Dank je welquote:
Waar heb je rondgedobberd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:00 schreef VoreG het volgende:
Lekker rondgedobbert en ook nog wat gedaan aan m'n tentamen. Nu even afkoelen
hee schoonheid...al een beetje zenuwachtig voor vanavond ?quote:
Nee. Heerlijk weertje, feesten gaan we toch wel. Ik heb er zin inquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee schoonheid...al een beetje zenuwachtig voor vanavond ?
wannabe die je bentquote:
doe je goed...feest de teleurstelling maar van je afquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee. Heerlijk weertje, feesten gaan we toch wel. Ik heb er zin in
moet heel eerlijk zeggen dat ik er op zich wel vertrouwen in heb, maar nog niet echt zeker van de zaak benquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef clauwheee het volgende:
Jullie ook succes Bjoor, Zandmannetje, Golfer en de rest
je durft niet, maar stiekem wil je welquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wannabe? Alsof ik ooit op een mod-schap gesolliciteerd heb
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef clauwheee het volgende:
Jullie ook succes Bjoor, Zandmannetje, Golfer en de rest
Mij bekruipt al een week het gevoel, "nou en"...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet heel eerlijk zeggen dat ik er op zich wel vertrouwen in heb, maar nog niet echt zeker van de zaak ben
Ik denk dat het eerder vice versa isquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je durft niet, maar stiekem wil je wel
Als groningen het alsnog haalt vind ik ook dat ze het verdient hebben, ze hebben dan een prima prestatie neer gezet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij bekruipt al een week het gevoel, "nou en"...
Als we het niet halen vind ik het niet eens zo erg, Grunn de CL in, dag play-offs...
Maar ik weet dat het voor Ajax goed is om CL te spelen...
Kessler niet gezien afgelopen weekend? Dat zal dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij bekruipt al een week het gevoel, "nou en"...
Als we het niet halen vind ik het niet eens zo erg, Grunn de CL in, dag play-offs...
nog uit het vorige topicquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Bjoro het volgende:
had ik trouwens al gemeld dat Maudje sinds gisteren volop aan het kruipen is ?
ze snapt het nu helemaal en dus hebben we een aantal dingen op een iets veiligere hoogte moeten zetten!
ik hoor hemquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
heb ineens ff tijd Bjoro, wilde gaan maaien maar Air met Kally watch the stars op de radio![]()
heerlijk nummer is datquote:
hebben ze die bal eigenlijk al gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
nummer 4 is ff lastig, moest ff hard denken hoe Baggio destijds die pingel nam.
quote:
jij moet ook nog raden konijn !!!quote:
Ja die zei iets in de trant van "dit was onze bedoeling"...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kessler niet gezien afgelopen weekend? Dat zal dus niet gebeuren.
quote:
Niks moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die zei iets in de trant van "dit was onze bedoeling"...
Dan moet Ajax maar gewoon winnen
Oeh, nooit erg goed. Waarschijnlijk een loze bedreiging maar toch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben bedreigd net![]()
Een onverzekerde die ik niet door liet lopen naar de afspraak... hij wacht me op vanmiddag... best eng
Maar ik krijg uitgeleide van de beveiliging vanavond
Ik zal Noca toch eens influisteren dat 'ie wat meer aandacht aan Clau moet gevenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Is de beveiliger leuk? En breed? En stoer?![]()
Je weet ook niet wat je wilt, dit is precies het tegenovergestelde van Noca en Buijs!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Wat een debiel Bluezz
als je nou een beetje netjes uitsteekt, kun je mooi een beetje het putten oefenenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:03 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zo ook maar eens rigoureus met de grasmaaier ons paardenbloemen-grasveld maaien.
Als ik ze ga uitsteken blijven er alleen maar gaten over in ons gazonnetje.
Axel kruipt al een tijdje als een dwaas overal naartoe. En trekt zich overal aan op.quote:
dat optrekken dat is inderdaad ook een verhaal apart.....ik zou bijna overwegen mijn benen te gaan scheren.....dat haar op mijn benen schijn je je ook prima aan op te kunnen trekkkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel kruipt al een tijdje als een dwaas overal naartoe. En trekt zich overal aan op.
Maandag aan de knop van de beertender van opa&omavandaag aan de kop thee van mama
gelukkig was die niet zo warm meer.....
De debiel is een ouderwetse NL tokkiequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Wat een debiel Bluezz
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Bjoro het volgende:
als je nou een beetje netjes uitsteekt, kun je mooi een beetje het putten oefenen
misschien kun je Danny wel vragen of hij een ban kan geven aan die tokkiequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De debiel is een ouderwetse NL tokkieen de beveiliging een Marokkaan
Dat is vast een standaardvraag jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien kun je Danny wel vragen of hij een ban kan geven aan die tokkie
of zittie niet op fok ?
Bluezz: "Komt u op FOK! ?"quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is vast een standaardvraag ja.
- Bent u verzekerd?
- Komt u op FOK!?
Kesslerquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kessler niet gezien afgelopen weekend? Dat zal dus niet gebeuren.
dat deed ik vroeger ook ooit en ik kreeg al beloning een theepot met hete thee over me heemquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel kruipt al een tijdje als een dwaas overal naartoe. En trekt zich overal aan op.
Maandag aan de knop van de beertender van opa&omavandaag aan de kop thee van mama
gelukkig was die niet zo warm meer.....
De gevolgen zijn zichtbaarquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook ooit en ik kreeg al beloning een theepot met hete thee over me heem
vooral baggerquote:
zo worden geloof ik de meeste brandwonden bij kleine kinderen veroorzaakt....quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook ooit en ik kreeg al beloning een theepot met hete thee over me heem
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral bagger
een nare man die Kessler
inderdaadquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:26 schreef Againzender het volgende:
Ik ga eens naar huis, lekker in de zon fietsen
eindelijk die Suske en Wiske uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Tommy Wieringa.
Goed boek, Joe Speedboot. Heb het inmiddels al uit, kan het iedereen die het nog niet heeft gelezen aanraden.
Als ik daar de kracht nog voor hebquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:10 schreef Bjoro het volgende:
Nog 50 minuutje en dan mag Bluezz naar haar TokkieHokkie
Lekker in de trein een tukkie doen.quote:
heben jullie een webcam voor het ziekenhuis hangen ?quote:
Heb je echt geen zin in aardappels met spruitjes ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef appelsientje het volgende:net terug in Nederland... en vanavond al eten bij de griek
Boerenkool met worst!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je echt geen zin in aardappels met spruitjes ofzo
Lijkt mij nou net het eerste waar je trek in hebt na Australië, lekker Grieks gaan eten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef appelsientje het volgende:net terug in Nederland... en vanavond al eten bij de griek
AJAXquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar Euroborg is
Veel plezier bij de wedstrijd, voor de mensen die het aangaat
de australiër ken ik nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig is het wel, gelijk eten bij de Griek.![]()
en is het wat ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben wij hier vlakbij wel:
http://www.southern-cross.nl/
Wij zijn er nog steeds niet geweest, Bjoro wel, die vond het lekker.quote:
Bjoro vreet alles wat los en vast zit. Die nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij zijn er nog steeds niet geweest, Bjoro wel, die vond het lekker.
welke film?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Domme, ik begin steeds meer spijt te krijgen van mijn toezegging vanavond mee naar de bios te gaan...
goede keuze manquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Domme, ik begin steeds meer spijt te krijgen van mijn toezegging vanavond mee naar de bios te gaan...
ook lekker eten hoorquote:
veel plezier en gedraag jequote:Op woensdag 3 mei 2006 19:05 schreef pascalheister het volgende:
op naar de clubkampioenschappen van badminton
tot later
Is ze mooi?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
oe! vertraging ?quote:
Ja, ga je om tien over half 7 smorgens de deur uit, stap je om half 8 binnen, en das niet leuk!quote:
van "normaal"rondsurfen kan je al bergen spyware krijgen dus niet zo bijzonder!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Tommy Wieringa.
Goed boek, Joe Speedboot. Heb het inmiddels al uit, kan het iedereen die het nog niet heeft gelezen aanraden.
Net een grootscheepse actie met Hitman Pro moeten doen, bleek ineens een zooi spyware in mijn PC beland te zijn. Hoe is de vraag...
lezen mutsquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef rubbereend het volgende:avond
[..]
van "normaal"rondsurfen kan je al bergen spyware krijgen dus niet zo bijzonder!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef DarkShine het volgende:
Duitsers dat het zijn daar in Amsterdam!
lijd weer tot een aantal bans denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Frustatie en een paar kansloze (en dat soms gecombineerd)
Keek toevallig in de AT en zag hele tijd dat live topic verschijnen, wist niet eens dat het nu al was.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zit echt aan de andere kant van de wereld
Alles beter dan op de tribune slapende Limlanders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef DarkShine het volgende:
dat sloeg op m'n eiguhquote:
zegt een Limburgerquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef DarkShine het volgende:
ik lust er ook nog wel een paar!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
nou lust ik imddels wel een biertje
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Dames en heren, de tap is geopend
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef DarkShine het volgende:
De play-offs, alleen ploegen die het niet verdienen pakken de prijzen
1 wedstrijd gespeeld (dubbel) en verloren, volgende week aan de bak, maarliefst 4 wedstrijdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef dndiek het volgende:
Hoe was het gegaan pascal?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef pascalheister het volgende:weer thuis
ajax het zal ook weer niet eens he ....
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje van mij. We zijn al
WEKEN
geleden kampioen geworden.
jullie zijn al meer dan een jaar kampioen volgens mijquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje van mij. We zijn al
WEKEN
geleden kampioen geworden.
Klopt ook weer ja!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
jullie zijn al meer dan een jaar kampioen volgens mij
lekkerquote:
Je kan wel zo doen, maar een seizoen lang elke uitwedstirjd erin gefloten worden is gewoon echt niet meer leuk hoor. En je kan er niks tegen doen, want dan maak je het voor jezelf alleen maar erger.quote:
dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheidsrechters in Rotterdam zijn nooit helemaal helder.
Wel zonder CLquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef golfer het volgende:
Clauwtje en Noca, jullie kunnen met opgeheven hoofd de kroeg weer binnen komen.
tot morgen passiequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
zo ik heb dione weer gezien, ik kan rustig gaan slapenvoor clau
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef Bjoro het volgende:
nou straks met Stam en Perez erbij lekker tegen de nummer 4 van Zweden ofzo![]()
in de voorrrondes van de CL, toch of mogen we tegen de kampioen van Armenie ?quote:
En de promotie/degradatie play-offs nog...quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Nashje week voetbal wegens irritant gedrag.
Whehehequote:
het zal niet de nummer 4 zijn lijkt me zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de voorrrondes van de CL, toch of mogen we tegen de kampioen van Armenie ?
nou jah, what the heck...we hebben het (weer) gehaald !quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
het zal niet de nummer 4 zijn lijkt me zo
Nou euh, niet nodig hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapie doen!
Slaapzzzzze!
Barman, voor iedereen nog een slaapmutsje op mijn rekening! Ik zal voor Clau en Noca maar een zakdoekje op de bar achterlaten.....![]()
Duitsers zijn hetquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou euh, niet nodig hoor
Ik heb een superavond gehadTja kun je verwachten, op de echte Ajax manier. Maar wat een heerlijke avond
Het feest was er niet minder om.
SCH tongt een Ajacied?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja, en mede namens onze SCHat, gefeliciteerd Ajacieden, in het bijzonder Tong
Buijsje was weer heetgebakerd tov Nourdin B.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou euh, niet nodig hoor
Ik heb een superavond gehadTja kun je verwachten, op de echte Ajax manier. Maar wat een heerlijke avond
Het feest was er niet minder om.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja, en mede namens onze SCHat, gefeliciteerd Ajacieden, in het bijzonder Tong
Heerlijk tochquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Buijsje was weer heetgebakerd tov Nourdin B.
alleen omdat het een marokaan is zekerquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heerlijk tochIn stijl de laatste wedstrijd uit. En Nourdin B. was onschuldig zeker
![]()
![]()
Ik ga maar niet zeggen wat ik denk
Nou euh..neequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen omdat het een marokaan is zeker
bij de wedstrijden was het niet goed te zien wat er allemaal gebeurde
Ach ja, hoort een beetje bij Ajax hèquote:Trouwens Heitinga maakte wel degelijk hands...sorry
Ik ben door Mo keurig begeleidt via een andere route naar de tram, heeft gewacht tot ik ingestapt wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:14 schreef Bjoro het volgende:
is er eigenlijk al een schade rapport van Zuster Bluezz verschenen ?
Was de beveiliging nodig ?
of tegen bijvoorbeeld tegen een club als Celtic...... ik noem maar wat van een paar jaar terugquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de voorrrondes van de CL, toch of mogen we tegen de kampioen van Armenie ?
Stoere Bluezzie, die pipo wist vast zelf wel dat ie belachelijk bezig was!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben door Mo keurig begeleidt via een andere route naar de tram, heeft gewacht tot ik ingestapt wasIk voelde me net Hirshi Ali
Van Tokkie niets meer vernomen... maar meneer hoeft zich niet meer te vertonen in the hospital
sorry voor mijn onfoebalposts altijd
Hearts gaat de CL in.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
Coupling
[..]
of tegen bijvoorbeeld tegen een club als Celtic...... ik noem maar wat van een paar jaar terug
en die 3de divisionist mag in de schotse cupfinal spelen en mag de uefa cupquote:
Leuke is dat daar normaal nog geen 1000 man komen kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
en die 3de divisionist mag in de schotse cupfinal spelen en mag de uefa cup![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef DarkShine het volgende:
Rondje trouwens ook van mij!
KV Mechelen is zeker van 2de klasse behoud!
hoorde/las vandaag ergens dat Haverkort vroeger bij Ajax heeft gespeeldquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:18 schreef clauwheee het volgende:
Ach ja, hoort een beetje bij Ajax hèJe had toch niet moeten denken dat Haverkort die penal had gegeven en Grunn de genadeklap had uitgedeeld. Dat was zo slecht voor het Nederlandse voetbal geweest. Je kon aan alles zien dat Ajax in die voorronde CL hoort
![]()
Even serieus: Haverkort was verder best ok trouwens. Op die twee rode kaarten (niet nodig) en handsbal na.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde/las vandaag ergens dat Haverkort vroeger bij Ajax heeft gespeeld
Cool.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef DarkShine het volgende:
Rondje trouwens ook van mij!
KV Mechelen is zeker van 2de klasse behoud!
Heb ik toch allang gedaan broekiequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je mag me best feliciteren hoor![]()
* Bluezz duikt bovenop het kontje vanBj☺☺rquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:31 schreef Bjoro het volgende:
trouwens het is alweer veel te laat...morgen weer om 7:15 het wekkertje, dus Bjoro gaat tukken
Blij dat het goed is afgelopen Bluezzietot vanochtend allemaal en slaap lekker
Hermanlandquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Tong, zap eens naar Canvas, volgens mij vond je dat vorige keer wel grappig
Wouw.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga voor het eerst als 19 jarige toiletteren
quote:
Trusteh, Clauwtje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
Wouw.
Ik ga heerlijk dromen
Baai baai Hools!![]()
Later gekquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wouw.
Ik ga heerlijk dromen
Baai baai Hools!![]()
Nu als 19jarige nog je eerste keer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga voor het eerst als 19 jarige toiletteren![]()
Als 19 jarige moet die inderdaad nog komen. Zou niet verkeerd zijn right here, right nowquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu als 19jarige nog je eerste keer.![]()
google maar eens op hoerenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het zal wel weer de hoeren worden, morgen
Heb je je zakgeld alweer gekregen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het zal wel weer de hoeren worden, morgen
Heb je een gezinsfoto van Robbie gevonden?quote:
Nee wij krijgen voort studiefinancieringquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je je zakgeld alweer gekregen dan?![]()
is net geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:02 schreef borisz het volgende:
straks om 2 minuten en 3 seconden over 1 heb je 01:02:03 04-05-06
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
PS,
01:02:03 04-05-06
is niet geweest.
mooi om ff je kleurtje op peil te houden !quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:38 schreef appelsientje het volgende:
Zo vanmiddag maar ff genieten van het mooie weer in Nederland
Ik ben trouwens echt een neger vergeleken met mijn vrienden
heppie interesse ?quote:
nee niet eensquote:
ik had de meer dan de helft al verwijderd in Ozquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi om ff je kleurtje op peil te houden !
en valt mee toch die mailtjes
Hoi Axelquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
lastIG TYAPENv terw2ijl ER EEN VENTJE OP jeA TZAoetsenbord loopt te asrammen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
lastIG TYAPENv terw2ijl ER EEN VENTJE OP jeA TZAoetsenbord loopt te asrammen
Mijn nacht was ook brokenquote:
ook zo lekker geslapen?quote:
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:05 schreef Againzender het volgende:
Probeer zo'n kind maar eens te verbieden op iets te rammen als papa dat wel doet....
nu gooit hij met een MS CD, dat is al beter. Doet papa trouwens ook altijd...
sex dan gewoon alleen in het weekendquote:
hij denkt dat hij er al eentje heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan
Wanneer krijgt hij zijn eigen pc'tje?
tja dat kun je niet vroeg genoeg laten weten natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:15 schreef just me het volgende:
ik werd wakker omdat vriendlief een sms-je kreeg !
stond in dat zijn vaste C1-vlaggenist graag mee ging naar de oefenwedstrijd van het nederlands elftal tegen kameroen![]()
We hebben 48 kaartjes toebedeeld gekregen van de KNVB, de C1 heeft er 20 "gekregen" omdat ze kampioen geworden zijn. Nu gaat het puzzelen worden wie mee mag en wie niet! Zeker weten dat ik niet mee magquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:16 schreef Bjoro het volgende:
tja dat kun je niet vroeg genoeg laten weten natuurlijk![]()
Wat zeg je, ik hoor je nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
EN IK WIL ONZE SCHat TERUG!!!!!!!!!!
mevrouw SCHreeuw had toch geen stem meerquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
ik ben er tochquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |