1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 1995/96 Telstar 26 0 1996/97 Telstar 30 0 1997/98 Telstar 30 0 1998/99 De Graafschap 16 0 1999/00 De Graafschap 26 0 2000/01 De Graafschap 32 1 2001/02 De Graafschap 33 0 2002/03 Vitesse 30 0 2003/04 Vitesse 27 0 2004/05 Vitesse 32 2 2005/06 Vitesse 32 0 Totaal 306 3 |
Een Fantopic voor Purrel vind ik al overdreven, maar nu ga je echt te verquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:47 schreef Smeich het volgende:
Purrel: de beste echte Nederlandse linksbuiten die de wereld rijk is. Robben en van Persie trekken allebei teveel naar binnen en kunnen niet zo'n chille voorzet geven als onze enige echte eigen Purrel! Wat een explosief gevaarlijke (en chille) linkerkant hebben we dan zeg!!
Van der Sar
Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Gio
Van Bommel - Cocu – Sneijder
Kuyt - Van Nistelrooij – RobbenPurrel
geweldige foto ook hequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef brighton het volgende:[afbeelding]
Nou, nu Dingsdag lijkt te vertrekken naar heerenveen (:r) s de kans groot dat hij weer linksback wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Aan Kolkka doet hij niet onder.
Hopen dat die nieuwe Boskamp oid.. Purrel niet weer linksback gaat zetten..
Dan ken hij wat kogelbrieven verwachten
Dan gaat hij fans verliezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, nu Dingsdag lijkt te vertrekken naar heerenveen (:r) s de kans groot dat hij weer linksback wordt.
quote:Fränkel laat geen steekjes vallen
Purrel Fränkel stond vaak ter discussie, maar de laatste weken haalt hij als linksback zijn oude niveau.
"Tot mijn eigen verbazing gaat het beter, zeker nu in de play-offs. Tegen NEC liep het lekker en tegen Twente ook weer. Ik zit goed in mijn vel. Het is natuurlijk ook lekker weer, dat speelt ook mee", lacht Fränkel.
"Ik laat weinig steekjes vallen, zoals meestal het geval was. Aanvallend en opbouwend gaat het goed en verdedigend sta ik ook mijn mannetje. Gerritsen van Twente liep meer achter mij aan dan ik achter hem. Dit is weer een apart jaar geweest, zoals altijd bij Vitesse."
Bron: Omroep Gelderland
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De TT zou eigenlijk moeten zijn: Het chille Purrel Fränkel-fantopic Deel 3
quote:
quote:Vitesse wint nipt in Woerden
Vitesse heeft dinsdagavond 16 mei een oefenwedstrijd in Woerden tegen Sportlust '46 met 2-1 gewonnen. De wedstrijd op sportpark Cromwijck kende een 0-0 ruststand. Tien minuten kwam de thuisploeg verrassend op voorsprong, maar Mads Junker en Purrel Fränkel zorgden alsnog voor de winst . De jubileumwedstrijd in het kader van het 60-jarig bestaan van Sportlust´46 uit Woerden werd voor ongeveer 800 toeschouwers gespeeld. Voor rust kreeg Vitesse op het moeilijk bespeelbare veld legio kansen. Mads Junker, Youssouf Hersi, Richard Knopper en Eldridge Rojer hadden het vizier evenwel niet op scherp staan. Ook direct na rust kregen Junker en Rojer goede kansen. In de 54e minuut werd het verrassend 1-0 voor de thuisploeg. Op de rand van buitenspel mocht Sportlust '46 doorspelen en het was spits Charles v.d. Stok die doelman Piet Velthuizen kansloos liet. Vitesse voerde het tempo na de achterstand op, wisselde een viertal spelers en wist via doelpunten van Mads Junker (rebound na schot Michael Dingsdag) en Purrel Fränkel (op aangeven van Mads Junker) een blamage te voorkomen.
Ik zie geen plaatjes die op Purrel.nl staan en bij het bezoeken van de site krijg ik de volgende mededeling:quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef Flem het volgende:
Down? Ik weet van niets.
Erg lekker dat hij gescoord heeft, werd ook wel weer eens tijd. Iemand de goal gezien? Binnenkort eens naar een wedstrijd gaan.
quote:
Toch weer een voldoende voor Purrelquote:Fränkel: 6. Nooit op gebrek aan inzet te betrappen
Anders vergelijk je Purrel ff niet met die huilebalk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Figo ging ook van Barca naar Real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |