Ach als iemand er echt achter wil komen lukt dat vaak toch wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie ook "lid" van nurburgring.nl? Ik kan me niet echt vinden met de policy van hun: alleen accounts met je echte voornaam + achternaam worden geactiveerdIk wil helemaal niet met m'n volledige naam op het internet staan...
Ben er ook aangemeld. Op zich niet zo'n probleem met het feit dat je je echte naam moest opgeven. Het is tenslotte een forum waarbij je de meeste toch persoonlijk kent, zoals Tom al zeiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie ook "lid" van nurburgring.nl? Ik kan me niet echt vinden met de policy van hun: alleen accounts met je echte voornaam + achternaam worden geactiveerdIk wil helemaal niet met m'n volledige naam op het internet staan...
Daar kijk ik dus ook regelmatig, en zit inderdaad nooit echt iets tussen, allemaal neppe zooi!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef vwk het volgende:
[..]
Ik zeg eBay duitsland... Je kan het zien of het een imitatie is, erg klote uit te leggen alleen is de zijkant van het bovenste deel van de spoiler hoger en ronder afgerond zegmaar dan de imi's.
Tussenstukken zijn zwaar zeldzaam, eigenlijk onvindbaar. Met een beetje geluk kan je deze nog bestellen, maar de prijzen hiervan ga je van schrikken![]()
Net even gekeken, staat niks tussen.. Die van mij lag ergens in de schuur bij iemand, een maand of 8, en heb ik gekocht voor 125 euro. Let wel, de nieuwwaarde is net iets meer dan een factor 10
[..]
Heb je mij ooit horen klagen over de SC in dit topic?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxx, wat vind jij?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen klagen over de SC in dit topic?hou het maar lekker hier, praten en afspreken mbt het zelf rijden op de ring
Dan kan ik sneller.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:<knip>
E nhet 2e rondje (betere ronde voor mn gevoel) haalde ik een gemiddelde snelheid van 92m/h <knip>
Leuk om te zien ja! groter hoogte verschil dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
blablablablalblablallba
Dit is ook best wel vet, die hoogteverschillen
[afbeelding]
Dit klinkt trouwens wel leuk, met welk apparaat kan dit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had dus donderdag de tracklog van de GPS aangezet op de Ring, ik kan dus naderhand alles teruglezen, hoe hard ik waar ging en m'n rondetijd![]()
Die (oude) Porsche rijdt toch echt vóór de BMW hoor..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:18 schreef PNG het volgende:
Een strijd waarbij de Porsche uiteindelijk zijn meerdere moest erkennen in de Beamert:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |