Helaas, wij zijn met een groep van vier de 21/22 en mogelijk 28e oktober aanwezig (weekje Eifelquote:Op maandag 25 september 2006 02:34 schreef Don_Tom het volgende:
ff een oud topic kicken!
Na een paar afkickweekenden (ring was afgelopen weekenden dicht):
zondag 1 oktober: present
maandag 2 oktober: present
dinsdag 3 oktober: uhh.... present!
Fokkersch meldt u!
(de 7e die reageert wint een passengerlap in taxitempo!)
Kijk eens op ring-world.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 10:32 schreef seninha het volgende:
Ben gister ook even op de Ring geweest. Niet om te rijden maar om foto's te schieten.
Nu hebben we een mooie plek gevonden , maar ik vraag me af of er een kaart is waar op staat waar je allemaal kan komen en HOE!
Wil er namelijk nog eenst terug maar dan beter voorbereid. Want ik zag gister aardig wat nieuwe auto's voor bij gaan bv de nieuwe Audi R8 , een Ferrari prototype (helemaal vermond) , nieuwe Lexus 220 enz.
Waar woon je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef Kolkie het volgende:
Ik zit nog even te kijken of en zo ja wanneer ik ga deze week. Na het werk (ik woon in de buurt) word nu namelijk wat krap daar in Oktober de baan om 7 uur (lees: kwart voor 7) dichtgaat. Maar ik moet me ook nog inschrijven in m'n nieuwe woonplaats en dus moet ik nog een vrije middag hebben, ECHTER, Duitsland hangt de eerste helft van deze week zo'n beetje op hun luie reet vanwege 3 oktober, which means dat het er 'gewoon' achtelijk druk kan zijn. En dat is voor mijn underpowered apparaat niet echt leuk want dan ben ik de hele tijd rechts aan het rijden om mensen voor te laten. Ter vergelijk: ik heb afgelopen week nog een rondje gereden waarbij ik maar 1 auto (een 911, as usual) voorbij heb zien komen en dan is de ring ineens wel heeeeeeeeeeeeeel erg leuk, zelfs met 75 pk
!
Je hebt een ritje met Don_Tom gewonnen!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:25 schreef daNpy het volgende:
Misschien over 1,5 week weer present met de BMW
Lol, lekker late reactie! Dat ritje had Danpy trouwens sowiso nog van me tegoedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:36 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Je hebt een ritje met Don_Tom gewonnen!
Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:22 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Lol, lekker late reactie! Dat ritje had Danpy trouwens sowiso nog van me tegoed
Weet trouwens nog niet zeker, maar het zou zomaar kunnen dat ik er zondag ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |