abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 22:49:28 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_38003659
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Sjurk het volgende:
o wauw wat een heerlijke pup heb je zeg!!!! Prachtig hompje!!

En je andere hondje die is ook cute zeg! Hoe oud is die wel niet!? Is het een boerenfox trouwens? Kan het niet goed zien op de foto's.
Die andere is 20 en een vuilnisbakje van een fox terriër hij is alleen net naar de "kapper" geweest, dus geplukt en geschoren.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_38004098
wauw, 20!!! Ik hoop dat mijn foxje dat ook gaat halen! Zijn lijfje deed me aan een fox denken, maar zijn kop kon ik niet helemaal thuisbrengen, nu snap ik waarom dus
pi_38006298
ach wat een lieverd zeg, doet me terugdenken aan de begintijd van onze hond, ook een zwart beestje, alleen die had nog wit en bruin erbij (een berner senner hond), helaas paar weken geleden overleden. daarom keek ik ook eigenlijk in dit topic, ons hondje zou eerst donna heten, maar het is toen donja geworden (vonden we iets mooier).

maar nogmaals: wat een lieverd zeg!!!!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_38010615
Bas en Joop zijn ook al aardig opweg om oud te worden!

Lang leve de vuilnisbak
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_38011069
Mous wat een prachtig hondje...

Die gaat duidelijk een fijn leventje bij jullie krijgen, mên wat heb ik altijd een plezier om jouw manier van vertellen. Zoveel liefde voor dieren, heerlijk.

Veel geluk met Donna.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2006 @ 23:37:33 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_38033313
We zijn er achter hoor, ze is in haar vorige leven Miss Piggy geweest. Ze maakt dezelfde geluiden als Miss Piggy die boos is en kermit gaat schoppen, als Donna de kat aan het uitdagen is.

Ik ga het morgen eens proberen te filmen De kat begint meestal met uitdagen, gaat dat op zn platte gat, als een godzilla zitten maaien met zijn voorpootjes. Tot Donna er aankomt en de kat met 1 klap ommaait
pi_38033486
!

Ja dat lijkt me wel een filmpje waard, als het je lukt... Succes!
Ze heeft écht een berensnoetje, hè? Zo lief.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_38033541
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:37 schreef moussy het volgende:
We zijn er achter hoor, ze is in haar vorige leven Miss Piggy geweest. Ze maakt dezelfde geluiden als Miss Piggy die boos is en kermit gaat schoppen, als Donna de kat aan het uitdagen is.

Ik ga het morgen eens proberen te filmen De kat begint meestal met uitdagen, gaat dat op zn platte gat, als een godzilla zitten maaien met zijn voorpootjes. Tot Donna er aankomt en de kat met 1 klap ommaait
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2006 @ 23:56:58 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_38034110
Het is trouwens Gijs waar ze zo druk mee kan doen Het is nog niet zo ver, maar dit zie ik er ook nog wel van komen:

Gijs & Rock

Donna heeft trouwens iets héél erg liefs Als ze moe is en bij je komt liggen pakt ze je arm vast met haar hele bek, ze moet je dan gewoon even vasthouden. Vanavond deed ze het voor het eerst bij Peet, die schrok zich rot Je voelt haar tong dan van die suckende bewegingen maken en als ze héél erg in love is dan trappelt ze er ook nog met haar voetjes bij
pi_38035140
Ik smelt.

Wat een leuke foto van Rock met Gijs, Gijs maakt dus geen onderscheid tussen jong en oud.
Die gaat vast nog een heerlijke tijd tegemoet met Donna; allebei jong en knuffelig, kan niet anders.
pi_38035472
wat en GE-WEL-DIG hondje!!!!!!!!!!!!

ben opslag verliefd!!! veel geluk met dr

ze is echt ZO cute!!!!
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 19:14:27 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_38054477
het godzilla filmpje is een dag uitgesteld, ik heb iedere keer 2 kinderen voor het minicameraatje hangen met hun snotneus die dan heel hard DAAAG OMA roepen

Ik heb gister een kong voor dr gekocht, ze snapt er geen hol van
pi_38066051
Wat is een kong?

En dat zuigen, dat doet onze Skip(bordercollie) op een aantal van haar favo speeltjes, vooral lekere zachte knuffels, ze maakt zuig bewegingen grappig om te zien!
Heerlijk om te kijken naar jou hondje!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2006 @ 09:01:21 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_38074564
Zo'n buttplug rubberen ding die je vol kan proppen met lekkere dingetjes, waar ze moeite voor moeten doen om het er uit te krijgen.

Maar ze vindt leuker om er gewoon op te knagen en er achter aan te rennen.

Ik heb het hele weekend lopen meuten dat haar ene oortje nog maar niet wil gaan staan, maar vanmorgen leek het er op dat ie wat minder ligt Het hoeft niet te gaan staan, maar tis zo mooi om te zien, 2 van die staande oortjes. Ach, ik kan me al "druk" maken om niks
pi_38074726
We hebben naast de kippensoop, nu ook de Donna soop mensen
Mous wat schrijf je er leuk over, Buttplug .

Die foto is zo
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2006 @ 09:27:55 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_38075081
Maar Donna (en natuurlijk Rock ) zijn ook zo speciaal he, ze zijn nml van mij, mij mij mij

Wij komen zó vaak bij de dierenarts dat ik niet eens wist dat hij al anderhalf jaar geen avondspreekuur meer heeft Ik dacht afgelopen vrijdag even 's avonds naar de DA te gaan voor Donna haar tweede enting, stond ik mooi voor een dichte deur. We gaan straks maar even
pi_38076436
Och Moussy wat is ze prachtig.
En wat fijn dat Rock een echte macho man bij haar is.
Prachtige stel heb je zo
pi_38079740
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef moussy het volgende:
Donna heeft trouwens iets héél erg liefs Als ze moe is en bij je komt liggen pakt ze je arm vast met haar hele bek, ze moet je dan gewoon even vasthouden. Vanavond deed ze het voor het eerst bij Peet, die schrok zich rot Je voelt haar tong dan van die suckende bewegingen maken en als ze héél erg in love is dan trappelt ze er ook nog met haar voetjes bij
hmm je weet zeker dat het een hond is?

*grin*

gaat goed zo te zien
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2006 @ 11:22:25 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_38116187

mét miss piggy geluid!

Helaas gooit ze Gijs niet om, omdat die heel slim onder het hangmatje gaat zitten
pi_38143829
Wat lief, Mous

Gijs is ook een stoer beessie, totaal niet bang, het is overduidelijk spelen. Echte liefde.
pi_38143985
Dat spelen op het filmpje geweldig... Donna doet alles op haar reuk?? Ongelofelijk dat zij blind is, het is echt niet te zien zo!
pi_38144244
Inderdaad Bluezz, héel bijzonder. En heel fijn.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 14:05:14 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_38161263
Maandag ben ik bij de DA geweest met Donna, en die vond dat ze zich in dr korte leventje al goed aangepast had! Ipv als een gek rondje lopen, liep ze nu heel rustig rondjes in de spreekkamer. Hij heeft dr oogjes nog even gecontroleerd met een lampje en bleef er bij dat ze echt weinig tot niks ziet. Hij gaf me ook nog een pluim in mn reet wat me liet blozen, dat ze het beste huis had gevonden wat ze maar had kunnen wensen Nou ken ik de DA al zeker 10 jaar, heb ik met hem gewerkt en weet ik dat hij het ook had gezegd als ik iets stoms had gedaan.

Hij was het iig wel met me eens dat het een enorm felle tante is! ze heeft mijn zwager en schoonvader serieus geprobeert te bijten
pi_38176157
Och moussy, wat een ontzettend leukerdje !
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 14:04:30 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_38230668
René is zich nu ook met de opvoeding aan het bemoeien Zo leuk om die 2 in de weer te zien. Vanmorgen was René al vroeg wakker en die wilde persé naar beneden. Dus ze is gegaan, heeft Donna uit haar bench gehaald en in de tuin gezet om te laten poepen en plassen. Ze vind zich zelf nu heel stoer dat ze dat allemaal zelf gedaan heeft ik zal blij zijn als alle entingen er in zitten en we naar buiten kunnen

Donna pikt trouwens álles van ons en de kinderen, tot sokken aan doen en rugzakjes op dr rug, maar ze pikt absoluut níks van een buitenstaander, dan gaat ze grauwen en snauwen
pi_38231239
heheh zo hoort dat moussy *grin*

altijd leuk

veel fotoos van maken ook.. daar ga je nog een hoop lol van hebben.
jobensaskia.nl
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:35:08 #127
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38249303
Mous, alsnog van harte met jullie Donna Wat een schatje
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 20:40:59 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_38311801
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef Uhmmie het volgende:

veel fotoos van maken ook.. daar ga je nog een hoop lol van hebben.
We zijn vandaag naar een heel groot veld hier geweest en ik was de camera vergeten

Donna heeft vandaag voor het eerst los gelopen daar en dat ging perfect!! Veel achter de kinderen aan rennen, maar iedere keer terug komen als ik haar riep. Je zag haar dan tijdens het terug komen (als ze ver weg was) rondjes draaien om te "kijken" waar het geluid vandaan kwam.

* moussy is trots!
pi_38317026
Oooow ik zie het voor me, die kleine lieverd.

Jammer dat je geen camera bij je had, maar je kan het weer goedmaken met andere foto's
Heerlijk dat jullie kids ook zo lief met dieren zijn.
  zondag 28 mei 2006 @ 22:42:30 #130
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38382443
zo te lezen is Donna de favo fok dog lol

off topic
hoe staat t eigenlijk met die hond die bevrijd is waar de fokkers voor gingen "rennen" ??
You can make it ?
pi_38383431
alf! daar loopt ook nog een topic voor volgens mj
jobensaskia.nl
pi_38384524
Oohhhh, wat lief!!!!!!!
Jullie vorige hond was trouwens ook prachtig!

Goed hoor, dat je een gehandicapte hond een goed leven biedt!!
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 00:15:09 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_38518106
Mevrouw vond vanmiddag een verlaten zakje chips van 1 van de kinderen.. keurig netjes werd dat chippie voor chippie opgegeten

zie je wel wat ik hier heb?

We roepen trouwens regelmatig tegen Gijs dat we toch zo'n mooi speeltje hebben gekocht voor hem. Of dat er weer eens een kat in Donna dr bek zit Soms ben ik wel eens bang dat Gijs net zo eindigt als de hamster bij hem, het wil er nog wel eens hard aan toe gaan met die 2.
pi_38520829
Dat gevouwen oortje.....
pi_38520899
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef Dandilion het volgende:
zo te lezen is Donna de favo fok dog lol

off topic
hoe staat t eigenlijk met die hond die bevrijd is waar de fokkers voor gingen "rennen" ??
Help Alf de zomer door!!!

die foto's van Donna
pi_38522949
Wat was er met alf dan waardoor hij bevrijd moest worden?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_38524653
Wat is trouwens de reden dat ze blind is? is dat vast gesteld?

Dan ga ik nu even 3 puppy's eten geven
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 14:39:54 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_38528848
Donna is als minipupje door haar moeder gebeten en daardoor is ze waarschijnlijk blind. Zo denkt de DA dat het flapperoortje ook niet meer overeind komt door een zenuwbeschadiging.

Ik wordt trouwens ontzettend moe van de mensen die opeens allemaal DA zijn en blijven brullen dat ze niet blind of iig slechtziend is Donna past zich nml heel snel en makkelijk aan. Zo rent ze ook "achter" ballen aan. Waar mensen niet op letten is dat ze constant in contact is met de bal... maar ja, zulke lui heb je er altijd bij zitten
pi_38529844
Lekker laten klepperen hoor dat soort lui jij weet beter!

Kun jij me ff uitleggen wat dat met Alf inhoud?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 00:18:58 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_38548266
doet anders maar ff mailen, het hele (verschrikkelijke) gebeuren om hjet beestje heen moest nml ivm veiligheid van fok gehaald worden.

Wij zijn vanavond met het hele prutje naar het strand geweest Er ging alleen 1 ding mis Rock zat onder de tafeltjes in het restaurant, waar hij via de keukendeur in was geglipt Daarna bleef hij maar terug rennen, dus die heeft genoten van de riem

Als Donna onzeker is, en boekie zoek, dan klimt ze op Rock zijn rug

Zo hupt ze ook mee als Rock gaat lopen

pi_38548549
Wat een lekker humpie is het zeg, moussy En Rock ziet er ook nog goed uit zeg !
And you know I might
pi_38549149
Moussy wat een foto's!
pi_38550909
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Beaker het volgende:

Kun jij me ff uitleggen wat dat met Alf inhoud?
Beaker, je mag mij ook mailen

En donna is een skeetje die het zo goed doet, en dat alles ligt gewoon aan mama moussy
Die foto's aan het strand mous, !!
pi_38552486
Leuke foto's

Bluezz, je hebt mail!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 11:39:32 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_38554055
Het viel me trouwens op dat er toch nog behulpzame mensen zijn!!

Dat we weer naar huis gingen liep Cas aan mijn hand te sjokken, moe... en Peter liep dus op krukken met de honden die wel los liepen hoor. Op een gegeven moment waren er een heleboel mensen bij de opgang en was Donna ons kwijt (2 meter van ons vandaan) maar hoe we ook riepen, ze kreeg de kans niet om een rondje te gaan draaien. Helaas volgde ze de verkeerde mensen en die zetten het op een lopen, wij roepen en schreeuwen, zien we opeens een man spurten, die ging Donna voor ons halen eerder hadden we al staan praten en vroeg hij waarom ze met dat koppie schudde.

Later had ik de honden aan de riem én een kind aan mijn hand, maar die viel. Cas werd opgeraapt door een man en die heeft hem aan de hand verder meegenomen en opgetild bij het oversteken. Eigenlijk is dat niet goed qua opvoeden, maar aan de andere kant mag er ook wel een stukje vertrouwen in de mensheid in mijn kinderen komen.

En verder zijn we héél vaak aangesproken door mensen waarom Donna rondjes liep, of waarom Donna dr hoofd scheef houdt.
pi_38555108
Toch fijn dat het echt nog wel kan he!
jobensaskia.nl
  maandag 5 juni 2006 @ 13:15:56 #148
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38556527
Donna die op de rug van Rock klimt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_38565914
Wat een verschrikkelijk lief bessie met een giga hoog knuffel gehalte man.
Ben spontaan verliefd
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
pi_38603060
Moussy, wat is Donna gegroeid zeg!!!
Ik geniet echt van haar via je schrijven en de leuke fotos!
You can make it ?
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2006 @ 19:57:38 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_38951661
De liefde van Gijs naar Donna toe gaat een beetje ver Hij maakt geluidjes alsof hij krols is en net probeerde hij haar te dekken

Meneer is met 5 maanden al gecastreerd, is ie volgens mij even vergeten
pi_38958387

Filmpje!

En heb je alweer nieuwe foto's, mous?
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 10:17:35 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_39171909
Ze zijn echt te snel om fatsoenlijke foto's te maken. Ik ga maar weer ens een (prut) filmpje maken van die twee. Het is nu zelfs zo "erg" dat Donna Gijs aan zn nekvel meesleept, ze kan hem nog niet optillen

Ik ga er vanuit dat Donna haar geur súpergoed is, dus haar bed wordt met minimaal wasmiddel gewassen. Gister stond ik daar neit bij stil dus is haar bed in Dash 2 in 1 gewassen. Madam werd helemaal gelukkig toen ik beneden kwam met dr bed, vooral haar pluche deken moest de hele kamer door gesleept worden We hebben echt weer een geval apart in huis gehaald, psies zoals het bij ons past
pi_39171947

En Gijs vind het best?
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 10:25:32 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_39171990
Ja en het ziet er allemaal erg raar uit... De katten mogen wel eens los in de tuin wandelen, maar Gijs komt maar 2 stapjes vooruit of Donna haalt hem al, die vindt het maar niks als ie in de tuin loopt

Soms is het net alsof ze hem bijna opvreet, dan zit er een halve Gijs in dr bek. Wat wel heel schattig is, is dat ze ook op hem suckt, zoals ze op onze armen doet. Gijs ziet er dus ook nooit uit, alsof er een pot gel over hem is gesmeerd, maar dat is dus hondenkwijl
pi_39172006
Hihihihi
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 10:31:16 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_39172045
Oh ja nog zoiets lomps van die twee. Gijs lag in een klein doosje te slapen, Donna liep er omheen te emmeren omdat ze er niet bij kon. Later lag ze met haar hoofd in het doosje gepropt te slapen, Gijs kon dus geen kant meer op

die 2 zijn té leuk samen!
pi_39172196
Het klinkt ook echt super, moussy
Ik ben benieuwd naar foto's/filmpje
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 21:36:37 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_39189386
Het is echt heel moeilijk om die zwarte vlek op de foto te krijgen

Schele doosch

Hangjeugd..

Is ie nou
pi_39189483
Die foto's met Gijs

Wat een prachtig beestje is het

Hoe gaat het met Rock trouwens?
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 21:52:24 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_39189843
Rock heeft last van het weer, is erg benauwd en kan nog maar een kort stukje lopen. Nou is het de laatste dagen ook erg vochtig geweest hier.... Gisterochtend stond ik op het punt om de DA te bellen om te overleggen hoe nu verder, maar al snel knapte hij weer op.
pi_39189880
pluizebol
pi_39189886
Op die leeftijd is het ook niet zo makkelijk meer allemaal natuurlijk. Maar hij is wel sterk hoor, dat hij er telkens weer bovenop komt
And you know I might
pi_39202058
wat is ze al flink gegroeid zeg! :-)
You can make it ?
pi_39202220
jobensaskia.nl
pi_39203323
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef Dandilion het volgende:
wat is ze al flink gegroeid zeg! :-)
Dat viel mij ook op.
Leuke foto's weer moussy!
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:22:29 #167
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_39521265
Hmmmm dit is een verkapt 'ik wil meer over Donna lezen'-schopje.

Wat een leuk hondje zeg!

C.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 11:25:44 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_39628593
Nou komt ie dan

Donna is van de week voor het eerst boven geweest het enige dat ze wilde was tegen mijn been aan lopen, en anders in het ledikant van de jongste zitten Ze vond het echt doodeng boven. Mooi, is dat getruttel voor de trap ook afgelopen. Wij hebben een open trap en ze heeft nu een paar keer geprobeert naar boven te gaan, maar na 3 trede's was het eng en bleef ze staan, omdat ze niet voor of achteruit durfde.

Voor de rest hebben we even opvoedhulp in moeten schakelen, de fokker dus omdat Donna heel sterk roedelgedrag heeft en ons dan probeert te drijven en als dat niet lukt door rondjes om ons heen te rennen, dan probeert ze je vast te pakken. Zindelijkheid gaat ook erg goed, wel met af en toe een ongelukje, maar dat vind ik niet zo erg.

Tijdens het verruilen van dr puppyvacht naar een normale bontjas begon ze heel erg schilferig te worden, maar dat hebben we opgelost door vloeibaar schapenvet over haar brokken te doen. Voor de rest mag ze nog steeds erg graag sucken op de armen van vrouwen, vooral die van mij en op Gijs
pi_39629709
Trap lopen is trouwens slecht voor een pup

Wist niet of je dat wist, maar bij deze
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 12:29:16 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_39629885
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:21 schreef BaraCuda het volgende:
Trap lopen is trouwens slecht voor een pup

Wist niet of je dat wist, maar bij deze
Dat weet ik, daarom heb ik haar getild
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 23:06:04 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_39836036
Madam is aan het wisselen aan de bloedrandjes om dr voortandjes te zien duurt het niet lang meer voor die er ook uitvallen.

Op advies van de fokker zijn we haar flapoor aan het masseren sinds een paar dagen, hij wordt er alleen slapper van

Dr liefste "lach"

Op mn duim sucken, omdat ze niks anders vast kon pakken
pi_39836222
Och Donna Wat een lekker ding is het toch!
And you know I might
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 23:36:27 #173
81992 Githa
pi_39837044
Wat een lieffie is het moussy
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 00:12:25 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_39838149
ze is echt zo ontzettend leuk en lief tuurlijk ook wel stout en heeft ze een ontzettend fel karakter. Zo komen er geen (voor haar) vreemde mannen in huis zonder uitgeblaft te worden

In het donker is ze echt bang van mannen en doet dan ook een angstplasje, maar in huis wil ze graag de stoere held uithangen, omdan snel tussen mijn benen te gaan staan mopperen
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 10:12:25 #175
81992 Githa
pi_39844202
heh heh heh held...ze heeft een geweldig lief koppie met uitstraling.
pi_39874095
Ze doet het goed Moussy

Even terug komen op Rock Bas heeft ook ontzettend last van het weer en we merken dat hij oud word, veel last van wratten, vetbulten en hij is doof ineens....Kan dat? Jij hebt vast ervaring
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39877876
Die liefste lach
Wat vervelend dat ze zo blaft, of vind je dat niet erg?
Mopperen veilig bij het vrouwtje is ok

Het is een moppie
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 21:51:02 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_39886938
Ik vind het niet zo erg dat ze het doet, zolang ze maar netjes stopt als wij zeggen dat het goed is, lekker waaks zijn mag best

Net als stout zijn.....

JOEHOE!!!

Kijk, zo doe je dat!!

En... hoplaaaaa!! Daar ben ik weer, goed he baas?!
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 21:53:17 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_39887010
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:18 schreef Beaker het volgende:
Ze doet het goed Moussy

Even terug komen op Rock Bas heeft ook ontzettend last van het weer en we merken dat hij oud word, veel last van wratten, vetbulten en hij is doof ineens....Kan dat? Jij hebt vast ervaring
Hier kwamen die dingen ook zo maar uit het niets opzetten. Vaak gaan ze op een gegeven moment ook nog stinken, maar die terriërtje van ons moeten dan gewoon in een korte vacht blijven en wat schapenvet door het voer heen, dan gebeurt dat niet.
pi_39887912
Moussy, misschien kan je Donna leren hoe ze de hordeur open moet doen . Want als je er steeds een nieuwe in moet gaan zetten als ze naar binnen is gekomen wordt het een dure bedoeling . Of anders een horgordijn ipv een deur .

Ik vind Donna echt een snoepie .
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 22:26:54 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_39888092
mn gewone gordijnen behandelt ze ook zo ze kan ze iig wel dicht doen
pi_39888543
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:51 schreef moussy het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat ze het doet, zolang ze maar netjes stopt als wij zeggen dat het goed is, lekker waaks zijn mag best

Net als stout zijn.....

JOEHOE!!!
[afbeelding]

Kijk, zo doe je dat!!
[afbeelding]

En... hoplaaaaa!! Daar ben ik weer, goed he baas?!
[afbeelding]
Wat een heerlijke ondeugd

Hoe gaat ze eigenlijk om met haar blindheid? Op de foto's zie je er niks van.
And you know I might
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 08:50:18 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_39897438
Ik denk dat dit wel een aktie was wat min of meer ontstaan is door haar blindheid. Ze kon de deur van buiten naar binnen wel openmaken, maar ze probeerde het ook wel van binnen naar buiten, en dan kan je niet met je kop gewoon duwen, omdat de deur naar binnen toe draait. Hoewel ieder andere pup dit ook gedaan zou kunnen hebben.

Het blinde/slechtziende geeft alleen wat problemen met het in het donker lopen, dat vindt ze echt helemaal niks, is dan angstig en loopt constant rondjes om je heen, als je snel genoeg bent dan lukt het om niet om de 5 meter als rollade stil te staan op de stoep...
pi_39906631
gek he moussy, je zou juist denken dat het voor een blinde hond minder uitmaakt of 't donker is of niet maar kennelijk gebruikt ze het weinige dat ze kan zien wel optimaal en heeft ze dat licht daar ook echt voor nodig.

wat een schatje trouwens! (ondanks de kapotte hor. ). lijkt me een hele uitdaging.
pi_39914560
Donna, stoer
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39923332
Die meneer die buiten zit, laat het ook maar gewoon gebeuren he
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:30:55 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_39926773
haha ja, Peet had ook al iets van, nahjah tis toch al kapot

dit ding had er ook erg veel lol in
pi_39991154
Donna is lief maar je kleine ook! kunne het goed samen vinden he?
You can make it ?
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:41:06 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_40060165
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Dandilion het volgende:
Donna is lief maar je kleine ook! kunne het goed samen vinden he?
We hebben het niet uitgeprobeert, maar ik denk dat als ik tegen Donna zeg dat ze Cas moet gaan halen, zo heet die krullenbol, dat ze dat doet
pi_40061158
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:41 schreef moussy het volgende:

[..]

We hebben het niet uitgeprobeert, maar ik denk dat als ik tegen Donna zeg dat ze Cas moet gaan halen, zo heet die krullenbol, dat ze dat doet
Echt waar?

Blinde (of bijna blinde honden zoals onze Kira als pup was) was ook zo'n slim hondje. Ze pikken uit noodzaak omdat ze één zintuig missen, alles vreselijk snel op
Kira werd op latere leeftijd een ware kenau. Ze was de baas over de andere twee honden...
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:46:24 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_40132107
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:20 schreef kissa het volgende:

[..]

Echt waar?

Blinde (of bijna blinde honden zoals onze Kira als pup was) was ook zo'n slim hondje. Ze pikken uit noodzaak omdat ze één zintuig missen, alles vreselijk snel op
Kira werd op latere leeftijd een ware kenau. Ze was de baas over de andere twee honden...
Ze heeft het eens bij René geprobeerd op het strand, gevolg, gaatje in het bovenbeen bij René Donna is héél erg van het roedelen. Net was René Rock even aan het uitlaten en Donna heeft al die tijd voor de tussendeur zitten jammeren.
pi_40222594
Het is wel een herder, die zijn nogal van de roedelige Kira was een bastaard Labrador
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 12:58:04 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_41027186
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:26 schreef kissa het volgende:
Het is wel een herder, die zijn nogal van de roedelige Kira was een bastaard Labrador
We zijn terug van vakantie, Donna was mee en heeft zich vreselijk uit kunnen leven op het roedelen

We stonden op een camping in het bos en de eerste dagen heeft het Donna 3 melkkiezen gekost, omdat ze de bomen eerst graag wat van dichtbij wilde bekijken Veel mensen geloofden me niet dat ze iig aan 1 oog blind is, het tweede oog is nog een wellus/nietus iets, ze ziet er iig niet goed mee. Mevrouw bleek er ontzettend waaks te zijn, er kwam geen onbekende bij te tent zonder eerst helemaal uitgekafferd te worden. Zelfs ik kreeg op mn duvel als ik niet eerst wat zei, maar stil aan kwam lopen

Rock heeft het heel slecht gehad, zo slecht dat mijn ouders hem meegenomen hebben toen ze op visite waren. We hebben heel slecht weer gehad, veel regen en Rock vond het nodig om op een ochtend (niemand weet hoe laat) de tent uit te glippen en aan de wandel te gaan. Jankend liep ik over het terrein, we zaten in een bos en ik zag het al helemaal voor me, een symbolisch kruisje bij de ingang omdat hij nooit meer gevonden zou worden. Gelukkig trof ik om half 9 een vrouwtje wat al heel vroeg wakker was en die had Rock om 7 uur in de stromende regen zien scharrelen, daarna niet meer.... Nog geen kwartier later gaf haar man een brul dat hij hem zag, inwendig maakte mijn hart drie rondjes en 6 huppeltjes. Snel hebben we rock gevangen en in de tent gedrukt, hij was tot op zijn botten nat. Hij heeft de hele dag voor de 'verwarming' gelegen voor oud vuil, wel onder een deken en met 2 'kruiken' (2 met heet water gevulde cola flessen) hij kwam er maar niet boven op, dus heb ik hem in bed gelegd. Zo is hij weer een beetje op gang gekomen.

Door het klote weer en de vele regen en omdat het gewoon erg koud was had Rock het erg slecht. Op de verjaardag van Cas is hij met mijn ouders mee naar huis gegaan, afgesproken dat hun ook naar de dierenarts zouden gaan... Wij hebben dus in gedachte afscheid genomen en afgesproken dat als hij ingeslapen moest worden we die kant op zouden komen en de tent gewoon achter zouden laten.

Om 18:45 moesten ze bij de DA zijn en om 20:00 was ik nog niet gebeld, mn hart zat in mn strot en we waren bij de vriend van donna voor de tent gedoken met zn alle om te wachten op het telefoontje. 20:15 telefoon, eindelijk, mijn ouders. Rock heeft longemfyseem, er zijn longfoto's gemaakt en zijn longen zaten niet vol vocht, ze waren zelfs erg schoon!! Zijn hartje was iets vergroot, maar dat mocht op deze leeftijd. Oud hondje, oude longetjes. Meneer heeft een prednisoninjectie gekregen en knapte er bij de DA al van op. zoals het er nu uit ziet zal hij de rest van zijn leven aan de prednison moeten, maar zo kon hij nog wel een jaartje mee Ook kreeg hij meteen een kuur, omdat er geen longontsteking overheen mocht komen. En nu, nu is hij nog bij mijn ouders, wij zijn thuis en van de week als hij voor de 2de keer bij de DA is geweest gaan we hem ophalen. Mijn DA heeft dus verkeerd gezeten met vocht achter zijn longen en hartklachten en ik ben vreselijk blij dat ik toch gestopt was met die medicatie. Anders had ik zijn nieren en zijn hart zelfs nog kunnen verklooien met die medicijnen. De DA van mijn ouders heeft een verslag gemaakt over Rocky en daar ga ik zodra ik het heb mee naar mijn eigen DA.

Maar goed, eind goed, al goed en zo
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 13:06:02 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_41027430
een paar fotootjes, helaas niet van Rock, want die was toen al naar mn moeder.

Donna met haar 13 maanden oude vriendje Baloe

Gewoon Donna

En gewoon Baloe

Grapje uithalen met Donna, spelen en dan snel in de toren klimmen, zodat Donna er onder rondjes ging rennen, niemand kwam bij de toren, want háár kind zat er in
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 13:51:25 #195
81992 Githa
pi_41029060
Donna "haar kind zat er in" wat leuk ik kan er onze journy zo naast zetten

en Beterschap voor Rock!
pi_41113035
Donna

Hoe is het met Rock?
pi_41115361
Donna is echt koel!!!!! Zoals ik eerder ook al had gezegd...
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 12:48:26 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_41125966
Rock gaat eigenlijk weer lekker, heeft ff duidelijk zijn territorium laten zien door toen hij net thuis was in de kamer te plassen En voor de rest is ie gewoon oud, slaapt veel, hijgt weinig en keutelt wat in de rondte.

Ik zag net de foto van Donna die over Rock heen hing, dat doet ze nog steeds, alleen staat ze dan gewoon over hem heen Als Rock (of Baloe op de vakantie) op de grond lag, dan ging ze er gewoon met haar platte reet op zitten

We hebben trouwens nog iets vreselijk achterlijks gehad

Mijn buren naast me hoorde een hondje blaffen terwijl wij op vakantie waren, hebben ze het maar even de wereld in geholpen dat wij die ouwe alleen thuis hadden gelaten dom volk
pi_41126113
Bijgelezen hier
pi_41137980
Rock vriendje van mij, wat doe je!! Ben blij dat het inmiddels weer wat beter met je gaat, maffe hond, zomaar ff aan de scharrel gaan

Mous, welkom terug in je eigen topic

Vergeet ik te zeggen, ik vind die Donna foto waar ze zo lekker ligt echt ontzettend leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')