Check voor vele handige informatie: www.ringworld.nlquote:Einzelkarten Nordschleife 2006
Preis je PKW / Motorrad und Runde 16,00 ¤ (nur vor Ort erhältlich!)
Bus - Erwachsene pro Person 2,00 ¤
Bus - Kinder pro Person 1,00 ¤
Rundenkarten 2006
25-Runden-Karte PKW / Motorrad 305,00 ¤
15-Runden-Karte PKW / Motorrad 195,00 ¤
8-Runden-Karte PKW / Motorrad 108,00 ¤
4-Runden-Karte PKW / Motorrad 56,00 ¤
Jahreskarten 2006
PKW sowie Motorrad 798,00 ¤
Yep, moest er ook over nadenken of ik dat wou, maar toch gedaan...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie ook "lid" van nurburgring.nl? Ik kan me niet echt vinden met de policy van hun: alleen accounts met je echte voornaam + achternaam worden geactiveerdIk wil helemaal niet met m'n volledige naam op het internet staan...
Als jij nog een goede (en hoge) weet voor weinig (dus geen hakkietjakkiee imitatie all show no go downforce)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:02 schreef vwk het volgende:
Ik ben benieuwd Tom of er zoveel foto's geschoten zijn (buiten de privé-collecties om dan).
Nog bedankt voor het ritje, was erg leuk!
En ja ik was best stil, maar ik ga mensen die geconcentreerd hard rijden niet de oren van de kop lullen
Ik gister 4 rondjes, mochten er foto's op duikelen van een paarse E36 coupé in ///M uitvoering, c'est moi.
Ook te herkennen aan de oversized Bas Roos Autosport sticker![]()
![]()
Ow en Tom, je moet echt zo'n LTW spoiler halen.. Al die profi E36 rijders daar doen dat niets voor niets, ding doet écht veel qua downforce..
In principe zou dat wel kunnen lijkt me, maargoed ik heb aan de hand van dat forum (en dit geldt voor de meesten daar) best veel persoonlijke contacten opgedaan, en dan is het ook weer zo gek als je plotseling anders heetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan toch ook gewoon een fake naam nemen eigenlijk, of zijn ze zo kansloos je helemaal na te trekken?
Ik zeg eBay duitsland... Je kan het zien of het een imitatie is, erg klote uit te leggen alleen is de zijkant van het bovenste deel van de spoiler hoger en ronder afgerond zegmaar dan de imi's.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Als jij nog een goede (en hoge) weet voor weinig (dus geen hakkietjakkiee imitatie all show no go downforce)
Jup, niet anoniemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie ook "lid" van nurburgring.nl? Ik kan me niet echt vinden met de policy van hun: alleen accounts met je echte voornaam + achternaam worden geactiveerdIk wil helemaal niet met m'n volledige naam op het internet staan...
reeksenstop, genoeg SC's en dat soort dingenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie dat er toch behoefte is aan een SC topic
Maar mag eigenlijk niet, officieel mag je alleen hier afspreken voor de Ringquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef vwk het volgende:
Hier werden net toch Ring-gerelateerde dingen besproken
PICS !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:30 schreef daNpy het volgende:
Wij waren er gisteren ook weer
Heb Don_Tom nog gezien en zien rijden net voor sluitingstijd
Heb 294Mb aan foto's en filmpjes, post ze later
Hmm, ik zag bespreek in de titel staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar mag eigenlijk niet, officieel mag je alleen hier afspreken voor de Ring
Wat let je?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom maken we geen Nurburgring Slowchat topic? Je mag hier alleen afspreken en in het andere topic alleen screenshots dumpen
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reeksenstop, genoeg SC's en dat soort dingen
Verander dit topic anders in een SC-topic. Een apart afspreektopic is dan meteen nietquote:
Ach als iemand er echt achter wil komen lukt dat vaak toch wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben er ook aangemeld. Op zich niet zo'n probleem met het feit dat je je echte naam moest opgeven. Het is tenslotte een forum waarbij je de meeste toch persoonlijk kent, zoals Tom al zeiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar kijk ik dus ook regelmatig, en zit inderdaad nooit echt iets tussen, allemaal neppe zooi!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef vwk het volgende:
[..]
Ik zeg eBay duitsland... Je kan het zien of het een imitatie is, erg klote uit te leggen alleen is de zijkant van het bovenste deel van de spoiler hoger en ronder afgerond zegmaar dan de imi's.
Tussenstukken zijn zwaar zeldzaam, eigenlijk onvindbaar. Met een beetje geluk kan je deze nog bestellen, maar de prijzen hiervan ga je van schrikken![]()
Net even gekeken, staat niks tussen.. Die van mij lag ergens in de schuur bij iemand, een maand of 8, en heb ik gekocht voor 125 euro. Let wel, de nieuwwaarde is net iets meer dan een factor 10
[..]
Heb je mij ooit horen klagen over de SC in dit topic?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxx, wat vind jij?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen klagen over de SC in dit topic?hou het maar lekker hier, praten en afspreken mbt het zelf rijden op de ring
Dan kan ik sneller.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:<knip>
E nhet 2e rondje (betere ronde voor mn gevoel) haalde ik een gemiddelde snelheid van 92m/h <knip>
Leuk om te zien ja! groter hoogte verschil dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
blablablablalblablallba
Dit is ook best wel vet, die hoogteverschillen
[afbeelding]
Dit klinkt trouwens wel leuk, met welk apparaat kan dit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had dus donderdag de tracklog van de GPS aangezet op de Ring, ik kan dus naderhand alles teruglezen, hoe hard ik waar ging en m'n rondetijd![]()
Die (oude) Porsche rijdt toch echt vóór de BMW hoor..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:18 schreef PNG het volgende:
Een strijd waarbij de Porsche uiteindelijk zijn meerdere moest erkennen in de Beamert:
[afbeelding]
oh okequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:29 schreef PNG het volgende:
Oh hierboven had je het met Don over taartscheppen, en als reactie: "Als jij nog een goede (en hoge) weet voor weinig (dus geen hakkietjakkiee imitatie all show no go downforce)".
kDacht voeg ff een plaatje toe van een erg snel apparaat op de ring vorig jaar![]()
Ik denk niet dat de Porsche hier rechts aan het inhalen isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die (oude) Porsche rijdt toch echt vóór de BMW hoor..
Ivm die bocht misschien niet, maar kijk eens naar (bijvoorbeeld) dequote:Op zondag 7 mei 2006 01:00 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Porsche hier rechts aan het inhalen is
Klopt, de porsche is verderweg, maar staat op het punt om door de bmw te worden ingehaald. Hij houdt hier netjes rechts om de bmw in te laten halen, aangezien je op dit punt (voor flugplatz) normaalgesproken nooit rechts zou rijden (gezien de bocht naar rechts net na de heuvel).quote:Op zondag 7 mei 2006 01:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ivm die bocht misschien niet, maar kijk eens naar (bijvoorbeeld) de
posilite van die schaduwen van beide auto's. Lijkt me toch echt dat
die porsche verder weg is dan die BMW..
[afbeelding]
Man wat lopen we moeilijk te denken en zo om kwart over tweequote:Op zondag 7 mei 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Klopt, de porsche is verderweg, maar staat op het punt om door de bmw te worden ingehaald. Hij houdt hier netjes rechts om de bmw in te laten halen, aangezien je op dit punt (voor flugplatz) normaalgesproken nooit rechts zou rijden (gezien de bocht naar rechts net na de heuvel).
Rechts inhalen zou hier, afgezien van feit dat het niet mag, sowiso zeer onwaarschijnlijk zijn. De hobbel is namelijk minder vlak aan de rechterkant, waardoor rechts inhalen hier levensgevaarlijk is.
Tja ik zit tenminste geen streepjes te fotoshoppenquote:Op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Man wat lopen we moeilijk te denken en zo om kwart over twee
Ik zou ze trouwens allebei boeken![]()
Maar nu eerst slapen
mzzls![]()
quote:Centraal Nurburgring be- /afspreektopic
Dat betekent dat je hier mag praten over rijden op de ring!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mogguh
Waar staat dat "be" nou eigenlijk voor in de topictitel
[..]
is die foto recent? Tijd geleden namelijk dat ik die bmw heb zien rijden. Vorig jaar iig niet of nauwelijks.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Klopt, de porsche is verderweg, maar staat op het punt om door de bmw te worden ingehaald. Hij houdt hier netjes rechts om de bmw in te laten halen, aangezien je op dit punt (voor flugplatz) normaalgesproken nooit rechts zou rijden (gezien de bocht naar rechts net na de heuvel).
Rechts inhalen zou hier, afgezien van feit dat het niet mag, sowiso zeer onwaarschijnlijk zijn. De hobbel is namelijk minder vlak aan de rechterkant, waardoor rechts inhalen hier levensgevaarlijk is.
Ga je dit jaar nog naar de ring, of was je al gegaan? Kan het vorige topic niet vinden.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
is die foto recent? Tijd geleden namelijk dat ik die bmw heb zien rijden. Vorig jaar iig niet of nauwelijks.
Ben al geweest, weet alleen niet of ik dit jaar nog ga.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog naar de ring, of was je al gegaan? Kan het vorige topic niet vinden.
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=5266&singlepost=530924quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had dus donderdag de tracklog van de GPS aangezet op de Ring, ik kan dus naderhand alles teruglezen, hoe hard ik waar ging en m'n rondetijd![]()
Het eerste rondje reed ik gemiddeld 79km/h en deed er 15 minuten over.
E nhet 2e rondje (betere ronde voor mn gevoel) haalde ik een gemiddelde snelheid van 92m/h en deed er 12 minuten over
Disclaimer: ik ga ook niet m'n tijden klokken ofzo, ik weet dat het een non-competitief evenement is en just 4 the fun is, op de Ring is niets te winnen alleen maar te verliezen![]()
Maar toch wel leuk om achteraf te zien hoe je gereden hebt
Dit is ook best wel vet, die hoogteverschillen
[afbeelding]
Ja, niks ilegaals aan toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=5266&singlepost=530924
![]()
![]()
![]()
jah, tenzij je bij meer mensen een kaart probeert te kopenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok ok, i admit. Ben verschillende keren van MF gebanned, daarom heb ik nu een kloon daar, de zoveelste eigenlijk. Maar heb me onder de zelfde naam als die kloon aangemeld op MMF omdat dat min of meer de oude "harde kern" van MF is en wat bevooroordeeld zijn, dus om een ban bij voorbaat te voorkomen heb ik maar een onbekende nickname gekozen
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok ok, i admit. Ben verschillende keren van MF gebanned, daarom heb ik nu een kloon daar, de zoveelste eigenlijk. Maar heb me onder de zelfde naam als die kloon aangemeld op MMF omdat dat min of meer de oude "harde kern" van MF is en wat bevooroordeeld zijn, dus om een ban bij voorbaat te voorkomen heb ik maar een onbekende nickname gekozen
neuhquote:
Ja duh dat zag ik meteen aan je posts over je Garmin, Bandit 600, Egypte opmerkingen en tracklog. Maargoed, kneusquote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee joh, veel te gevaarlijk. Straks rij ik mezelf nog doodquote:Op maandag 8 mei 2006 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij wellis op de Ring gereden pimber?
Welnee, rustig doen eerste rondjes en veel spiegelen. Is vet hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee joh, veel te gevaarlijk. Straks rij ik mezelf nog dood
275euro, zoals je grote vriend al zeiquote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Blerfaap, voor hoeveel verkoop je dat 25 rondenkaartje met 24 rondjes erop dan? Reguliere prijs?![]()
We willen nog een weekje rond augustus gaan en een 25 rondenkaart kopen dus wie weet
Je bent echt een zwakbegaafde disser die keer op keer uitegeluld wordt. Je opmerkingen raken kant noch walquote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, ik heb tenminste een leven. Ik ga geen mensen zitten stalken
Oh, en internet noem ik niet echt "mijn leven"Jij wel blijkbaar.
Ok, ik contact je wel als mijn motor nog heel is tegen de tijd dat ik erheen plan te gaanquote:
Je had toch een jaarkaart?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhm, om zelf te gaan? Ik ga volgende week 4 of 5 dagen
Maar komt mij niet echt goed uit nu, student he
Ja, je hebt gelijk. Tis wel zonde van het topic meestal. Desalniettemin heb je wel de hele post gelezen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben gestopt met je post lezen bij het woordje "zwakbegaafde". Daar is dit topic niet voor, wat ik al eens eerder zei, als je wilt bekvechten kom je maar eens langs in Dordt of stuur een email desnoods
Jaarkaartquote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef worldpimber het volgende:
Je had toch een jaarkaart?
Truequote:Op maandag 8 mei 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Tis wel zonde van het topic meestal. Desalniettemin heb je wel de hele post gelezen.
jah best, als ik hem dan nog heb uiteraard.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, ik contact je wel als mijn motor nog heel is tegen de tijd dat ik erheen plan te gaan
verkouden?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
*kuchkuch*
Zwijndrecht? Papendrecht?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:38 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
verkouden?
@rietvaerder
Dorp ernaast woon ik
Probeer deze eensquote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe zit het trouwens met touristenfahrer.com? Fabian zei als je je daar registreert dat je dan de foto's zag, maar ik zie geen subforum of een topic voor foto's?
Onder Ringfotos:?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, die had ik. Waar staan de pics dan?
Wellicht dat ik je vraag had beantwoorden als je geen huichelaar zou zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Pimber, toen Hicham op de Ring reed werd ie ook gefotografeerd toch? Heeft ie die foto ooit teruggevonden op het net?
Is dat een apart subforum of een topic? Ik kan iig geen subforum die zo heet en al helemaal geen topic met die naam.. ook niet met zoekopdrachtquote:
Overal zit er een kern van waarheid inquote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wellicht dat ik je vraag had beantwoorden als je geen huichelaar zou zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is dat een apart subforum of een topic? Ik kan iig geen subforum die zo heet en al helemaal geen topic met die naam.. ook niet met zoekopdracht
ben je wel ingelogt? Anders zie je dat indd nietquote:Op maandag 8 mei 2006 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope..
Geen rechten dusquote:Op maandag 8 mei 2006 15:51 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ben je wel ingelogt? Anders zie je dat indd niet
http://www.touristenfahrerforum.de/forum/forumdisplay.php?f=25
geen idee, ik misbruik iemand anders z'n accountquote:Op maandag 8 mei 2006 15:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Er staat dat ik een bijdrage moet doen. In welke vorm dan? Geld of een minimaal aantal posts?
nopequote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan ik "jouw" account dan niet misbruiken?Om effe te kijken of mijn foto er staat.
Opgeslagen, uitgeprint, gedrukt, uitgegeven in 4 verschillende oplagenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag 4 mei.
Ikke:
[afbeelding]
thanks alvast
nix op de mij bekende site's gevonden over 4meiquote:Op maandag 8 mei 2006 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag 4 mei.
Ikke:
[afbeelding]
thanks alvast
Cool filmpje, thanxquote:Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef Rietvaerder het volgende:
@Opa_vertelt
Hier Ghostrider @ Ring:
http://video.google.com/videoplay?docid=8752265579737000204&q=ghostrider+nurburgring
Ja, ik nu ook! Ik moest alleen nog geactiveerd worden. Bij Nurburgring.nl moet ik ook nog effe geactiveerd worden.. maar dat duurt al 2 dagen geloof ikquote:Op maandag 8 mei 2006 18:13 schreef Don_Tom het volgende:
Ik had ook al op touristenfahrer.de gekeken onder ringfotos, maar staat idd ook niets op van 4 mei. Overigens heb ik nooit een bijdrage gedaan ofzo, maar kan dus wel bij "ringfotos" komen... raar!
No shit....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:25 schreef Don_Tom het volgende:
Komt omdater er A verder geen fotos zijn en B maar een man of 4 van het forum op 4 mei aanwezig waren....
Waar is die andere maat van je eigenlijk?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tsss, m'n maat is wel gespot vorige week donderdag
[afbeelding]
Jouw maat of 1 van de collega's van je vader?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tsss, m'n maat is wel gespot vorige week donderdag
[afbeelding]
Die bolle.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ene? Met dat hoofd?
Kan je lezen? Een college van mn pa die de Ring op gaat... righttttttquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jouw maat of 1 van de collega's van je vader?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Al een jaar niet meer gesproken.... vreemde snuiter is dat..
Vreemd verhaal, heb jij zijn MSN nog?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je dit gepost met of zonder banaan in je reet?
jaaaaaaaaaaaaaa Nergens een foto van onze Audi GT coupe met mij achter het stuur te vinden op internet..quote:Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef BattleLies het volgende:
Is er nog iemand die gisteren (14-05) foto's heeft gemaakt aan het einde van de middag op de ring?! Wij hebben onze nieuwe ring-auto ingereden gisteren dus zijn benieuwd of er toevallig foto's gemaakt zijn.
Zat... kijk maar ff hier:quote:Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef BattleLies het volgende:
Is er nog iemand die gisteren (14-05) foto's heeft gemaakt aan het einde van de middag op de ring?! Wij hebben onze nieuwe ring-auto ingereden gisteren dus zijn benieuwd of er toevallig foto's gemaakt zijn.
tnx,quote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zat... kijk maar ff hier:
http://www.touristenfahrerforum.de/forum/forumdisplay.php?f=25
Moet je wel voor geregistreerd en geactiveerd zijn. Zeg effe welke auto, dan zoek ik ze voor je op.
Hier nog een link: http://www.MotoFoto.TV en nog 1: http://pixum.de/members/mossigti/?act=a_view&album=2118781&st=1&sid=r4wz5d0a9459017691dd16fdf0516115&sid=r4wz5d0a9459017691dd16fdf0516115
ja ik heb een mailtje gehad en ben geregistreerd volgens mij want ik kan gewoon inloggen alleen die link van jou geeft dus weer dat ik geen rechten heb voor dat topic.. zal een admin nog wel iets moeten goedkeuren..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee klopt, omdat je nog geactiveerd moet wordenJe moet je wel aanmelden met je echte voor- en achternaam..
Ik zal zo eens zoeken voor je.
THX! Helaas geen foto van mij als rijdster in de Audi Coupe maar ja .. next time better!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:12 schreef Don_Tom het volgende:
Er staan echt heel veel foto's online van afgelopen zondag, onder anderen op de volgende sites te vinden:
http://www.nordschleifen-fotos.de.vu/
http://myalbum.miyoo.de/Christian640/photo-album/set/SetID_16723
http://www.motofoto.tv/
http://www.racepicture.de/
http://www.ring-action.de/
http://pixum.de/viewalbum/?id=2118781
http://www.mw-sportfoto.de/
http://www.nordschleifenfan.de/ (vanaf morgenavond)
Ook is er door iemand van het nurburgring forum een filmpje gemaakt. Ik heb mezelf hieruit geknipt: www.bruidsautos.nl/bmw/bmwring.wmv (<1mb)
[pta slowchat] Race engine @ 1017hpquote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef BoJo het volgende:
Het was heel gaaf dit weekend. mijn foto's
Was mijn eerste keer en echt te gek![]()
(hele verhaal staat in de PTA SlowChat)![]()
Als het weer een beetje meezit ben ik er zondag ook?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef Don_Tom het volgende:
Donderdag zit ik in elk geval weer op de ring, en waarschijnlijk ook zaterdag tot en met maandag (als ik een slaapplaats geregeld krijg tijdens het drukke hemelvaartweekend)
Die probeert een Patrol met autoambulance + BMW E30 bij te houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:07 schreef r8ality het volgende:
Ik ben er komend weekend zeker een dag, te herkennen aan een oud groen Volvo-hok..
Als ik zondag nog kom altijd, maar gezien het weer blijft het voor mij even onder voorbehoud....quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meezit ben ik er zondag ook?
Mag ik een passengerlap?![]()
Ook ik ben zaterdag te vinden op de Schleifequote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef Goingin het volgende:
[..]
Die probeert een Patrol met autoambulance + BMW E30 bij te houden
Ik heb het gehoord inderdaad.. Was een aardige ravage.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef Don_Tom het volgende:
Vandaag weer naar de ring geweest.
Daar aangekomen zag ik al dat de baan dicht was en ben naar de stalling gereden om mijn BMW op te halen. Daar werd mij verteld door een kennis dat hij had moeten stoppen voor een motorrijder die midden op de baan lag. Bovendien waren al enkele andere motorrijders onderuit gegaan door het oliespoor. Hij heeft de liggende motor met zijn auto afgeblokt om te voorkomen dat er anderen over de motor heen reden (dit is na een redelijk blinde bocht waar met 200+ gereden wordt, voor de kenners: fuchsrohre na de dip). Achter hem kwam een porsche die ook vol in de ankers moest. De motorrijder die daar achteraan kwam lette waarschijnlijk even niet op en klapte vol op de porsche, hij was op slag dood. Ook de motorrijder die eerder al op de baan lag bleek overleden te zijn bij zijn crash met de vangrail. Al met al een ravage van motoren en auto's en 2 doden.
http://www.polizei.rlp.de/internet/nav/6aa/presse.jsp?uMen=6aa70d73-c9a2-b001-be59-2680a525fe06&_ic_uCon=b6a60fbe-fe22-cb01-44b9-461a94839292&page=1&pagesize=10 (de m5 in het bericht was geen m5 maar een e30 325i van eerdergenoemde kennis)
Hierdoor wordt je toch wel weer even met je neus op de feiten gedrukt! De ring is erg leuk, maar ook erg gevaarlijk!
Iedereen die plannen heeft om naar de ring te gaan: wees alsjeblieft voorzichtig! De bijnaam "de groene hel" is niet voor niets...
Toen na een halve dag de ring weer open ging (tijdens de baansluiting voetbal gekeken), toch nog een paar rondjes kunnen maken. Ook tijdens deze rondjes weer minimaal 5 motoren gezien die eraf waren gegaan... het leek wel of deze dag vervloekt was!
Helaas, wij zijn met een groep van vier de 21/22 en mogelijk 28e oktober aanwezig (weekje Eifelquote:Op maandag 25 september 2006 02:34 schreef Don_Tom het volgende:
ff een oud topic kicken!
Na een paar afkickweekenden (ring was afgelopen weekenden dicht):
zondag 1 oktober: present
maandag 2 oktober: present
dinsdag 3 oktober: uhh.... present!
Fokkersch meldt u!
(de 7e die reageert wint een passengerlap in taxitempo!)
Kijk eens op ring-world.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 10:32 schreef seninha het volgende:
Ben gister ook even op de Ring geweest. Niet om te rijden maar om foto's te schieten.
Nu hebben we een mooie plek gevonden , maar ik vraag me af of er een kaart is waar op staat waar je allemaal kan komen en HOE!
Wil er namelijk nog eenst terug maar dan beter voorbereid. Want ik zag gister aardig wat nieuwe auto's voor bij gaan bv de nieuwe Audi R8 , een Ferrari prototype (helemaal vermond) , nieuwe Lexus 220 enz.
Waar woon je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef Kolkie het volgende:
Ik zit nog even te kijken of en zo ja wanneer ik ga deze week. Na het werk (ik woon in de buurt) word nu namelijk wat krap daar in Oktober de baan om 7 uur (lees: kwart voor 7) dichtgaat. Maar ik moet me ook nog inschrijven in m'n nieuwe woonplaats en dus moet ik nog een vrije middag hebben, ECHTER, Duitsland hangt de eerste helft van deze week zo'n beetje op hun luie reet vanwege 3 oktober, which means dat het er 'gewoon' achtelijk druk kan zijn. En dat is voor mijn underpowered apparaat niet echt leuk want dan ben ik de hele tijd rechts aan het rijden om mensen voor te laten. Ter vergelijk: ik heb afgelopen week nog een rondje gereden waarbij ik maar 1 auto (een 911, as usual) voorbij heb zien komen en dan is de ring ineens wel heeeeeeeeeeeeeel erg leuk, zelfs met 75 pk
!
Je hebt een ritje met Don_Tom gewonnen!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:25 schreef daNpy het volgende:
Misschien over 1,5 week weer present met de BMW
Lol, lekker late reactie! Dat ritje had Danpy trouwens sowiso nog van me tegoedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:36 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Je hebt een ritje met Don_Tom gewonnen!
Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:22 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Lol, lekker late reactie! Dat ritje had Danpy trouwens sowiso nog van me tegoed
Weet trouwens nog niet zeker, maar het zou zomaar kunnen dat ik er zondag ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |