Dank je welquote:
Waar heb je rondgedobberd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:00 schreef VoreG het volgende:
Lekker rondgedobbert en ook nog wat gedaan aan m'n tentamen. Nu even afkoelen
hee schoonheid...al een beetje zenuwachtig voor vanavond ?quote:
Nee. Heerlijk weertje, feesten gaan we toch wel. Ik heb er zin inquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee schoonheid...al een beetje zenuwachtig voor vanavond ?
wannabe die je bentquote:
doe je goed...feest de teleurstelling maar van je afquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee. Heerlijk weertje, feesten gaan we toch wel. Ik heb er zin in
moet heel eerlijk zeggen dat ik er op zich wel vertrouwen in heb, maar nog niet echt zeker van de zaak benquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef clauwheee het volgende:
Jullie ook succes Bjoor, Zandmannetje, Golfer en de rest
je durft niet, maar stiekem wil je welquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wannabe? Alsof ik ooit op een mod-schap gesolliciteerd heb
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef clauwheee het volgende:
Jullie ook succes Bjoor, Zandmannetje, Golfer en de rest
Mij bekruipt al een week het gevoel, "nou en"...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet heel eerlijk zeggen dat ik er op zich wel vertrouwen in heb, maar nog niet echt zeker van de zaak ben
Ik denk dat het eerder vice versa isquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je durft niet, maar stiekem wil je wel
Als groningen het alsnog haalt vind ik ook dat ze het verdient hebben, ze hebben dan een prima prestatie neer gezet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij bekruipt al een week het gevoel, "nou en"...
Als we het niet halen vind ik het niet eens zo erg, Grunn de CL in, dag play-offs...
Maar ik weet dat het voor Ajax goed is om CL te spelen...
Kessler niet gezien afgelopen weekend? Dat zal dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij bekruipt al een week het gevoel, "nou en"...
Als we het niet halen vind ik het niet eens zo erg, Grunn de CL in, dag play-offs...
nog uit het vorige topicquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Bjoro het volgende:
had ik trouwens al gemeld dat Maudje sinds gisteren volop aan het kruipen is ?
ze snapt het nu helemaal en dus hebben we een aantal dingen op een iets veiligere hoogte moeten zetten!
ik hoor hemquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
heb ineens ff tijd Bjoro, wilde gaan maaien maar Air met Kally watch the stars op de radio![]()
heerlijk nummer is datquote:
hebben ze die bal eigenlijk al gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
nummer 4 is ff lastig, moest ff hard denken hoe Baggio destijds die pingel nam.
quote:
jij moet ook nog raden konijn !!!quote:
Ja die zei iets in de trant van "dit was onze bedoeling"...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kessler niet gezien afgelopen weekend? Dat zal dus niet gebeuren.
quote:
Niks moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die zei iets in de trant van "dit was onze bedoeling"...
Dan moet Ajax maar gewoon winnen
Oeh, nooit erg goed. Waarschijnlijk een loze bedreiging maar toch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben bedreigd net![]()
Een onverzekerde die ik niet door liet lopen naar de afspraak... hij wacht me op vanmiddag... best eng
Maar ik krijg uitgeleide van de beveiliging vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |