Eens. Nog 3 weken om er wat tofs van te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:13 schreef kastanova het volgende:
Nietszeggende aflevering die volledig gered moest worden door de laatste 3 minuten.
Wow, had je dat door ja?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is soms wel jammer dat ik een gave heb voor patronen herkennen in series en films en weet wat er vervolgens gezegd gaat worden of gedaan. Soms kan ik hele zinnen woord voor woord voorzeggen, zinnen die voor anderen grote shock zijn.. bv 'why did you burn the raft walt?' zei ik woord voor woord in de pauze die lock nam voordat ie het zei om vervolgens op forums te lezen wat een 'surprise' dat was.
En deze aflevering, zodra Michael begon over 'let me do it' wist ik al dat ie anna neer ging knallen.
Ik wil ook eens verrast zijn en 'OMG OMG OMG' roepen
kreeg van een collega de dvd's van S1, in de extra's was ook te zien dat Hurley ook voor Sawyer auditie heeft gedaan, dat kun je je niet voorstelllenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is soms wel jammer dat ik een gave heb voor patronen herkennen in series en films en weet wat er vervolgens gezegd gaat worden of gedaan. Soms kan ik hele zinnen woord voor woord voorzeggen, zinnen die voor anderen grote shock zijn.. bv 'why did you burn the raft walt?' zei ik woord voor woord in de pauze die lock nam voordat ie het zei om vervolgens op forums te lezen wat een 'surprise' dat was.
En deze aflevering, zodra Michael begon over 'let me do it' wist ik al dat ie anna neer ging knallen.
Ik wil ook eens verrast zijn en 'OMG OMG OMG' roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef splendor het volgende:
Vet einde.
De aflevering zelf vond ik vooral leuk door alle mensen die elkaar onbewust tegenkwamen enzo, het was gewoon een feest van herkenning. Ik dacht zelfs even dat die vader van jack in dat huis met claire ruzie aan het maken was maar dat is niet zo. Ik ben benieuwd hoe hij aan zijn einde komt, daar hebben we in ieder geval nog minimaal 1 flashback voor nodig.
Volgens mij is A-L echt dood, en wordt henry de volgende aflevering(en) gesloopt. Micheal in zijn schouder en libby leeft nog (vandaar die tas) en anders..meen dat pappie toch onder een auto was gekomen met z'n zatte kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is niet nodig, wel een nieuw plaatje:
[afbeelding]
wel abrupt eind nadat we veel van haar leven in dezelfde ep nog hebben gezien... het is inderdaad in de ogen van Michael te zien dat hij A-L doodschoot als "mission", waarschijnlijk idd zodat hij zijn zoon Walt weer krijgt te zien.quote:
BIER VOOR IEDEREENquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor ze is zeker dood
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, had je dat door ja?. Wát een gave man! Ik wed dat je de enige bent die intens voorspelbare stukjes daadwerkelijk weet te voorspellen.
Ik dacht ook dat het claire was jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef splendor het volgende:
Ik dacht zelfs even dat die vader van jack in dat huis met claire ruzie aan het maken was maar dat is niet zo
Precies zo! Ik vond hem eerst wel ok, toen wel gaaf maar nu is ie geniaal met z'n one-liners enzoquote:
Ja nee oke was te voorzien dat ze voor dat wapen uit de kleren ging, maar Sawyer keek na die zoen echt zo van: Euh wtfbbq?o_0quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Sawyer echt een deus. Het was zo duidelijk dat Ana Lucia sex met hem had voor die pistool. Ik dacht eerst gewoon dat het een ruil was, maar goed.
Wie zei dat ook alweer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:08 schreef Miguel het volgende:
Daarom heb ik ook voor deze quote gekozen uit de laatste ep
Sawyer toen A-L hem aanviel en hij haar vastpinde op de grondquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Green_eye het volgende:
Wie zei dat ook alweer?
Dat was toch een 1-aprilgrap? Of is de grap opeens dat het toch geen 1-aprilgrap was?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:45 schreef Darklight het volgende:
Die AnaL is wel dood, Libby ook
De makers hadden toch ook gezegd dat er 2 mensen zouden sterven, tijdje geleden al volgens mij
Omdat het 2 reacties boven je staat...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef Leffe het volgende:
Die A-L is ook gewoon een biatch, blij dat die dood is. Maar waarom Libby nou dood moest.. We weten nog amper wat van haar karakter, gaat ze opeens dood ffs. En hoe, als "colleteral damage"..
Dat heb ik gelezen ja. En ik vind het een beetje vreemd om iemand daarom een serie uit te donderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Omdat het 2 reacties boven je staat...
Dat is ook niet de reden. Kijk maarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef Leffe het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen ja. En ik vind het een beetje vreemd om iemand daarom een serie uit te donderen.
Sowieso, verwerk het dan een beetje fatsoenlijk in het verhaal. Ze had nu net zo goed door een meteoriet getroffen kunnen worden.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef Leffe het volgende:
[..]
Ze had nu net zo goed door een meteoriet getroffen kunnen worden.
In de volgende aflevering wordt Charlie getroffen door een meteoriet. Kijken dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
volgende week weer zo'n aflevering en ik trek alle Prison Break afleveringen van internet, dan heeft Lost voor mij afgedaan
Dat moet je zowieso al doen, want PB is al het gehele seizoen beter dan Lost imho...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
volgende week weer zo'n aflevering en ik trek alle Prison Break afleveringen van internet, dan heeft Lost voor mij afgedaan
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, had je dat door ja?. Wát een gave man! Ik wed dat je de enige bent die intens voorspelbare stukjes daadwerkelijk weet te voorspellen.
Zucht, nu ik het terug lees komt idd beetje stom over maar ik bedoel gewoon dat ik enorm vaak dingen ver zie aankomen waar ik dan later veel reakties lees van mensen die echt helemaal verrast zijn enzo en dat zou ik liever ook willen, is toch leuker om verrast te worden enzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef Neverstop het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij goed zeg, mag ik je aanraken?
het had makkelijk in 2 seizoenen gekund volgens mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel jammer dat alle series een beetje de plot verliezen, prison break had wel 10 afleveringen korter mogen zijn voor kwaliteitbehoud en lost moet toch echt niet meer dan 3 seizoenen worden anders stop ik met kijken
Ik denk eerder dat micheal een verhaaltje gaat ophangen dat Henry A-L heeft overmeesterd ofzo en dat hij de enige is die het overleeft heeft zodat henry kan ontsnappen en micheal de schuld niet krijgtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
En dan schiet ie in zijn eigen bovenarm, ik neem aan dat dat een zelfmoord moet verbeelden,
Die Locke werkte in S1 ook voor die others, athans dat begrijp ik uit het stukje dat hij op de nog gesloten hatch zit en schreeuwt : TELL ME WHAT TO DO...IVE DONE EVERYTHING YOU ASKED (of iets in die richting) en dat dan die lichtbundel komtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:44 schreef Molluck het volgende:
Wat trouwens wel interessant was, was dat Henry Locke moest gaan halen...Er vanuitgaande dat Locke eenzelfde ervaring met dat 'rookmonster' heeft gehad (een van de eerste afleveringen, seizoen 1) als Eko dan is hem dus iets geopenbaard. Hij speelt dus een belangrijkere rol en die zou hij nu moeten gaan vervullen?
Ja, dat was 1 episode voor de final, waar sloeg dat dan opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:10 schreef Gamedemon het volgende:
Die Locke werkte in S1 ook voor die others, athans dat begrijp ik uit het stukje dat hij op de nog gesloten hatch zit en schreeuwt : TELL ME WHAT TO DO...IVE DONE EVERYTHING YOU ASKED (of iets in die richting) en dat dan die lichtbundel komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een medestanderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Zucht, nu ik het terug lees komt idd beetje stom over maar ik bedoel gewoon dat ik enorm vaak dingen ver zie aankomen waar ik dan later veel reakties lees van mensen die echt helemaal verrast zijn enzo en dat zou ik liever ook willen, is toch leuker om verrast te worden enzo.
Dat hij haar neer zou schieten was niet heel ondenkbaar en kunnen wel meer voorzien maargoed ik kan hier niet alle honderden keren dat ik dingen echt woord voor woord voorzie neerzetten.
Af en toe komt er een film of serie voorbij die afstapt van alle bekende patronen en die zijn echt gaaf om te kijken want daar weet je echt niet wat er kan gebeuren.
dunno iedere keer als er iets vaags van locke voorbij komt stoppen ze het in de doofpotquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja, dat was 1 episode voor de final, waar sloeg dat dan op![]()
Nee, Locke gelooft in het 'Eiland', zodoende volgt hij alles op wat het eiland hem probeert te vertellen. Dat hij de hatch niet open krijgt klopt volgens hem niet want het eiland heeft hem ernaar toe gebracht. Daarom flipt hij aangezien hij gelooft dat volgens het eiland de antwoorden in de hatch liggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat micheal een verhaaltje gaat ophangen dat Henry A-L heeft overmeesterd ofzo en dat hij de enige is die het overleeft heeft zodat henry kan ontsnappen en micheal de schuld niet krijgt
[..]
Die Locke werkte in S1 ook voor die others, athans dat begrijp ik uit het stukje dat hij op de nog gesloten hatch zit en schreeuwt : TELL ME WHAT TO DO...IVE DONE EVERYTHING YOU ASKED (of iets in die richting) en dat dan die lichtbundel komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weten we nu ook allemaal wel, maar daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat ABC erom hoe lang ze er geld aan kunnen verdienen. Zolang er genoeg kijkers zijn zullen ze doorrekken...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:43 schreef mrkanarie het volgende:
het had makkelijk in 2 seizoenen gekund volgens mij.
Ja maar het was wel vreemd dat dat licht toen zo opeens aan ging. Zijn ze verder nooit op terug gekomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, Locke gelooft in het 'Eiland', zodoende volgt hij alles op wat het eiland hem probeert te vertellen. Dat hij de hatch niet open krijgt klopt volgens hem niet want het eiland heeft hem ernaar toe gebracht. Daarom flipt hij aangezien hij gelooft dat volgens het eiland de antwoorden in de hatch liggen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:51 schreef liquid-orange het volgende:
Vreemd dat in dit topic pas op pagina 3 de 'uitleg' van deze episode staat. Ik had het al gelijk door. Michael heeft AL en Libby doodgeschoten en zichtzelf verwond zodat het leek alsof Henry dit alles heeft gedaan. Ik denk dat dit plan van Michael gaat mislukken, omdat Henry waarschijnlijk vlucht. De echte reden waarom Michael AL doodschoot lijkt mij inderdaad omdat dat hem gesommeerd is door 'The Others' in ruil voor het vrijlaten van Walt.
Ik denk dat je het vorige topic niet hebt gelezen, want dit werd de eerste avond al geroepen, en zo duidelijk dat iedereen het eigenlijk al weet
Maar waarom moest perse AL dood. Ik snap de reden van waarom juist zij niet helemaal. Ok, ze vormde een bedreiging voor Henry, maar dat konden 'The Others' nog niet weten. Of Michael is gebrainwashed en is nu ook een 'Other' en zag het gevaar van AL in en schoot haar dood. Verwonder vervolgens zichzelf om zo Henry de kans te geven te ontsnappen. Nu ik dit zo typ bedenk ik me dat dat wel eens waar kan zijn...
Er werd door Henry al gezegd dat de zwakken moeten wijken voor de sterken, daarom ging hij Locke halen, en zei hij dat AL dood moest, dat had ze eigenlijk al eerder gemoeten, maar toen was ze hen voor en dode zelf een Other
Dat hij de eerste keer niet vluchte werdt ook een beetje duidelijk in deze aflevering toen hij tegen Lock zei dat hij voor hem kwam. Ik ben trouwens benieuwd of ze daar ook verder op gaan zodat we komen te weten waarom Henry voor Lock kwam.
Michael liegt volgens mij ook. Ik geloof niet dat 'The Others' het slechter hebben dan het LOST clubje. Ik denk niet dat ze in tenten leven.
LOLquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef Green_eye het volgende:
Ja maar het was wel vreemd dat dat licht toen zo opeens aan ging. Zijn ze verder nooit op terug gekomen.
Uhh.. jawel, maar volgens mij hebben ze nooit laten zien waarom dat licht aan ging, of wat er daarna is gebeurd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
LOLJij hebt het begin van seizoen 2 niet gezien?
Die dikke bouwlampen van Desmond alweer vergeten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:14 schreef Green_eye het volgende:
Uhh.. jawel, maar volgens mij hebben ze nooit laten zien waarom dat licht aan ging, of wat er daarna is gebeurd.
Dat is iig wat ze beweren, Impreza mag eerste de gemiste topics door gaan lezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:44 schreef greatgonzo het volgende:
meen dat ze er al uit waren geschreven voor ze zich bezopen
Michael is een marionet geworden van the Ohers. Wat ook kan is dat hij tijdens zijn lange trip besmet is geraakt met de ziekte waar Rousseau het telkens over had.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Hellrazor het volgende:
misschien moest micheal AL doodschieten omdat zij tog ook 1 van the others had vermoord ?
ja, of dat verhaal dat de zwakken moeten wijken voor de sterken... als ze dus AL als zwak zien (bv omdat ze wiegerde te getuigen tegen die schutter in aflevering 3 ofzo, maar de gemakkelijke weg koos door hem dood te schieten)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Hellrazor het volgende:
misschien moest micheal AL doodschieten omdat zij tog ook 1 van the others had vermoord ?
welke lost game?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:11 schreef Irenedesi het volgende:
Die lost game is gaaaaaaaaf!![]()
Waarom staat er zo weinig over in deze draadjes?
De VS en Engeland staan helemaal op hun kop, maar hier vind ik maar een paar postjes....![]()
Ik zal Erwtensoep en Merkie even citeren:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:11 schreef Irenedesi het volgende:
Die lost game is gaaaaaaaaf!![]()
Waarom staat er zo weinig over in deze draadjes?
De VS en Engeland staan helemaal op hun kop, maar hier vind ik maar een paar postjes....![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Die sites interesseren me geen zak. Ik wil mijn antwoorden uit de serie kunnen halen.
Dat ging eigenlijk over legpuzzels, maar ik denk dat ze het sentiment van de nuchtere Nederlander goed weergeven. We willen gewoon vermaakt worden zonder allerlei rare frutsels eromheen die we zelf op moeten zoeken.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:18 schreef Merkie het volgende:
Idd. Pff, who cares about vage sites die nergens over gaan, who cares about stompzinnige hints in nog stompzinnigere legpuzzels. Zo boeiend is Lost nou óók weer niet. Stiekem hoop ik dat de kijkcijfers gaan kelderen en alles in seizoen 3 wordt afgerond, zonder alle troep eromheen.
Ja, is al eens langs gekomen. Je kan het nog weghalen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:45 schreef Molluck het volgende:
Met het risico uitgescholden en geflamed te worden omdat ik het vorige topic niet heb gelezen, maar was dit al iemand opgevallen?
[afbeelding]
#$&*#@$&(@#)($#quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:45 schreef Molluck het volgende:
Met het risico uitgescholden en geflamed te worden omdat ik het vorige topic niet heb gelezen, blabla
Hoopt mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:22 schreef Trancelocator het volgende:
Charlie is de volgende! Charlie is de volgende!
(hoop ik dan vurig....)
que?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:36 schreef RemcoDelft het volgende:
TheGame ==> "er nooit achterkomen" is de plotline van Lost...
Hij moest Henry bevrijden en zij zat in de weg. Ik denk niet dat er per sé een reden voor is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:51 schreef liquid-orange het volgende:
Maar waarom moest perse AL dood. Ik snap de reden van waarom juist zij niet helemaal. Ok, ze vormde een bedreiging voor Henry, maar dat konden 'The Others' nog niet weten. Of Michael is gebrainwashed en is nu ook een 'Other' en zag het gevaar van AL in en schoot haar dood. Verwonder vervolgens zichzelf om zo Henry de kans te geven te ontsnappen. Nu ik dit zo typ bedenk ik me dat dat wel eens waar kan zijn...
Dat dacht ik eerst ook maar ik kon geen legitieme reden verzinnen waarom AL afgeschoten moest worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk niet dat Henry bevrijd is, maar dat hij juist de schuld op zich krijgt zodat hij wordt afgemaakt door Jack. Dit tegen de zin van Locke in etc....
ik denk gewoon om iedereen tegen the others op te fokken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar ik kon geen legitieme reden verzinnen waarom AL afgeschoten moest worden.
Spannend spannend !!![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:
Heeft iemand gezien dat het manuscript dat Sawyer aan het lezen is 'bad twin' heet? Check deze site maar eens om te zien waar dat verhaal over gaat. Te bizar :-|.
Ik ga er gewoon van uit dat hij getikt is...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:00 schreef magrec het volgende:
Iedereen gaat ervan uit dat michael bekeerd is maar misschien wil hij gewoon de anderen zo opfokken dat ze de others willen gaan pakken zodat michael walt terug kan krijgen???![]()
Ik ook, als hij echt met de anderen Walt wil terughalen, zou hij niet zeggen dat de Others slecht bewapend zijn en iedereen zo in een val laten lopen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat hij getikt is...
Dat denk ik niet, aangezien Michael's leven sterk naar voren is gekomen in seizoen 1.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Plotinus het volgende:
Volgens mij als je goed keek zag je bij Henry een blik van herkenning en angst toen Michael de kluis binnen liep. Ik heb ook het idee dat Michael's verhaal niet helemaal klopt en dat hij meer met 'The Others' te maken heeft dan vertelt wordt, en dan bedoel ik dus vanaf het begin van het verhaal (seizoen 1).
Ik geloof wel dat Henry het meende toen zei "I'm done lying". Bovendien is Locke niet opgegeten door het monster.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Symer ==> Dat Locke bij "de goeden" zou horen, komt van leugenaar Henry... Geloof vooral niks van wat hij zegt!
Die blik zag ik ook. Het leek alsof Henry op het punt stond om 'Sir?' te zeggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Plotinus het volgende:
Volgens mij als je goed keek zag je bij Henry een blik van herkenning en angst toen Michael de kluis binnen liep. Ik heb ook het idee dat Michael's verhaal niet helemaal klopt en dat hij meer met 'The Others' te maken heeft dan vertelt wordt, en dan bedoel ik dus vanaf het begin van het verhaal (seizoen 1).
Was dat Susan?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Omdat Susan op die foto met die Ierse mafkees stond?
En is dat "monster" nou ook dood?
In de hatch stond een foto van Desmond met een vrouw (één van de eerste afleveringen van seizoen 2), Jack pakte die verbaasd op en de camera zoomde er even op in, verder is het nooit teruggekomen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
Welke foto hebben jullie het over? Wie is Susan eigenlijk
?
Kate kan dat argument sowieso ontkrachtigen als ze even tegen iedereen over die "nieuwe" hatch begint.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:40 schreef Bellator het volgende:
Wat nou écht stom zou zijn... Als iedereen + Michael echt naar The Others toegaat. Zal wel, vanwege de season finale natuurlijk. Maar als iedereen nou eens even de koppies bij elkaar steekt dan wéét je dat Michael's verhaal niet klopt en dat ze NIET barely armed zijn en NIET primitief in tenten leven.![]()
![]()
Wij als kijker weten het, dus dan moeten ze het op het eiland zeker weten!
Oh, foutje van mij. Ik dacht de ex van Jack, die was op die foto te zien met Desmond. Susan niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:22 schreef Symer het volgende:
[..]
In de hatch stond een foto van Desmond met een vrouw (één van de eerste afleveringen van seizoen 2), Jack pakte die verbaasd op en de camera zoomde er even op in, verder is het nooit teruggekomen.
Susan is de moeder van Walt / ex-vrouw van Michael.
OK. Ik dacht dat ie Ethan heette, ik bedoel die dude, ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef greatgonzo het volgende:
nee, over die Goodwin die AL gedood heeft (hij deed zich ook voor als een tailie, maar was een other), die zei dat AL "waardig" was, maar dat was ze niet volgens Henry
Nee, dat was de Other die in het kamp van Locke zatquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef Slayage het volgende:
OK. Ik dacht dat ie Ethan heette, ik bedoel die dude, ja.
Jacks pa had toch niet iets met Jacks ex?quote:
het was locke ind omdat hij niet wou dat er paniek kwam of zo omdag hij wist dat dat signaal al 16 jaar werd rondgestuurd.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:36 schreef Crazykill het volgende:
Nee het was Locke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een heleboel foto's van een nieuwe set;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie kikkerquote:Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef eperon het volgende:
michael loog niet, er zijn wel degelijk hutjes
http://img155.imageshack.us/img155/1592/img03516fw.jpg
Of je gebruikt gewoon geen imageshack wat al 10 jaar niet werktquote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef Del_Toro het volgende:
kopieer de links en plak ze in een nieuw venster
Werkt hier ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef Del_Toro het volgende:
kopieer de links en plak ze in een nieuw venster
Tinypic.com werkt ook niet (voor wanadoo en @home gebruikers volgens mij). www.xs.toquote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Merkie het volgende:
Of je gebruikt gewoon geen imageshack wat al 10 jaar niet werkt. Tinypic.com
.
Hieronder staat dat Cerberus hoofdzakelijk bij The Black Rock voorkomt (in The Dark Territory) en dat is waar we het monster zagen in de finale van seizoen 1.quote:
Wel tof als je daar op vakantie bent om even rond te koekeloeren.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef eperon het volgende:
foto's
Klikquote:Op maandag 8 mei 2006 11:01 schreef G-Mart het volgende:
Heeft iemand nog de link naar de volledige kaart die Symer hier boven heeft gepost?
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:07 schreef Frenkel het volgende:
Spoilers van IMDB.com over de laatste paar afleveringen..
Ik weet niet of ik het moet geloven wat er allemaal staat (denk het niet) Maar het klinkt best logisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool, als dat waar is wordt lost eindelijk weer 's een beetje boeiend alhoewel de laatste ep ook goed te doen was.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:07 schreef Frenkel het volgende:
Ik weet niet of ik het moet geloven wat er allemaal staat (denk het niet) Maar het klinkt best logisch!
The Dharma Initiative is een onderzoekproject waar veel wetenschappers aan meewerkten, opgezet door Gerald en Karen deGroot in de jaren 70. Zij hebben verschillende stations op het eiland geplaatst om verschillende dingen te onderzoeken (magnetisme enzo).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Del_Toro het volgende:
wat is dat dharma gedoe eigenlijk? wie wat waar hoe ???
Actually als je dan toch gaat nitpicken: hij schoot met een 9mm (Baretta dacht ik) en die staan niet bekend om hun 'stopping power'. Tenzij er één recht door je hart of je hersenpan gaat, zul je niet direct komen te overlijden aan twee of zelfs drie schotwonden van een dergelijk wapen. De kogels gaan nl. dwars door je heen zonder onderweg al teveel schade aan te richten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:35 schreef Autoreply het volgende:
Nah, ze ving twee of drie kogels. Als je een flink kaliber hebt ga je zo liggen hoor.
Ze hebben inderdaad geen bezoekje gepleegd aan die zendmast.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef Leffe het volgende:
Die "zendmast" uit seizoen 1, daar hebben we verder ook niets meer van gehoord he?
En die gasten in dat andere hatch, ook niet.
Alleen als ik dit al lees komt me dit echt superongeloofwaardig over ...quote:Hey homies. Yeah you read right! I got the goods with me on your favorite TV show "Lost". As most of you know, Michelle Rodriguez has recently been jailed for DUI, and hell, you just KNOW the new meat is gonna cough up some big spoilers straight from the prison blog! That's why I'm here, and that's all I'm saying on it. M-Rod has revealed to me, her prison cell mate, the Gooodies on the upcoming last three episode of Lost's second season. And she was grinning impishly all the while.
She warned to keep it all hush-hush, but she said it with a mischievous red-handed look that told me what she really meant was "Go ahead man...SPILL."
Misschien is het wel een idee om de titel van de topic te zetten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Merkie het volgende:
Er komt max. 1 aflevering per week he. Afl. 20 is uitgezonden.
Juist in aflevering 20 zegt Sayid dat hij diverse malen nog gepoogd heeft dat signaal op te pikken maar hij hoort niets anders meer dan ruis? (Dat stukje waarin Hurley bedelt om Sayid radio om indruk te maken op Libby)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef Leffe het volgende:
Die "zendmast" uit seizoen 1, daar hebben we verder ook niets meer van gehoord he?
En die gasten in dat andere hatch, ook niet.
Quotes zijn vele malen leukerder dan de afleveringnamen. Elke keer kijk ik weer wat de quote is, ook bij Prison Break of 24- topics is dit zo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien is het wel een idee om de titel van de topic te zetten.
(alhoewel de Quote van de aflevering op zich natuurlijk ook wel iets zegt)
Mensen die zo nu en dan op bezoek komen voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gasten?
Quotes moeten natuurlijk blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Quotes zijn vele malen leukerder dan de afleveringnamen. Elke keer kijk ik weer wat de quote is, ook bij Prison Break of 24- topics is dit zo.
Daarnaast kan je voortaan ff in de topicstart kijken welke datums bij welke afleveringen horen en weet je al meer dan genoeg.![]()
Lost (USA) Deel 24: You guys have any milk?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Quotes moeten natuurlijk blijven, dit zijn precies de quotes die ik ook erg vet vind (zoals Henry die eerder zei 'Milk anyone' (of zoiets), was briljant). Maar goed was maar een ideetje.
![]()
Percies, die scene bedoel ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Lost (USA) Deel 24: You guys have any milk?
Die blik ook van hem toen die dat zei, een van de mooiste momenten van dit seizoen![]()
Wat loop je te zwammen man?? I-N-T-E-R-P-U-N-C-T-I-E !!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 06:08 schreef bob1234 het volgende:
Eindelijk weer eens een goede aflevering.
Met de ontdekking van een nieuw leuk en video natuurlijk alleen jammer dat ze dr niet bleven had wel even de barakken willen zien enzo.
En Libby ook gelukkig dood nu.
zat ernog meer in het gebouw dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 06:08 schreef bob1234 het volgende:
Eindelijk weer eens een goede aflevering.
Met de ontdekking van een nieuw luik en video. Alleen alleen jammer dat ze er niet bleven had wel even de barakken willen zien. En de rest van het gebouw namelijk![]()
En Libby ook gelukkig dood nu.
Ongetwijfeld. Hopelijk komen ze er zo achter dat Michael Otherig is en laten ze Sayid z'n ding weer doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:19 schreef Scotix het volgende:
maar lock printe de log uit, met wat ze steeds invoeren met de nummers, zal dat gesprek van walt en micheal er ook opstaan?
ik dacht dat ze zouden zien hoe Michael, als de rest weg was, libby ging vermoordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:41 schreef Aurelium het volgende:
Ik dacht dat ze misschien even terug zouden spoelen door de surveillance beelden om de ontsnapping van henry te bekijken, om vervolgens erachter te komen dat micheal een rat is geworden.
Ja dat zeg ik dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:57 schreef eperon het volgende:
[..]
ik dacht dat ze zouden zien hoe Michael, als de rest weg was, libby ging vermoorden
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:10 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, de nieuwe is ep 21 he?
De nummers stonden ook in de data in Mr. Eko's paspoort: 04/15, 04/16 en 08/23.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:51 schreef eperon het volgende:
ecko moest naar gate 23....
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:07 schreef Frenkel het volgende:
Ik weet niet of ik het moet geloven wat er allemaal staat (denk het niet) Maar het klinkt best logisch!Hmmm... wat die kerel te melden heeft over aflevering 21, klopt wel aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, wat een top aflevering was dit, ik vond Lost wat ingezakt de laatste weken, maar met de laatste paar minuten van vorige week en de aflevering van gisteravond heb ik weer helemaal het seizoen 1-gevoel terug!Amen.
Moest je nou echt dat hele lapje quotenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hmmm... wat die kerel te melden heeft over aflevering 21, klopt wel aardig!
Maar goed, wat een top aflevering was dit, ik vond Lost wat ingezakt de laatste weken, maar met de laatste paar minuten van vorige week en de aflevering van gisteravond heb ik weer helemaal het seizoen 1-gevoel terug!
Lijkt mij wel... Waarom zou Jack anders zijn spullletjes al opruimen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Libby nou dood of niet?
Moet ze 2min d'r adem inhouden danquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt mij wel... Waarom zou Jack anders zijn spullletjes al opruimen?
Alhoewel, let even op haar borst bij de scene waar ze al dood is / hoort te zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=ludqxQN-SII
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:32 schreef Molluck het volgende:
Libby is dood, maar ik volgde niet helemaal of dat nou door Jacks injectie kwam of dat ze gewoon stierf (toen Hurley met haar wilde praten, had Jack toen die injectie al toegediend?)
2 minuten? Ze was slechts een seconde of 15 in beeld nadat ze "gestorven" was...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Moet ze 2min d'r adem inhouden dan![]()
Ja, maar die Arrow was verlaten en die Caduceus ontruimd, alleen van de Pearl en de Swan weten we wat het doel was....quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Bellator het volgende:
Eindelijk weer eens een aardige aflevering voor Lost begrippen. Hurley...
Overigens zijn er al 4 van de zes hatches bekend hoor! 'De' hatch, de hatch van de anderen, het ? en waar Claire geweest is...
Die nummers waren toch echt geen 4815162342, al dacht ik ook wel dacht dat erop zou staan toen hijquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:19 schreef Scotix het volgende:
maar lock printe de log uit, met wat ze steeds invoeren met de nummers, zal dat gesprek van walt en micheal er ook opstaan?
Ja, nu geeft hij toe uit z'n nek te lullen, maar ik heb net ep10 van seizoen 1 ('Raised by Another) door zitten kijken en daar schrikt die man echt als hij probeert 'contact' te maken zeg maar. Hij geeft haar het geld terug en werkt d'r buiten...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:05 schreef Bellator het volgende:
Promo ziet er aardig uit. Trouwens, die vader van dat meisje uit Eko's flashback, was hij ook niet die waarzegger van Claire?
Ja, bevestigd in de podcast van 1 mei jl.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef Merkie het volgende:
Is afl. 23 nou een dubbelaflevering of niet?
Geweldig, ik quote me eigen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Libby nou dood of niet?
Ik vind het zielig voor ons, omdat we haar verhaal nu nooit te weten zullen komen en dat de Libby Hurley verhaal nu morsdood isquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:56 schreef mrkanarie het volgende:
Hurley, wat vind ik het zielig voor hem.
Dat is helemaal nooit geroepen in de Podcasts.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:32 schreef Molluck het volgende:
En wel een beetje jammer dat er eerst in alle podcasts geroepen werd dat het absoluut geen psycholisch experiment is en dat er wel degelijk een doel is dat die nummers ingevoerd moeten worden en dat dat nu toch het geval blijkt te zijn
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:37 schreef sleepflower het volgende:
Ik hoopte zo dat Libby nog zou kunnen zeggen dat Michael d'r had vermoord, maar nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Ja waarschijnlijk denken ze hier halverwege seizoen 3 aan ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:41 schreef Aurelium het volgende:
Ik dacht dat ze misschien even terug zouden spoelen door de surveillance beelden om de ontsnapping van henry te bekijken, om vervolgens erachter te komen dat micheal een rat is geworden.
Die nummers waren tijdstippen, er is namelijk steeds een verschil van precies 108 minuten tussen twee opeenvolgende getallenreeksen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Miguel het volgende:
Zeker wel een gave aflevering! Zoals al eerder gezegd, had echt dat seizoen-1 gevoel terug.
[..]
Die nummers waren toch echt geen 4815162342, al dacht ik ook wel dacht dat erop zou staan toen hij
>: PRINT LOG? Y/N Y drukte... Kijk nog maar eens goed
1 2 | accepted 41602066:41 accepted 41602068:29 accepted |
Dat leken mij ook hatches. Alleen weten we ook daar zo erg weinig van.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Toffe aflevering weer. Leuk om een nieuwe hatch & video te zien. Ik las hier ergens dat er nu twee waren gevonden, maar hoe zit dat met de hatch waarin de Tailies zich verschuilden en de hatch waar ze het vaccin voor Aaron hebben opgehaald? Of waren dat geen hatces?![]()
Ik had zelf meer het idee dat die psychic in principe een oplichter is, maar dat die verdrinking en Claire's voorspelling echt waren. Die psychic is constant bezig met mensen op te lichten, maar als er dan echt een wonder/iets gebeurt schrikt hij zich de pleuris en kan er niet mee omgaan zoals bij Claire of niet accepteert zoals bij zijn dochter. Een "Be careful what you wish, because you might get it"-idee.quote:Dat het allemaal (oorspronkelijk) een experiment is was wel al redelijk duidelijk, dus wat dat betreft weinig nieuws. Wat me nog het meest intrigeerde, was de betrokkenheid van de "psychich" van Claire in het verhaal van Eko. Ik heb een paar mogelijheden bedacht over het verhaal dat hij en zijn dochter aan Eko vertelden:
1 - Zowel de psychic als de dochter hebben Eko verteld wat zij werkelijk geloofden.
2 - Hij loog opzettelijk tegen Eko (om hem op het vliegtuig te krijgen?), maar zijn dochter besloot stiekem zijn leugen te ontkrachten
3 - De psychic en zijn dochter speelden onder een hoedje, met als doel Eko op het vliegtuig te krijgen EN zijn "faith" te vinden.
Ik ga zelf voor optie 3.
Raak wel steeds benieuwder naar de verschillende "partijen" die er meespelen en naar hun invloed. Heeft de psychic er opzettelijk voor gezorgd dat Eko en Claire (en wie weet wie nog meer) op het eiland belandden? Heeft de vader van Jack (ook betrokken bij de voorgeschiedenis van diverse personen) mensen opzettelijk een "pad" opgestuurd? Zoveel vragen... daarom vind ik de show zo tof![]()
Ik zou me daar geen zorgen over maken, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers dat verhaal zo'n abrupt einde geven en verder zouden laten rusten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef TheGame het volgende:
Ik baal er wel behoorlijk van dat we Libby's verhaal nu nooit te weten komen. Waarom ze in het gesticht met Hurley zat bijvoorbeeld.
Ik wel eigenlijk. Is typisch Lost namelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zou me daar geen zorgen over maken, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers dat verhaal zo'n abrupt einde geven en verder zouden laten rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:54 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wat een coole aflevering!!!
Over de promo:De promo's kennende zal het wel vies tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook al. Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:45 schreef bolivian het volgende:
Zeg, die scientist uit dat Dharmafilmpje he, lijkt die niet erg veel op Peter jackson?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Misschien minus een tiental kilo's, maar de resemblance is striking!
En dan Michael martelen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
LibbyVind het echt zielig voor Hurley.
Ik hoop dat Sayid snel ontdekt dat Micheal de echte moordenaar is. Die lijkt me slim genoeg om in te zien dat Micheals verhaal rammelt.
Nehh. Ze zag gewoon een grote boze neger tegen een klein meisje brullen, en maakte zich zorgen. Wel vreemd idd, want in het echt bestaan dat soort mensen niet meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Die libby wist volgens mij ook meer, als je naar die scene kijkt waar ze eko en dat meisje onderbreekt ging het zo : "Eko vraagt wat aan dat meisje" Libby onderbreekt : Cause....Is everything allright here?
het ging mij erom hoe ze zich ermee bemoeide , die Eko vroeg wat en vervolgens zegt libby : Cause.....Is everything allright here? alsof zij die vraag ging beantwoordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nehh. Ze zag gewoon een grote boze neger tegen een klein meisje brullen, en maakte zich zorgen. Wel vreemd idd, want in het echt bestaan dat soort mensen niet meer.
Ethan door charlie, en A-L heeft 2 others omgelegt, 1tje op het strand als die kinderen ontvoerd worden en die meneer de boswachter die zich in het groepje mengdequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er best veel dood ondertussen, die agent die kate moest begeleiden, die volgeling van Locke en zijn zus, Ana Lucia, Libby, meneer-voorzichtig-en-toch-BOEM, die gast die in kuil werd gegooid en later vermoord door een other, 1 other die door A-L is vermoord, 2 others door Eko vermoord, de piloot, Ethan (door wie werd ie ook al weer vermoord?)...
Hmm, is me niet opgemerkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het ging mij erom hoe ze zich ermee bemoeide , die Eko vroeg wat en vervolgens zegt libby : Cause.....Is everything allright here? alsof zij die vraag ging beantwoorden
Tis een drama-serie, zonder doden geen dramaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er best veel dood ondertussen
En ik maar denken dat het humor was, met al die bijnamen die sawyer verzint plus zijn uilenbril...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Tis een drama-serie, zonder doden geen drama![]()
goed punt! hij wilde ook al dat claire op dat vliegtuig zat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef robertvt het volgende:
En of die waarzegger Eko expres wegstuurde zodat hij alsnog op het vliegtuig zat.
Iers volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:24 schreef eperon het volgende:
[..]
goed punt! hij wilde ook al dat claire op dat vliegtuig zat.
Was desmond ook australisch? of schottig?
Ik verwacht in die log ook wel een "rejected" waar MichaelTheOther met Walt zat te chatten...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef Symer het volgende:
Die nummers waren tijdstippen, er is namelijk steeds een verschil van precies 108 minuten tussen twee opeenvolgende getallenreeksen.
1 2 | accepted 41602066:41 accepted 41602068:29 accepted |
Ja idd, ik zat ook al te kijken of er misschien een datum van gemaakt kon zijn, maar dan zou het verhaal zich in 2002 afspelen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet te vergeten: Michael heeft nog een pistool (verstopt)!
Die link met Clair d'r waarzegger had ik even gemist... Nu is het inderdaad de vraag welke delen er gelogen zijn!
[..]
Ik verwacht in die log ook wel een "rejected" waar MichaelTheOther met Walt zat te chatten...
[ code verwijderd ]
Zeg... als dit uren:minuten zijn... Dan hebben we hier een teller die, mits bij 0 begonnen, 4750 jaar draait!
dat had ik dus gisteravondquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef truStie het volgende:
Net aflevering 20 gezien.. aan het eind had ik echt iets van, wtf
Gelijk maar 21 kijken
Kan ook minuten:seconden zijn. Dan draait het iets meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet te vergeten: Michael heeft nog een pistool (verstopt)!
Die link met Clair d'r waarzegger had ik even gemist... Nu is het inderdaad de vraag welke delen er gelogen zijn!
[..]
Ik verwacht in die log ook wel een "rejected" waar MichaelTheOther met Walt zat te chatten...
[ code verwijderd ]
Zeg... als dit uren:minuten zijn... Dan hebben we hier een teller die, mits bij 0 begonnen, 4750 jaar draait!
Nee want er zit iedere keer 108 minuten tussen, als je het inderdaad als uren:minuten bekijkt. Als het seconden zouden zijn zouden ze de code iedere 1,5 minuut moeten intoetsen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan ook minuten:seconden zijn. Dan draait het iets meer dan een jaar.
Dat is niet helemaal correct. Dharma nam toch alles op? Ze hebben camera's in elkequote:en ook erg jammer dat het verhaal van Libby nooit meer verteld kan worden
Da's dan weer tv lijkt me, zo vraag ik me ook al af waarom ze niet de boel een beetje organiseren en mensen wat taken geven of zo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:43 schreef C_V_S het volgende:
Dat niemand zich afvraagt waarom alles al verlaten is en alleen "The Swan" nog bevolkt werd door Desmond en nu door Jack & Co.
Dat is iets wat denk ik aan het einde van de serie niet ecbt rechtgeschreven kan worden: of het is al jaren verlaten omdat er iets is misgegaan, maar dan zijn de apparaten etc wel er goed behouden, of het experiment loopt nog gewoon door en de mensen uit de control room zijn net ff lunchen wanneer Locke en Eko langskomen.quote:Dat filmpje in de ? - Hatch komt uit 1980, dus dat is gewoon 25 jaar geleden en het zag er ook niet uit dat het nu één weekje niet gebruikt werdt.
Je moet nog wat overhouden voor de volgende afleveringenquote:Jammer dat ze niet uitzochten waar die buizen post heen ging.
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
of het experiment loopt nog gewoon door en de mensen uit de control room zijn net ff lunchen wanneer Locke en Eko langskomen.
Daar hebbie gelijk inquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
En er lag zoveel stof op die boeken dat Eko het eraf moest blazen.. dus lijkt me sterk dat ze ff waren lunchenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |