quote:
Het is ook alleen lokatie-scoutingquote:station eijs, je kunt er niet t terrein op, omdat de bewoners dat alleen openstellen op rijdagen
dat kapelleke waar over gesproken werd, is niet heel bijzonder.
ik zal vanaaf meteen nog eventjes in de klappers bladeren voor als er nog mensen mooie dingen wilt zien na afloop.
Het stationsgebouw en het seinhuisjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Er stond toch ook nog iets binnen waar we konden fotograferen?
Goed planquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
ik heb nog eventjes contact gehad met simpelveld
en t lijkt mij het verstandigste dat jullie voor door de dag gewoon zelf drinken meenemen aangezien er minder mensen aanwezig zijn, is dat makkelijker. dan hoeft nl niet continu iemand in de restauratie aanwezig te zijn.
lunch is geen probleem daar word voor gezorgdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planWas ik toch al van plan
Lunch gaat nog wel gewoon door zonder problemen
Als jullie daar hulp bij nodig hebben, dan moet je me ff aanschieten
misschien voor in t rijtuig?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof niet dat het ontzettend veel zin heeft om mijn lampen mee te nemen als ik dit zo lees. Die blijven dus ook lekker thuis dan maar
geen tvp'squote:
Dikke vette dubbel check.. Ik hoef als kreeft terug te gaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen tvp's![]()
En opschrijft: zonnebrand niet vergeten![]()
Ik twijfel of ik mijn image-tank mee zal nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dikke vette dubbel check.. Ik hoef als kreeft terug te gaan.
Ik heb er erg zin in.. Straks maar wat extra CF kopen
vast wel.. ik kom met alle kaartjes niet tot zoveel..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik mijn image-tank mee zal nemenIk heb CF-kaartjes voor 450+ foto's. Dat moet toch genoeg zijn
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen tvp's![]()
En opschrijft: zonnebrand niet vergeten![]()
Geen probleemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:17 schreef Re het volgende:
oww vergeten om entree kaartje te forwarden naar werk, geen printer thuis, dus ...
Vast nietquote:is er wifi daar trouwens?
Het kaartje mag op z'n LaserJets toch?? in Zw/w??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen probleemMail mij ff vanaf werk en je krijgt je kaartje per omgaande
[..]
Vast nietHet is Limboland he
Nee....men is verplicht het kaartje in kleur af te drukkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het kaartje mag op z'n LaserJets toch?? in Zw/w??
Ik heb niet snel de beschikking over een kleuren ding vandaag en morgen.![]()
Dat ik dan een goede reden had om een nieuwe printer te kopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee....men is verplicht het kaartje in kleur af te drukken![]()
.
.
.
.
.
JA DUH!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat dacht jij dan![]()
In dat geval.....koop die printer maar want ik wil alle kaartjes in kleur zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat ik dan een goede reden had om een nieuwe printer te kopen![]()
Datgene in mijn profielquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef Re het volgende:
welk e-mail adres, ken 't nie meer vinden
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dat geval.....koop die printer maar want ik wil alle kaartjes in kleur zien![]()
Enneh....ik had het idee om alle modellen morgen even een blad papier in hun handen te drukken om daar hun naam + mailadres op te laten zetten en ze vervolgens, a la amerikaanse boevenstijl, met naambordje op de foto te zetten.
Ter referentie zeg maarDat we iig een naam en wat contactgegevens hebben en dat we dan ook zeker weten elk gezicht kunnen identificeren
Iemand een beter idee?
vast welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen probleemMail mij ff vanaf werk en je krijgt je kaartje per omgaande
[..]
Vast nietHet is Limboland he
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien voor in t rijtuig?
daar kan ik de lampen zelf niet in aandoen aangezien deze alleen kunnen branden tijdens t rijden ivm de accu
k weet niet of jullie daar nog wat wilden doen
quote:en voor in t seinhuis
quote:en het stationsgebouw?
genoeg zon morgen voor natuurlijke bruine armenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
:edit: effe wat neerplempen voor ik RonaldV boosmaak vanwege een Single-smilie-post![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Datgene in mijn profielPdehoog@xs4all.nl
ik ben oldschool: zwart-witquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zit ik dat ding niet voor niets in kleur op de zaak af te drukken .
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Las ik iets over treinen?
Wel toevallig, hier in Fryslân is aankomend weekend ook een stoomtreinhappening
Zeg vriend.....die bouwlampen gaan niet mee hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:57 schreef Xilantof het volgende:
ik neem zelf wat flitsers mee zodat ik iig leuk heen en weer kan flitsen.
Zo jammerquote:owh en dat kaartje![]()
ff kijken of ik mijn printer aan de praat krijg. anders heb ik een auto vol + meer die mij wel kunnen identificeren
Mên, iddquote:
En waarom meld je dat nu pasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Las ik iets over treinen?
Wel toevallig, hier in Fryslân is aankomend weekend ook een stoomtreinhappening
pta-erquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom meld je dat nu pasLinkje aub
http://stoominfriesland.jumptide.nl/quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom meld je dat nu pasLinkje aub
Is lezen nou echt zo moeilijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vriend.....die bouwlampen gaan niet mee hoorDaar heb ik echt geen ruimte voor
[..]
Zo jammerEn dan wij zeggen dat we je niet kennen
je hebt wijnig kaas gegeten van fotografie zie ik... probeer het eens, het is leuk en niet moeilijk!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://stoominfriesland.jumptide.nl/
en ik heb hier nog wat (belabberde) foto's staan van het vorige stoomweekend hierzo. Maar jullie foto's worden ongetwijfeld mooier![]()
Ja hoi. Kijk ook eens naar de datum die er bij staat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:38 schreef Muk het volgende:
[..]
je hebt wijnig kaas gegeten van fotografie zie ik... probeer het eens, het is leuk en niet moeilijk!
lees dit eens door: http://www.morguefile.com/archive/classroom.php
tien minuutjes en je maakt nooit meer ammateurfoto's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |