oh okequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:29 schreef PNG het volgende:
Oh hierboven had je het met Don over taartscheppen, en als reactie: "Als jij nog een goede (en hoge) weet voor weinig (dus geen hakkietjakkiee imitatie all show no go downforce)".
kDacht voeg ff een plaatje toe van een erg snel apparaat op de ring vorig jaar![]()
Ik denk niet dat de Porsche hier rechts aan het inhalen isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die (oude) Porsche rijdt toch echt vóór de BMW hoor..
Ivm die bocht misschien niet, maar kijk eens naar (bijvoorbeeld) dequote:Op zondag 7 mei 2006 01:00 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Porsche hier rechts aan het inhalen is
Klopt, de porsche is verderweg, maar staat op het punt om door de bmw te worden ingehaald. Hij houdt hier netjes rechts om de bmw in te laten halen, aangezien je op dit punt (voor flugplatz) normaalgesproken nooit rechts zou rijden (gezien de bocht naar rechts net na de heuvel).quote:Op zondag 7 mei 2006 01:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ivm die bocht misschien niet, maar kijk eens naar (bijvoorbeeld) de
posilite van die schaduwen van beide auto's. Lijkt me toch echt dat
die porsche verder weg is dan die BMW..
[afbeelding]
Man wat lopen we moeilijk te denken en zo om kwart over tweequote:Op zondag 7 mei 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Klopt, de porsche is verderweg, maar staat op het punt om door de bmw te worden ingehaald. Hij houdt hier netjes rechts om de bmw in te laten halen, aangezien je op dit punt (voor flugplatz) normaalgesproken nooit rechts zou rijden (gezien de bocht naar rechts net na de heuvel).
Rechts inhalen zou hier, afgezien van feit dat het niet mag, sowiso zeer onwaarschijnlijk zijn. De hobbel is namelijk minder vlak aan de rechterkant, waardoor rechts inhalen hier levensgevaarlijk is.
Tja ik zit tenminste geen streepjes te fotoshoppenquote:Op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Man wat lopen we moeilijk te denken en zo om kwart over twee
Ik zou ze trouwens allebei boeken![]()
Maar nu eerst slapen
mzzls![]()
quote:Centraal Nurburgring be- /afspreektopic
Dat betekent dat je hier mag praten over rijden op de ring!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mogguh
Waar staat dat "be" nou eigenlijk voor in de topictitel
[..]
is die foto recent? Tijd geleden namelijk dat ik die bmw heb zien rijden. Vorig jaar iig niet of nauwelijks.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Klopt, de porsche is verderweg, maar staat op het punt om door de bmw te worden ingehaald. Hij houdt hier netjes rechts om de bmw in te laten halen, aangezien je op dit punt (voor flugplatz) normaalgesproken nooit rechts zou rijden (gezien de bocht naar rechts net na de heuvel).
Rechts inhalen zou hier, afgezien van feit dat het niet mag, sowiso zeer onwaarschijnlijk zijn. De hobbel is namelijk minder vlak aan de rechterkant, waardoor rechts inhalen hier levensgevaarlijk is.
Ga je dit jaar nog naar de ring, of was je al gegaan? Kan het vorige topic niet vinden.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
is die foto recent? Tijd geleden namelijk dat ik die bmw heb zien rijden. Vorig jaar iig niet of nauwelijks.
Ben al geweest, weet alleen niet of ik dit jaar nog ga.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog naar de ring, of was je al gegaan? Kan het vorige topic niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |