Hoi.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
Ik ben ivm de voorbereiding op de crematie van mijn moeder op zoek naar een bepaald muziekstuk.
Helaas weet ik geen naam/titel oid alleen dat het een rustgevend stukje muziek was met natuurgeluiden en vogels.
Het is niet veel maar ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik dit soort dingen kan vinden/downloaden.
alvast bedankt
PS ik had deze vraag al elders in dit forum geplaatst maar kreeg de tip hiernaartoe te gaan dus bij deze.
Is het klassieke muziek? is het niet een van de delen van the four seasons ? Is natuurlijk nogal erg breed "rustgevend en natuurgeluiden en vogels" Komt het in de buurt van 'pop' of 'rock'of 'klassiek'of 'new age"? Misschien kunnen we je dan gemakkelijker helpen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
Ik ben ivm de voorbereiding op de crematie van mijn moeder op zoek naar een bepaald muziekstuk.
Helaas weet ik geen naam/titel oid alleen dat het een rustgevend stukje muziek was met natuurgeluiden en vogels.
Het is niet veel maar ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik dit soort dingen kan vinden/downloaden.
alvast bedankt
PS ik had deze vraag al elders in dit forum geplaatst maar kreeg de tip hiernaartoe te gaan dus bij deze.
Sterkte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
alvast bedankt
Dat weet ik eigenlijk niet (meer) ..maar aan de vervolgracties te zien zal dat hem wel zijn. Die stupid fokked up kazaa kan ze niet vinden (geen masters of rave, niet onder are you with me en zelfs geen rave parade) dus dat schiet niet echt op, misschien kun je hem me anders inderdaad via msn sturen?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat nummer op cd staan. Groene cd happy hardcore is het.
Masters of Rave - Are You With Me
AUB
voeg me anders toe op msn
Overgens zit in dit nummer de melodie van jeams brouwn is dead klopt dat?
Don & Johnson - Bring that beat back ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een trance nummer met een sample van Brainpower (Dansplaat).
Ja dat is 'm.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Don & Johnson - Bring that beat back ?
Wel een lekker nummer zeg! Is hem helaas niet, is veel rustiger en gezongen door een man. Echt een rustig nummertje... Toch bedankt voor deze tip, dit knalt ook lekker!quote:
WIlde gok; Iets van Wolfsheimquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Dag menschen!
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik onlangs een paar keer op de radio heb gehoord. Ik heb er geen woord van onthouden. Het is gezongen in het duits maar wel een steengoed nummer. Beetje in de style van James Blunt-wisemen wat me er zo van bij staat. Iemand ook maar enig idee wie uitvoerende artiest is en wat de titel van het nummer is.
GrtZ.
[..]
Wel een lekker nummer zeg! Is hem helaas niet, is veel rustiger en gezongen door een man. Echt een rustig nummertje... Toch bedankt voor deze tip, dit knalt ook lekker!
Iemand anders nog een idee?
GrtZ
"Sunscreen" van Baz Luhrman.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef edw35 het volgende:
Hallo, gister middag op radio 538 tussen 2 en 4 uur en volgens mij was het zelf nog voor 3en. Werd er een heel mooie plaat gedraait wat over leven gaat.
Er is een man die praat over het leven, met muziek op de achtergrond. Netzoals the streets ongeveer, maar met minder flow. Weet iemand toevallig de naam? Enige wat ik nog weet is dat de titel lijkt te klinken als the great sand/strand met nog een paar woorden.
hoop dat iemand het weet:) ben al een uur aan het zoeken geweest.
"Teardrop" van Massive Attack.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef dimage het volgende:
het is de muziek bij een videoclip. clip draait om een baby in de baarmoeder. de muziek is rustieke muziek. geen harde muziek dus.
Baz Luhrman - Sunscreen Song ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef edw35 het volgende:
Hallo, gister middag op radio 538 tussen 2 en 4 uur en volgens mij was het zelf nog voor 3en. Werd er een heel mooie plaat gedraait wat over leven gaat.
Er is een man die praat over het leven, met muziek op de achtergrond. Netzoals the streets ongeveer, maar met minder flow. Weet iemand toevallig de naam? Enige wat ik nog weet is dat de titel lijkt te klinken als the great sand/strand met nog een paar woorden.
hoop dat iemand het weet:) ben al een uur aan het zoeken geweest.
quote:
Toevallig.. Die werd laatst ook al gevraagd. Ondanks dat het een vrij oud nummer is. Wel ERG mooi trouwensquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef dimage het volgende:
het is de muziek bij een videoclip. clip draait om een baby in de baarmoeder. de muziek is rustieke muziek. geen harde muziek dus.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Ik heb een leuke
Het is een bekend liedje, de instrumentele versie is recentelijk gebruikt in Prison Break Episode 20.
ik heb een stukje opgenomen.
Weet iemand welk liedje is?
http://www.heuving.org/watisdit.mp3
bijvoorbaat dank
R-One - HTVI (Happy tv international)quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef satecl het volgende:
ik zon zon nummer van een jaar of 3 geleden, gaat zoiets: this is a TV5, [jalalalala] International, we will vring je actual news, 24 hours today,,,, zoiets
hoe heet deze ookeweer????
Een leuke parodie daarop is trouwens "No sex (in the champagne room)" van Chris Rock.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:13 schreef edw35 het volgende:
[..]
very very very thanks:) eindelijk... perfect
Nogmaals bedankt:) zal ff zoekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een leuke parodie daarop is trouwens "No sex (in the champagne room)" van Chris Rock.
Ten eerste heel veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef crv het volgende:
Hallo
alvast bedankt
Lees deze topic eens door....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:49 schreef Exterminator het volgende:
Ben ook weer eens op zoek naar 'n nr. Was gisteren naar prison break aan t kijken en kwam t in voor.
T is in ieder geval 'n nr van enkele jaren geleden... is n vrij rustig nummer waarin vrij hoog gezongen word. Ik dacht me te herinneren dat hier n clip bij hoorde waarin je de hele tijd n baby in de buik ziet (volgens mij zie je die baby ook zingen)
Wie weet welk nr ik bedoel?
Is volgens mij gewoon opnieuw uitgebracht door haarzelf. Heet gewoon hetzelfde, tenminste als ik gelijk heb.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak op de radio wordt gedraaid... Het is al een oud nummer van Kt Tunstall - Suddenly I See... Maar de laatste tijd wordt het in een soort Dance-achtig iets afgespeeld... Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Daar moest ik trouwens ook net aan denken bij die vraag over de sunscreen song. Alleen vond ik deze dus niet echt 'over het leven' gaan..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:06 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
R-One - HTVI (Happy tv international)
Corinne Bailey Rae - Put your records onquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
Ik ben opzoek naar n nummer wat de laatste tijd op MTV word gedraaid. In t nummer zie je een negervrouwke op een fiets zingen, de zon schijnt, het is ook een heel luchtig vrolijk zomernummer. Op een bepaald moment fietsen er allerlei mensen mee.
De vrouw heeft kort haar en is slank. En dat is alles wat ik weet.
Ow echtquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon opnieuw uitgebracht door haarzelf. Heet gewoon hetzelfde, tenminste als ik gelijk heb.
K-Os - The Love Song?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef frenky90 het volgende:
achja als toch bezig ben is wel al eens gevraagd maar er staat niet bij van wie het liedje is
vodafone reclame met the mayfly. van wie is het liedje ?
Ik denk zo gauw aan Faithless - God is a Dj.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand nog hoe dat nummer heet van dat je zo'n neger zag in een clip en dan zat er opeens een ambulance ofzo in z'n huiskamer en hij bleef gewoon rustig/stoned![]()
Ik kan het me niet zo goed herinneren maar het is volgens mij een trance/dance nummer
bvd!
k-os - the love songquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef frenky90 het volgende:
achja als toch bezig ben is wel al eens gevraagd maar er staat niet bij van wie het liedje is
vodafone reclame met the mayfly. van wie is het liedje ?
Faithless - We Come Onequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand nog hoe dat nummer heet van dat je zo'n neger zag in een clip en dan zat er opeens een ambulance ofzo in z'n huiskamer en hij bleef gewoon rustig/stoned![]()
Ik kan het me niet zo goed herinneren maar het is volgens mij een trance/dance nummer
bvd!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef Budah het volgende:
[..]
Ik denk zo gauw aan Faithless - God is a Dj.
Ring a bell>?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
k-os - the love song
[..]
Faithless - We Come One![]()
Ja het is iig Faithless!quote:
Nog even in het .wav aangezien velen .amr niet kunnen openen:quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een franstalige liedje die je vaak op FunX hoort. Het is RnB-achtig
Ik heb een stukje opgenomen:
http://members.lycos.nl/foulflip/record.amr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |