Hoe verander ik dat dan? Ook die dodo's die een account hebben op deze computer met beperkte rechten mogen van mij best een beetje printen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:51 schreef Houniet het volgende:
je hebt geen rechten om te pinten blijkbaar
Je bent er wel slimmer op geworden na je stagequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:51 schreef Houniet het volgende:
je hebt geen rechten om te pinten blijkbaar
Oké, allemaal gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef RiDo78 het volgende:
start -> instellingen -> printers & faxen
rechts klikken op printertje -> eigenschappen -> beveiliging
Voeg de account met beperkte rechten toe, vink aan dat hij mag printen en beheren en ram op OK.
Als het 'beveiligings'-tabblad er niet staat, dan moet je even via tools -> folder options -> view 'Eenvoudig delen' uitzetten.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oké, allemaal gedaan.
In de account met beperkte rechten doet de printer net alsof hij print, maar hij gebruikt geen inkt.![]()
Is je inkt niet toevallig op?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oké, allemaal gedaan.
In de account met beperkte rechten doet de printer net alsof hij print, maar hij gebruikt geen inkt.![]()
Bij jou moet ik altijd denken aan zo'n nummer van Starkoo. Radeloos heet hetquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Administrator-account print wel gewoon hetzelfde bestand. Beheerdersaccount ook.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent er wel slimmer op geworden na je stage![]()
![]()
Heb je al de printer geinstalleerd op de nieuwe accounts? Misschien wil het helpen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Administrator-account print wel gewoon hetzelfde bestand. Beheerdersaccount ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |