wat ik begrepen heb 2 blinde groenendaelers, dus er zijn experts die we mogen contacten.
Ondertussen ben ik aan het surfen naar hondenscholen om te kijken of iemand ons wil accepteren op een puppycursus. Het is en blijft een werkhondje.
Donna heeft maar geluk dat zij baasjes heeft gevonden die haar toch een mooi bestaan willen (en hopelijk kunnen) geven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:15 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
Donna is een groenendaeler teefje van 7 weken oud. Er is alleen een maar, Donna is blind.
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:54 schreef Paddokingnr1 het volgende:
1 ding is zeker, Donna is een hond met een blindegeleidemens![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:41 schreef moussy het volgende:![]()
Wat vooral fijn is, is dat we altijd terug mogen vallen op de fokker, dat hij ons met raad en daad altijd bij zal staan en anders andere mensen in zal schakelen als er bijzonderheden zijn qua opvoeding of wat dan ook. In zijn kennissenkring zijn wat ik begrepen heb 2 blinde groenendaelers, dus er zijn experts die we mogen contacten.
Ondertussen ben ik aan het surfen naar hondenscholen om te kijken of iemand ons wil accepteren op een puppycursus. Het is en blijft een werkhondje.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een mooiert!![]()
[..]
Wordt het dan niet is tijd dat de fokker zijn 'lijnen' na gaat?
Die ligt nú weg te rotten in de zon in de tuin, waar ik niet mag komen, omdat René met dr vriendin daar zit te "meidenpraten"quote:
die eerste foto...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef moussy het volgende:
Donna ontmoet Sateh & Filet...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo was het wel leuk, tot die witte begon te vliegen, toen schrok ze zich helemaal het apenzuur.
Het zit er dik in dat ze dat rare witte ding niet heeft gezien... Donna is blind...quote:Op maandag 15 mei 2006 01:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die eerste foto...
Echt een houding van "WTF is dat nou weer voor een raar wit ding?"
Geweldig...
Ze kan wel ruiken en horenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat ze dat rare witte ding niet heeft gezien... Donna is blind...
Alleen kan je de kleur niet ruikenquote:
Grenen... zou dat zo lekker smaken?quote:Donna heeft aan de hoek van een kast liggen kluiven, er is niks zo lekker als een hapje grenenTis dat ze er nu voor ligt met die dikke berenkont van d'r anders had ik een foto gemaakt en geplaatst.
Voor de rest is dus het échte opvoeden begonnen, ze speelt af en toe wat met Gijs de kat, probeert koekjes van tafel te jatten en speelt met een voetbalHaar rechter oortje begint trouwens al recht op te staan
Ze had geen zin meer om met dat ding te rammelen, ze had het te druk met de kinderen van de glijbaan te blaffenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:24 schreef Dandilion het volgende:
leuk filmpje!!! maarre.. het theepotje niet gezien!! was de film op?
Die andere is 20 en een vuilnisbakje van een fox terriërquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Sjurk het volgende:
o wauw wat een heerlijke pup heb je zeg!!!! Prachtig hompje!!
En je andere hondjedie is ook cute zeg! Hoe oud is die wel niet!? Is het een boerenfox trouwens? Kan het niet goed zien op de foto's.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:37 schreef moussy het volgende:
We zijn er achter hoor, ze is in haar vorige leven Miss Piggy geweest. Ze maakt dezelfde geluiden als Miss Piggy die boos is en kermit gaat schoppen, als Donna de kat aan het uitdagen is.
Ik ga het morgen eens proberen te filmenDe kat begint meestal met uitdagen, gaat dat op zn platte gat, als een godzilla zitten maaien met zijn voorpootjes. Tot Donna er aankomt en de kat met 1 klap ommaait
hmm je weet zeker dat het een hond is?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef moussy het volgende:
Donna heeft trouwens iets héél erg liefsAls ze moe is en bij je komt liggen pakt ze je arm vast met haar hele bek, ze moet je dan gewoon even vasthouden. Vanavond deed ze het voor het eerst bij Peet, die schrok zich rot
Je voelt haar tong dan van die suckende bewegingen maken en als ze héél erg in love is dan trappelt ze er ook nog met haar voetjes bij
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef Uhmmie het volgende:
veel fotoos van maken ook.. daar ga je nog een hoop lol van hebben.
Help Alf de zomer door!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef Dandilion het volgende:
zo te lezen is Donna de favo fok dog lol
off topic
hoe staat t eigenlijk met die hond die bevrijd is waar de fokkers voor gingen "rennen" ??
Beaker, je mag mij ook mailenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Beaker het volgende:
Kun jij me ff uitleggen wat dat met Alf inhoud?
Dat viel mij ook op.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef Dandilion het volgende:
wat is ze al flink gegroeid zeg! :-)
Dat weet ik, daarom heb ik haar getildquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:21 schreef BaraCuda het volgende:
Trap lopen is trouwens slecht voor een pup![]()
Wist niet of je dat wist, maar bij deze
Hier kwamen die dingen ook zo maar uit het niets opzetten. Vaak gaan ze op een gegeven moment ook nog stinken, maar die terriërtje van ons moeten dan gewoon in een korte vacht blijven en wat schapenvet door het voer heen, dan gebeurt dat niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:18 schreef Beaker het volgende:
Ze doet het goed Moussy
Even terug komen op RockBas heeft ook ontzettend last van het weer en we merken dat hij oud word, veel last van wratten, vetbulten en hij is doof
ineens....Kan dat? Jij hebt vast ervaring
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:51 schreef moussy het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat ze het doet, zolang ze maar netjes stopt als wij zeggen dat het goed is, lekker waaks zijn mag best
Net als stout zijn.....
JOEHOE!!!
[afbeelding]
Kijk, zo doe je dat!!
[afbeelding]
En... hoplaaaaa!! Daar ben ik weer, goed he baas?!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Dandilion het volgende:
Donna is lief maar je kleine ook! kunne het goed samen vinden he?
Echt waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:41 schreef moussy het volgende:
[..]We hebben het niet uitgeprobeert, maar ik denk dat als ik tegen Donna zeg dat ze Cas moet gaan halen, zo heet die krullenbol, dat ze dat doet
Ze heeft het eens bij René geprobeerd op het strand, gevolg, gaatje in het bovenbeen bij Renéquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Blinde (of bijna blinde honden zoals onze Kira als pup was) was ook zo'n slim hondje. Ze pikken uit noodzaak omdat ze één zintuig missen, alles vreselijk snel op![]()
Kira werd op latere leeftijd een ware kenau. Ze was de baas over de andere twee honden...
We zijn terug van vakantie, Donna was mee en heeft zich vreselijk uit kunnen leven op het roedelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:26 schreef kissa het volgende:
Het is wel een herder, die zijn nogal van de roedeligeKira was een bastaard Labrador
![]()
Zeg Moussy je snapt toch wel dat zo'n opmerking niet gemaakt mag worden zonder de bijbehorende fotos er even bij te posten, he?quote:Op zondag 10 september 2006 14:28 schreef moussy het volgende:
Net lag ze midden in de kamer te slapen, met dr kop op 1 paaskonijnending en tussen dr poten een beer, té lief gewoon
kan dat nog in nederland?????????quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb een cardreader ipv dat ik mn camera steeds aand e pc hoef te hangen, maar als ik op zulke momenten een foto wil maken, zit dat kaartje dus nóóit in mn camera
Ze is trouwens súperwaaks aan het worden, mensen kunnen hier niet meer zo maar met het touwtje naar binnen, iig geen mensen die hier maar weinig komen, dan gaat de neus omhoog en de tanden bloot.
*kaartje in camera gaat duwen*
je bent de 2de die het zegtquote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef Dandilion het volgende:
lachend?? ik moet denken aan de wolf uit roodkapje
Ik weet wel hoe je wél leuk kan dromen!!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Dandilion het volgende:
ze is een schatje op alle andere fotos maar ik ben bang dat ik vanacht eng ga dromen....
quote:Op zondag 10 september 2006 14:28 schreef moussy het volgende:
Donna is zooo leuk aan het worden, terwijl we nu steeds meer richting pubertijd aan komenZe is trouwens idd bang van onweer. Donna heeft vanaf de eerste dag dat ze hier was een knuffel gehad. Alles versnippert of verpulverd ze (ook de post
maar das weer handig voor de kinderen hun huiswerk later
) maar haar beren, wat er nu 3 zijn, zijn echt heilig. Als ik er 1 vergeet mee te geven als ze de bench in gaat dan moet ze echt jammeren
![]()
Net lag ze midden in de kamer te slapen, met dr kop op 1 paaskonijnending en tussen dr poten een beer, té lief gewoon
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef moussy het volgende:
Ik ben vooral erg blij dat ze bij ons hoort, dat ze bij ons mocht wonen van de fokker en dat het echt een gekke maar ontzettend lieve hond is. Ze heeft alleen een nadeeltje, ze wil bij de kinderen héél graag op schoot liggen
Binnankort gaat ze even bij de fokker logeren, omdat we op vakantie gaan, ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef belgische-vriendjes het volgende:
Gaat heel goed hier hoor, donna krijgt een beetje heropvoeding![]()
veel en ligt niet meer op de bank, maar aan mijn voeten in de huiskamer.
voor de rest lief rustig hondje, die nog niet in zijn puber tijd zit.
Simon
http://www.belgische-vriendjes.nl
[..]
neem dan gelijk zo'n mijnwerkers lamp die je om haar koppie bindtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef ilsepielse het volgende:
hihi, wat leuk. Heb 't topic in 1 keer doorgelezen.
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik las dat in 't donker lopen een probleem is omdat ze dat eng vindt? Is dat nog steeds zo? Anders zou je misschien een zaklamp mee kunnen nemen zodat ze een lichtpuntje kan volgen? Of zou dat niet werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |