En boukhari en Lindenbergh eruit danquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef StarGazer het volgende:
Babel d'r in en Sneijder verdomme
Idd zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hear hear. De man die eerst voor Ajax was. Ben je de vader van Asskicker14 ofzo?
Sneijder erin voor Lindenbergh, gelukkig. Weg met Olafquote:
radio noordholland.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef Electrical-Storm het volgende:
WOOOOHOOOOOO
Trouwens
Is er nog een andere radiozender die er niet af en toe tussenuit gaat zoas OOG?
Zeur gvd niet zo man! lachen toch dat Groningen het "onmogelijke" presteerd? Ben nog steeds voor Ajax, misschien EERST LEZEN VOOR JE BLAAT ! Blijf dit niet telkens herhalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hear hear. De man die eerst voor Ajax was. Ben je de vader van Asskicker14 ofzo?
radio noord holland luistert verrassend goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef Electrical-Storm het volgende:
WOOOOHOOOOOO
Trouwens
Is er nog een andere radiozender die er niet af en toe tussenuit gaat zoas OOG?
Ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef erikh het volgende:
Jaakke kijkt erg zuur,
Maak je niet zo drukquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zuur gvd niet zo man! lachen toch dat Groningen het "onmogelijke" presteerd? Ben nog steeds voor Ajax, misschien EERST LEZEN VOOR JE BLAAT ! Blijf dit niet telkens herhalen.
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zuur gvd niet zo man! lachen toch dat Groningen het "onmogelijke" presteerd?
Dat valt anders niet echt aan je reacties te herkennenquote:Ben nog steeds voor Ajax, misschien EERST LEZEN VOOR JE BLAAT ! Blijf dit niet telkens herhalen.
Het is DE wedstrijd van het seizoen, je MOET je eigenlijk plaatsen voor vr. cl, en je speelt als een fucking natte krant. DAT is waar ik mij druk om maakquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax maakt heus (helaaS) nog wel 1 goal.... dus ik snap niet echt waar jullie je druk ommaken..
don't we (almost) all?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef erikh het volgende:
Jaakke kijkt erg zuur,
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop nou AJax, Groningen in de CL is simpelweg een schande..
Jelle! doen die op het web uitzenden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
radio noord holland luistert verrassend goed
Jawelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
Preciesquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het is DE wedstrijd van het seizoen, je MOET je eigenlijk plaatsen voor vr. cl, en je speelt als een fucking natte krant. DAT is waar ik mij druk om maak
Ah de eerste mafkees is ook weer gearriveerdquote:
Doe ik je een plezier als ik nu gepas juich?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat valt anders niet echt aan je reacties te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |