Donna is geen hond, Donna is mijn schim, ik denk dat ze mij geadopteert heeft als haar begeleidster
![]()
Waar ik ga of sta is Donna, als ik er niet ben keutelt ze wat achter de andere aan, of achter Rock. In de auto vond ze het niet echt leuk. Ze heeft gejankt en gepiept bij Peter op schoot, die met moeite heel stoïcijns voor zich uit zat te kijken. Cas (ons stukje DNA van 2) vond het nodig om dezelfde geluiden te maken op dat moment
![]()
Eenmaal in huis ging het prima. Donna waggelde als mijn schim achter me aan, terwijl Rocky weer achter haar aan waggelde. Zelfs de meest dominante kat, die hier boven aan in de dierenroedel staat heeft zich niet druk gemaakt om Donna. Alsof het gewoon zo hoort dat ze hier is.
Als ze onzeker is loopt ze met haar schouder tegen mijn been aan verder, als ze een beetje in paniek dreigt te raken gaat ze als een gek met nog steeds haar schouder tegen mij aan rondjes om mn benen heen lopen
![]()
Oftewel, op straat zie ik er uit als een rollade als er wat gebeurt
![]()
Ik vind haar enorm rustig hier in huis, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ze zwaar onder de indruk is van alles. Ik ben benieuwd hoe we de nacht straks door gaan komen.
Mijn schim boven op me....
![]()
En ja, ikw eet dat als ik dat nu toesta dat ik dat ook moet doen als ze later groot is, maar dat doe ik ook wel