Die omhaal mag wat eerder, en als het een intikker is vind ik het ook goed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:00 schreef Everett het volgende:
Ik hoop op de 2-0 voor Groningen en dan in de 93e minuur KJH (met een lachje zoals tegen Roda). Dan slaap ik de hele nacht met een glimlach.
Heitinga op rechts en Stam in het centrum!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:04 schreef erikh het volgende:
Boakye geblesseerd, ziet er vreemd uit
ben je nu ineens Groninger gewordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:04 schreef Silenus het volgende:
Oh jezus wat spannend! Dit gaan we nooit redden denk ik..
ach dalijk maakt KJH er 1 en dan is het voorbijquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:05 schreef jna het volgende:
Ik trek dit niet..
Ben jy niet die Mclaren Fanquote:
McLaren.quote:
Sankoh de geweldenaar.quote:Sankoh heeft Huntelaar helemaal in de pocket, en dat moet mee naar Duitsland![]()
ik zie liever de Vitesse techniek.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef stefmans het volgende:
Ajax gebruikt de bekende RODA techniek, denken dat ze winnen en ze dan in de verlenging oprollen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef Everett het volgende:
Ik verlang naar de tijd dat Groningen nog gewoon respect had voor Ajax. Ik vind ze nu een beetje brutaal worden.
slecht....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://www.imagekafe.com/files/9775f.gif]afbeelding][/URL]
whehequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef Everett het volgende:
Ik verlang naar de tijd dat Groningen nog gewoon respect had voor Ajax. Ik vind ze nu een beetje brutaal worden.
Sjonge jonge, die ingooiquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat een uitgooiquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://www.imagekafe.com/files/9775f.gif]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef Everett het volgende:
Nevlandquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Thank you for sharing.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net dus echt in m'n broek gepist, ik hield het te lang op en toen kwam er een wel gemikt straalte recht in m'n bokser.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net dus echt in m'n broek gepist, ik hield het te lang op en toen kwam er een wel gemikt straalte recht in m'n bokser.
uhhh willen wij dit weten...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef renz0r het volgende:
HUP GRONINGEN, NOG 1 DOELPUNT TEGEN KRIJGEN!
OOG radio.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu moe tik een schone bokser aan trekken, maar het is te spannend. Ik probeer nu m'n mp3 speler op OOG radio af te stemmen zodat ik m'n broek kan verschonen en niks mis van de wedstrijd.
Schumiiquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, jij was voor de Duitser.. rijdend voor Ferrari.
Anders laat je dat toch doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu moe tik een schone bokser aan trekken, maar het is te spannend. Ik probeer nu m'n mp3 speler op OOG radio af te stemmen zodat ik m'n broek kan verschonen en niks mis van de wedstrijd.
That's a little bit more information than i need right nowquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
HKAS, dat zijn toch die paupertjes van t Preadinius?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:16 schreef wdn het volgende:
Dat ze maar snel 1-1 maken
Of willen ze niet de CL in ofzo !??!
gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef Silenus het volgende:
Waarom scoorde Babel die 3-0 nou niet gewoon vorige week..
jodeuhhquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:17 schreef Silenus het volgende:
ook hier aanpassen
En boukhari en Lindenbergh eruit danquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef StarGazer het volgende:
Babel d'r in en Sneijder verdomme
Idd zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hear hear. De man die eerst voor Ajax was. Ben je de vader van Asskicker14 ofzo?
Sneijder erin voor Lindenbergh, gelukkig. Weg met Olafquote:
radio noordholland.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef Electrical-Storm het volgende:
WOOOOHOOOOOO
Trouwens
Is er nog een andere radiozender die er niet af en toe tussenuit gaat zoas OOG?
Zeur gvd niet zo man! lachen toch dat Groningen het "onmogelijke" presteerd? Ben nog steeds voor Ajax, misschien EERST LEZEN VOOR JE BLAAT ! Blijf dit niet telkens herhalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hear hear. De man die eerst voor Ajax was. Ben je de vader van Asskicker14 ofzo?
radio noord holland luistert verrassend goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef Electrical-Storm het volgende:
WOOOOHOOOOOO
Trouwens
Is er nog een andere radiozender die er niet af en toe tussenuit gaat zoas OOG?
Ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef erikh het volgende:
Jaakke kijkt erg zuur,
Maak je niet zo drukquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zuur gvd niet zo man! lachen toch dat Groningen het "onmogelijke" presteerd? Ben nog steeds voor Ajax, misschien EERST LEZEN VOOR JE BLAAT ! Blijf dit niet telkens herhalen.
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zuur gvd niet zo man! lachen toch dat Groningen het "onmogelijke" presteerd?
Dat valt anders niet echt aan je reacties te herkennenquote:Ben nog steeds voor Ajax, misschien EERST LEZEN VOOR JE BLAAT ! Blijf dit niet telkens herhalen.
Het is DE wedstrijd van het seizoen, je MOET je eigenlijk plaatsen voor vr. cl, en je speelt als een fucking natte krant. DAT is waar ik mij druk om maakquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax maakt heus (helaaS) nog wel 1 goal.... dus ik snap niet echt waar jullie je druk ommaken..
don't we (almost) all?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef erikh het volgende:
Jaakke kijkt erg zuur,
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop nou AJax, Groningen in de CL is simpelweg een schande..
Jelle! doen die op het web uitzenden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
radio noord holland luistert verrassend goed
Jawelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
Preciesquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het is DE wedstrijd van het seizoen, je MOET je eigenlijk plaatsen voor vr. cl, en je speelt als een fucking natte krant. DAT is waar ik mij druk om maak
Ah de eerste mafkees is ook weer gearriveerdquote:
Doe ik je een plezier als ik nu gepas juich?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat valt anders niet echt aan je reacties te herkennen.
Bij de promo/degradatie telden die inderdaad niet. Bij de Europacup playoffs tellen die echter welquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
Gut, net unbanned en hij solliciteerd alweer naar een nieuwequote:
dit is net als EC-wedstrijden dus uitgoals tellen wel dubbelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
nu welquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Een wedstrijd te langquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef BB-King het volgende:
Hoelang duurt de wedstrijd nog?
Tot een minuut of 90quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef BB-King het volgende:
Hoelang duurt de wedstrijd nog?
Win dan maar met 3-1quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen!!!
Datatata Bruno Silva Datatata Bruno Silva
Het maakt me nu niks meer uit of we doorgaan of niet, als we maar winnen!
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Vanavond wordt gelijk bewezen waarom de play-offs moeten worden opgedoekt.
Vanavond wordt bewezen dat de play offs briljant zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Voor de 1-0 hoorde ik voornamelijk de Ajax-supportersquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Wel top publiek daar bij Groningen, eerlijk is eerlijk
Ik ga in elk geval niet naar Tquote:
Gloryhuntersquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Wel top publiek daar bij Groningen, eerlijk is eerlijk
Nogmaals, omdat er nu clubs als groningen de CL inkomen. Niet goed voor het nederlands voetbal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?![]()
![]()
Ja, volgend jaar Sparta, daarna Nac en daarna geen enkele ploeg meer in de CL. Geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Keano het volgende:
[..]
Vanavond wordt bewezen dat de play offs briljant zijn.
Dan moet Ajax wat beter voetballen dan *dat* clubje lijkt me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Leuk voor zo'n clubje. Maar als je realistisch nadenkt als Nederlands voetballiefhebber.....
Ajax moet gewoon gvd winnen, Groningen kun je niks kwalijk nemen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat er nu clubs als groningen de CL inkomen. Niet goed voor het nederlands voetbal.
Bekkie, gloryhunter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dat de UEFA moet ingrijpen als Groningen het haalt.
nu pasquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar: waarom? De nrs 2 en 3 hebben de kans (steeds over twee wedstrijden), om de nrs 4 en 5 te verslaan. Als ze er niet staan als het moet, is dat jammer. Aan de meet worden de prijzen verdeeld. We zijn toch al zo goed in glorieus falen hier (zie Oranje); misschien wordt er zo een winnaarsmentaliteit gekweekt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
beetje kortzichtig. Of denk jij werkelijk dat Groningen punten gaat pakken in de CL.. of uberhaupt de CL zal halen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wat beter voetballen dan *dat* clubje lijkt me.
Nee dan moet Groningen gewoon opbokken, en niet de CL ingaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wat beter voetballen dan *dat* clubje lijkt me.
zou wel mooi zijn ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef erikh het volgende:
Zou KJH weer in de laatste paar seconden een droom om zeep helpen?
Volgend jaar hebben ze Ten Cate, Stam en Perez.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, maar wat heeft ajax te zoeken in de cl als het niet kan winnen van groningen :S ?
radio1 is er ook volgens mij.....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval niet naar Tlp :a kijken.
Dan maar MI2 en de krant morgen
En Ajax in deze samenstelling ? Als ze al niet van Groningen kunnen winnen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
beetje kortzichtig. Of denk jij werkelijk dat Groningen punten gaat pakken in de CL.. of uberhaupt de CL zal halen..
Voorronde tegen een spaanse/duitse/engelse/italiaanse/franse/schotse/deense/zweedse/noorse subtopper en ze liggen eruit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
beetje kortzichtig. Of denk jij werkelijk dat Groningen punten gaat pakken in de CL.. of uberhaupt de CL zal halen..
En er komt nog meer mooisquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze Ten Cate, Stam en Perez.
Dat wordt dus landskampioenen en minstens kwart-finale CL...
Ajax heeft volgend seizoen natuurlijk een totaal ander team hè.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, maar wat heeft ajax te zoeken in de cl als het niet kan winnen van groningen :S ?
je zegt het zelf. Deze samenstelling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef gelly het volgende:
[..]
En Ajax in deze samenstelling ? Als ze al niet van Groningen kunnen winnen...
je vergeet belgischquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voorronde tegen een spaanse/duitse/engelse/italiaanse/franse/schotse/deense/zweedse/noorse subtopper en ze liggen eruit.
De kans is natuurlijk groter dat Ajax meer punten in de CL haalt dan Groningenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef gelly het volgende:
[..]
En Ajax in deze samenstelling ? Als ze al niet van Groningen kunnen winnen...
of je gaat normaal meeposten of je kan wieberen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef BrauN het volgende:
Is het al 3-0? Niet? Whehe, dat komt nog wel!
AJAX! DE BIS GEPWND WIE UNNE N000b!
Evenals Ajax, kortzichtig jong.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voorronde tegen een spaanse/duitse/engelse/italiaanse/franse/schotse/deense/zweedse/noorse subtopper en ze liggen eruit.
Dit Ajax is bagger, maar ik denk dat ze volgend jaar een stuk sterker zijn met o.a. Stam en Perez.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
En wie zegt dat ze daardoor beter gaan presteren?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax heeft volgend seizoen natuurlijk een totaal ander team hè.
Het *gaat* toch om de huidige samenstelling ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je zegt het zelf. Deze samenstelling.
Ten Cate die nog nooit het hoofdtrainersschap onder zich heeft gehadquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze Ten Cate, Stam en Perez.
Dat wordt dus landskampioenen en minstens kwart-finale CL...
Die kans is toch wel erg realistischquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze daardoor beter gaan presteren?
Alleen 3 minuten achterquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef achterop23 het volgende:
http://members.home.nl/boberius/Matches/match5.htm
live via pplive is perfect
het PLAYOFF zeur-topic is ergens anders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze daardoor beter gaan presteren?
De Play-Offs zijn leuk als het gat tussen de nr 2,3,4 en 5 klein is.. niet als het 20 punten zijn..
In elk geval krijgen ze er een boel ervaring bij, dat is natuurlijk wel erg belangrijk. Maar ja, ook Ajax zal weer opnieuw moeten gaan bouwen. NIeuwe trainer? nieuwe spelers..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dit Ajax is bagger, maar ik denk dat ze volgend jaar een stuk sterker zijn met o.a. Stam en Perez.
Ook die viel te verwachtenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef bazkie_botsauto het volgende:
[..]
![]()
maar nee..
'80 Nevland 3-0
'93 Huntelaar 3-1
'94 Nevland 4-1
Het gaat in deze discusiie over welke ploeg volgend jaar het meest in de CL te zoeken heeft. En van de twee is dat gewoon Ajaxquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Het *gaat* toch om de huidige samenstelling ?
daarom kijk ik ook niet meer op fok (kut ik doe het toch)quote:
Ooit gehoord van NAC dat goed speelde en wie er toen de hoofdtrainer was?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ten Cate die nog nooit het hoofdtrainersschap onder zich heeft gehad![]()
Stam die zijn beste tijd heeft gehad en na 5 wedstrijden uitgespeels is![]()
Perez, een van de meest overschatte spelers allertijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
wat zeg je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef BAC het volgende:
HE WAAR KAN IK HET HOREN ZONDER TV, NIET RADIO 1 OF 2 OF 3!
www.oogtv.nl of www.rtvnoord.nlquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef BAC het volgende:
HE WAAR KAN IK HET HOREN ZONDER TV, NIET RADIO 1 OF 2 OF 3!
Gutgutquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
De grote verlosser Stam. Die is om de week geblesseerd. Perez heeft al weken niets meer laten zien. Jullie hebben er nogal vertrouwen in.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef BB-King het volgende:
Toch zie ik zelfs Groningen van Barcelona winnen in de Euroborg...
Hmmm, misschien is het toch zo gek nog niet dat ze gaan winnen!!!
WAT een goal..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
de 2-0 van Silva:
[[url=http://www.imagekafe.com/files/6dab9.gif]afbeelding][/URL]
hands van Heitinga?
[[url=http://www.imagekafe.com/files/f5516.gif]afbeelding][/URL]
Hoezo dat ? .. er wordt direct gebruld dat ajax kampioen wordt volgend jaar door die nieuwe spelers. Nou .. als real madrid weer nieuwe speler koopt .. top spelers denken ze dat het ook een keer gaat lopen. Maar nee hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |