Zeg Moussy je snapt toch wel dat zo'n opmerking niet gemaakt mag worden zonder de bijbehorende fotos er even bij te posten, he?quote:Op zondag 10 september 2006 14:28 schreef moussy het volgende:
Net lag ze midden in de kamer te slapen, met dr kop op 1 paaskonijnending en tussen dr poten een beer, té lief gewoon
kan dat nog in nederland?????????quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb een cardreader ipv dat ik mn camera steeds aand e pc hoef te hangen, maar als ik op zulke momenten een foto wil maken, zit dat kaartje dus nóóit in mn camera
Ze is trouwens súperwaaks aan het worden, mensen kunnen hier niet meer zo maar met het touwtje naar binnen, iig geen mensen die hier maar weinig komen, dan gaat de neus omhoog en de tanden bloot.
*kaartje in camera gaat duwen*
je bent de 2de die het zegtquote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef Dandilion het volgende:
lachend?? ik moet denken aan de wolf uit roodkapje
Ik weet wel hoe je wél leuk kan dromen!!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Dandilion het volgende:
ze is een schatje op alle andere fotos maar ik ben bang dat ik vanacht eng ga dromen....
quote:Op zondag 10 september 2006 14:28 schreef moussy het volgende:
Donna is zooo leuk aan het worden, terwijl we nu steeds meer richting pubertijd aan komenZe is trouwens idd bang van onweer. Donna heeft vanaf de eerste dag dat ze hier was een knuffel gehad. Alles versnippert of verpulverd ze (ook de post
maar das weer handig voor de kinderen hun huiswerk later
) maar haar beren, wat er nu 3 zijn, zijn echt heilig. Als ik er 1 vergeet mee te geven als ze de bench in gaat dan moet ze echt jammeren
![]()
Net lag ze midden in de kamer te slapen, met dr kop op 1 paaskonijnending en tussen dr poten een beer, té lief gewoon
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef moussy het volgende:
Ik ben vooral erg blij dat ze bij ons hoort, dat ze bij ons mocht wonen van de fokker en dat het echt een gekke maar ontzettend lieve hond is. Ze heeft alleen een nadeeltje, ze wil bij de kinderen héél graag op schoot liggen
Binnankort gaat ze even bij de fokker logeren, omdat we op vakantie gaan, ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef belgische-vriendjes het volgende:
Gaat heel goed hier hoor, donna krijgt een beetje heropvoeding![]()
veel en ligt niet meer op de bank, maar aan mijn voeten in de huiskamer.
voor de rest lief rustig hondje, die nog niet in zijn puber tijd zit.
Simon
http://www.belgische-vriendjes.nl
[..]
neem dan gelijk zo'n mijnwerkers lamp die je om haar koppie bindtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef ilsepielse het volgende:
hihi, wat leuk. Heb 't topic in 1 keer doorgelezen.
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik las dat in 't donker lopen een probleem is omdat ze dat eng vindt? Is dat nog steeds zo? Anders zou je misschien een zaklamp mee kunnen nemen zodat ze een lichtpuntje kan volgen? Of zou dat niet werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |