quote:Op zondag 7 mei 2006 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Luister hem nu toevallig
Fedde La Grand - Put your hands up for Detroit.
Lijkt me Pump it van de Black eyed peas.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:29 schreef melissaatje007 het volgende:
la da dee da da dee dah
on your stere-ere-ere-ereo
Supergrass - Pump it on your stereo??quote:Op zondag 7 mei 2006 19:29 schreef melissaatje007 het volgende:
Hoi, ik zoek een liedje wat een paar weken geleden af en toe op de radio te horen was.
Het had een beetje een licht drum&bass achtig ritme en een gedeelte van de tekst werd gezongen door een vrouw/meisje:
la da dee da da dee dah
on your stere-ere-ere-ereo
Ik hoop dat dit genoeg info is ?![]()
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef Flibble het volgende:
[..]
Lijkt me Pump it van de Black eyed peas.
Bob Sinclar - World Hold Onquote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef lemerchant het volgende:
helaas niet te vinden op ster.nl en heeft slamfm tegenwoordig geen playlist meer? Zou kunnen zijn dat ik em over het hoofd zie ivm brakdag :p Het nummer zit in de reclame van CAZ! waarin dat meisje begint te fluiten en langzaam het nr. erin komt.
yes! Hmz kon het opzich zelf ook verzinnen typisch een 'sinclair fluitje' zegmaar. Maar bedankt hoorquote:
ywquote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef lemerchant het volgende:
[..]
yes! Hmz kon het opzich zelf ook verzinnen typisch een 'sinclair fluitje' zegmaar. Maar bedankt hoor
Rachel Kelly - (Ain't gonna let nobody) Turn me aroundquote:Op zondag 7 mei 2006 22:57 schreef ivetje het volgende:
Niet het topic doorgelezen dus kan best dat het er al tussen staat, maar ik zoek het nummer van de libresse-reclame ofzo. Groep vrouwen die door een straat lopen allemaal achter elkaar aan, klinkt een beetje als pink vind ik. Ben de teskt ff kwijt omdat ik met een ander nummer in mijn hoofd zit.
Iemand enig idee wat ik bedoel
ik heb dat nummer op cd staan. Groene cd happy hardcore is het.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:24 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genesis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
Ik heb al een aantal tips gekregen, maar tot nu toe nog niet gevonden wat ik zocht..Wie weet het wel???![]()
A la Gunther?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
zou er ook een appart topic voor kunnen openen, omdat ik niet specifiek 1 nr zoek.
maar zoek gewoon een aantal bekende en/of foute duitse nummers.
Foutquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
zou er ook een appart topic voor kunnen openen, omdat ik niet specifiek 1 nr zoek.
Peter Maffay - Duquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
Spider Murphy Gang - Ich shau dich anquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
Beatfreakz - Somebody's Watching Mequote:Op maandag 8 mei 2006 22:05 schreef RAILGUNNER het volgende:
Weet iemand welk Michael Jackson-nummer er het meeste recent is gecovered? Een danceversie van een oud nummer van hem.
Ik bedoel niet Hi-tack - say say say maar een recentere.
Rex Gildo - Fiesta Mexicanaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef marc1982 het volgende:
Thanxquote:Op zondag 7 mei 2006 23:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Rachel Kelly - (Ain't gonna let nobody) Turn me around
Juanes - La Camisa Negraquote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef bullshit. het volgende:
Hoe heet dat beetje spaanse/mexikaanse achtige liedje dat de laatste tijd wel op de radio/tv is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |