Ik ga er gewoon van uit dat hij getikt is...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:00 schreef magrec het volgende:
Iedereen gaat ervan uit dat michael bekeerd is maar misschien wil hij gewoon de anderen zo opfokken dat ze de others willen gaan pakken zodat michael walt terug kan krijgen???![]()
Ik ook, als hij echt met de anderen Walt wil terughalen, zou hij niet zeggen dat de Others slecht bewapend zijn en iedereen zo in een val laten lopen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat hij getikt is...
Dat denk ik niet, aangezien Michael's leven sterk naar voren is gekomen in seizoen 1.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Plotinus het volgende:
Volgens mij als je goed keek zag je bij Henry een blik van herkenning en angst toen Michael de kluis binnen liep. Ik heb ook het idee dat Michael's verhaal niet helemaal klopt en dat hij meer met 'The Others' te maken heeft dan vertelt wordt, en dan bedoel ik dus vanaf het begin van het verhaal (seizoen 1).
Ik geloof wel dat Henry het meende toen zei "I'm done lying". Bovendien is Locke niet opgegeten door het monster.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Symer ==> Dat Locke bij "de goeden" zou horen, komt van leugenaar Henry... Geloof vooral niks van wat hij zegt!
Die blik zag ik ook. Het leek alsof Henry op het punt stond om 'Sir?' te zeggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Plotinus het volgende:
Volgens mij als je goed keek zag je bij Henry een blik van herkenning en angst toen Michael de kluis binnen liep. Ik heb ook het idee dat Michael's verhaal niet helemaal klopt en dat hij meer met 'The Others' te maken heeft dan vertelt wordt, en dan bedoel ik dus vanaf het begin van het verhaal (seizoen 1).
Was dat Susan?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Omdat Susan op die foto met die Ierse mafkees stond?
En is dat "monster" nou ook dood?
In de hatch stond een foto van Desmond met een vrouw (één van de eerste afleveringen van seizoen 2), Jack pakte die verbaasd op en de camera zoomde er even op in, verder is het nooit teruggekomen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
Welke foto hebben jullie het over? Wie is Susan eigenlijk
?
Kate kan dat argument sowieso ontkrachtigen als ze even tegen iedereen over die "nieuwe" hatch begint.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:40 schreef Bellator het volgende:
Wat nou écht stom zou zijn... Als iedereen + Michael echt naar The Others toegaat. Zal wel, vanwege de season finale natuurlijk. Maar als iedereen nou eens even de koppies bij elkaar steekt dan wéét je dat Michael's verhaal niet klopt en dat ze NIET barely armed zijn en NIET primitief in tenten leven.![]()
![]()
Wij als kijker weten het, dus dan moeten ze het op het eiland zeker weten!
Oh, foutje van mij. Ik dacht de ex van Jack, die was op die foto te zien met Desmond. Susan niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:22 schreef Symer het volgende:
[..]
In de hatch stond een foto van Desmond met een vrouw (één van de eerste afleveringen van seizoen 2), Jack pakte die verbaasd op en de camera zoomde er even op in, verder is het nooit teruggekomen.
Susan is de moeder van Walt / ex-vrouw van Michael.
OK. Ik dacht dat ie Ethan heette, ik bedoel die dude, ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef greatgonzo het volgende:
nee, over die Goodwin die AL gedood heeft (hij deed zich ook voor als een tailie, maar was een other), die zei dat AL "waardig" was, maar dat was ze niet volgens Henry
Nee, dat was de Other die in het kamp van Locke zatquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef Slayage het volgende:
OK. Ik dacht dat ie Ethan heette, ik bedoel die dude, ja.
Jacks pa had toch niet iets met Jacks ex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |