quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:41 schreef moussy het volgende:![]()
Wat vooral fijn is, is dat we altijd terug mogen vallen op de fokker, dat hij ons met raad en daad altijd bij zal staan en anders andere mensen in zal schakelen als er bijzonderheden zijn qua opvoeding of wat dan ook. In zijn kennissenkring zijn wat ik begrepen heb 2 blinde groenendaelers, dus er zijn experts die we mogen contacten.
Ondertussen ben ik aan het surfen naar hondenscholen om te kijken of iemand ons wil accepteren op een puppycursus. Het is en blijft een werkhondje.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een mooiert!![]()
[..]
Wordt het dan niet is tijd dat de fokker zijn 'lijnen' na gaat?
Die ligt nú weg te rotten in de zon in de tuin, waar ik niet mag komen, omdat René met dr vriendin daar zit te "meidenpraten"quote:
die eerste foto...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef moussy het volgende:
Donna ontmoet Sateh & Filet...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo was het wel leuk, tot die witte begon te vliegen, toen schrok ze zich helemaal het apenzuur.
Het zit er dik in dat ze dat rare witte ding niet heeft gezien... Donna is blind...quote:Op maandag 15 mei 2006 01:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die eerste foto...
Echt een houding van "WTF is dat nou weer voor een raar wit ding?"
Geweldig...
Ze kan wel ruiken en horenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat ze dat rare witte ding niet heeft gezien... Donna is blind...
Alleen kan je de kleur niet ruikenquote:
Grenen... zou dat zo lekker smaken?quote:Donna heeft aan de hoek van een kast liggen kluiven, er is niks zo lekker als een hapje grenenTis dat ze er nu voor ligt met die dikke berenkont van d'r anders had ik een foto gemaakt en geplaatst.
Voor de rest is dus het échte opvoeden begonnen, ze speelt af en toe wat met Gijs de kat, probeert koekjes van tafel te jatten en speelt met een voetbalHaar rechter oortje begint trouwens al recht op te staan
Ze had geen zin meer om met dat ding te rammelen, ze had het te druk met de kinderen van de glijbaan te blaffenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:24 schreef Dandilion het volgende:
leuk filmpje!!! maarre.. het theepotje niet gezien!! was de film op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |