hahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Flem het volgende:
Wie de neuk is hier verantwoordelijk voor:
http://roalte.net/cms/modules/news/article.php?storyid=3818
[afbeelding]
??
:>>>.
Hahahhahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Flem het volgende:
Wie de neuk is hier verantwoordelijk voor:
http://roalte.net/cms/modules/news/article.php?storyid=3818
[afbeelding]
??
:>>>.
interview uit 2002 van purrel.nlquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef DeVinger het volgende:
Heeft hij eigenlijk een vriendin/kinderen? Huisje-boompje-teefje?
Hij heeft ook nog verstand van politiek.quote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef ActaniA het volgende:
[..]
interview uit 2002 van purrel.nl
Toch is Nederland perfect, want de tolerantie is geweldig. Als ik in Frankrijk of Duitsland met mijn Nederlandse Vriendin rondloop, kijken mensen ons raar aan. Hier niet. Ik voel me welkom in Nederland, ondanks de uitspraken van Pim Fortuyn.
Zeer strak ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:41 schreef Waris3 het volgende:
YAAAAAAAA LOL!!! =D
Echt zo
zo'n zieke kaart, en dan met allemaal handtekeningen, en dan keigroot "NAMENS ALLE LEDEN VAN DE TANTOE CHILLE PURREL FRÄNKEL-FANCLUB"
Moet iemand wel even z'n adres ergens regelen.
De vorige topics + deze moeten ook op de kaart natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Elvislives het volgende:
Ja mensen komen hier niet allemaal uit Arnhem he? Ik ben ff aan t uitzoeken of ie inderdaad pa geworden is, en zo ja, of ik dan zn adres kan krijgen.
SPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef Flem het volgende:
Vette wallpaper gek.
Denk trouwens dat Purrel GroenLinks stemt.
Purrel rechts?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef defranseslag het volgende:
Ik denk dat er voor Purrel geen enkele partij is die rechts genoeg is. Daarom zal Purrel blanco gaan stemmen of meschien wel gewoon niet.
quote:Ik voel me welkom in Nederland, ondanks de uitspraken van Pim Fortuyn. Het is zo jammer dat zo'n man zoveel publiciteit krijgt. Hij verschijnt veel te vaak in de media. De mensen willen wat anders en dat krijgen ze. Ik hoop dat hun ogen nu eens opengaan en zien wat voor persoon hij werkelijk is. Mensen zijn bang dat asielzoekers hun plaats innemen. Dat heeft niets te maken met racisme, maar alles met angst. Begrijpelijk. Maar daarom is het wel gevaarlijk op iemand te stemmen met zulke vreselijke ideeën.
Ik had geen idee, ik citeerde gewoon een andere voetballer.quote:
weet je het trouwens al? Het is vanavond weer tijd om die website te vermarkten dacht ik zo!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Elvislives het volgende:
Ja mensen komen hier niet allemaal uit Arnhem he? Ik ben ff aan t uitzoeken of ie inderdaad pa geworden is, en zo ja, of ik dan zn adres kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |