radio1 is er ook volgens mij.....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval niet naar Tlp :a kijken.
Dan maar MI2 en de krant morgen
En Ajax in deze samenstelling ? Als ze al niet van Groningen kunnen winnen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
beetje kortzichtig. Of denk jij werkelijk dat Groningen punten gaat pakken in de CL.. of uberhaupt de CL zal halen..
Voorronde tegen een spaanse/duitse/engelse/italiaanse/franse/schotse/deense/zweedse/noorse subtopper en ze liggen eruit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
beetje kortzichtig. Of denk jij werkelijk dat Groningen punten gaat pakken in de CL.. of uberhaupt de CL zal halen..
En er komt nog meer mooisquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze Ten Cate, Stam en Perez.
Dat wordt dus landskampioenen en minstens kwart-finale CL...
Ajax heeft volgend seizoen natuurlijk een totaal ander team hè.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, maar wat heeft ajax te zoeken in de cl als het niet kan winnen van groningen :S ?
je zegt het zelf. Deze samenstelling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef gelly het volgende:
[..]
En Ajax in deze samenstelling ? Als ze al niet van Groningen kunnen winnen...
je vergeet belgischquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voorronde tegen een spaanse/duitse/engelse/italiaanse/franse/schotse/deense/zweedse/noorse subtopper en ze liggen eruit.
De kans is natuurlijk groter dat Ajax meer punten in de CL haalt dan Groningenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef gelly het volgende:
[..]
En Ajax in deze samenstelling ? Als ze al niet van Groningen kunnen winnen...
of je gaat normaal meeposten of je kan wieberen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef BrauN het volgende:
Is het al 3-0? Niet? Whehe, dat komt nog wel!
AJAX! DE BIS GEPWND WIE UNNE N000b!
Evenals Ajax, kortzichtig jong.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voorronde tegen een spaanse/duitse/engelse/italiaanse/franse/schotse/deense/zweedse/noorse subtopper en ze liggen eruit.
Dit Ajax is bagger, maar ik denk dat ze volgend jaar een stuk sterker zijn met o.a. Stam en Perez.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, maar wat heeft ajax te zoeken in de cl als het niet kan winnen van groningen :S ?
En wie zegt dat ze daardoor beter gaan presteren?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax heeft volgend seizoen natuurlijk een totaal ander team hè.
Het *gaat* toch om de huidige samenstelling ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je zegt het zelf. Deze samenstelling.
Ten Cate die nog nooit het hoofdtrainersschap onder zich heeft gehadquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze Ten Cate, Stam en Perez.
Dat wordt dus landskampioenen en minstens kwart-finale CL...
Die kans is toch wel erg realistischquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze daardoor beter gaan presteren?
Alleen 3 minuten achterquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef achterop23 het volgende:
http://members.home.nl/boberius/Matches/match5.htm
live via pplive is perfect
het PLAYOFF zeur-topic is ergens anders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze daardoor beter gaan presteren?
De Play-Offs zijn leuk als het gat tussen de nr 2,3,4 en 5 klein is.. niet als het 20 punten zijn..
In elk geval krijgen ze er een boel ervaring bij, dat is natuurlijk wel erg belangrijk. Maar ja, ook Ajax zal weer opnieuw moeten gaan bouwen. NIeuwe trainer? nieuwe spelers..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dit Ajax is bagger, maar ik denk dat ze volgend jaar een stuk sterker zijn met o.a. Stam en Perez.
Ook die viel te verwachtenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef bazkie_botsauto het volgende:
[..]
![]()
maar nee..
'80 Nevland 3-0
'93 Huntelaar 3-1
'94 Nevland 4-1
Het gaat in deze discusiie over welke ploeg volgend jaar het meest in de CL te zoeken heeft. En van de twee is dat gewoon Ajaxquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Het *gaat* toch om de huidige samenstelling ?
daarom kijk ik ook niet meer op fok (kut ik doe het toch)quote:
Ooit gehoord van NAC dat goed speelde en wie er toen de hoofdtrainer was?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ten Cate die nog nooit het hoofdtrainersschap onder zich heeft gehad![]()
Stam die zijn beste tijd heeft gehad en na 5 wedstrijden uitgespeels is![]()
Perez, een van de meest overschatte spelers allertijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
wat zeg je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef BAC het volgende:
HE WAAR KAN IK HET HOREN ZONDER TV, NIET RADIO 1 OF 2 OF 3!
www.oogtv.nl of www.rtvnoord.nlquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef BAC het volgende:
HE WAAR KAN IK HET HOREN ZONDER TV, NIET RADIO 1 OF 2 OF 3!
Gutgutquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
De grote verlosser Stam. Die is om de week geblesseerd. Perez heeft al weken niets meer laten zien. Jullie hebben er nogal vertrouwen in.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef BB-King het volgende:
Toch zie ik zelfs Groningen van Barcelona winnen in de Euroborg...
Hmmm, misschien is het toch zo gek nog niet dat ze gaan winnen!!!
WAT een goal..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
de 2-0 van Silva:
[[url=http://www.imagekafe.com/files/6dab9.gif]afbeelding][/URL]
hands van Heitinga?
[[url=http://www.imagekafe.com/files/f5516.gif]afbeelding][/URL]
Hoezo dat ? .. er wordt direct gebruld dat ajax kampioen wordt volgend jaar door die nieuwe spelers. Nou .. als real madrid weer nieuwe speler koopt .. top spelers denken ze dat het ook een keer gaat lopen. Maar nee hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |