SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef splendor het volgende:
Vet einde.
De aflevering zelf vond ik vooral leuk door alle mensen die elkaar onbewust tegenkwamen enzo, het was gewoon een feest van herkenning. Ik dacht zelfs even dat die vader van jack in dat huis met claire ruzie aan het maken was maar dat is niet zo. Ik ben benieuwd hoe hij aan zijn einde komt, daar hebben we in ieder geval nog minimaal 1 flashback voor nodig.
Volgens mij is A-L echt dood, en wordt henry de volgende aflevering(en) gesloopt. Micheal in zijn schouder en libby leeft nog (vandaar die tas) en anders..meen dat pappie toch onder een auto was gekomen met z'n zatte kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is niet nodig, wel een nieuw plaatje:
[afbeelding]
wel abrupt eind nadat we veel van haar leven in dezelfde ep nog hebben gezien... het is inderdaad in de ogen van Michael te zien dat hij A-L doodschoot als "mission", waarschijnlijk idd zodat hij zijn zoon Walt weer krijgt te zien.quote:
BIER VOOR IEDEREENquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor ze is zeker dood
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, had je dat door ja?. Wát een gave man! Ik wed dat je de enige bent die intens voorspelbare stukjes daadwerkelijk weet te voorspellen.
Ik dacht ook dat het claire was jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef splendor het volgende:
Ik dacht zelfs even dat die vader van jack in dat huis met claire ruzie aan het maken was maar dat is niet zo
Precies zo! Ik vond hem eerst wel ok, toen wel gaaf maar nu is ie geniaal met z'n one-liners enzoquote:
Ja nee oke was te voorzien dat ze voor dat wapen uit de kleren ging, maar Sawyer keek na die zoen echt zo van: Euh wtfbbq?o_0quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Sawyer echt een deus. Het was zo duidelijk dat Ana Lucia sex met hem had voor die pistool. Ik dacht eerst gewoon dat het een ruil was, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |