abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 22:49:28 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_38003659
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Sjurk het volgende:
o wauw wat een heerlijke pup heb je zeg!!!! Prachtig hompje!!

En je andere hondje die is ook cute zeg! Hoe oud is die wel niet!? Is het een boerenfox trouwens? Kan het niet goed zien op de foto's.
Die andere is 20 en een vuilnisbakje van een fox terriër hij is alleen net naar de "kapper" geweest, dus geplukt en geschoren.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_38004098
wauw, 20!!! Ik hoop dat mijn foxje dat ook gaat halen! Zijn lijfje deed me aan een fox denken, maar zijn kop kon ik niet helemaal thuisbrengen, nu snap ik waarom dus
pi_38006298
ach wat een lieverd zeg, doet me terugdenken aan de begintijd van onze hond, ook een zwart beestje, alleen die had nog wit en bruin erbij (een berner senner hond), helaas paar weken geleden overleden. daarom keek ik ook eigenlijk in dit topic, ons hondje zou eerst donna heten, maar het is toen donja geworden (vonden we iets mooier).

maar nogmaals: wat een lieverd zeg!!!!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_38010615
Bas en Joop zijn ook al aardig opweg om oud te worden!

Lang leve de vuilnisbak
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_38011069
Mous wat een prachtig hondje...

Die gaat duidelijk een fijn leventje bij jullie krijgen, mên wat heb ik altijd een plezier om jouw manier van vertellen. Zoveel liefde voor dieren, heerlijk.

Veel geluk met Donna.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2006 @ 23:37:33 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_38033313
We zijn er achter hoor, ze is in haar vorige leven Miss Piggy geweest. Ze maakt dezelfde geluiden als Miss Piggy die boos is en kermit gaat schoppen, als Donna de kat aan het uitdagen is.

Ik ga het morgen eens proberen te filmen De kat begint meestal met uitdagen, gaat dat op zn platte gat, als een godzilla zitten maaien met zijn voorpootjes. Tot Donna er aankomt en de kat met 1 klap ommaait
pi_38033486
!

Ja dat lijkt me wel een filmpje waard, als het je lukt... Succes!
Ze heeft écht een berensnoetje, hè? Zo lief.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_38033541
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:37 schreef moussy het volgende:
We zijn er achter hoor, ze is in haar vorige leven Miss Piggy geweest. Ze maakt dezelfde geluiden als Miss Piggy die boos is en kermit gaat schoppen, als Donna de kat aan het uitdagen is.

Ik ga het morgen eens proberen te filmen De kat begint meestal met uitdagen, gaat dat op zn platte gat, als een godzilla zitten maaien met zijn voorpootjes. Tot Donna er aankomt en de kat met 1 klap ommaait
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2006 @ 23:56:58 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_38034110
Het is trouwens Gijs waar ze zo druk mee kan doen Het is nog niet zo ver, maar dit zie ik er ook nog wel van komen:

Gijs & Rock

Donna heeft trouwens iets héél erg liefs Als ze moe is en bij je komt liggen pakt ze je arm vast met haar hele bek, ze moet je dan gewoon even vasthouden. Vanavond deed ze het voor het eerst bij Peet, die schrok zich rot Je voelt haar tong dan van die suckende bewegingen maken en als ze héél erg in love is dan trappelt ze er ook nog met haar voetjes bij
pi_38035140
Ik smelt.

Wat een leuke foto van Rock met Gijs, Gijs maakt dus geen onderscheid tussen jong en oud.
Die gaat vast nog een heerlijke tijd tegemoet met Donna; allebei jong en knuffelig, kan niet anders.
pi_38035472
wat en GE-WEL-DIG hondje!!!!!!!!!!!!

ben opslag verliefd!!! veel geluk met dr

ze is echt ZO cute!!!!
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 19:14:27 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_38054477
het godzilla filmpje is een dag uitgesteld, ik heb iedere keer 2 kinderen voor het minicameraatje hangen met hun snotneus die dan heel hard DAAAG OMA roepen

Ik heb gister een kong voor dr gekocht, ze snapt er geen hol van
pi_38066051
Wat is een kong?

En dat zuigen, dat doet onze Skip(bordercollie) op een aantal van haar favo speeltjes, vooral lekere zachte knuffels, ze maakt zuig bewegingen grappig om te zien!
Heerlijk om te kijken naar jou hondje!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2006 @ 09:01:21 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_38074564
Zo'n buttplug rubberen ding die je vol kan proppen met lekkere dingetjes, waar ze moeite voor moeten doen om het er uit te krijgen.

Maar ze vindt leuker om er gewoon op te knagen en er achter aan te rennen.

Ik heb het hele weekend lopen meuten dat haar ene oortje nog maar niet wil gaan staan, maar vanmorgen leek het er op dat ie wat minder ligt Het hoeft niet te gaan staan, maar tis zo mooi om te zien, 2 van die staande oortjes. Ach, ik kan me al "druk" maken om niks
pi_38074726
We hebben naast de kippensoop, nu ook de Donna soop mensen
Mous wat schrijf je er leuk over, Buttplug .

Die foto is zo
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2006 @ 09:27:55 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_38075081
Maar Donna (en natuurlijk Rock ) zijn ook zo speciaal he, ze zijn nml van mij, mij mij mij

Wij komen zó vaak bij de dierenarts dat ik niet eens wist dat hij al anderhalf jaar geen avondspreekuur meer heeft Ik dacht afgelopen vrijdag even 's avonds naar de DA te gaan voor Donna haar tweede enting, stond ik mooi voor een dichte deur. We gaan straks maar even
pi_38076436
Och Moussy wat is ze prachtig.
En wat fijn dat Rock een echte macho man bij haar is.
Prachtige stel heb je zo
pi_38079740
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef moussy het volgende:
Donna heeft trouwens iets héél erg liefs Als ze moe is en bij je komt liggen pakt ze je arm vast met haar hele bek, ze moet je dan gewoon even vasthouden. Vanavond deed ze het voor het eerst bij Peet, die schrok zich rot Je voelt haar tong dan van die suckende bewegingen maken en als ze héél erg in love is dan trappelt ze er ook nog met haar voetjes bij
hmm je weet zeker dat het een hond is?

*grin*

gaat goed zo te zien
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2006 @ 11:22:25 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_38116187

mét miss piggy geluid!

Helaas gooit ze Gijs niet om, omdat die heel slim onder het hangmatje gaat zitten
pi_38143829
Wat lief, Mous

Gijs is ook een stoer beessie, totaal niet bang, het is overduidelijk spelen. Echte liefde.
pi_38143985
Dat spelen op het filmpje geweldig... Donna doet alles op haar reuk?? Ongelofelijk dat zij blind is, het is echt niet te zien zo!
pi_38144244
Inderdaad Bluezz, héel bijzonder. En heel fijn.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 14:05:14 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_38161263
Maandag ben ik bij de DA geweest met Donna, en die vond dat ze zich in dr korte leventje al goed aangepast had! Ipv als een gek rondje lopen, liep ze nu heel rustig rondjes in de spreekkamer. Hij heeft dr oogjes nog even gecontroleerd met een lampje en bleef er bij dat ze echt weinig tot niks ziet. Hij gaf me ook nog een pluim in mn reet wat me liet blozen, dat ze het beste huis had gevonden wat ze maar had kunnen wensen Nou ken ik de DA al zeker 10 jaar, heb ik met hem gewerkt en weet ik dat hij het ook had gezegd als ik iets stoms had gedaan.

Hij was het iig wel met me eens dat het een enorm felle tante is! ze heeft mijn zwager en schoonvader serieus geprobeert te bijten
pi_38176157
Och moussy, wat een ontzettend leukerdje !
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 14:04:30 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_38230668
René is zich nu ook met de opvoeding aan het bemoeien Zo leuk om die 2 in de weer te zien. Vanmorgen was René al vroeg wakker en die wilde persé naar beneden. Dus ze is gegaan, heeft Donna uit haar bench gehaald en in de tuin gezet om te laten poepen en plassen. Ze vind zich zelf nu heel stoer dat ze dat allemaal zelf gedaan heeft ik zal blij zijn als alle entingen er in zitten en we naar buiten kunnen

Donna pikt trouwens álles van ons en de kinderen, tot sokken aan doen en rugzakjes op dr rug, maar ze pikt absoluut níks van een buitenstaander, dan gaat ze grauwen en snauwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')