ArenA is ook een kutstadion, maar ik heb nergens gezegt dat de Euroborg lelijk is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijker![]()
Zeg dan gewoon TVPquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Doezelhaar het volgende:
Juppie juppie juppie, Ajax dat is mijn cluppie!
laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:39 schreef du_ke het volgende:
2-0, verlenging en de winnende door Danny Buijs
en wat is de link naar grunn-ajax?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:37 schreef Houniet het volgende:
Ik kijk het Live wedstrijden via Internet streams #11en LDL dan
Goed in dat topic zoekenquote:
Beetje goed beeld van TvAnts?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
tvants://www.tvants.com/tvants/?k=bcbd454491384c7d <- Link naar Grunn-Ajax
TvAnts nodig.
Maar je had ook gewoon dat topic even door kunnen lezen.
quote:
Ja, Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb dat TVants, 't is op GoalTV2 toch?
quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
2-3 of zoiets. FCG gaat het iig wel beter dan F'noord doen.
Ja maar dat zegt niks. De rechterkant liep voor geen meter. Maargoed, als Harry scoort vandaag hou ik m'n mond verder wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hij schoot er vorige week wel 1 in.![]()
... Duh.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:09 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig, volgens mij leeft deze wedstrijd meer onder de Ajacieden dan de bekerfinale. Overigens wel terecht trouwens.
ok, nu werkt het wel. ineens allemaal paniekcommentaar terwijl Radio 1 nog muziek zat te spelen. Kreeg meteen een hartverzakking.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heb geen RP. Al een jaar of 6 niet meer.WMP werkt in ieder geval niet.
ja dat is echt niet goed voor je. ik zit al met zweet in de bilnaatquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ok, nu werkt het wel. ineens allemaal paniekcommentaar terwijl Radio 1 nog muziek zat te spelen. Kreeg meteen een hartverzakking.
%^##%^$E^&$zooiquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:12 schreef erikh het volgende:
[..]
Versatel als je dat hebt, anders ben ik bang van niet
Scherpquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft hij een bal tegengehouden?
grunnquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:18 schreef X-fi het volgende:
Wie is er beter?
Groningen heeft de meeste kansjes gehad. Ajax zit duidelijk nog niet in de wedstrijd. We moeten die begin fase goed doorkomen, net als tegen Feyenoord.quote:
deed ie dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:20 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Wat een bal Nourdin, held.
Mooie pass iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:20 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Wat een bal Nourdin, held.
De grens ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de lat. Ajax moet uitkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |