quote:
Het is ook alleen lokatie-scoutingquote:station eijs, je kunt er niet t terrein op, omdat de bewoners dat alleen openstellen op rijdagen
dat kapelleke waar over gesproken werd, is niet heel bijzonder.
ik zal vanaaf meteen nog eventjes in de klappers bladeren voor als er nog mensen mooie dingen wilt zien na afloop.
Het stationsgebouw en het seinhuisjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Er stond toch ook nog iets binnen waar we konden fotograferen?
Goed planquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
ik heb nog eventjes contact gehad met simpelveld
en t lijkt mij het verstandigste dat jullie voor door de dag gewoon zelf drinken meenemen aangezien er minder mensen aanwezig zijn, is dat makkelijker. dan hoeft nl niet continu iemand in de restauratie aanwezig te zijn.
lunch is geen probleem daar word voor gezorgdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planWas ik toch al van plan
Lunch gaat nog wel gewoon door zonder problemen
Als jullie daar hulp bij nodig hebben, dan moet je me ff aanschieten
misschien voor in t rijtuig?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof niet dat het ontzettend veel zin heeft om mijn lampen mee te nemen als ik dit zo lees. Die blijven dus ook lekker thuis dan maar
geen tvp'squote:
Dikke vette dubbel check.. Ik hoef als kreeft terug te gaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen tvp's![]()
En opschrijft: zonnebrand niet vergeten![]()
Ik twijfel of ik mijn image-tank mee zal nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dikke vette dubbel check.. Ik hoef als kreeft terug te gaan.
Ik heb er erg zin in.. Straks maar wat extra CF kopen
vast wel.. ik kom met alle kaartjes niet tot zoveel..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik mijn image-tank mee zal nemenIk heb CF-kaartjes voor 450+ foto's. Dat moet toch genoeg zijn
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen tvp's![]()
En opschrijft: zonnebrand niet vergeten![]()
Geen probleemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:17 schreef Re het volgende:
oww vergeten om entree kaartje te forwarden naar werk, geen printer thuis, dus ...
Vast nietquote:is er wifi daar trouwens?
Het kaartje mag op z'n LaserJets toch?? in Zw/w??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen probleemMail mij ff vanaf werk en je krijgt je kaartje per omgaande
[..]
Vast nietHet is Limboland he
Nee....men is verplicht het kaartje in kleur af te drukkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het kaartje mag op z'n LaserJets toch?? in Zw/w??
Ik heb niet snel de beschikking over een kleuren ding vandaag en morgen.![]()
Dat ik dan een goede reden had om een nieuwe printer te kopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee....men is verplicht het kaartje in kleur af te drukken![]()
.
.
.
.
.
JA DUH!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat dacht jij dan![]()
In dat geval.....koop die printer maar want ik wil alle kaartjes in kleur zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat ik dan een goede reden had om een nieuwe printer te kopen![]()
Datgene in mijn profielquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef Re het volgende:
welk e-mail adres, ken 't nie meer vinden
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dat geval.....koop die printer maar want ik wil alle kaartjes in kleur zien![]()
Enneh....ik had het idee om alle modellen morgen even een blad papier in hun handen te drukken om daar hun naam + mailadres op te laten zetten en ze vervolgens, a la amerikaanse boevenstijl, met naambordje op de foto te zetten.
Ter referentie zeg maarDat we iig een naam en wat contactgegevens hebben en dat we dan ook zeker weten elk gezicht kunnen identificeren
Iemand een beter idee?
vast welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen probleemMail mij ff vanaf werk en je krijgt je kaartje per omgaande
[..]
Vast nietHet is Limboland he
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien voor in t rijtuig?
daar kan ik de lampen zelf niet in aandoen aangezien deze alleen kunnen branden tijdens t rijden ivm de accu
k weet niet of jullie daar nog wat wilden doen
quote:en voor in t seinhuis
quote:en het stationsgebouw?
genoeg zon morgen voor natuurlijke bruine armenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
:edit: effe wat neerplempen voor ik RonaldV boosmaak vanwege een Single-smilie-post![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Datgene in mijn profielPdehoog@xs4all.nl
ik ben oldschool: zwart-witquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zit ik dat ding niet voor niets in kleur op de zaak af te drukken .
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Las ik iets over treinen?
Wel toevallig, hier in Fryslân is aankomend weekend ook een stoomtreinhappening
Zeg vriend.....die bouwlampen gaan niet mee hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:57 schreef Xilantof het volgende:
ik neem zelf wat flitsers mee zodat ik iig leuk heen en weer kan flitsen.
Zo jammerquote:owh en dat kaartje![]()
ff kijken of ik mijn printer aan de praat krijg. anders heb ik een auto vol + meer die mij wel kunnen identificeren
Mên, iddquote:
En waarom meld je dat nu pasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
pta-erquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom meld je dat nu pasLinkje aub
http://stoominfriesland.jumptide.nl/quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom meld je dat nu pasLinkje aub
Is lezen nou echt zo moeilijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vriend.....die bouwlampen gaan niet mee hoorDaar heb ik echt geen ruimte voor
[..]
Zo jammerEn dan wij zeggen dat we je niet kennen
je hebt wijnig kaas gegeten van fotografie zie ik... probeer het eens, het is leuk en niet moeilijk!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://stoominfriesland.jumptide.nl/
en ik heb hier nog wat (belabberde) foto's staan van het vorige stoomweekend hierzo. Maar jullie foto's worden ongetwijfeld mooier![]()
Ja hoi. Kijk ook eens naar de datum die er bij staat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:38 schreef Muk het volgende:
[..]
je hebt wijnig kaas gegeten van fotografie zie ik... probeer het eens, het is leuk en niet moeilijk!
lees dit eens door: http://www.morguefile.com/archive/classroom.php
tien minuutjes en je maakt nooit meer ammateurfoto's![]()
Sorry hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is lezen nou echt zo moeilijk?
ik heb het over flitsers, niet over lampen
hee man! dat weet ík niet!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi. Kijk ook eens naar de datum die er bij staat.
En dan nog een toevoeging: dat waren slechts probeersels met mn allereerste (kwalitatief zeer slechte) digitale camera, en gemaakt bij het overstappen p een andere trein, dus zeer weinig tijd... Ik heb mezelf ondertussen het een en ander geleerd, zolas je op meer recente foto's kunt zien. De grootste fout die ik met deze foto's gemaakt heb, is dat ik ze gepubliceerd heb.
Ik ga straks even naar Leeuwarden om te kijken of de treinen er al zijn, en morgenochtend ben ik weer op station Leeuwarden, dus met een beetje geluk zullen we zien of ik het nu beter kanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef Muk het volgende:
[..]
hee man! dat weet ík niet!
tot een paar maanden geleden waren mijn foto's niet anders hoor, en ook nu houd ik ze over het algemeen liever voor mezelf
met ei ok... ik zal er na de meet morgen ook niet onderuit komen om mijn materiaal te posten. dusss....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga straks even naar Leeuwarden om te kijken of de treinen er al zijn, en morgenochtend ben ik weer op station Leeuwarden, dus met een beetje geluk zullen we zien of ik het nu beter kan
en weinig is met ei
typisch trouwens, vrouwen ontwikkelen altijd pas pms als ze meer dan een half jaar in een relatie zitten....quote:
wat voor camera?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Godsamme, stofjes in mijn camera. Moet ik heulemaal naar de fotozaak en maar hopen dat het voor morgen schoon is.
Ik neem beide IR media meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Shark....morgen IR-en op Margraten denk ik zo![]()
fles heeft nog wel wat swabs over denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef BloodyLotte het volgende:
300D.
Coolquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb net een hele oude koffer gekregen van mijn oma. "Voor de foto's morgen."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolEen BL die op reis gaat in een oude trein met een oude koffer
Je hebt al een keer wat met een koffer gedaanquote:
Ik pas niet meer in koffers, die tijd heb ik helaas achter me moeten laten.quote:
Don't you dare me womanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik pas niet meer in koffers, die tijd heb ik helaas achter me moeten laten.
*kijkt naar heupen en belachelijk lange ledematen*
![]()
![]()
Ja weet ik veel... ik kom nooit in de binnenlanden van Limbië.quote:
Die kleur kunnen we morgen ook wel met met kolen voor elkaar krijgen hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef Chanty het volgende:
* Chanty heeft vanmidag nog ook lkker bruin kleurtje zitten kweken voor morgen
Kolen zijn zwart hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die kleur kunnen we morgen ook wel met met kolen voor elkaar krijgen hoor![]()
Enne bruinkool dan??quote:
nee bruinquote:
We zijn benieuwdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee bruinIk was nog wel zo verstandig o mme in te smeren en tot nu toe lijkt dat te hebben gewerkt
En anders: mooi rood is niet lelijk
![]()
Nietquote:
Nee ik ben twee tinten donkerder dan normaalquote:
doe maar wel, liever teveel dan te weinigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:07 schreef -Marjo- het volgende:
Moest ik nou nog een haspel meenemen morgen?
* op zoek gaat...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar wel, liever teveel dan te weinig
Onderbelichtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ik ben twee tinten donkerder dan normaalHoe nomen we dat in de fotografie? Sepia?
![]()
Goed dan hoop ik deze zomer nog zwaar onderbelicht te rakenquote:
Kom op tijd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:09 schreef Toeps het volgende:
Zooo... Haartjes gewassen, kleertjes zo goed als uitgezocht...
Iemand nog geniale ingevingen?
geniale ingevingen genoeg, uitvoering is een tweedequote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:09 schreef Toeps het volgende:
Zooo... Haartjes gewassen, kleertjes zo goed als uitgezocht...
Iemand nog geniale ingevingen?
Da's halverwege de Poolcirkel van waar wij zittenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, wat hoor ik allemaal, regen in zuid-limboland? We staan morgen toch niet met onze enkels in de modder he?
Uhm...neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
P. Je hebt toch wel ruimte voor mijn statief in de auto toch?
Als Toeps niet teveel zooi meeneemt, moet dat goed komenquote:
lolquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Toeps niet teveel zooi meeneemt, moet dat goed komenMaar die van mij ligt er ook al in hoor
![]()
Hou de verwachtingen wel redelijk he. Een vrouw die op de foto kan en dan niet zou uitpakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Toeps niet teveel zooi meeneemt, moet dat goed komen![]()
Whehehehe. Ik weet nog wat Toeps de vorige keer meenamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hou de verwachtingen wel redelijk he. Een vrouw die op de foto kan en dan niet zou uitpakken![]()
Een HELE grote tas (volgens mij zelfs tweequote:
Een verschrikkelijk mooi glanzende (want net gewassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef EchnaDarr het volgende:
En in wat voor auto moet dat nu allemaal passen?
Ja euh, je weet maar nooit hè?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik weet nog wat Toeps de vorige keer meenam
Woeiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef Toeps het volgende:
Hou het bij 3 setjes deze keer, denk ik.
Volgens mij barricaderen we een stuk rijtuigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ga naar limburg toe dus ik wacht ff met het wassen van de auto
Maar is er de mogelijkheid om tactisch van setjes te wisselen?
In dit geval niet de beroemde G3 met Satriani en zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
g3 acties?
Pff ik ben op vrijdagavond doorgaans niet al te spitsvondig meerquote:
Nee....er was eens een user Gutteguttegut (zie hier G3) en die vond het nodig allerlei foto's te maken op momenten en plaatsen waar hij niet thuishoordequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Het zal wel een verwijzing zijn naar een film ofzo, Gremlins 3?
Pee gaat voor de koelkast!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee....er was eens een user Gutteguttegut (zie hier G3) en die vond het nodig allerlei foto's te maken op momenten en plaatsen waar hij niet thuishoorde
wauwquote:
Dat je het niet weet pleit alleen maar voor jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
g3 acties?
camera?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
magoe, morgen komt alles goed
Eerst groothoekje ophalen![]()
en dan kom ik lekker zuidwaartsen dan komt alles goed
CFjes leeg *check*
accu's vol *check*
reserve accu's vol *check*
bier koud *check*
*check* *check* *checkerdiecheck* *check* *check*
Die heb ik alquote:
Johquote:
geilquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh
ik ben echt benieuwd hoeveel foto's dit weekend gaat wordenvandaag had ik er al 80
waaronde 4 nieuwe stationsnaambordjes
1000, probeer ik wel onder te blijven jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag en zondag samen zou best eens richting de 1000 kunnen gaan kruipen ja
alhoewel met maandag erbij kan het weer makkelijk 1500 wordenquote:
Ik schiet gewoon alles RAW en neem geen tank meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef EchnaDarr het volgende:
200 kunnen op de CFjes, die ken ik vier keer legen op de imagetank, 1000 foto's max.
(hoe ga ik die ooit gesoept krijgen)
ja wie schiet er dan ook RAW he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef EchnaDarr het volgende:
ik schiet RAW, dan ben ik 2 weken aan het converteren![]()
![]()
jah, met een bloedmooie vrouw op bezoek kan ik het ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Re het volgende:
[..]
alhoewel met maandag erbij kan het weer makkelijk 1500 worden
De eerste twee kaartjes RAW en als ik dan nog een paar uur te gaan heb, stap ik over op JPEGquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige
Het is RAW of JPEG, makkelijke keuze lijkt me
JPEGquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige
Het is RAW of JPEG, makkelijke keuze lijkt me
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah, met een bloedmooie vrouw op bezoek kan ik het ook
Re heeft een D2X als ik me niet vergisquote:
D2xquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/machinegun.avi
nee 105-340 mmquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Filmpje is gaaf (is dat de bigma?)
Nee gewoon een nikkor 70-200 / 2,8 met 1,7 x TCquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Filmpje is gaaf (is dat de bigma?)
owww ... echt?, heb ik die 105 mm voor niets weggedaanquote:
neuh, tenzij die uit 2003 komtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef EchnaDarr het volgende:
mooi spul... heel mooi spul. Ruilen tegen een honda civic?
reken maar naquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
owww ... echt?, heb ik die 105 mm voor niets weggedaan
leuk speelgoed re!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Re het volgende:
[..]
D2x
RAW is voor mensen die lui zijn.. dat is de stelling maar dat gaat off topic hier
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef Muk het volgende:
[..]
leuk speelgoed re!
maar ik ben jaloerser op je kapsel
spoortje trekkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
woensdag gaan een maat van me trouwens even met de tondeuze over mijn knar heb ik gehoord
Wie trouwens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah, met een bloedmooie vrouw op bezoek kan ik het ook
goed dat je het zegt! ik moet m'n kop weer bijwerken anders heb ik morgen zo'n oude man's cirkel om mijn knarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
woensdag gaan een maat van me trouwens even met de tondeuze over mijn knar heb ik gehoord
Dat zijn er wel meer en elke keer komen ze toch weer terugquote:
naam?quote:
is al genoemd in dit topic. Verder niet zinvol om dat verhaal nogeens op te rakelenquote:
got itquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al genoemd in dit topic. Verder niet zinvol om dat verhaal nogeens op te rakelen
heb ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een HELE grote tas (volgens mij zelfs twee)
Je moet dat toegangsbewijs wel inleveren bj PdeHoog natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef Muk het volgende:
[..]
got it
ik kan nergens printen trouwens, en heb het toegangsbewijs dus maar op mijn mobiel gezet... m'n naam is nét te lezen geloof ik...
Filmen is niet je sterkste kant wel??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/machinegun.avi
Ik moet altijd even op gang komen 's morgens...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:59 schreef blackbully het volgende:
toeps, wat ben je belachelijk vroeg je nest uit
Hoe zou dat mobiel eruit zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moet dat toegangsbewijs wel inleveren bj PdeHoog natuurlijk.
Wie is de gelukkige??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk moet ook nog even wakker worden
Kreeg net via de MSN ook al een afmelding te horen
Debsterrquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk moet ook nog even wakker worden
Kreeg net via de MSN ook al een afmelding te horen
WHYYYY!?!?!?!quote:
quote:
vanaf de a2 moet je de a76 richting heerlen hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie komt er niet?
Ik ben te vroeg wakker is nog helemaal niet nodig om vroeg mijn bed uit te komen maarja...verrekte werkritme ook
Kan iemand mij trouwens nog vertellen welke afslag ik moet nemen als ik op de A2 rijdt? Ik bedoel, ik heb nog niet eens een routeplanner geraadpleegd en weet dus alleen nog maar dat ik op de A2 richting maastricht moet rijden. verder weet ik nog niets
I know. Vind het ook jammer, maar helaas......dit kreeg ik door van Rubberduck. Die heeft de SMS nl. gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en gisteren zei ze nog dat ze er zin in had en ECHT wel ging
WWhhyyyy ??? GOD why are you so evil??!!!??? WHY???quote:
* PdeHoog schopt Mukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:06 schreef Muk het volgende:
[..]
vanaf de a2 moet je de a76 richting heerlen hebben
quote:
daar staat het al aangegeven neem ik aanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schopt Muk
Je vergeet de N281
Simpelveld natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:09 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk dat is beter dan die routebeschrijvingen die vertellen dat je na 25394 meter linksaf de Pierlalastraat in moet
dus de A76 richting Heerlen en de N281 richting?????
zou ik maar niet vanuit gaan.quote:
kerkrade (oost geloof ik)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:09 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk dat is beter dan die routebeschrijvingen die vertellen dat je na 25394 meter linksaf de Pierlalastraat in moet
De afslag naar de N281 zou idd Simpelveld aan moeten geven volgens routenetquote:
eerlijk gezecht nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De afslag naar de N281 zou idd Simpelveld aan moeten geven volgens routenetEn die is over het algemeen redelijk goed
volgens de ANWB ook. En die lui maken die bordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De afslag naar de N281 zou idd Simpelveld aan moeten geven volgens routenetEn die is over het algemeen redelijk goed
wedden van niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:39 schreef blackbully het volgende:
zo, spullen al bijna allemaal bij elkaar.
tasje met nikon en lensjes.
tasje met laptop. (moet me kaartjes toch ergends op legen)
statief voor camera
statiefjes voor flitsers
flightcase met flitsers softbox en plu's
haspel
morgen nog koffie voor onderweg en een kar pakken(ga het echt niet allemaal naar de wagen sjouwen)
pfff. had beter een vrouw en model kunnen spelen, had ik minder zooi gehad![]()
de a76 autobaan heerlen - geleen zeg maar zijn er 4 waarvan er iets van 3 niet werkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:33 schreef blackbully het volgende:
ehhh op de N weg daar kom je er geloof ik wel 4 tegen (flitspalen dus)
en welke is dat dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
de a76 autobaan heerlen - geleen zeg maar zijn er 4 waarvan er iets van 3 niet werken
a76 Heerlen richting kerkrade.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:09 schreef Puckzzz het volgende:
das de a2 vanuit eindhoven richting geleen, daarna door naar heerlenquote:
Gaan jullie naar aruba met school?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben in mijn hele leven 2 keer verbrand. Een keer na een dagje op het strand in Aruba met school en een keer op de zonnebank. Dus tja.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:10 schreef Mukie het volgende:
Ik vond het super in ieder geval.
Dank de organisatie en alle mensjes die nog gekomen zijn.
En ben errrrrug benieuwd naar de foto's
WZZquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
@ organisatie: super geregeld. de soep en broodjes waren lekker
weet je dat ik net 3 min moest kijken voor ik me realiseerde dat deze foto in de hal gemaakt wasquote:
wie was da?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, als ik nou serieus een beetje een mooie foto van die trein maak he?
MOET dat nou??
[afbeelding]
Het wordt nog ergerquote:
Lijkt me beter!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt nog erger
in de herkansing was de voorgrond scherp
quote:
Ik herken alleen Bloody fucking hell Lottequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]wie heeft er allemaal foto's van mijn supersjieke zwarte jurk
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]wie heeft er allemaal foto's van mijn supersjieke zwarte jurk
![]()
Was dat die beeldvullende dame die mijn stoomtreinplaatje verstoorde?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik herken alleen Bloody fucking hell Lotte![]()
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat die beeldvullende dame die mijn stoomtreinplaatje verstoorde?
Falanx is best wel een binkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef Falanx het volgende:
w00t stoomtreinen de shit
Ik heb precies EEN filmpje gemaakt vandaag jahquote:
Veilig thuis gekomen dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:29 schreef -Marjo- het volgende:
*ook weer thuis is...
met een mooi buikjequote:
En ik speel daar een rol inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb precies EEN filmpje gemaakt vandaag jahveel te weinig eigenlijk
tjah hij deed op verzoek zijn overhemd omhoogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik mis ook ALTIJD het leuke gedeelte.
Ik ben zooooooo nieuwsgierig!!!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja![]()
Oeh, er zitten een paar mooie foto's van jou tussen...
Wanneer was dat voor het laatst NIET zo?quote:
Hiquote:
Ik moet toch eens wat brutaler worden danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tjah hij deed op verzoek zijn overhemd omhoog
@evenstar, beetje naar je zin gehad? enneh de kleine nog lekker geslapen?
ikke welquote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ikke wel![]()
dat meisje wat el martz bijhad
Dat hadden we net geconcludeerd in de SCquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ikke wel![]()
Ben ik toch benieuwd waar je dat dan aan zietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ikke wel![]()
Dat zwarte shirtjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd waar je dat dan aan ziet
wil je daar een politiek corretc antwoord opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tjah hij deed op verzoek zijn overhemd omhoog
@evenstar, beetje naar je zin gehad? enneh de kleine nog lekker geslapen?
is goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wil je daar een politiek corretc antwoord op![]()
De kleine heeft prinsessenheerlijk geslapenlaten we het er op houden dat er beetje onduidelijkheden waren, pdh weet er van
trouwen bedankt
en ronald ook
en mister cowboyhoed
![]()
ik mail je wel even zo of morgen laten we het hier gewoon leuk houden en kiekjes showen
![]()
Open een topicquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:59 schreef Re het volgende:
420 fotos duschhhh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |