[pta slowchat] Race engine @ 1017hpquote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef BoJo het volgende:
Het was heel gaaf dit weekend. mijn foto's
Was mijn eerste keer en echt te gek![]()
(hele verhaal staat in de PTA SlowChat)![]()
Als het weer een beetje meezit ben ik er zondag ook?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef Don_Tom het volgende:
Donderdag zit ik in elk geval weer op de ring, en waarschijnlijk ook zaterdag tot en met maandag (als ik een slaapplaats geregeld krijg tijdens het drukke hemelvaartweekend)
Die probeert een Patrol met autoambulance + BMW E30 bij te houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:07 schreef r8ality het volgende:
Ik ben er komend weekend zeker een dag, te herkennen aan een oud groen Volvo-hok..
Als ik zondag nog kom altijd, maar gezien het weer blijft het voor mij even onder voorbehoud....quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meezit ben ik er zondag ook?
Mag ik een passengerlap?![]()
Ook ik ben zaterdag te vinden op de Schleifequote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef Goingin het volgende:
[..]
Die probeert een Patrol met autoambulance + BMW E30 bij te houden
Ik heb het gehoord inderdaad.. Was een aardige ravage.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef Don_Tom het volgende:
Vandaag weer naar de ring geweest.
Daar aangekomen zag ik al dat de baan dicht was en ben naar de stalling gereden om mijn BMW op te halen. Daar werd mij verteld door een kennis dat hij had moeten stoppen voor een motorrijder die midden op de baan lag. Bovendien waren al enkele andere motorrijders onderuit gegaan door het oliespoor. Hij heeft de liggende motor met zijn auto afgeblokt om te voorkomen dat er anderen over de motor heen reden (dit is na een redelijk blinde bocht waar met 200+ gereden wordt, voor de kenners: fuchsrohre na de dip). Achter hem kwam een porsche die ook vol in de ankers moest. De motorrijder die daar achteraan kwam lette waarschijnlijk even niet op en klapte vol op de porsche, hij was op slag dood. Ook de motorrijder die eerder al op de baan lag bleek overleden te zijn bij zijn crash met de vangrail. Al met al een ravage van motoren en auto's en 2 doden.
http://www.polizei.rlp.de/internet/nav/6aa/presse.jsp?uMen=6aa70d73-c9a2-b001-be59-2680a525fe06&_ic_uCon=b6a60fbe-fe22-cb01-44b9-461a94839292&page=1&pagesize=10 (de m5 in het bericht was geen m5 maar een e30 325i van eerdergenoemde kennis)
Hierdoor wordt je toch wel weer even met je neus op de feiten gedrukt! De ring is erg leuk, maar ook erg gevaarlijk!
Iedereen die plannen heeft om naar de ring te gaan: wees alsjeblieft voorzichtig! De bijnaam "de groene hel" is niet voor niets...
Toen na een halve dag de ring weer open ging (tijdens de baansluiting voetbal gekeken), toch nog een paar rondjes kunnen maken. Ook tijdens deze rondjes weer minimaal 5 motoren gezien die eraf waren gegaan... het leek wel of deze dag vervloekt was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |