Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Suggesties:quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een wat ouder nummer medio jaren 80 ? begoint met: when the party is over....... avalon.. gezongen door man en vrouw, Bandje?? komt steeds op div radiozenders langs langs.. maar krijg de titel/ uitvoerend artiest niet te pakken.. in de trant van fleetwoodmac dacht ik zelf..
wie helpt ij?
Suggestie:quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer een jaar oud denk ik zo. het is best een pop-achtig nummerik Ben de naam vd titel en zagares kwijt. In de clip zag je best vaak die vrouw zo net boven de grond zweven..
Ze had zwart stijl haar
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef donroyco het volgende:
Elke morgen heeft Jeroen van Inkel op Q-Music rond de klok van 9 uur een soort sampletje waarin wordt gezongen 'Goede morgen, tot morgen' met op de achtergrond een lekker beetje Carabisch aandoende muziekje. Is dat zelf gecomponeerd of weer eens gejat? En zo ja, van wie?
Heb alleen de vorige aangepast, maar misschien is een modje wel zo lief om ook dat even te veranderen..quote:
Da Funkquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:53 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek het nummer van Daft Punk voordat hij zijn hit Around the World scoorde.
In de clip van dat nummer loopt er een hond met een ghettoblaster door de stad.
Weet iemand de titel van dit nummer?
Bij voorbaat dank!!!
Naar mijn weten heet het nummer gewoon 'James Bond Theme' en heeft verder geen andere naam, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Moby's James Bond theme
dank! dat is hemquote:
Ight.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef TJansman het volgende:
[..]
Naar mijn weten heet het nummer gewoon 'James Bond Theme' en heeft verder geen andere naam, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Hé ho hallo, hatsekidee, hier grote broer: Jean Winner --> Alive and Kickingquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:44 schreef Flibble het volgende:
Nog maar 's proberen:
Kent iemand dat nummer wat een tijd geleden (een jaar of zo?) op kink wel eens gedraaid werd met de volgende tekst in het refrein:
'My god, it's been a while since I've seen you aliiive and kicking'
Hoe de blazes weet jij dat??quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Hé ho hallo, hatsekidee, hier grote broer: Jean Winner --> Alive and Kicking![]()
Nouw moe, en ik kreeg niks...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef TJansman het volgende:
[..]
Had hem ook vrij snel.. Copy&paste in google, iemand anders zocht hem ook, met resultaat.
Flibble is een ster met Googlequote:
Is dat niet:quote:
Gnarls Barkley - Crazy (op dit moment)quote:
Is dat niet Armand van Helden - When the lights go down ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef TJansman het volgende:
Beste mensen ik zoek ook een nummertje:
Het is een dance nummertje, beetje alla Bennie Benassie beat. Het enige wat ik weet is een stukje lyric van het refrein. Klinkt als, dus ik weet niet precies hoe het gaat: When the lights go down in Georgia...
ik heb al flink lopen zoeken.. maar vind alleen jaren 80 muziek... Wie helpt?
Bert Kaempfert - African Beatquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet uit die AH reclame met die efteling aanbieding?
Je kan het lekker fluiten, dat melodietje bedoel ik
Come out & playquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Hoe heet dat liedje van The Offspring waar in het refrein de hele tijd "Keep em seperated" voorkomt?
Hmmm zo moeilijk was hij dus niet! Thnx!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:58 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Is dat niet Armand van Helden - When the lights go down ?
Moet onmiddellijk denken aan The Scorpions - Hello Josephinequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef watersteef het volgende:
Het tweede nummer..ook zo'n vage...waarin continue wordt gelachten op verschillende manieren...heel aansteleijk...je zou haast denken dat het gaat om een soort lachtherapie ofzo....
Crash Test Dummies - hmmm hmmm misschien?quote:De eerste is met de hele tijd hmm hmm hmm in het...volgensmij wordt het ook gedraaid als op 538 Peter Heerschop zijn column gaat voorlezen.
ik moest direct denken aan 'don't laugh' van josh wink, maar daarin wordt constant hetzelfde gelachen. overigens wel een heerlijk hypnotiserende trackquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef watersteef het volgende:
...
Het tweede nummer..ook zo'n vage...waarin continue wordt gelachten op verschillende manieren...heel aansteleijk...je zou haast denken dat het gaat om een soort lachtherapie ofzo....
Desperatly searching for artist and or title!
Dat is een verkrachting van White Stripes - Seven Nation Armyquote:hoi..
ik wil weten ..wat voor nummer dit is..
Thanksquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bert Kaempfert - African Beat
Da's van de Indische waterlelies
Ja precies die was het ja ! Fantastisch dank je wel!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik moest direct denken aan 'don't laugh' van josh wink, maar daarin wordt constant hetzelfde gelachen. overigens wel een heerlijk hypnotiserende track![]()
Nee die bedoel ik niet.....hier kun je voorbeeldje luisteren: http://www.radio538.nl/53(...)en.jsp?id=heerschop#quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Crash Test Dummies - hmmm hmmm misschien?
"Encore une fois" van Sash!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:47 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zoek een dancenummer dat zo af en toe nog eens op Slam Fm wordt gedraaid. Het is een nummer van denk ik Franse makelaardij, iig met een Franse titel. Iets van 'un carrefour' 'encore de fois' 'un car de fois'.
Iemand enig idee?
Heb hem dankzij het forum van TVreclames.nlquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze bij RTL 5 draaien als het over de films gaat van RTL 5? Ik kan hem zo nergens vinden.
Run DMC - It's like that?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek ook een nummer dat op slamfm gedraait wordt, volgens mij is het een neger die het zing.
En hij praat / zingt (moeilijk uit te leggen) maar het lijkt erop dat hij bij het refrein 'Just like this' zingt.
Beetje onduidelijk, maar toch een leuk nummer..![]()
Wat voor soort nummer is het? Hiphop, dance?quote:
Is dat niet van Bach??? Toccata & Fugue o.i.d. Weet het niet zeker, kijk maar ff na!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef MOD het volgende:
Op National Geographic zag ik een voorstukje van de docu "Bug Attack" en daar zat een orgel muziekje achter. Volgens mij vaak gebruikt bij andere films en ook best wel bekend stuk.. Geen idee waar van
Ik heb het kunnen onthouden en op mn keybord gespeeld:
Hij staat hier:
http://members.lycos.nl/lurken2/deuntje.html
Weet het niet precies, klinkt mij niet in de oren als dance/trance meer het wat rustigere muziek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat voor soort nummer is het? Hiphop, dance?
Dan weet ik het hoop ik wel, als het een nieuw nummer is, luister de hele dag zo'n beetje SlamFm.
Bellini - Samba di Janeiroquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef robertjensen het volgende:
Weet iemand de naam van een dancenummer uit volgens mij de 90's, Braziliaans achtig intro met trommels, niet Safri Duo maar wel zoiets. Het is een soort vraag en antwoordpsle in het intro, een paar tikjes op 1 trommel en dan een antwoord op tientallen trommels en daarna overgang naar een lekker dansnummer...
Voor de vorm:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef robertjensen het volgende:
Weet iemand de naam van een dancenummer uit volgens mij de 90's, Braziliaans achtig intro met trommels, niet Safri Duo maar wel zoiets. Het is een soort vraag en antwoordpsle in het intro, een paar tikjes op 1 trommel en dan een antwoord op tientallen trommels en daarna overgang naar een lekker dansnummer...
Is het misschien "Give it up" van The good men?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef robertjensen het volgende:
nee Pigbag is m ook niet. het is een intro met uitsluitend samba-trommels, de muziek komt later pas
Sunclub - Fiesta?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:18 schreef robertjensen het volgende:
het is net zoiets als safri duo met played alife/bongo song
The Fog - Been A Long Time (Rio's Pride Mix)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef robertjensen het volgende:
nee Pigbag is m ook niet. het is een intro met uitsluitend samba-trommels, de muziek komt later pas
ik moest direct denken aan de lange remix van the good men. Maar misschien is het de Batucada van Dj Dero? (van technotrance nr 5quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef robertjensen het volgende:
Deed het inderdaad ook aan denken..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is het misschien "Give it up" van The good men?
ook een wereldplaat trouwensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:14 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Deed het inderdaad ook aan denken..
Andere optie dan maar: Capricorn - 20 HZ
Ja hier hebben we tenminste wat aan, voordat we straks alle nummers met braziliaanse percussie erin opgenoemd hebben...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef robertjensen het volgende:
JA het schiet al op!!!! Hetgeen ik zoek zit letterlijk in STREET CARNIVAL van CAVE, althans, de trommels beginnen pas na anderhalve minuut en dit zou ook een sample kunnen zijn van het origineel? Want daar beginnen ze dacht ik al aan het begin. Maar het zijn precies de goeie trommels. Volgens mij niet het goede nummer, maar vooor jullie nu een eitje...
Moet wel haast ja, Cave - Carnival en Give it up zaten ook eens door elkaar gemixed bij een megamix van Sensationquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja hier hebben we tenminste wat aan, voordat we straks alle nummers met braziliaanse percussie erin opgenoemd hebben...
Het is inderdaad wat Croupouque al zei The Goodmen - Give It Up
Dude, Cave- (Street) Carnival heeft de drums uit dat nummer gesampletquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Moet wel haast ja, Cave - Carnival en Give it up zaten ook eens door elkaar gemixed bij een megamix van Sensation![]()
Nee sorry, geen flauw idee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef randje het volgende:
ik zoek een liedje wat ik hoorde op de radio toen ik in de auto zat. Het is al ong. 2 weken geleden dat ik hem hoorde en kon niet de zinnen onthouden die werden gezongen dus toen dacht ik: mijn telefoon heeft een memorecorder, dus heb ik het opgenomen.
Maarja goed, de kwaliteit is ook niet echt super dus nu zit ik met een korte geluidsopname die ik niet eens kan verstaan.
Misschien dat iemand het nr kent of de tekst kan verstaan.
het is een yousendit link, (kon even geen betere hostingsite vinden)
http://download.yousendit.com/4247FA1147E94001
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:50 schreef Luka het volgende:
[..]
Is dat niet van Bach??? Toccata & Fugue o.i.d. Weet het niet zeker, kijk maar ff na!![]()
EDIT: Heb het ff zelf gedownload en volgens mij is het idd: Toccata and Fugue in D minor van JS Bach. O.a. uit de Phantom of the opera!!!![]()
Waynie,quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef donroyco het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Suggestie:
Maria Mena - You're the only one
[..]
Dj chuckie - da partycrasherquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Knucklezz het volgende:
Hoi, ik zoek ook een liedje.. lijkt een btje apres ski/ dance achtig.. de enige text die ik eruit kan halen is:
"and this is the way we ? the party clap clap clap"
iemand een idee?![]()
bedankt alvast
dj kool - let me clear my throat ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek een liedje... volgens mij van fatman scoop weet t niet zeker
en dan doet ie bij t refrein steeds: uch uhuch
en : when i say he you say ha!
ofzo.. iemand?:P
Fort Minor - Where'd you goquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef randje het volgende:
ik zoek een liedje wat ik hoorde op de radio toen ik in de auto zat. Het is al ong. 2 weken geleden dat ik hem hoorde en kon niet de zinnen onthouden die werden gezongen dus toen dacht ik: mijn telefoon heeft een memorecorder, dus heb ik het opgenomen.
Maarja goed, de kwaliteit is ook niet echt super dus nu zit ik met een korte geluidsopname die ik niet eens kan verstaan.
Misschien dat iemand het nr kent of de tekst kan verstaan.
het is een yousendit link, (kon even geen betere hostingsite vinden)
http://download.yousendit.com/4247FA1147E94001
Bedoel je nummers als 'Calabria' en 'E Samba'?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
De top40 versie is van TNN geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:44 schreef Feer het volgende:
Eeey Volluk.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een "La Cucaracha" Versie. Ik moet dus de Dance Versie er van hebben.
Deze heb ik ooit op een cd gehad, maar welke dat was, is mij een Grote vraag.
In dit nummer zit er een lekkere flinke bassdrum in. niet snel..
alvast bedankt![]()
Bedankt he.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
De top40 versie is van TNN geloof ik
De top 10 van mijn stamcafé, misschien een beetje te commercieel (als jij in clubs komt, want dit neigt toch wat meer naar een café) en aan de andere kant weer een beetje te incrowd...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
Dan moet je ook Les Rythmes Digitales - Jacques your Body (Switch remix) eens luisterenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef VrijeVal het volgende:
Thx voor de replies, ik zal die titels even checken..
en idd.. e samba en calabria.. muziek in die richting..
edit: Damn dat nummer, hands of for detroit.. dat is echt een nummer dat ik bedoelde thx!![]()
Euh nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
En Toad, je bedoelt toch niet My, My, My van Armand van Helden he?
Haha sorry, ik weet het ook niet, als jij nou eens onthoudt wat ie zegt!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Molluck help mij eens aan de naam van dat nummer wat ik bedoel![]()
het erge is dat mijn moeder opeens het nummer wilt hebben. Ik weet welke ze bedoeld maar de tekst weet ik niet. Zo eens vragen aan mijn moederquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haha sorry, ik weet het ook niet, als jij nou eens onthoudt wat ie zegt!![]()
![]()
Ik zou zeggen Dj Chuckie feat. QF - Vieze Vrouwenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nou, ik zoek dus dat nummer waar DJ Chuckie onder andere op meedoet. Dat nummer wordt gezongen (nou ja, meer gesproken) door een hele zware basstem en is bijna niet te verstaan (hoorde pas na een paar keer luisteren dat er ook Nederlands tussenzat). Je hoort ze op een gegeven moment ook "zingen": "DJ Chuck in the house" of zo ........ Lekker duidelijk zo he ??
Oh ja, het is in ieder geval niet dat nummer met De Jeugd Van Tegenwoordig (En nu ga je dansen klootzak).
Alvast bedankt voor de tips !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=9zh0MVGp38kquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:53 schreef roze-meisje het volgende:
ik zoek een liedje dat als tekst heeft: I wanna show you, I wanna show you.... en dan iets met shinewordt door een vrouw gezongen, ze zingt een beetje zeurderig
beetje pop-achtig
Uit welke serie komt dat fragment? Allicht dat dat helpt met zoeken. Die zangeres heeft overigens een verdomd bekende stem...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:30 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9zh0MVGp38k
je hoort 't liedje hier op de achtergrond gedurende het hele filmpje
Geen idee, en ik betwijfel of minimal-liefhebbers in dit topic zullen komen. Misschien kun je in dat geval je vraag toch maar het beste stellen in Minimalquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Jacob het volgende:
Ik zoek een minimal nummer, het heet iets van bloody lady????
Delise - Like an angelquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik ben op zoek naar dit liedje:
Klik hier om af te spelendirekt afspelen in winamp met ctrl+c/ctrl+v is niet mogelijk ivm de host
heb t al vaker gevraagd maar toen wist niemand het, mischien nu wel sinds ik er een fragmentje bij heb..
het komt uit de film het schnitzelparadijs en daar zijn de stemmen tussendoor ook van
asjeblieft help me!
kijk hier evenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoe kom je daar zo snel bij?
heb echt op die hele lyric die te horen was gezocht etc
super bedankt!
nu nog weten waar ik hem krijgen kan
alienated, staat erbovenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Uit welke serie komt dat fragment? Allicht dat dat helpt met zoeken. Die zangeres heeft overigens een verdomd bekende stem...![]()
Hoe heete het liedje welke je van plan was te downloaden dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:50 schreef .FireFly. het volgende:
Hai!
Ik heb laatst een liedje gedownload, maar deze bleek niet van de daarbij genoemde band te zijn. Het nummer vond ik erg goed, dus ik ben nu op zoek naar de artiesten.
Het is een rock-achtig liedje, gezongen door een vrouw! Het is niet gemakkelijk te verstaan, ik zal wat steekwoorden hier neerzetten;
everything is grace (?)
and i laugh and think still hold my mind
he just looks/looked at me
pretty stupid
tell you
touch my hair
Heb al veel gegoogled, maar kan nog steeds niks vinden..
Hier nog iemand die op zoek is naar club nummers.. ik heb dit nummer gisteren wel 4x gehoord, en elke keer werd ik weer helemaal blijquote:
Jerry C - Canon rockquote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef jaguar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Ik wil weten hoe dat nummer heet wat hij (zogenaamd) speelt!
![]()
Ik heb wel een stuk tekst van het laatste gedeelte van het fragment weten te achterhalen. Zelfde zangeres volgens mij, maar ik betwijfel of het hetzelfde nummer is.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:51 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
alienated, staat erboven![]()
ja klopt die zangeres heeft een bekende stem![]()
versta ook haast niks wat ze zingt, dat zou ook nog wel kunnen helpen
Johann Pachebell - Canon in D. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef jaguar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Ik wil weten hoe dat nummer heet wat hij (zogenaamd) speelt!
![]()
ik weet de titel van het laatste stukje nu: girl nobody - paperdollquote:Op zondag 7 mei 2006 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk tekst van het laatste gedeelte van het fragment weten te achterhalen. Zelfde zangeres volgens mij, maar ik betwijfel of het hetzelfde nummer is.
"Maybe one more push to get me nice and low then sit back and watch me crawl 'cause I'm your paperdoll"
En de eerste is Girl Nobody - My Best.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:06 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik weet de titel van het laatste stukje nu: girl nobody - paperdoll![]()
![]()
![]()
heel erg bedankt![]()
jmd?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef Parvus het volgende:
"put your hands up for detroit, our lovely city"
Luister hem nu toevalligquote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef Parvus het volgende:
"put your hands up for detroit, our lovely city"
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Luister hem nu toevallig
Fedde La Grand - Put your hands up for Detroit.
Lijkt me Pump it van de Black eyed peas.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:29 schreef melissaatje007 het volgende:
la da dee da da dee dah
on your stere-ere-ere-ereo
Supergrass - Pump it on your stereo??quote:Op zondag 7 mei 2006 19:29 schreef melissaatje007 het volgende:
Hoi, ik zoek een liedje wat een paar weken geleden af en toe op de radio te horen was.
Het had een beetje een licht drum&bass achtig ritme en een gedeelte van de tekst werd gezongen door een vrouw/meisje:
la da dee da da dee dah
on your stere-ere-ere-ereo
Ik hoop dat dit genoeg info is ?![]()
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef Flibble het volgende:
[..]
Lijkt me Pump it van de Black eyed peas.
Bob Sinclar - World Hold Onquote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef lemerchant het volgende:
helaas niet te vinden op ster.nl en heeft slamfm tegenwoordig geen playlist meer? Zou kunnen zijn dat ik em over het hoofd zie ivm brakdag :p Het nummer zit in de reclame van CAZ! waarin dat meisje begint te fluiten en langzaam het nr. erin komt.
yes! Hmz kon het opzich zelf ook verzinnen typisch een 'sinclair fluitje' zegmaar. Maar bedankt hoorquote:
ywquote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef lemerchant het volgende:
[..]
yes! Hmz kon het opzich zelf ook verzinnen typisch een 'sinclair fluitje' zegmaar. Maar bedankt hoor
Rachel Kelly - (Ain't gonna let nobody) Turn me aroundquote:Op zondag 7 mei 2006 22:57 schreef ivetje het volgende:
Niet het topic doorgelezen dus kan best dat het er al tussen staat, maar ik zoek het nummer van de libresse-reclame ofzo. Groep vrouwen die door een straat lopen allemaal achter elkaar aan, klinkt een beetje als pink vind ik. Ben de teskt ff kwijt omdat ik met een ander nummer in mijn hoofd zit.
Iemand enig idee wat ik bedoel
ik heb dat nummer op cd staan. Groene cd happy hardcore is het.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:24 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genesis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
Ik heb al een aantal tips gekregen, maar tot nu toe nog niet gevonden wat ik zocht..Wie weet het wel???![]()
A la Gunther?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
zou er ook een appart topic voor kunnen openen, omdat ik niet specifiek 1 nr zoek.
maar zoek gewoon een aantal bekende en/of foute duitse nummers.
Foutquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
zou er ook een appart topic voor kunnen openen, omdat ik niet specifiek 1 nr zoek.
Peter Maffay - Duquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
Spider Murphy Gang - Ich shau dich anquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
Beatfreakz - Somebody's Watching Mequote:Op maandag 8 mei 2006 22:05 schreef RAILGUNNER het volgende:
Weet iemand welk Michael Jackson-nummer er het meeste recent is gecovered? Een danceversie van een oud nummer van hem.
Ik bedoel niet Hi-tack - say say say maar een recentere.
Rex Gildo - Fiesta Mexicanaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
Thanxquote:Op zondag 7 mei 2006 23:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Rachel Kelly - (Ain't gonna let nobody) Turn me around
Juanes - La Camisa Negraquote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef bullshit. het volgende:
Hoe heet dat beetje spaanse/mexikaanse achtige liedje dat de laatste tijd wel op de radio/tv is
Dat is origineel niet van Michael Jackson?quote:
Reeds zelf als gevonden.... het was Biscaya van idd James Lastquote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef WeeWim het volgende:
Ik ben op zoek naar een instrumentaal nummer met een accordeon, t klint een beetje scheepvaart achtig. T zou best van James last kunnen zijn, maar weet t niet zeker..
Van wie dan wel?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is origineel niet van Michael Jackson?![]()
Oh ja ok, ik kende alleen die versie met Jackson erin, ik vroeg me al af of ik het origineel gewoon helemaal gemist kon hebbenquote:
Ik hoorde onlangs pas dat MJ nog contractuele verplichtingen had en wel mee moest doen met dat nummerquote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh ja ok, ik kende alleen die versie met Jackson erin, ik vroeg me al af of ik het origineel gewoon helemaal gemist kon hebben
rave parade 2, track 3 of 4 geloof ik. Idd de keyboards uit James Brown is Deadquote:Op maandag 8 mei 2006 03:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat nummer op cd staan. Groene cd happy hardcore is het.
Masters of Rave - Are You With Me
AUB
voeg me anders toe op msn
Overgens zit in dit nummer de melodie van jeams brouwn is dead klopt dat?
yw.. origineel is van Joan Baez (goed geschreven?)quote:
Touch and GO - Would Youquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
yw.. origineel is van Joan Baez (goed geschreven?)
Zoek zelf nog het nummer met de volgende zinsnede (uit Summerbase #1)
"I noticed you around, I found you very attractive.."
Touch & Go - Would you ...?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
yw.. origineel is van Joan Baez (goed geschreven?)
Zoek zelf nog het nummer met de volgende zinsnede (uit Summerbase #1)
"I noticed you around, I found you very attractive.."
Dank TSEquote:
dat is een remix van Jacques your body-Les rhytmes Digitales.... het is de Switch remixquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:36 schreef savage23 het volgende:
Goededag FOKkers,
ik ben op zoek naar een nummer....ik heb een example maar wil graag het hele nummer...linkje met example hieronder...
http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=EC2F1CEE56BD02DE
Rock This - Sidney Samson wellicht?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef Nega het volgende:
Ik zoek de artiest van het liedje Rock This.
Het gaat zo, jullie kennen m vast wel.
Rock This, Rock Rock This, Rock This, Rock Rock This.
Alvast bedankt
Massive Attack-Teardropquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Ik heb een leuke
Het is een bekend liedje, de instrumentele versie is recentelijk gebruikt in Prison Break Episode 20.
ik heb een stukje opgenomen.
Weet iemand welk liedje is?
http://www.heuving.org/watisdit.mp3
bijvoorbaat dank
In 'Popular' van Nada Surf wordt er op het begin door vrouwenstemmen door elkaar gepraat, maar das zeker niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef martjin het volgende:
Ik zoek weer eens een liedje:
Het begin (of/en het einde) van het liedje word er door vrouwenstemmen door elkaar heengepraat, en er staat me bij dat er werd gezongen over/door The Summer of .. (misschien heet de artiest zo ik heb geen flauw idee)
Meer weet ik eigenlijk niet, hoop dat iemand alsnog een briljante ingeving krijgt.
Pakito - Living on Videoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Gisteravond rond 11'en op 538 was een nummer met als artiest Paquito of Pakito ofzoiets
Okay tis een beetje vaag maar misschien heeft iemand hier een idee wie ik bedoel ?
Mr Oizo - Flat beat [1999]quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 8 geleden, met als `artiest´ een geel knuffeldier die in de clip van dat nummer zit te headbangen in een auto. Hij heet iets van dj oozo ofzo maar kan er maar niet opkomenVan wie is dit nummer en hoe heet het? Veel dank
Duizendmaal dankquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek de naam van het lied die gespeeld wordt bij oude zwart-wit voetbalbeelden. Bij de opkomst van de spelers. Ik zag het net ook nog op SBS6 bij AZ-TV.
Ja dit is hem, MASTER!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:24 schreef Flibble het volgende:
[..]
In 'Popular' van Nada Surf wordt er op het begin door vrouwenstemmen door elkaar gepraat, maar das zeker niet wat je bedoelt?
"Dur Dur D'être Bébé" van Jordy. Wat een walgelijk lied!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef Yonderboi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90... waar een vrouw of klein jongetje ofzo zingt:
Ooh neh neh........wooh neh neh... baby oh neh neh (langzaam gezongen)
Dat is het enige wat ik er van weet eigenlijk, op lyrics zoeken gaat niet
Ah... nee een vriend van me dacht ook dat ik die bedoelde. Daardoor raakte ik in de war! Het is een vrouw die het zingt... en dan ook echt "OOH neh neh... wooh neh neh baby ooh neh neh" Beetje zo'n fout house/techno achtig nummer als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Dur Dur D'être Bébé" van Jordy. Wat een walgelijk lied!
Het wordt in een heleboel house/trance nummers gebruikt, maar het origineel is van Nicolette - Si O Nenequote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef Yonderboi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90... waar een vrouw of klein jongetje ofzo zingt:
Ooh neh neh........wooh neh neh... baby oh neh neh (langzaam gezongen)
Dat is het enige wat ik er van weet eigenlijk, op lyrics zoeken gaat niet
Dat is dus (alweer) Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:32 schreef savage23 het volgende:
Goededag FOKkers,
ik ben op zoek naar een nummer....ik heb een example maar wil graag het hele nummer...linkje met example hieronder...
http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=EC2F1CEE56BD02DE
N.U.K.E. - Nanaquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ah... nee een vriend van me dacht ook dat ik die bedoelde. Daardoor raakte ik in de war! Het is een vrouw die het zingt... en dan ook echt "OOH neh neh... wooh neh neh baby ooh neh neh" Beetje zo'n fout house/techno achtig nummer als ik me niet vergis.
ps. Dur Dur D'être Bébé ... is inderdaad een #@^#@ nummer![]()
Walking Down Canal Street. O.a. gedaan door The Manic Street Preachers.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef Nelis84 het volgende:
Iets in de trend van:
"Walking down Canell street, I could't find a whore. Goddamned sun of bitch blabla"
Een echt borrelnummer voor als je straal lazarus bent... vandaar dat ik waarschijnlijk de rest van de tekst ook niet ken...
quote:Walking down Canal Street, Walking on my own
God damn, son of a bitch, i couldn't find a whore.
I finally found a whore, but she was rather thin,
God damn, son of a bitch, i couldn't get it in.
I finally got it in, i wandered all about,
God damn, son of a bitch, i couldn't get it out.
I finally got it out, my dick was rather sore,
The moral of the story is to NEEEEEEEEEEVER fuck a whore,
FUCK A WHORE
Leuk filmpjequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:10 schreef S1nn3rz het volgende:
van wie is het nummer in deze video? ik kan er maar niet opkomen
Die is inderdaad echt foutquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Dur Dur D'être Bébé" van Jordy. Wat een walgelijk lied!
quote:
Goedenavond Fok!ers,
hierbij jullie hulp gevraagd ik ben namelijk op zoek naar een nummer, waarvan ik alleen de beat ken eigenlijk... de beat klinkt als een aantal violen, die heeel laag zijn en een bumbumbumbum geluid maken, en elke bum is ietsje hoger en ietsje harder...
het is zit ook the Gambler - wyclef Jean and Kenny Rogers.... maar dat is niet het origineel volgens mij....
Er is een nummer met dezelfde sample: Pharoahe Monch - Simon Says..quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:45 schreef steve2003 het volgende:
mensen , sorry dat ik het nog een keer vraag, maar heef tiemand mischien enig idee met dit lied?:
[..]
Ik gok Tokio Hotel-Schreiquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Dag menschen!
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik onlangs een paar keer op de radio heb gehoord. Ik heb er geen woord van onthouden. Het is gezongen in het duits maar wel een steengoed nummer. Beetje in de style van James Blunt-wisemen wat me er zo van bij staat. Iemand ook maar enig idee wie uitvoerende artiest is en wat de titel van het nummer is.
GrtZ.
Oorspronkelijke titel: In the Devils' territoryquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:37 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet wat gebruikt wordt in de beursgang reclame van de SNS?
Black eyed peas - Pump itquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
hoorde vandeweek een remix op de radio van dat nummer wat ook in pulp fiction zit... volgens mij was het Outkast ofzo. iemand een idee hoe die heet?
Dat lied gaat echt nergens over.. Die intro van pulp fiction een beetje gebruikenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
hoorde vandeweek een remix op de radio van dat nummer wat ook in pulp fiction zit... volgens mij was het Outkast ofzo. iemand een idee hoe die heet?
Israëlisch songfestivalliedje:quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, deze is moeilijk denk ik. Ik ben op zoek naar de naam en uitvoerenden.
Het gaat om een Israelisch Eurovisie Songfestivalliedje. Het werd laatst door Gordon, Joling en Froger gezongen in hun programma waarin zij worden gevolgd op weg naar hun concerten in Ahoy of De ArenA / Kuip (weet-ik-veel).
Ik heb het programma niet zelf gezien maar mijn moeder vond het heel mooi en het probleem is dat zij vaak komt met liedjes waarvan ze verder niks weet. Dan mag ik gaan zoeken. Deze keer verleg ik deze druk dus maar eens naar The Collective Brain genaamd FOK!![]()
Bij voorbaat veel dank!
The Feeling - Sewnquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:19 schreef Smeich het volgende:
Ok, hoorde gister een relaxt nummer op de radio.
Deze zin kwam er vaak in voor "say it like I mean it" en op t eind was de zanger de hele tijd "yeah..yeah...yeah" aan het zingen..
who knows?
Best nieuw ja. Staat nu in de top 40 op nr 30 ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:49 schreef Smeich het volgende:
wow.... bedankt! Echt mooi nummer zeg! Is die nieuw of..?
Ze hebben ook een keer een liedje afgevaardigd dat 'Hallelujah' heet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, deze is moeilijk denk ik. Ik ben op zoek naar de naam en uitvoerenden.
Het gaat om een Israelisch Eurovisie Songfestivalliedje. Het werd laatst door Gordon, Joling en Froger gezongen in hun programma waarin zij worden gevolgd op weg naar hun concerten in Ahoy of De ArenA / Kuip (weet-ik-veel).
Ik heb het programma niet zelf gezien maar mijn moeder vond het heel mooi en het probleem is dat zij vaak komt met liedjes waarvan ze verder niks weet. Dan mag ik gaan zoeken. Deze keer verleg ik deze druk dus maar eens naar The Collective Brain genaamd FOK!![]()
Bij voorbaat veel dank!
Das jammer.. ga ik m wellicht weer te vaak horen... maar bedankt nogmaals!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:50 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Best nieuw ja. Staat nu in de top 40 op nr 30 ofzo
double vision - knockin' ??quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef lilhovah het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een dance-achtig nummer waarin door een vrouwenstem iets als 'knock knock knock the beat' word gezongen....iemand een idee?
bvd
Hoi.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
Ik ben ivm de voorbereiding op de crematie van mijn moeder op zoek naar een bepaald muziekstuk.
Helaas weet ik geen naam/titel oid alleen dat het een rustgevend stukje muziek was met natuurgeluiden en vogels.
Het is niet veel maar ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik dit soort dingen kan vinden/downloaden.
alvast bedankt
PS ik had deze vraag al elders in dit forum geplaatst maar kreeg de tip hiernaartoe te gaan dus bij deze.
Is het klassieke muziek? is het niet een van de delen van the four seasons ? Is natuurlijk nogal erg breed "rustgevend en natuurgeluiden en vogels" Komt het in de buurt van 'pop' of 'rock'of 'klassiek'of 'new age"? Misschien kunnen we je dan gemakkelijker helpen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
Ik ben ivm de voorbereiding op de crematie van mijn moeder op zoek naar een bepaald muziekstuk.
Helaas weet ik geen naam/titel oid alleen dat het een rustgevend stukje muziek was met natuurgeluiden en vogels.
Het is niet veel maar ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik dit soort dingen kan vinden/downloaden.
alvast bedankt
PS ik had deze vraag al elders in dit forum geplaatst maar kreeg de tip hiernaartoe te gaan dus bij deze.
Sterkte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
alvast bedankt
Dat weet ik eigenlijk niet (meer) ..maar aan de vervolgracties te zien zal dat hem wel zijn. Die stupid fokked up kazaa kan ze niet vinden (geen masters of rave, niet onder are you with me en zelfs geen rave parade) dus dat schiet niet echt op, misschien kun je hem me anders inderdaad via msn sturen?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat nummer op cd staan. Groene cd happy hardcore is het.
Masters of Rave - Are You With Me
AUB
voeg me anders toe op msn
Overgens zit in dit nummer de melodie van jeams brouwn is dead klopt dat?
Don & Johnson - Bring that beat back ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een trance nummer met een sample van Brainpower (Dansplaat).
Ja dat is 'm.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Don & Johnson - Bring that beat back ?
Wel een lekker nummer zeg! Is hem helaas niet, is veel rustiger en gezongen door een man. Echt een rustig nummertje... Toch bedankt voor deze tip, dit knalt ook lekker!quote:
WIlde gok; Iets van Wolfsheimquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Dag menschen!
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik onlangs een paar keer op de radio heb gehoord. Ik heb er geen woord van onthouden. Het is gezongen in het duits maar wel een steengoed nummer. Beetje in de style van James Blunt-wisemen wat me er zo van bij staat. Iemand ook maar enig idee wie uitvoerende artiest is en wat de titel van het nummer is.
GrtZ.
[..]
Wel een lekker nummer zeg! Is hem helaas niet, is veel rustiger en gezongen door een man. Echt een rustig nummertje... Toch bedankt voor deze tip, dit knalt ook lekker!
Iemand anders nog een idee?
GrtZ
"Sunscreen" van Baz Luhrman.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef edw35 het volgende:
Hallo, gister middag op radio 538 tussen 2 en 4 uur en volgens mij was het zelf nog voor 3en. Werd er een heel mooie plaat gedraait wat over leven gaat.
Er is een man die praat over het leven, met muziek op de achtergrond. Netzoals the streets ongeveer, maar met minder flow. Weet iemand toevallig de naam? Enige wat ik nog weet is dat de titel lijkt te klinken als the great sand/strand met nog een paar woorden.
hoop dat iemand het weet:) ben al een uur aan het zoeken geweest.
"Teardrop" van Massive Attack.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef dimage het volgende:
het is de muziek bij een videoclip. clip draait om een baby in de baarmoeder. de muziek is rustieke muziek. geen harde muziek dus.
Baz Luhrman - Sunscreen Song ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef edw35 het volgende:
Hallo, gister middag op radio 538 tussen 2 en 4 uur en volgens mij was het zelf nog voor 3en. Werd er een heel mooie plaat gedraait wat over leven gaat.
Er is een man die praat over het leven, met muziek op de achtergrond. Netzoals the streets ongeveer, maar met minder flow. Weet iemand toevallig de naam? Enige wat ik nog weet is dat de titel lijkt te klinken als the great sand/strand met nog een paar woorden.
hoop dat iemand het weet:) ben al een uur aan het zoeken geweest.
quote:
Toevallig.. Die werd laatst ook al gevraagd. Ondanks dat het een vrij oud nummer is. Wel ERG mooi trouwensquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef dimage het volgende:
het is de muziek bij een videoclip. clip draait om een baby in de baarmoeder. de muziek is rustieke muziek. geen harde muziek dus.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Ik heb een leuke
Het is een bekend liedje, de instrumentele versie is recentelijk gebruikt in Prison Break Episode 20.
ik heb een stukje opgenomen.
Weet iemand welk liedje is?
http://www.heuving.org/watisdit.mp3
bijvoorbaat dank
R-One - HTVI (Happy tv international)quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef satecl het volgende:
ik zon zon nummer van een jaar of 3 geleden, gaat zoiets: this is a TV5, [jalalalala] International, we will vring je actual news, 24 hours today,,,, zoiets
hoe heet deze ookeweer????
Een leuke parodie daarop is trouwens "No sex (in the champagne room)" van Chris Rock.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:13 schreef edw35 het volgende:
[..]
very very very thanks:) eindelijk... perfect
Nogmaals bedankt:) zal ff zoekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een leuke parodie daarop is trouwens "No sex (in the champagne room)" van Chris Rock.
Ten eerste heel veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
alvast bedankt
Lees deze topic eens door....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:49 schreef Exterminator het volgende:
Ben ook weer eens op zoek naar 'n nr. Was gisteren naar prison break aan t kijken en kwam t in voor.
T is in ieder geval 'n nr van enkele jaren geleden... is n vrij rustig nummer waarin vrij hoog gezongen word. Ik dacht me te herinneren dat hier n clip bij hoorde waarin je de hele tijd n baby in de buik ziet (volgens mij zie je die baby ook zingen)
Wie weet welk nr ik bedoel?
Is volgens mij gewoon opnieuw uitgebracht door haarzelf. Heet gewoon hetzelfde, tenminste als ik gelijk heb.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak op de radio wordt gedraaid... Het is al een oud nummer van Kt Tunstall - Suddenly I See... Maar de laatste tijd wordt het in een soort Dance-achtig iets afgespeeld... Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Daar moest ik trouwens ook net aan denken bij die vraag over de sunscreen song. Alleen vond ik deze dus niet echt 'over het leven' gaan..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:06 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
R-One - HTVI (Happy tv international)
Corinne Bailey Rae - Put your records onquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
Ik ben opzoek naar n nummer wat de laatste tijd op MTV word gedraaid. In t nummer zie je een negervrouwke op een fiets zingen, de zon schijnt, het is ook een heel luchtig vrolijk zomernummer. Op een bepaald moment fietsen er allerlei mensen mee.
De vrouw heeft kort haar en is slank. En dat is alles wat ik weet.
Ow echtquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon opnieuw uitgebracht door haarzelf. Heet gewoon hetzelfde, tenminste als ik gelijk heb.
K-Os - The Love Song?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef frenky90 het volgende:
achja als toch bezig ben is wel al eens gevraagd maar er staat niet bij van wie het liedje is
vodafone reclame met the mayfly. van wie is het liedje ?
Ik denk zo gauw aan Faithless - God is a Dj.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand nog hoe dat nummer heet van dat je zo'n neger zag in een clip en dan zat er opeens een ambulance ofzo in z'n huiskamer en hij bleef gewoon rustig/stoned![]()
Ik kan het me niet zo goed herinneren maar het is volgens mij een trance/dance nummer
bvd!
k-os - the love songquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef frenky90 het volgende:
achja als toch bezig ben is wel al eens gevraagd maar er staat niet bij van wie het liedje is
vodafone reclame met the mayfly. van wie is het liedje ?
Faithless - We Come Onequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand nog hoe dat nummer heet van dat je zo'n neger zag in een clip en dan zat er opeens een ambulance ofzo in z'n huiskamer en hij bleef gewoon rustig/stoned![]()
Ik kan het me niet zo goed herinneren maar het is volgens mij een trance/dance nummer
bvd!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef Budah het volgende:
[..]
Ik denk zo gauw aan Faithless - God is a Dj.
Ring a bell>?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
k-os - the love song
[..]
Faithless - We Come One![]()
Ja het is iig Faithless!quote:
Nog even in het .wav aangezien velen .amr niet kunnen openen:quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een franstalige liedje die je vaak op FunX hoort. Het is RnB-achtig
Ik heb een stukje opgenomen:
http://members.lycos.nl/foulflip/record.amr
nog steeds amr :pquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:26 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Nog even in het .wav aangezien velen .amr niet kunnen openen:
http://members.lycos.nl/foulflip/record.amr
Help me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |