"Purrel is chill"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef DeVinger het volgende:
Maarre serieus he, voor de Vitesse fans dan, zullen we volgend jaar een spandoek over Purrel in het stadion hangen?
quote:Ik lees de VI niet, kutblad, alleen die eerste monoloog van Purrel was geniaal. 'k Heb een week of zes terug een mail naar Sportweek gestuurd, dus ik ben benieuwd.
Dat zou wel leuk zijn iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:45 schreef Elvislives het volgende:
Ik kan misschien wel een stukkie tekst over Purrel.nl in de VI regelen...hoewel Flem een hekel heeft aan de VI
Niemand?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:43 schreef DeVinger het volgende:
Nou, Dubnobasswithmyheadman en ik gaan weer op Noord zitten volgend seizoen.
Dus ik ben voor een spandoek op Noord: wie meldt zich
Gelukt, heb het wel op een chille manier gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef Defensienudist75 het volgende:
p.s. Defensienudist75 mag ook aan het lijstje purrelfans worden toegevoegd
Door de spatie te vergeten?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukt, heb het wel op een chille manier gedaan natuurlijk.
Wtf? ik had alleen toegevoegd waarom Purrel chill is.quote:geknoei op Purrel Fränkel
Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Flem het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Purrel_Fr%C3%A4nkel
[..]
Wtf? ik had alleen toegevoegd waarom Purrel chill is.
Ga pas met de achtste finales naar het wapen denk ik, maar zal 'm aandoen. Had 'm afgelopen vrijdag ook aan btw.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:50 schreef Archiee het volgende:
Flem beter doe je dat shirt aan naar het wapen, woensdag :p
quote:geknoei op Purrel Fränkel
Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
oh heb je niet gezien denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:01 schreef Flem het volgende:
[..]
Ga pas met de achtste finales naar het wapen denk ik, maar zal 'm aandoen. Had 'm afgelopen vrijdag ook aan btw.
Terecht, zou ik ook doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Flem het volgende:
Gaan ze voor één wedstrijd bivakkeren in een trainingskamp in Turkije.
Wat kunnen mensen toch overdrijvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:22 schreef cohen het volgende:
scoort vaak eigen goals en de meest bizar mooie goals bij de tegenstander!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |