Wat voor soort nummer is het? Hiphop, dance?quote:
Is dat niet van Bach??? Toccata & Fugue o.i.d. Weet het niet zeker, kijk maar ff na!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef MOD het volgende:
Op National Geographic zag ik een voorstukje van de docu "Bug Attack" en daar zat een orgel muziekje achter. Volgens mij vaak gebruikt bij andere films en ook best wel bekend stuk.. Geen idee waar van
Ik heb het kunnen onthouden en op mn keybord gespeeld:
Hij staat hier:
http://members.lycos.nl/lurken2/deuntje.html
Weet het niet precies, klinkt mij niet in de oren als dance/trance meer het wat rustigere muziek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat voor soort nummer is het? Hiphop, dance?
Dan weet ik het hoop ik wel, als het een nieuw nummer is, luister de hele dag zo'n beetje SlamFm.
Bellini - Samba di Janeiroquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef robertjensen het volgende:
Weet iemand de naam van een dancenummer uit volgens mij de 90's, Braziliaans achtig intro met trommels, niet Safri Duo maar wel zoiets. Het is een soort vraag en antwoordpsle in het intro, een paar tikjes op 1 trommel en dan een antwoord op tientallen trommels en daarna overgang naar een lekker dansnummer...
Voor de vorm:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef robertjensen het volgende:
Weet iemand de naam van een dancenummer uit volgens mij de 90's, Braziliaans achtig intro met trommels, niet Safri Duo maar wel zoiets. Het is een soort vraag en antwoordpsle in het intro, een paar tikjes op 1 trommel en dan een antwoord op tientallen trommels en daarna overgang naar een lekker dansnummer...
Is het misschien "Give it up" van The good men?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef robertjensen het volgende:
nee Pigbag is m ook niet. het is een intro met uitsluitend samba-trommels, de muziek komt later pas
Sunclub - Fiesta?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:18 schreef robertjensen het volgende:
het is net zoiets als safri duo met played alife/bongo song
The Fog - Been A Long Time (Rio's Pride Mix)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef robertjensen het volgende:
nee Pigbag is m ook niet. het is een intro met uitsluitend samba-trommels, de muziek komt later pas
ik moest direct denken aan de lange remix van the good men. Maar misschien is het de Batucada van Dj Dero? (van technotrance nr 5quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef robertjensen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |