Sorry hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is lezen nou echt zo moeilijk?
ik heb het over flitsers, niet over lampen
hee man! dat weet ík niet!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi. Kijk ook eens naar de datum die er bij staat.
En dan nog een toevoeging: dat waren slechts probeersels met mn allereerste (kwalitatief zeer slechte) digitale camera, en gemaakt bij het overstappen p een andere trein, dus zeer weinig tijd... Ik heb mezelf ondertussen het een en ander geleerd, zolas je op meer recente foto's kunt zien. De grootste fout die ik met deze foto's gemaakt heb, is dat ik ze gepubliceerd heb.
Ik ga straks even naar Leeuwarden om te kijken of de treinen er al zijn, en morgenochtend ben ik weer op station Leeuwarden, dus met een beetje geluk zullen we zien of ik het nu beter kanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef Muk het volgende:
[..]
hee man! dat weet ík niet!
tot een paar maanden geleden waren mijn foto's niet anders hoor, en ook nu houd ik ze over het algemeen liever voor mezelf
met ei ok... ik zal er na de meet morgen ook niet onderuit komen om mijn materiaal te posten. dusss....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga straks even naar Leeuwarden om te kijken of de treinen er al zijn, en morgenochtend ben ik weer op station Leeuwarden, dus met een beetje geluk zullen we zien of ik het nu beter kan
en weinig is met ei
typisch trouwens, vrouwen ontwikkelen altijd pas pms als ze meer dan een half jaar in een relatie zitten....quote:
wat voor camera?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Godsamme, stofjes in mijn camera. Moet ik heulemaal naar de fotozaak en maar hopen dat het voor morgen schoon is.
Ik neem beide IR media meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Shark....morgen IR-en op Margraten denk ik zo![]()
fles heeft nog wel wat swabs over denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef BloodyLotte het volgende:
300D.
Coolquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb net een hele oude koffer gekregen van mijn oma. "Voor de foto's morgen."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolEen BL die op reis gaat in een oude trein met een oude koffer
Je hebt al een keer wat met een koffer gedaanquote:
Ik pas niet meer in koffers, die tijd heb ik helaas achter me moeten laten.quote:
Don't you dare me womanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik pas niet meer in koffers, die tijd heb ik helaas achter me moeten laten.
*kijkt naar heupen en belachelijk lange ledematen*
![]()
![]()
Ja weet ik veel... ik kom nooit in de binnenlanden van Limbië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |