abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:04:21 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_41194444
Ik vind Donna in eens zo groot het lijkt wel of ze de lucht in schiet sinds ze bijna klaar is met wisselen Rock kan gewoon onder haar door lopen.

Ik zal wel weer eens met de camera gaan stoeien morgen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_41196562
Wat een belachelijke buren
(zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten )

Fijn dat het beter gaat met Rock
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 12:24:27 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_41252439
Ik snap niet eens hoe mn buren dit in hun hoofd kunnen halen

Het regent, tis koud, dus de bontjassen zijn samen op een dekentje op de bank gekropen

wát doe je?!

pi_41256384
Ze zijn prachtige Moussy..
pi_41276159
Het koppie van Rock: rot op, ik slaap, niet storen

Is Donna bang voor onweer?
pi_41276255
Och moussy, wat onwijs lief
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 14:28:47 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_41674389
Donna is zooo leuk aan het worden, terwijl we nu steeds meer richting pubertijd aan komen Ze is trouwens idd bang van onweer. Donna heeft vanaf de eerste dag dat ze hier was een knuffel gehad. Alles versnippert of verpulverd ze (ook de post maar das weer handig voor de kinderen hun huiswerk later ) maar haar beren, wat er nu 3 zijn, zijn echt heilig. Als ik er 1 vergeet mee te geven als ze de bench in gaat dan moet ze echt jammeren

Net lag ze midden in de kamer te slapen, met dr kop op 1 paaskonijnending en tussen dr poten een beer, té lief gewoon
  maandag 11 september 2006 @ 16:55:41 #208
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_41710646
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:28 schreef moussy het volgende:

Net lag ze midden in de kamer te slapen, met dr kop op 1 paaskonijnending en tussen dr poten een beer, té lief gewoon
Zeg Moussy je snapt toch wel dat zo'n opmerking niet gemaakt mag worden zonder de bijbehorende fotos er even bij te posten, he?

C.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 08:34:07 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_41728548
Ik heb een cardreader ipv dat ik mn camera steeds aand e pc hoef te hangen, maar als ik op zulke momenten een foto wil maken, zit dat kaartje dus nóóit in mn camera

Ze is trouwens súperwaaks aan het worden, mensen kunnen hier niet meer zo maar met het touwtje naar binnen, iig geen mensen die hier maar weinig komen, dan gaat de neus omhoog en de tanden bloot.

*kaartje in camera gaat duwen*
pi_41853646
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb een cardreader ipv dat ik mn camera steeds aand e pc hoef te hangen, maar als ik op zulke momenten een foto wil maken, zit dat kaartje dus nóóit in mn camera

Ze is trouwens súperwaaks aan het worden, mensen kunnen hier niet meer zo maar met het touwtje naar binnen, iig geen mensen die hier maar weinig komen, dan gaat de neus omhoog en de tanden bloot.

*kaartje in camera gaat duwen*
kan dat nog in nederland?????????
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 22:13:31 #211
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41903517
Donna Volg Post
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 09:04:06 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_41912496
Zouden dieren willen dat je gewoon de hele dag met een camera voor je snufferd loopt?

Gister in de tuin hadden we een overtreffende trap. Kat heeft muis in de bek, hond heeft kat in de bek

Oh en dat touwtje gaat prima hier hoor, het touwtje is stiekem een hondenriempje wat ik aan dat trekding van het slot heb geklikt, anders blijf ik op en neer rennen voor vriendjes/vriendinnetjes/mijn DNA
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 11:09:40 #213
7074 moussy
kuttekop
pi_42009727
Het is gelukt, kostte me wel 26 foto's maar ik heb Donna lachend op de kiek gekregen

dr neus kan niet hoger
pi_42024003
lachend?? ik moet denken aan de wolf uit roodkapje
You can make it ?
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 19:40:44 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_42024077
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef Dandilion het volgende:
lachend?? ik moet denken aan de wolf uit roodkapje
je bent de 2de die het zegt
pi_42029518
ze is een schatje op alle andere fotos maar ik ben bang dat ik vanacht eng ga dromen....
You can make it ?
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 22:17:55 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_42030435
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Dandilion het volgende:
ze is een schatje op alle andere fotos maar ik ben bang dat ik vanacht eng ga dromen....
Ik weet wel hoe je wél leuk kan dromen!!

*klikkerdeklik*
pi_42265300
ohw moussy wat een scheetje ! En heerlijk dat je mij op dit otpic hebt gewezen.
Toen ik de fok!search op Groenendaeler raadpleegde kreeg ik alleen vage topics over andere onderwerpen uit 2000 en 2001

Ik heb in 1 ruk je hele topic doorgelezen, ontzettend goed dat jullie dit opgepakt hebben.
Een dankbare maar ook spannende taak als je hieraan begint denk ik.
En wat een mooierd is die Donna ! en ontzettend leuk om te zien hoe snel het groeien eigenlijk gaat.
Je weet het wel, en toch is het bijna onvoorstelbaar.

Voelen jullie je nou ook zo "vereerd" dat ze zo goed op jullie gezin/domein past ?
dat "eigen" gevoel wat zo'n dier uitdraagt...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2006 @ 09:00:20 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_42303452
Ik ben vooral erg blij dat ze bij ons hoort, dat ze bij ons mocht wonen van de fokker en dat het echt een gekke maar ontzettend lieve hond is. Ze heeft alleen een nadeeltje, ze wil bij de kinderen héél graag op schoot liggen

Binnankort gaat ze even bij de fokker logeren, omdat we op vakantie gaan, ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat
pi_42490763
Van de week onweer gehad maar geen reactie bij ons (fokker)
Voor de rest heerlijk beessie, alleen heeft ze wel dat van ik ben hier de baas in huis, kan lekker op de bank (1e dag poging maar mislukt, nu heeft ze al zo van de grond is ook heerlijk om te slapen en anders ga ik wel in mijn bench liggen waar een honden deken in ligt.

Later meer
Simon
http://www.belgische-vriendjes.nl
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:28 schreef moussy het volgende:
Donna is zooo leuk aan het worden, terwijl we nu steeds meer richting pubertijd aan komen Ze is trouwens idd bang van onweer. Donna heeft vanaf de eerste dag dat ze hier was een knuffel gehad. Alles versnippert of verpulverd ze (ook de post maar das weer handig voor de kinderen hun huiswerk later ) maar haar beren, wat er nu 3 zijn, zijn echt heilig. Als ik er 1 vergeet mee te geven als ze de bench in gaat dan moet ze echt jammeren

Simon Leijenaar
Groenendaeler kennel v.d. Belgische Vriendjes
pi_42491057
Gaat heel goed hier hoor, donna krijgt een beetje heropvoeding veel en ligt niet meer op de bank, maar aan mijn voeten in de huiskamer.
voor de rest lief rustig hondje, die nog niet in zijn puber tijd zit.

Simon
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef moussy het volgende:
Ik ben vooral erg blij dat ze bij ons hoort, dat ze bij ons mocht wonen van de fokker en dat het echt een gekke maar ontzettend lieve hond is. Ze heeft alleen een nadeeltje, ze wil bij de kinderen héél graag op schoot liggen

Binnankort gaat ze even bij de fokker logeren, omdat we op vakantie gaan, ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat
Simon Leijenaar
pi_42514763
Test test

simon
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef belgische-vriendjes het volgende:
Gaat heel goed hier hoor, donna krijgt een beetje heropvoeding veel en ligt niet meer op de bank, maar aan mijn voeten in de huiskamer.
voor de rest lief rustig hondje, die nog niet in zijn puber tijd zit.

Simon
[..]
Simon Leijenaar
pi_42515371
Gelukt !
pi_46239697
hihi, wat leuk. Heb 't topic in 1 keer doorgelezen.
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik las dat in 't donker lopen een probleem is omdat ze dat eng vindt? Is dat nog steeds zo? Anders zou je misschien een zaklamp mee kunnen nemen zodat ze een lichtpuntje kan volgen? Of zou dat niet werken?
Kleur buiten de lijntjes.
pi_46239862
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef ilsepielse het volgende:
hihi, wat leuk. Heb 't topic in 1 keer doorgelezen.
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik las dat in 't donker lopen een probleem is omdat ze dat eng vindt? Is dat nog steeds zo? Anders zou je misschien een zaklamp mee kunnen nemen zodat ze een lichtpuntje kan volgen? Of zou dat niet werken?
neem dan gelijk zo'n mijnwerkers lamp die je om haar koppie bindt

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')