abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 21:59:56 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37045440
Eerst even de OP van het vorige deel:

Na het daverende succes van de ultra gezellige Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet! word het tijd om woorden in daden om te zetten en de modellen ook echt te gaan fotograferen!!!

BELANGRIJK!!
Vanwege het overweldigende aantal mensen dat meegaat is de inschrijving voor deze meet gesloten!

Wat is het?

Op een inmiddels bepaalde lokatie gaan fokkers die fotograferen fokkers die modelleren fotograferen.
Ben je (beginnend) fotograaf? Wil je poseren? Beide zijn welkom! We willen qua aantal wel zorgen voor een mooie verhouding tussen de modellen en fotografen, dus er is een beperkte hoeveelheid plek.

Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !

Waar is het?

Bij een vereniging in Zuid Limburg die stoomtreinen werkend behoudt voor het nageslacht. Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen

- De reservering is gemaakt en wordt morgen bevestigd door Ynske
- Omstreeks 11:30 verzamelen. Dan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan .
- We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
- Na 15:30 kunnen we nog doorgaan in en rondom het stationsgebouw
- Inbegrepen in de prijs is een simpele lunch (koffie, broodje, soep)

De kosten
- Voor een fotograaf: EUR 12,00
- Voor een model: EUR 8,00

Wanneer is het?

Deze meet wordt op 6 mei gehouden.

Waarom is het pas in mei?

Het is nu nog te koud. En in mei is het alweer 1 jaar geleden dat we Pea4fun's leuke modellen meet hadden

Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden?

Ja! Nou ja, je mag als model wel iemand meenemen uit je vriendenkring ter ondersteuning als je niet goed durft.
Iemand die absoluut niet met zijn of haar gezicht op internet wil heeft dikke pech gehad!
De gemaakte foto's worden eerst op een beveiligde site neergezet zodat de modellen kunnen kijken of ze de foto's wel leuk vinden. pas na hun toestemming mag de fotograaf ze op fok plaatsen. Als je al zeker bent van je zaak als model mag je die toestemming ook van te voren geven natuurlijk.

In US loopt ook een topic

De aanmeldingen tot dusver:

Fotografen
-Marjo-
Blackbully
Echnadarr
elmarz
Flash
HM2
Lord Dreamer
Muk
PdeHoog
PeterEOS350D
Phoenixx
Puckzzz
RonaldV
RubberDuckey (+1model, +1 visagiste)
Shark.Bait
Vliegvrager (+2 visagistes)
Xilantof
Ynske

Modellen
_evenstar_ (+1)
Chanty
darkmanta
Debsterr
Falanx
Klare
Kleintje
ene Toeps
Mukie (+2)
en nog 7 andere, maar nog onbekende, godinnen

Tijdspad
  • Je kunt je nog tot uiterlijk 24 april opgeven. Hierna zal ik mail naar iedereen versturen met de definitieve bedragen, maar reken er niet op dat dat veel gaat verschillen
  • Betaling zal dan moeten gebeuren voor 1 mei

Aanmelding en zo

Je kunt mailen naar fokmeet@vul hier PdeHoog in.nl met vermelding van je nick en eventueel je mobiele nummer. Vermeld ook of je fotograaf of model bent. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is

Verder nog vragen?

Stel ze in dit topic, want ik had te weinig inspiratie voor de OP om het heel erg uitgebreid te maken! :\')
    en deze OP is deels gejat van Subhuman

vorige deeltjes:
    http://forum.fok.nl/topic/819512
    http://forum.fok.nl/topic/822864
    http://forum.fok.nl/topic/839742

Extra info:
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
    Allrrrrighty then!

De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).

PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:
  • Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt!
  • Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
  • Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen.
  • Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven.
  • Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.

Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
  • quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
    Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSM Dat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.

Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmelden Hoe meer, hoe beter

Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is

Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bent Een telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk Dan noteer ik dat gelijk in de lijst

edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingen Ik kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
    Vorige topic http://forum.fok.nl/topic/839742

En ik eindigde dus met:
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
    ik heb maar vast een linkje klaargemaakt: http://ronald.nb.nu/st00mm33t/

Als de foto's loskomen gaat daar wel een wachtwoord op trouwens.

[ Bericht 17% gewijzigd door RonaldV op 24-04-2006 22:21:09 ]
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_37045452
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben verder leeg qua constructies hoor Ik heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan En dan heb je het doel ook bereikt Men moet elkaar even "leren kennen".

En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
    Ik wil Mukie ook een half uurtje claimen.
    Mukie doe effe mij aan msn hangen voor overleg enzo..

[ Bericht 2% gewijzigd door HMaster-II op 18-04-2006 09:35:17 ]
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_37045477
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
    En ik eindigde dus met:
    [..]
    Is dat alles???
    waar is de OP??
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_37045507
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik wil Mukie ook een half uurtje claimen.
    Ik eerst
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      maandag 17 april 2006 @ 22:02:02 #5
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_37045523
    quote:

[..]

Is dat alles???
    waar is de OP??
    Ja ja ja...
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_37045559
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik eerst
    Ik moet toch aclimatiseren en pik eerst toch Klare er wel uit..
    pi_37045584
    quote:

[..]

Is dat alles???
    waar is de OP??
    Dat kan beter inderdaad...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      maandag 17 april 2006 @ 22:06:24 #8
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_37045683
    Pff, doe je es service gericht: snel een nieuw topic openen voor de junkies, en later de rest er in plakken, zitten de eerste mopperkonten al weer te wachten
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
    pi_37045771
    Nee. De prijzen mogen even aangepast worden

EUR 12 voor de fotograaf, EUR 8 voor het model
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_37045780
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
    Pff, doe je es service gericht: snel een nieuw topic openen voor de junkies, en later de rest er in plakken, zitten de eerste mopperkonten al weer te wachten
    Hihi
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    pi_37045791
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Hihi
    Slijmen doe je maar ergens anders hoor
      maandag 17 april 2006 @ 22:09:43 #13
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_37045808
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
    Nee. De prijzen mogen even aangepast worden

EUR 12 voor de fotograaf, EUR 8 voor het model
    fixed
    - Privacy Matters
    pi_37045837
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Slijmen doe je maar ergens anders hoor
    Hihi
    Woeiii - Blog
    pi_37045873
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Hihi
    Wat zeg ik nou net Wie bakt er dit keer trouwens brownies Zullen we dat Puckzzz laten doen
    pi_37045963
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat zeg ik nou net Wie bakt er dit keer trouwens brownies Zullen we dat Puckzzz laten doen
    Zouden we toch samen doen?
    Woeiii - Blog
    pi_37045982
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Zouden we toch samen doen?
    Nou vooruit dan maar Eens kijken of ik een noten-brownie-recept op kan duiken
    pi_37046148
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar Eens kijken of ik een noten-brownie-recept op kan duiken
    Add nuts.... klaar...
    Woeiii - Blog
      maandag 17 april 2006 @ 22:31:31 #19
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_37046610
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      maandag 17 april 2006 @ 22:33:11 #20
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_37046698
    - Privacy Matters
      maandag 17 april 2006 @ 22:38:18 #21
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_37046934
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik moet toch aclimatiseren en pik eerst toch Klare er wel uit..
      maandag 17 april 2006 @ 22:44:01 #22
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37047199
    we gaan toch nog wel wat verliefd achtige foto's maken ? das leuk ! ideeen iemand? ik verzin zelf ook nog wel wat.
      maandag 17 april 2006 @ 22:47:24 #23
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_37047349
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Falanx het volgende:
    we gaan toch nog wel wat verliefd achtige foto's maken ? das leuk ! ideeen iemand? ik verzin zelf ook nog wel wat.
    Als jij eens een mindere hyper ava gebruikt, wil ik er wel over nadenken.. Ik word gewoon adhd van je gestuiter...
      maandag 17 april 2006 @ 22:50:25 #24
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37047449
    hij is lekker he speciaal voor jou zal ik er is aan gaan werken. deal ? ik ben zo wel lekker henkenbaar toch
      maandag 17 april 2006 @ 22:50:25 #25
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_37047451
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef Klare het volgende:

[..]

Als je al een idee hebt, gooi dat dan via mail naar mijn hotmail..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')