1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 1995/96 Telstar 26 0 1996/97 Telstar 30 0 1997/98 Telstar 30 0 1998/99 De Graafschap 16 0 1999/00 De Graafschap 26 0 2000/01 De Graafschap 32 1 2001/02 De Graafschap 33 0 2002/03 Vitesse 30 0 2003/04 Vitesse 27 0 2004/05 Vitesse 32 2 2005/06 Vitesse 32 0 Totaal 306 3 |
Een Fantopic voor Purrel vind ik al overdreven, maar nu ga je echt te verquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:47 schreef Smeich het volgende:
Purrel: de beste echte Nederlandse linksbuiten die de wereld rijk is. Robben en van Persie trekken allebei teveel naar binnen en kunnen niet zo'n chille voorzet geven als onze enige echte eigen Purrel! Wat een explosief gevaarlijke (en chille) linkerkant hebben we dan zeg!!
Van der Sar
Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Gio
Van Bommel - Cocu – Sneijder
Kuyt - Van Nistelrooij – RobbenPurrel
geweldige foto ook hequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef brighton het volgende:[afbeelding]
Nou, nu Dingsdag lijkt te vertrekken naar heerenveen (:r) s de kans groot dat hij weer linksback wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Aan Kolkka doet hij niet onder.
Hopen dat die nieuwe Boskamp oid.. Purrel niet weer linksback gaat zetten..
Dan ken hij wat kogelbrieven verwachten
Dan gaat hij fans verliezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, nu Dingsdag lijkt te vertrekken naar heerenveen (:r) s de kans groot dat hij weer linksback wordt.
quote:Fränkel laat geen steekjes vallen
Purrel Fränkel stond vaak ter discussie, maar de laatste weken haalt hij als linksback zijn oude niveau.
"Tot mijn eigen verbazing gaat het beter, zeker nu in de play-offs. Tegen NEC liep het lekker en tegen Twente ook weer. Ik zit goed in mijn vel. Het is natuurlijk ook lekker weer, dat speelt ook mee", lacht Fränkel.
"Ik laat weinig steekjes vallen, zoals meestal het geval was. Aanvallend en opbouwend gaat het goed en verdedigend sta ik ook mijn mannetje. Gerritsen van Twente liep meer achter mij aan dan ik achter hem. Dit is weer een apart jaar geweest, zoals altijd bij Vitesse."
Bron: Omroep Gelderland
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De TT zou eigenlijk moeten zijn: Het chille Purrel Fränkel-fantopic Deel 3
quote:
quote:Vitesse wint nipt in Woerden
Vitesse heeft dinsdagavond 16 mei een oefenwedstrijd in Woerden tegen Sportlust '46 met 2-1 gewonnen. De wedstrijd op sportpark Cromwijck kende een 0-0 ruststand. Tien minuten kwam de thuisploeg verrassend op voorsprong, maar Mads Junker en Purrel Fränkel zorgden alsnog voor de winst . De jubileumwedstrijd in het kader van het 60-jarig bestaan van Sportlust´46 uit Woerden werd voor ongeveer 800 toeschouwers gespeeld. Voor rust kreeg Vitesse op het moeilijk bespeelbare veld legio kansen. Mads Junker, Youssouf Hersi, Richard Knopper en Eldridge Rojer hadden het vizier evenwel niet op scherp staan. Ook direct na rust kregen Junker en Rojer goede kansen. In de 54e minuut werd het verrassend 1-0 voor de thuisploeg. Op de rand van buitenspel mocht Sportlust '46 doorspelen en het was spits Charles v.d. Stok die doelman Piet Velthuizen kansloos liet. Vitesse voerde het tempo na de achterstand op, wisselde een viertal spelers en wist via doelpunten van Mads Junker (rebound na schot Michael Dingsdag) en Purrel Fränkel (op aangeven van Mads Junker) een blamage te voorkomen.
Ik zie geen plaatjes die op Purrel.nl staan en bij het bezoeken van de site krijg ik de volgende mededeling:quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef Flem het volgende:
Down? Ik weet van niets.
Erg lekker dat hij gescoord heeft, werd ook wel weer eens tijd. Iemand de goal gezien? Binnenkort eens naar een wedstrijd gaan.
quote:
Toch weer een voldoende voor Purrelquote:Fränkel: 6. Nooit op gebrek aan inzet te betrappen
Anders vergelijk je Purrel ff niet met die huilebalk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Figo ging ook van Barca naar Real.
"Purrel is chill"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef DeVinger het volgende:
Maarre serieus he, voor de Vitesse fans dan, zullen we volgend jaar een spandoek over Purrel in het stadion hangen?
quote:Ik lees de VI niet, kutblad, alleen die eerste monoloog van Purrel was geniaal. 'k Heb een week of zes terug een mail naar Sportweek gestuurd, dus ik ben benieuwd.
Dat zou wel leuk zijn iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:45 schreef Elvislives het volgende:
Ik kan misschien wel een stukkie tekst over Purrel.nl in de VI regelen...hoewel Flem een hekel heeft aan de VI
Niemand?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:43 schreef DeVinger het volgende:
Nou, Dubnobasswithmyheadman en ik gaan weer op Noord zitten volgend seizoen.
Dus ik ben voor een spandoek op Noord: wie meldt zich
Gelukt, heb het wel op een chille manier gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef Defensienudist75 het volgende:
p.s. Defensienudist75 mag ook aan het lijstje purrelfans worden toegevoegd
Door de spatie te vergeten?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukt, heb het wel op een chille manier gedaan natuurlijk.
Wtf? ik had alleen toegevoegd waarom Purrel chill is.quote:geknoei op Purrel Fränkel
Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Flem het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Purrel_Fr%C3%A4nkel
[..]
Wtf? ik had alleen toegevoegd waarom Purrel chill is.
Ga pas met de achtste finales naar het wapen denk ik, maar zal 'm aandoen. Had 'm afgelopen vrijdag ook aan btw.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:50 schreef Archiee het volgende:
Flem beter doe je dat shirt aan naar het wapen, woensdag :p
quote:geknoei op Purrel Fränkel
Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
oh heb je niet gezien denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:01 schreef Flem het volgende:
[..]
Ga pas met de achtste finales naar het wapen denk ik, maar zal 'm aandoen. Had 'm afgelopen vrijdag ook aan btw.
Terecht, zou ik ook doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Flem het volgende:
Gaan ze voor één wedstrijd bivakkeren in een trainingskamp in Turkije.
Wat kunnen mensen toch overdrijvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:22 schreef cohen het volgende:
scoort vaak eigen goals en de meest bizar mooie goals bij de tegenstander!
De Turken komen deze kant op,, de wedstrijd wordt in Loenen gespeeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Flem het volgende:
Gaan ze voor één wedstrijd bivakkeren in een trainingskamp in Turkije.
Bron?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Purrel gaat buiten de basis vallen jongens..
Vitesse 1e oefenpotje waar hij buiten de boot viel. En de Mos wil meteen met een vast team spelenquote:
Volgens mij Blondellequote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor wie word ie dan gepasseerd?
quote:
we zullen hem zeker zien warm lopen in het domequote:Op maandag 31 juli 2006 01:14 schreef koningdavid het volgende:
Zullen we hem ooit nog zien dartelen op de Arnhemse velden?![]()
Met wie vergelijk jij Purrel nou?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef Nozomi het volgende:
Net zoals Regilio Tuur, die is ook echt down to earth...![]()
Hij komt zojuist erin.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef DeVinger het volgende:
Hij lijkt toch inderdaad definitief op het 2e plan. Echt veel als wissel zal hij niet gebruikt worden ben ik bang, want De Mos gaat zeker voor talent (kaya, benson ed).
quote:Kruiswijk met eigen goal in de boeken
10 september 2006, 15:58
Door: Edzard van Eeckhout
Arnold Kruiswijk is in het duel tussen zijn club FC Groningen en Heracles Almelo op ongelukkige wijze recordhouder geworden. De verdediger passeerde na negen seconden zijn eigen doelman en dat is een nieuw record. Purrel Fränkel was de vorige recordhouder
Hij passeerde op 3 oktober 2003 na negentien seconden zijn eigen doelman in een wedstrijd tegen FC Twente.
Wat een prof eigenlijk. Niks geen geklaag van zijn kant en na 4 potjes gewoon weer in de basisquote:Of de linkerkant van gisteravond, met Purrel Fränkel en Esajas, voor de belangrijke partij van zaterdag blijft staan? „ Ik denk het wel, ja. Omdat aan die kant voor ons opnieuw mogelijkheden zullen liggen. Ik vond onze linkerkant vandaag fantastisch.”
?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:40 schreef DeVinger het volgende:
Het echte werk begint weer als Michael Jansen terug is op het veld. Dan maakt Purrel overigens geen schijn van kans natuurlijk
Purrel is de verdediger met de beste aanvallende impulsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ook aan Purrel's kwaliteiten zit een plafond (wat betreft de linksbackposities dan).
Je doet een beetje negatief vind ik. Niet chill.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef DeVinger het volgende:
En de zwakste verdedigende krachten nee dat is niet helemaal waar
zelfs zoveel aanvallende impulsen dat hij vaak niet te verleiding kan weerstaan om in eigen goal te schieten![]()
We kunnen met z'n alleen aan het verschijnsel "Group Think" gaan doen, maar dan raken we alleen maar teleurgesteld in de toekomst. Ik zie Frankel nog altijd als (een goede) linkeraanvaller. Los van zijn mentaliteit natuurlijk, dies prima.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef Flem het volgende:
[..]
Je doet een beetje negatief vind ik. Niet chill.
Das onder zijn niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
naar feyenoord die gast
of real madrid? al is dat ook kantje boortquote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Das onder zijn niveau natuurlijk.
Ik denk trouwens dat Purrel het niet slecht zou doen op de positie van Due in dit systeem!
Zou die weer op advies van zijn broer Groen Links gaan stemmen volgend jaar?quote:Purrel Fränkel is een geduldig mens
Purrel Fränkel heeft zich voor de zoveelste keer teruggeknokt in de basiself van Vitesse als linskback. "Vorig seizoen heb ik ook al in deze situatie gezeten. Het heeft dan geen zin om overhaaste dingen te doen en een andere club te zoeken ofzo", vindt de Amsterdammmer. "Ik heb gewacht op mijn kans. Ik ben een geduldig mens." Fränkel had al snel door dat hij niet de eerste keuze was van trainer Aad de Mos. "Hij gaf in een gesprek aan waarom hij voor Siebe Blondelle koos. Dat was duidelijk en eerlijk, al was ik het er niet mee eens natuurlijk. Ik kan nu laten zien dat hij het verkeerd zag."
Bron?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zou die weer op advies van zijn broer Groen Links gaan stemmen volgend jaar?
quote:Op zondag 24 september 2006 02:15 schreef Waris3 het volgende:
Die kill is waarschijnlijk wreed harde pimp daddy, dus ik denk dat hij niet getrouwd is, maar semi-permanent een heel legertje ho's om zich heen heeft.
Mij ook niet!quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt mij geen toeval dat de wederopstanding van Vitesse gisteravond tegelijk is met de eerste basisplaats van Purrel dit seizoen.
Ik heb aan het einde van vorig seizoen een keer gevraagd naar dat spandoek, maar niemand reageerde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:35 schreef Flem het volgende:
Hoe gaat het met dat spandoek boys?
Dat siert hem wel vind ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef DeVinger het volgende:
Hij is het gewoon zat. Ene jaar kansloze linksback, dan weer ?ppe linksbuiten, dan weer wissel, dan weer basis, dan tribuneklant. Purrel is ook maar een mens
spamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:46 schreef Waris3 het volgende:
Jaap Stam is ook pimp, want hij kwam op dat Voetballer-Van-Het-Jaar-weetikveel-Gala met TWEE vrouwen binnen, terwijl al die andere kills één hadden.
Verdomme man, Roalte=Raalte neem ik aan, das hier om de hoekquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Flem het volgende:
Wie de neuk is hier verantwoordelijk voor:
http://roalte.net/cms/modules/news/article.php?storyid=3818
[afbeelding]
??
:>>>.
hahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Flem het volgende:
[afbeelding]
??
Hahahhahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Flem het volgende:
[afbeelding]
??
interview uit 2002 van purrel.nlquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef DeVinger het volgende:
Heeft hij eigenlijk een vriendin/kinderen? Huisje-boompje-teefje?
Hij heeft ook nog verstand van politiek.quote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef ActaniA het volgende:
[..]
interview uit 2002 van purrel.nl
Toch is Nederland perfect, want de tolerantie is geweldig. Als ik in Frankrijk of Duitsland met mijn Nederlandse Vriendin rondloop, kijken mensen ons raar aan. Hier niet. Ik voel me welkom in Nederland, ondanks de uitspraken van Pim Fortuyn.
Zeer strak ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:41 schreef Waris3 het volgende:
YAAAAAAAA LOL!!! =D
Echt zo
zo'n zieke kaart, en dan met allemaal handtekeningen, en dan keigroot "NAMENS ALLE LEDEN VAN DE TANTOE CHILLE PURREL FRÄNKEL-FANCLUB"
Moet iemand wel even z'n adres ergens regelen.
De vorige topics + deze moeten ook op de kaart natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Elvislives het volgende:
Ja mensen komen hier niet allemaal uit Arnhem he? Ik ben ff aan t uitzoeken of ie inderdaad pa geworden is, en zo ja, of ik dan zn adres kan krijgen.
SPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef Flem het volgende:
Vette wallpaper gek.
Denk trouwens dat Purrel GroenLinks stemt.
Purrel rechts?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef defranseslag het volgende:
Ik denk dat er voor Purrel geen enkele partij is die rechts genoeg is. Daarom zal Purrel blanco gaan stemmen of meschien wel gewoon niet.
quote:Ik voel me welkom in Nederland, ondanks de uitspraken van Pim Fortuyn. Het is zo jammer dat zo'n man zoveel publiciteit krijgt. Hij verschijnt veel te vaak in de media. De mensen willen wat anders en dat krijgen ze. Ik hoop dat hun ogen nu eens opengaan en zien wat voor persoon hij werkelijk is. Mensen zijn bang dat asielzoekers hun plaats innemen. Dat heeft niets te maken met racisme, maar alles met angst. Begrijpelijk. Maar daarom is het wel gevaarlijk op iemand te stemmen met zulke vreselijke ideeën.
Ik had geen idee, ik citeerde gewoon een andere voetballer.quote:
weet je het trouwens al? Het is vanavond weer tijd om die website te vermarkten dacht ik zo!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Elvislives het volgende:
Ja mensen komen hier niet allemaal uit Arnhem he? Ik ben ff aan t uitzoeken of ie inderdaad pa geworden is, en zo ja, of ik dan zn adres kan krijgen.
Ik heb al vaak voorgesteld er een van Purrel.nl te maken, maar niemand reageert en ik ga het niet alleen doen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse dat jullie dit topic chill houden.
Liggen er nog acties in het verschiet, een spandoek of iets dergelijks?
Zou alles nog goed gaan met vrouw en kind?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:55 schreef DeVinger het volgende:
Nee hij is sowieso zijn aanvallend vermogen helemaal kwijt, maar verdedigend wordt hij ook steeds zwakker zeg... Nog af en toe wel lekker fel, maar hij is zijn touch echt kwijt. Privéproblemen?
quote:Jong Vitesse onderuit na eigen goal Fränkel
06-02-07 De Gelderlander
Jong Vitesse heeft gistermiddag een onfortuinlijke nederlaag geleden in de strijd om klassebehoud in de beloftencompetitie. De ploeg van trainer Bob Kootwijk ging bij Jong FC Groningen onderuit door een eigen doelpunt van Purrel Fränkel ( 1- 0).
Donderdag (aanvang 18.30 uur) speelt Jong Vitesse in Bemmel het belangrijke inhaalduel met mededegradatiekandidaat Jong Feyenoord
Ook van de gelderlanderquote:De Graafschap is nog steeds mijn cluppie’
Door DOLF SCHELLEKENS
Maandag, 5 februari 2007 - ARNHEM - Een Amsterdammer, die voetbalt in Arnhem en wiens favoriete club uit de Achterhoek komt. Purrel Fränkel heeft vele liefdes. De geschorste verdediger zag gisteren hoe zijn Vitesse in de Gelderse derby de punten deelde met NEC. Volgend jaar hoopt hij in de eredivisie De Graafschap te ontmoeten.
Purrel Frankel, vorig seizoen in actie tegen RBC. Foto Hans Broekhuizen / De Gelderlander
Purrel Fränkel is een rustige jongen. „Maar als het fluitje gaat, gaat het knopje om, of het nou binnen of buiten het veld is. Dan ben ik opeens hartstikke fanatiek.“
Vitesse - NEC is deze zondag ook geen wedstrijd om rustig bij op je stoel te blijven zitten. Het spel golft heen en weer als de zee bij westerstorm. De grootste roering veroorzaakt een ploeggenoot van Fränkel. die eerst natrapt en daarna een tegenstander in de neus bijt. „Beet Sansoni?“ Fränkel moet er een beetje om lachen. „Dat is niks voor hem, het is een hartstikke aardige jongen. Ja, in het heetst van de strijd gebeuren dat soort dingen. Een beetje agressie hoort ook wel bij deze wedstrijd. Tussen Arnhem en Nijmegen is het toch altijd haat en nijd.“
Fränkel voetbalt nu al bijna vijf jaar voor Vitesse. Voor hetzelfde geld was hij in de kleuren van de Nijmeegse rivaal te zien geweest. „Toen ik vertrok bij De Graafschap heb ik een gesprek gehad met Johan Neeskens (toen de trainer van NEC, red.). Dat was een goed gesprek, maar uiteindelijk kwam ik er niet uit met de club. Met Vitesse lukte dat wel, dus ben ik naar Arnhem gegaan.“
Van de gemoedelijke Achterhoek komt Fränkel terecht in het onrustige Arnhem, waar hij nooit het zekerheidje wordt dat hij is bij De Graafschap. „Het klopt dat ze hier altijd aan me zijn blijven twijfelen“, zegt Fränkel eerlijk. „Maar dat komt ook door mezelf. Ik speel hier te wisselvallig.“
Fränkel denkt niet dat het door de andere sfeer komt. „Ik heb het hier goed naar mijn zin, de spelersgroep is erg leuk. Ik ga elke dag met plezier naar de club. Maar de mensen zijn hier wel anders dan in de Achterhoek. Als het minder loopt, staan ze niet altijd achter de ploeg. Met De Graafschap voetbalden we ieder seizoen onderin, maar het publiek pepte ons altijd op.“
Dat is niet het enige verschil voor de linksback. „Vitesse was een stap omhoog. Hier lopen meer goede voetballers rond. Binnen onze selectie is iedereen gelijkwaardig, dus is de concurrentie groter.“
In 2005 lijkt Vitesse het aflopende contract met Fränkel niet te verlengen. Maar ineens zet trainer Edward Sturing de kleine verdediger in als linkshalf en zelfs linksbuiten. „Dat ging goed. Ik heb altijd aanvallend gespeeld, dat is een van mijn sterke punten.“
Vitesse verlengde het contract van Fränkel tot 2008. Maar de Amsterdammer is inmiddels gewoon weer linksback. „Ik speel ook niet meer zo aanvallend als vroeger. Moet meer doseren. Dat vind ik wel jammer.“
Dit seizoen krijgt hij problemen met trainer Aad de Mos. Die zet Fränkel zelfs even buiten de selectie. „Daarom miste ik eerder de derby in Nijmegen. Dus toen ik vorige week die gele kaart kreeg, baalde ik flink. Dit zijn bijzondere wedstrijden en ik mis ze dit seizoen allebei.“
Of Fränkel had gespeeld als hij niet geschorst was geweest, is maar de vraag. „Voor de winterstop heb ik hele slechte wedstrijden gespeeld. Nu gaat het beter. De laatste weken wisselen Anders Due en ik elkaar af. Het lijkt wel of we om en om spelen, maar daar zijn geen afspraken over.“
Maar na bijna vijf seizoenen is Fränkel dus nog steeds een twijfelgevalletje in Arnhem. Is het geen tijd voor iets nieuws? „Ik wil nog wel een keertje naar het buitenland. Een favoriete competitie heb ik niet. De Turkse competitie lijkt me bijvoorbeeld ook mooi. Als het maar een mooie club is met een goede sfeer.“
Een sfeer als bij De Graafschap bijvoorbeeld. „De Graafschap is nog steeds mijn cluppie, daar beleefde ik de mooiste jaren uit mijn voetbalcarričre. Ik heb ze dit seizoen nog niet zien voetballen, maar wil altijd wel meteen weten wat ze gedaan hebben. Ik zou het geweldig vinden als De Graafschap promoveert.“
Fränkel heeft ook nog steeds contact met René Bot en elftalleider Fred Spieker. Die zit tijdens de derby samen met Berry Powel naast Fränkel op de tribune. „Powel komt hier vaak kijken. Nee, dat is geen transfernieuws. Spieker neemt altijd een speler mee.“ Misschien dat Fränkel ooit weer Spieker als leider krijgt. „Als ze in de eredivisie spelen en ze willen me hebben, ga ik zeker praten.“
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:17 schreef Domenica het volgende:
laatste loodjes, purrel.
Van de zomer kun je er vanuit gaan dat de Mos een linskback uit zijn netwerk roltquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je moet Purrel nooit afschrijven čh
Laatste twee wedstrijden weer in de basis
Hij is wel chill...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:00 schreef Robinho90 het volgende:
Dat mensen fan kunnen zijn van zo'n beroerde voetballer. Kan maar weinig.
Ramon Zomer?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Van de zomer kun je er vanuit gaan dat de Mos een linskback uit zijn netwerk rolt
Moet je niet zien hoe die speeltquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je moet Purrel nooit afschrijven čh
Laatste twee wedstrijden weer in de basis
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik heb het gehad met Purrel. Wat mij betreft is dit z'n laatste topic.
Wat is het probleem?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:47 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Ik heb het gehad met Purrel. Wat mij betreft is dit z'n laatste topic.
Qua persoonlijkheid lijkt mij Purrel nog steeds chill maar qua voetbal kan ik het niet meer aanzien. Dit seizoen is echt het dieptepuntquote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dubno mafkees, Purrel zit toch in je bloed en vezels?
Trust me hij heeft zn kwaliteitenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:00 schreef Robinho90 het volgende:
Dat mensen fan kunnen zijn van zo'n beroerde voetballer. Kan maar weinig.
Ook Purrel heeft wel eens een dipje, z'n haar eraf is niet zomaar een verandering.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid lijkt mij Purrel nog steeds chill maar qua voetbal kan ik het niet meer aanzien. Dit seizoen is echt het dieptepunt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |