Hij komt zojuist erin.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef DeVinger het volgende:
Hij lijkt toch inderdaad definitief op het 2e plan. Echt veel als wissel zal hij niet gebruikt worden ben ik bang, want De Mos gaat zeker voor talent (kaya, benson ed).
quote:Kruiswijk met eigen goal in de boeken
10 september 2006, 15:58
Door: Edzard van Eeckhout
Arnold Kruiswijk is in het duel tussen zijn club FC Groningen en Heracles Almelo op ongelukkige wijze recordhouder geworden. De verdediger passeerde na negen seconden zijn eigen doelman en dat is een nieuw record. Purrel Fränkel was de vorige recordhouder
Hij passeerde op 3 oktober 2003 na negentien seconden zijn eigen doelman in een wedstrijd tegen FC Twente.
Wat een prof eigenlijk. Niks geen geklaag van zijn kant en na 4 potjes gewoon weer in de basisquote:Of de linkerkant van gisteravond, met Purrel Fränkel en Esajas, voor de belangrijke partij van zaterdag blijft staan? „ Ik denk het wel, ja. Omdat aan die kant voor ons opnieuw mogelijkheden zullen liggen. Ik vond onze linkerkant vandaag fantastisch.”
?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:40 schreef DeVinger het volgende:
Het echte werk begint weer als Michael Jansen terug is op het veld. Dan maakt Purrel overigens geen schijn van kans natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |