abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37619661
Beetje rare einde...
pi_37624163
Iedereen gaat ervan uit dat michael bekeerd is maar misschien wil hij gewoon de anderen zo opfokken dat ze de others willen gaan pakken zodat michael walt terug kan krijgen???
  zondag 7 mei 2006 @ 12:03:36 #128
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37624248
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:00 schreef magrec het volgende:
Iedereen gaat ervan uit dat michael bekeerd is maar misschien wil hij gewoon de anderen zo opfokken dat ze de others willen gaan pakken zodat michael walt terug kan krijgen???
Ik ga er gewoon van uit dat hij getikt is...
censuur :O
pi_37625640
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon van uit dat hij getikt is...
Ik ook, als hij echt met de anderen Walt wil terughalen, zou hij niet zeggen dat de Others slecht bewapend zijn en iedereen zo in een val laten lopen.

Ik vraag me af waarom Michael dit eigenlijk moet doen. Als de Others de goeden (zoals Locke) willen hebben kunnen ze hen toch gewoon ophalen, net zoals ze bij de Taillies deden
  zondag 7 mei 2006 @ 14:20:17 #130
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37627464
Symer ==> Dat Locke bij "de goeden" zou horen, komt van leugenaar Henry... Geloof vooral niks van wat hij zegt!
censuur :O
  zondag 7 mei 2006 @ 14:29:50 #131
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_37627707
Volgens mij als je goed keek zag je bij Henry een blik van herkenning en angst toen Michael de kluis binnen liep. Ik heb ook het idee dat Michael's verhaal niet helemaal klopt en dat hij meer met 'The Others' te maken heeft dan vertelt wordt, en dan bedoel ik dus vanaf het begin van het verhaal (seizoen 1).
pi_37627773
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Plotinus het volgende:
Volgens mij als je goed keek zag je bij Henry een blik van herkenning en angst toen Michael de kluis binnen liep. Ik heb ook het idee dat Michael's verhaal niet helemaal klopt en dat hij meer met 'The Others' te maken heeft dan vertelt wordt, en dan bedoel ik dus vanaf het begin van het verhaal (seizoen 1).
Dat denk ik niet, aangezien Michael's leven sterk naar voren is gekomen in seizoen 1.
pi_37627946
Wat nou écht stom zou zijn... Als iedereen + Michael echt naar The Others toegaat. Zal wel, vanwege de season finale natuurlijk. Maar als iedereen nou eens even de koppies bij elkaar steekt dan wéét je dat Michael's verhaal niet klopt en dat ze NIET barely armed zijn en NIET primitief in tenten leven. Wij als kijker weten het, dus dan moeten ze het op het eiland zeker weten!
pi_37628048
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Symer ==> Dat Locke bij "de goeden" zou horen, komt van leugenaar Henry... Geloof vooral niks van wat hij zegt!
Ik geloof wel dat Henry het meende toen zei "I'm done lying". Bovendien is Locke niet opgegeten door het monster.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Plotinus het volgende:
Die blik zag ik ook. Het leek alsof Henry op het punt stond om 'Sir?' te zeggen.
Ik heb hier ook al een keer mijn vermoedens gepost dat Susan voor The Hanso Foundation werkt. Misschien dat daar de Michael/Others link uit voort komt?

Ik keek net het einde trouwens nog even. Wat een slechte sterfscene van Libby zeg. Haar lichaam reageert helemaal niet op de kogels
pi_37628246
Omdat Susan op die foto met die Ierse mafkees stond?
En is dat "monster" nou ook dood?
pi_37628483
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Omdat Susan op die foto met die Ierse mafkees stond?
En is dat "monster" nou ook dood?
Was dat Susan?

Ik weet niet meer precies welke redenen ik had om haar te verdenken, maar het was iets met haar vele gereis over de hele wereld voor een advocaat zijnde. En dat ze haar dood in scene heeft gezet (net als Jacks pa).

En waarom zou Cerberus dood zijn?
  zondag 7 mei 2006 @ 15:12:20 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37628760
Welke foto hebben jullie het over ? Wie is Susan eigenlijk ?
2000 light years from home
  zondag 7 mei 2006 @ 15:16:27 #138
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_37628870
Het personage 'Susan' zegt mij eerlijk gezegd ook niks...

En ik vermoed ook dat Michael de leider is van 'The Others'. Misschien érg ver gezocht maar Symer ook zegt is dat Henry toch zoiets als 'Sir' wilde gaan zeggen.
pi_37629004
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
Welke foto hebben jullie het over ? Wie is Susan eigenlijk ?
In de hatch stond een foto van Desmond met een vrouw (één van de eerste afleveringen van seizoen 2), Jack pakte die verbaasd op en de camera zoomde er even op in, verder is het nooit teruggekomen.

Susan is de moeder van Walt / ex-vrouw van Michael.
  zondag 7 mei 2006 @ 15:27:06 #140
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_37629106
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:40 schreef Bellator het volgende:
Wat nou écht stom zou zijn... Als iedereen + Michael echt naar The Others toegaat. Zal wel, vanwege de season finale natuurlijk. Maar als iedereen nou eens even de koppies bij elkaar steekt dan wéét je dat Michael's verhaal niet klopt en dat ze NIET barely armed zijn en NIET primitief in tenten leven. Wij als kijker weten het, dus dan moeten ze het op het eiland zeker weten!
Kate kan dat argument sowieso ontkrachtigen als ze even tegen iedereen over die "nieuwe" hatch begint.
Nep baard, kostuums ect ect
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_37630132
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:22 schreef Symer het volgende:

[..]

In de hatch stond een foto van Desmond met een vrouw (één van de eerste afleveringen van seizoen 2), Jack pakte die verbaasd op en de camera zoomde er even op in, verder is het nooit teruggekomen.

Susan is de moeder van Walt / ex-vrouw van Michael.
Oh, foutje van mij. Ik dacht de ex van Jack, die was op die foto te zien met Desmond. Susan niet.
pi_37630184
Hmm Ik weet niet wat van die einde moet denken Ik vind het wel jammer, dat ze twee lijken nodig hebben om je weer wakker tre schudden en in het verhaal te betrekken.

Ik hoop dat de dood van AL en Libby (het lijkt me sterk, dat ze het overleeft, omdat ze twee kogels kreeg en slechts een blanket had om de impact te verzachten) een grotere doel dient en niet dat ze er uit zijn geschreven als Shannon wegens "omstandigheden".

Ging de dialoog in de laatste scene tusen AL en Henry nou over Ethan van de tailies?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 7 mei 2006 @ 16:14:28 #143
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37630313
nee, over die Goodwin die AL gedood heeft (hij deed zich ook voor als een tailie, maar was een other), die zei dat AL "waardig" was, maar dat was ze niet volgens Henry
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_37630388
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef greatgonzo het volgende:
nee, over die Goodwin die AL gedood heeft (hij deed zich ook voor als een tailie, maar was een other), die zei dat AL "waardig" was, maar dat was ze niet volgens Henry
OK. Ik dacht dat ie Ethan heette, ik bedoel die dude, ja.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 7 mei 2006 @ 16:20:00 #145
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37630476
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef Slayage het volgende:
OK. Ik dacht dat ie Ethan heette, ik bedoel die dude, ja.
Nee, dat was de Other die in het kamp van Locke zat
pi_37630528
Hoe heet die ex van Jack ook alweer
pi_37630737
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe heet die ex van Jack ook alweer
Sarah.
pi_37630896
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef Symer het volgende:

[..]

Sarah.
Jacks pa had toch niet iets met Jacks ex?
-Rabia Al-Basri
pi_37632190
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef Symer het volgende:

[..]

En waarom zou Cerberus dood zijn?
Cerberus?
  zondag 7 mei 2006 @ 17:27:11 #150
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37632712
zit weer eens s1 te kijken (heb de dvd's van een collega gekregen), op een gegeven moment probeert Sayid die antenne uit (met die vuurpijlen enz), en wordt die neergeslagen met een stok. Is er eigenlijk nog bekend gemaakt wie dat deed? Rousseau, Locke of een van the Others?

Dat wist ik niet meer (weet ook niet of het bekend is gemaakt)
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')