dit is het 2de topic alquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Een Ajax topic geopend door Dirk-Kuijt, kan het nog erger?
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineelquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef Rhapsody het volgende:
Nou is het niet meer origineel hoor.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Dirk-Kuijt, doe eens niet zo teringzielig man nepkakkerlak.
Volgens mij is daar geen Policy voor hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom open jij Ajax-topics?
En als je het doet, doe het dan even goed...
Ja ik moet er van huilenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef venomsnake het volgende:
ajax topics die geopend worden door Kuijt..![]()
Zeg ik dat dan? Ik vraag enkel of je het topic even goed wil openen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen Policy voor hoor![]()
Zet het plaatje er eens in.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen Policy voor hoor![]()
En daar is dus wel een Policy voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #351: Vanavond de Boeren verslaan!
Danku
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik vraag enkel of je het topic even goed wil openen...
niet origineel.......maar wel leuker!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
quote:
quote:Danny Buijs liet dinsdagmorgen in het Algemeen Dagblad weten dat hij uiteraard dolgraag wint van Ajax om met FC Groningen uit te mogen komen in de Champions League. Maar zelf vind hij blijkbaar ook dat die club daar niet thuishoort. 'Bij de UEFA kijken ze echt raar op als FC Groningen de Champions League haalt. En het zou zonde zijn als Nederland straks veel punten verliest op de UEFA-ranglijst. Als wij het toch halen is dat op basis van de play-offs verdiend, maar dat is wat anders dan dat je tweede wordt in de gewone competitie.
DVD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.quote:
Pfff.. Dirk, de play-offs staan al vast voor volgend jaar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
Dat is onzin, er worden volgend jaar gewoon weer play-offs gespeeld, wat de uitslag ook. Dus je verkapte anti-ajax post schiet ook weer eens niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
hou toch op man.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |