dit is het 2de topic alquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Een Ajax topic geopend door Dirk-Kuijt, kan het nog erger?
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineelquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef Rhapsody het volgende:
Nou is het niet meer origineel hoor.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Dirk-Kuijt, doe eens niet zo teringzielig man nepkakkerlak.
Volgens mij is daar geen Policy voor hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom open jij Ajax-topics?
En als je het doet, doe het dan even goed...
Ja ik moet er van huilenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef venomsnake het volgende:
ajax topics die geopend worden door Kuijt..![]()
Zeg ik dat dan? Ik vraag enkel of je het topic even goed wil openen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen Policy voor hoor![]()
Zet het plaatje er eens in.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen Policy voor hoor![]()
En daar is dus wel een Policy voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #351: Vanavond de Boeren verslaan!
Danku
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik vraag enkel of je het topic even goed wil openen...
niet origineel.......maar wel leuker!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
quote:
quote:Danny Buijs liet dinsdagmorgen in het Algemeen Dagblad weten dat hij uiteraard dolgraag wint van Ajax om met FC Groningen uit te mogen komen in de Champions League. Maar zelf vind hij blijkbaar ook dat die club daar niet thuishoort. 'Bij de UEFA kijken ze echt raar op als FC Groningen de Champions League haalt. En het zou zonde zijn als Nederland straks veel punten verliest op de UEFA-ranglijst. Als wij het toch halen is dat op basis van de play-offs verdiend, maar dat is wat anders dan dat je tweede wordt in de gewone competitie.
DVD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.quote:
Pfff.. Dirk, de play-offs staan al vast voor volgend jaar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
Dat is onzin, er worden volgend jaar gewoon weer play-offs gespeeld, wat de uitslag ook. Dus je verkapte anti-ajax post schiet ook weer eens niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
hou toch op man.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
net zo als dirkie dat deed in de kuip na de nederlaagquote:
Het is niet verboden om een clubtopic te openen, maar ik vind dat wel dat je het moet doen zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Lekker staaltje modden weer. Laat je een topic van de hand van een Feyenoorder open.
Welke dvd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo isquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
Reacties buiten VBL om zijn ook niet van hoogstaand niveau. Dus ik vrees het ergste voor onze dirkiequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo is.
Ik moet ook altijd om hem lachen dus dan doen we elkaar een plezier denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
quote:Jeugdspelers Sterk en Verhoeff tekenen bij Ajax
Woensdag 3 mei, door SP, Amsterdam, 13.48u GMT+01.00, www.ajax.nl
De jeugdspelers Marijn Sterk en Koen Verhoeff hebben vandaag hun eerste profcontract getekend bij AFC Ajax. Beide spelers hebben hun handtekening gezet onder een 2-jarig contract, dat ingaat op 1 juli 2006. Komend seizoen komen de jongelingen uit in Jong Ajax.
Linksback Marijn Sterk (11-07-1987) speelt sinds de C1 bij Ajax. Dit jaar is de Hagenees vaste waarde in de A1 van Sonny Silooy. Sterk, die ook als linksmid uit de voeten kan, speelde tot nu toe in alle vertegenwoordige jeugdelftallen van de KNVB. Met de A1 werd Sterk voor de tweede keer op rij kampioen van Nederland.
Doelman Koen Verhoeff (06-03-1988) is pas bezig aan zijn tweede seizoen in de jeugdopleiding van Ajax. Vorig jaar kwam Verhoeff uit in de B1 van trainer Maarten Stekelenburg en dit jaar keept hij zijn wedstrijden in de A2 van trainer Alfons Groenendijk. Zijn keeperskwaliteiten zijn ook bij de KNVB opgevallen; Verhoeff was vorig jaar tweede doelman bij het EK Onder 17 in Italie en het WK Onder 17 in Peru. Verhoeff wordt komend seizoen tweede doelman bij Jong Ajax achter de 19-jarige Marco van Duin.
1-2.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:41 schreef Rhapsody het volgende:
Maar wat denkt men hier van vanavond? Voorspelling?
ik denk 1-1
Opstelling is nog niet bekend Da_Sandman.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
Dat werkt andersom ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nashje het volgende:
Ik zou eerst Babel laten starten. Die vervolgens dik 45 minuten de achterhoede van FCG moe laten maken, en dan Harry er in.
Ik zou juist zeggen andersomquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nashje het volgende:
Ik zou eerst Babel laten starten. Die vervolgens dik 45 minuten de achterhoede van FCG moe laten maken, en dan Harry er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jans heeft dan iig nog het vertrouwen gehouden in z'n opstellingquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef Rhapsody het volgende:
[afbeelding]wedstrijd is al gespeeld op een geheime lokatie en begon al om 16:00.
Nadeel is dat Babel minder snel scoort dan Charisteas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen andersomZodra Groningen moe is door het geconcentreerd moeten verdedigen op op zich best sluwe technische spelers als Charisteas en Rosenberg, daarna Mitea en Babel erin brengen zo'n half uur voor tijd en vol op de counter spelen
Hij doet het namelijk altijd goed tegen psv als het voor prijzen gaatquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef Black-Death het volgende:
Boukhari niet geschorst voor Amstel Cup-finale he?
en toch had ik een keer willen winnen daar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef venomsnake het volgende:
nou mannen... gefeliciteerd.
Ik heb genoten, we hebben het goed gedaan.
* venomsnake is supertrots.
we gaan europa in
![]()
En toch hebben ze veel gemeen met elkaar ... hun achternamen beginnen allebei met een B.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Bouka en buis liggen elkaar wel trouwens. Hoop dat die marokkaan hem flink op zn bek heeft geslagen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie de titels al weer voor me hoor: Wederom terugslag Sneijder na return Groningen.
Idd, DB had hem gewoon in de rust moeten inbrengen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die nog over DB twijfelden moet het na deze wedstrijd toch wel overduidelijk zijn dat Blind niet geschikt is als hoofdcoach. Wat een drama beslissingen weer.
Ik snap ook niet waarom Mitea niet inviel vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou zondag gelijk met Babel en Sneijder beginnen, en dan Mitea op links.
Gouden wisselquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die nog over DB twijfelden moet het na deze wedstrijd toch wel overduidelijk zijn dat Blind niet geschikt is als hoofdcoach. Wat een drama beslissingen weer.
Inderdaad. Huntelaar heeft aanvoer van de zijkanten nodig, dus Mitea en niet Ryan-ik-ken-maar-1-actie-Babelquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Mitea niet inviel vandaagHij is toch weer fit?
![]()
had 'm wel verwacht ja...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Mitea niet inviel vandaagHij is toch weer fit?
![]()
Idd, Blind pak je koffers maar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
Tuurlijk, hij is niet voor niets marokkaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoop dat die marokkaan hem flink op zn bek heeft geslagen.
Aan de andere kant heeft hij wel een gouden wissel geplaatstquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Urquhart het volgende:
Die Sneijder had er al veel eerder in gemoeten, maar dat angstig laat wisselen van Blind altijd...
Dat moet ik hem inderdaad nageven. Maar hij straalt geen beleving uit tijdens de wedstrijd. Hij zit maar, kijk chagerijnig en zit maar te schudden. Daar gaat je team niet beter van spelen als je zo slecht speelt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft hij wel een gouden wissel geplaatst
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is niet voor niets marokkaan.
Daar zou ik ook voor gaan. En misschien een vervanger voor Boakye, want die was ook drama vandaag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Galasek Sneijder Boukhari
Babel Huntelaar Mitea
Zondag maar proberen
Ik zou ook niet dolgelukkig op de bank zitten en om nou Sneijder al vroeg in te brengen, die gozer is de laatste tijd net papier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat moet ik hem inderdaad nageven. Maar hij straalt geen beleving uit tijdens de wedstrijd. Hij zit maar, kijk chagerijnig en zit maar te schudden. Daar gaat je team niet beter van spelen als je zo slecht speelt.
Dank jequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Proficiat met het behalen van de voorronde.
Morgenmiddag komt op de Ajax site te staan hoe laat de treinen en bussen vertrekken, kijk maar naar de mededeling op de site.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef Terrorbita het volgende:
Ben benieuwd hoe laat de treinen gaan zondag. Staat nog niks op de Ajax Site.
Het gaat er niet om dat je vrolijk op die bank zit, maar je moet passie en inspiratie naar de spelers uitstralen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou ook niet dolgelukkig op de bank zitten en om nou Sneijder al vroeg in te brengen, die gozer is de laatste tijd net papier.
OK thnx, ben ook benieuwd, zal wel uurtje of 2 worden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Morgenmiddag komt op de Ajax site te staan hoe laat de treinen en bussen vertrekken, kijk maar naar de mededeling op de site.
Doh!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef Terrorbita het volgende:
Talpa zend ajax vast weer als laatste uit.
Ja dat dacht ik de vorige keer ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef Terrorbita het volgende:
Talpa zend ajax vast weer als laatste uit.
Véél te laat. De 2-0 zat er dik aan te komen en hij deed helemaal NIETS. Ajax mag echt blij zijn met dit resultaat want had het in Amsterdam 4-0 voor ons kunnen zijn, nu was het andersom. Echt gigantische tactische blunders.quote:
Jij weet de fysieke status van Sneijder niet, je hebt echt makkelijk pratenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Véél te laat. De 2-0 zat er dik aan te komen en hij deed helemaal NIETS. Ajax mag echt blij zijn met dit resultaat want had het in Amsterdam 4-0 voor ons kunnen zijn, nu was het andersom. Echt gigantische tactische blunders.
Zou je Davids echt willen hebben? Ik zou hem niet bij PSV willen zien hoor: ik vind hem echt heel matig geworden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Nashje het volgende:
Davids gaat tekenen nu we CL hebben. Ik voel 't.
Jullie ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd heren hier! en succes in de CL volgend seizoen
Ja, hij doet/deed 't toch best aardig bij Tottenham?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou je Davids echt willen hebben? Ik zou hem niet bij PSV willen zien hoor: ik vind hem echt heel matig geworden.
Als ik dat zwalkende elftal vanavond zie, dan denk ik echt hadden we maar zo'n aanjager als Davidsquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou je Davids echt willen hebben? Ik zou hem niet bij PSV willen zien hoor: ik vind hem echt heel matig geworden.
Dank je.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Proficiat met het behalen van de voorronde.
Dankjequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd heren hier! en succes in de CL volgend seizoen
Je hebt gewoon zitten editenquote:
Doe dat toch maar. Ajax speelde echt weer triest. Ben benieuwd hoe dat zondag verloopt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die bekerwinst ben ik nog helemaal niet zeker van.
Als ik dit zo vanavond zag dan denk ik ook kat in het bakkie voor PSV. Maar met Sneijder, Babel en Mitea in de basis verander je al een hoop.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe dat toch maar. Ajax speelde echt weer triest. Ben benieuwd hoe dat zondag verloopt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zitten editen
Die bekerwinst ben ik nog helemaal niet zeker van.
Who cares: kampioen is het mooiste...
In de PO blijkt maar weer hoe belangrijk dat ritme is. Een oefenwedstrijd tegen een Duitse 8e klasser en een trainingskampje op Mallorca is magertjes.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe dat toch maar. Ajax speelde echt weer triest. Ben benieuwd hoe dat zondag verloopt.
Ik heb liever Davids dan Landzaat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, hij doet/deed 't toch best aardig bij Tottenham?
quote:'Ajax is de beste leerschool die er is'
Woensdag 3 mei, door HW, Amsterdam, 18.43u GMT+01.00, Sportweek
Julien Escudé vertelt aan de Sportweek van deze week zijn ervaring bij Ajax. Hoewel de verdediger deze winterstop plots wegging, heeft hij een goed gevoel bij de club. 'Ajax is de beste leerschool die er is.'
'Als jonge voetballer leer je bij Ajax met zoveel dingen omgaan. Ik ben er echt volwassen geworden, het heeft mijn spel goed gedaan. Ik raad jonge jongens nog steeds aan om naar Amsterdam te gaan.' aldus Escudé. Hij voegt er nog wel aan toe dat het na een paar jaar wel genoeg is.
De problemen waar Ajax mee kampt, te jonge spelers en te weinig ervaring, ziet de Fransman niet. 'In mijn eerste jaar werden we kampioen met veel jonge spelers. Maar ik denk wel dat de druk voor sommigen wel te groot is. Bij Ajax wordt ontzettend veel van je gevraagd, pfff.'
quote:Kromkamp: 'Het is allemaal flauwekul'
Woensdag 3 mei, door HW, Liverpool, 18.48u GMT+01.00, Sportweek
Volgens Jan Kromkamp is er geen sprake van een transfer naar Ajax. De speler heeft het goed na zijn zin bij Liverpool, zeker nadat hij de laatste twee wedstrijden helemaal mocht spelen.
Op de vraag of hij al getekend heeft bij Ajax antwoordt hij lachend. 'Haha. Ja, ik hoorde dat op het internet mijn naam in verband werd gebracht met Ajax. Zo gaat dat op internet. Tim de Cler naar Feyenoord, ik naar Ajax. Een gerucht is tegenwoordig zo de wereld ingebracht. Het is allemaal flauwekul.'
Iemand moest de schuld krijgen van de thuisnederlaag tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Urquhart het volgende:
Escudé een echte model-prof
Rare move eigenlijk om hem eerst aanvoerder te maken en daarna te dopen tot tribune klant.
Sinds wanneer is Davids er voor de goals? Hij is er om zn ploeg op sleeptouw te nemen en dat was tegen Arsenal ondanks zijn kaarten goed gelukt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij maakt één goal, krijgt 10 gele kaarten en een keer rood en is regelmatig geblesseerd.
Niet SQD iigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Iemand moest de schuld krijgen van de thuisnederlaag tegen Feyenoord.
Hier werd Julien ook afgeserveerd hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En dat SQD zo snel is weggestuurd is natuurlijk een lachertje.
Dat is jouw mening. Ik vind 10 gele kaarten en één keer rood waardoor je vaak geschorst bent té matig voor een goede spler als Davids.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Davids er voor de goals? Hij is er om zn ploeg op sleeptouw te nemen en dat was tegen Arsenal ondanks zijn kaarten goed gelukt.
En dat SQD zo snel is weggestuurd is natuurlijk een lachertje.
Ik had hem er toch graag bijgehad toen we al die blessures hadden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hier werd Julien ook afgeserveerd hoor.
Jeps inderdaad een grote, grote fout.quote:
Davids is idd over-the-hill. Dat jaar op de bank bij Inter om de bankrekening te spekken heeft hem geen goed gedaan... Eigen schuld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind 10 gele kaarten en één keer rood waardoor je vaak geschorst bent té matig voor een goede spler als Davids.
Leuk dat PSV en Ajax het seizoen afsluiten in de Kuip!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef manny het volgende:
seizoen bijna afgelopen. op naar de Kuip
Stam is een goede aankoop. Ten Cate ook. Over Perez heb ik mijn twijfels, maar Ajax zou er beter aan doen om slim te kopen (à la Rosenberg en Huntelaar) en niet terug te vallen op volgevreten over the hill vedetten als Davids.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Davids is idd over-the-hill. Dat jaar op de bank bij Inter om de bankrekening te spekken heeft hem geen goed gedaan... Eigen schuld.
Toch zou hij een welkome versterking zijn voor Ajax, al kun je volgens mij net zo goed Kiki Musampa halen...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk dat PSV, Ajax en Feyenoord het seizoen afsluiten in de Kuip!
quote:
Hoe zeker is dat al ??quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stam is een goede aankoop. Ten Cate ook. Over Perez heb ik mijn twijfels, maar Ajax zou er beter aan doen om slim te kopen (à la Rosenberg en Huntelaar) en niet terug te vallen op volgevreten over the hill vedetten als Davids.
Guus heeft trouwens gezegd dat Cocu nog een jaartje blijft, maar dat is off topic
Goede zaken voor Psv. Ajax heeft wel ervaring nodig. Ik zou eigenlijk niemand weten, naast Davids.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stam is een goede aankoop. Ten Cate ook. Over Perez heb ik mijn twijfels, maar Ajax zou er beter aan doen om slim te kopen (à la Rosenberg en Huntelaar) en niet terug te vallen op volgevreten over the hill vedetten als Davids.
Guus heeft trouwens gezegd dat Cocu nog een jaartje blijft, maar dat is off topic
Niet officieel, maar wel 99.9 procentquote:
Hoe heette dat oostblok landje ook alweer?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan? Jullie vliegen er toch uit tegen FC Kopenhagen![]()
Barca kampioen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]![]()
Heerenveen trouwens met 5-0 gewonnen![]()
Farfán gaat ook praten en wil ook nog wel mintens een jaartje blijven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goede zaken voor Psv. Ajax heeft wel ervaring nodig. Ik zou eigenlijk niemand weten, naast Davids.
Nee. Materiaalhokquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Trancelocator het volgende:
De Kuip, is dat niet de dependance van de ArenA?
De Johan Cruijff - schaal, een tiket voor de CL een kans op de bekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat je dit durft te zeggen na Boekarestquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ook niks dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef Speedski het volgende:
[..]
De Johan Cruijff - schaal, een tiket voor de CL een kans op de beker![]()
Sukkelquote:
heerlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef Silenus het volgende:
De goal van Sneijder wat duidelijker.
http://home.hccnet.nl/bb.mail/Sneijder.avi
Je had maar wat graag gewild dat het andersom wasquote:
Laatste nationale prijs Feyenoord: Kampioen 1999.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef Silenus het volgende:
De goal van Sneijder wat duidelijker.
http://home.hccnet.nl/bb.mail/Sneijder.avi
Ben benieuwd wat je gaat roepen als "jullie" een keer zoiets winnen.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef Silenus het volgende:
En de ruzie!
http://home.hccnet.nl/bb.mail/Ruzie.avi
hm... had er toch meer van verwacht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef Silenus het volgende:
En de ruzie!
Jah, ik ook. Kzat naar radio 1 te luisteren en ze deden het doen overkomen dat er echt vet hard gemat werd.quote:
En daar krijgen ze rood voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef Silenus het volgende:
En de ruzie!
Ik denk dat er een aantal spelers van Groningen volgend seizoen de eerste wedstrijd(en) niet mag spelen.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
KJH na afloop: "Buijs gaf Boukhari een zuigzoen."
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
KJH na afloop: "Buijs gaf Boukhari een zuigzoen."
Een Feyenoorder ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Agressieve hond die buijs, echt een kakkerlak. Agressieve matige werkvoetballer dus
ha ha!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoppa en weer een handsbal van Heitinga, hoe Lucky![]()
Was niet aan 't janken, zei 'ie op de persconferentie. Niet bij de goal, althansquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
Blind jankend, toch wel ontroerendBoukhari krijgt vast geen schorsing.
Ze ogen waren wel erg tranerig iigquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Was niet aan 't janken, zei 'ie op de persconferentie. Niet bij de goal, althans
Dat geluk hebben we ook wel verdiend na al die pech dit seizoenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
maar we hebben wel geluk dit seizoen. een van de slechtste seizoenen ooit spelen maar toch door in de CL doordat we daar in de slechtste poule allertijden terecht komen, bekerfinale halen door in de laatste minuut met een omhaal te scoren en nu in de 88e minuut tegen groningen
en daardoor uiteindelijk toch meer dan feyenoord hebben dat eindelijk weer een goed seizoen draait
Dat zeker.quote:
Net zoveel als Buijs. Wat onderlinge frustratie zal wel zijn meegenomen uit de heenwedstrijd. Maar geel voor beide had wel volstaan. Er werd niet gemept ofzo.quote:
Goede reactie! Ik kan mij ook vinden in het eerste gedeelte, want ook voor Blind is dit natuurlijk onwijs mooi. Hij wordt - in mijn ogen - echt behandeld als oud vuil (@(* bestuur). Iemand met zo’n staat van dienst hoor je niet aan het lijntje te houden, dat getuigd van weinig respect. W.d.b. vond ik het wel mooi dat hij nog even uithaalde naar het bestuur (de club is niet <insert naam bestuurder>, de club zijn de supporters etc) Zeg dan gewoon dat hij trainer af is, maar doe dat niet zoals ze het nu doen.quote:
Hij wordt analist bij de NOS.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Jep, Blind moet echt een mooie functie binnen de club krijgen vanaf volgend seizoen. Alleen als wat dan? Sinds hoofd-jeugd al bezet is inmiddels...
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef trishstratus het volgende:
Ajax speelt toch voorronde CL?
Analiseren kan hij als geen ander ja. Iets daadwerkelijk aan de problemen doen werkt helaas wat minder bij hem.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Jasza het volgende:
FT
Malmo 1-0 Halmstad
90' Litmanen (pen)
Jariiiiiii
kucherdekuch kuch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Trouwens dat stukje over SQDZouden meer moeten doen * kuch Nigel * kuch Rafael... kuch kuch
Ik zie Danny ook graag voor de club behouden blijven, maar ik denk dat het voor hemzelf beter zou zijn om één of twee jaar ergens anders aan de slag te gaan. Dezelfde mensen waarmee hij nu niet meer door een deur kan, lopen volgend jaar ook nog gewoon rond bij de club. Dat is voor hem gewoon niet prettig werken. Het mooiste zou zijn - en dat is hier al eens eerder gezegd - als hij de functie van HtC kan overnemen in Barcelona. Ik denk dat dat voor hem heel leerzaam zou zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Jep, Blind moet echt een mooie functie binnen de club krijgen vanaf volgend seizoen. Alleen als wat dan? Sinds hoofd-jeugd al bezet is inmiddels...
Dat gun ik hem wel, dat zou erg sexy zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zie Danny ook graag voor de club behouden blijven, maar ik denk dat het voor hemzelf beter zou zijn om één of twee jaar ergens anders aan de slag te gaan. Dezelfde mensen waarmee hij nu niet meer door een deur kan, lopen volgend jaar ook nog gewoon rond bij de club. Dat is voor hem gewoon niet prettig werken. Het mooiste zou zijn - en dat is hier al eens eerder gezegd - als hij de functie van HtC kan overnemen in Barcelona. Ik denk dat dat voor hem heel leerzaam zou zijn.
Buijs is een flikker die met Boukhari wilde tongen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef AjaxGirl1 het volgende:
wat een zielig wedstrijd was datMaar goed, Wesley is een held!
Jammer dat Buijs aan het einde niet ging janken![]()
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekopquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Buijs is een flikker die met Boukhari wilde tongen.
Lekker op dreefquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekop![]()
Breng je het uit op CD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef Houniet het volgende:
"Buijs op je trekker naar huis" klapklap
dat wordt hem niet
Ik moet zeggen dat jij me toch een hele interessante persoonlijkheid lijkt. Of heb je al iets met Dylan Dog?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |