Bij de promo/degradatie telden die inderdaad niet. Bij de Europacup playoffs tellen die echter welquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
Gut, net unbanned en hij solliciteerd alweer naar een nieuwequote:
dit is net als EC-wedstrijden dus uitgoals tellen wel dubbelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
nu welquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Een wedstrijd te langquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef BB-King het volgende:
Hoelang duurt de wedstrijd nog?
Tot een minuut of 90quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef BB-King het volgende:
Hoelang duurt de wedstrijd nog?
Win dan maar met 3-1quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen!!!
Datatata Bruno Silva Datatata Bruno Silva
Het maakt me nu niks meer uit of we doorgaan of niet, als we maar winnen!
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Vanavond wordt gelijk bewezen waarom de play-offs moeten worden opgedoekt.
Vanavond wordt bewezen dat de play offs briljant zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Voor de 1-0 hoorde ik voornamelijk de Ajax-supportersquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Wel top publiek daar bij Groningen, eerlijk is eerlijk
Ik ga in elk geval niet naar Tquote:
Gloryhuntersquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Wel top publiek daar bij Groningen, eerlijk is eerlijk
Nogmaals, omdat er nu clubs als groningen de CL inkomen. Niet goed voor het nederlands voetbal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?![]()
![]()
Ja, volgend jaar Sparta, daarna Nac en daarna geen enkele ploeg meer in de CL. Geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Keano het volgende:
[..]
Vanavond wordt bewezen dat de play offs briljant zijn.
Dan moet Ajax wat beter voetballen dan *dat* clubje lijkt me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Leuk voor zo'n clubje. Maar als je realistisch nadenkt als Nederlands voetballiefhebber.....
Ajax moet gewoon gvd winnen, Groningen kun je niks kwalijk nemen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat er nu clubs als groningen de CL inkomen. Niet goed voor het nederlands voetbal.
Bekkie, gloryhunter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dat de UEFA moet ingrijpen als Groningen het haalt.
nu pasquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar: waarom? De nrs 2 en 3 hebben de kans (steeds over twee wedstrijden), om de nrs 4 en 5 te verslaan. Als ze er niet staan als het moet, is dat jammer. Aan de meet worden de prijzen verdeeld. We zijn toch al zo goed in glorieus falen hier (zie Oranje); misschien wordt er zo een winnaarsmentaliteit gekweekt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
beetje kortzichtig. Of denk jij werkelijk dat Groningen punten gaat pakken in de CL.. of uberhaupt de CL zal halen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wat beter voetballen dan *dat* clubje lijkt me.
Nee dan moet Groningen gewoon opbokken, en niet de CL ingaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wat beter voetballen dan *dat* clubje lijkt me.
zou wel mooi zijn ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef erikh het volgende:
Zou KJH weer in de laatste paar seconden een droom om zeep helpen?
Volgend jaar hebben ze Ten Cate, Stam en Perez.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, maar wat heeft ajax te zoeken in de cl als het niet kan winnen van groningen :S ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |