nja, tis gewoon dat er foutive info staat eigenlijks :pquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, aangepast, EEN tram, en het ICK interieur. onderaan de OP staat de link naar het wikitopic, daar kunnen Ou-Tannu, Duvel en MREn hun definitieve oordeel over de sprintertjes vellen
verbeter danquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja, tis gewoon dat er foutive info staat eigenlijks :p
Inwendig zijn er geen enorme verschillen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:18 schreef Duvel het volgende:
Eigenlijk heb je vijf soorten SGM: SGM-proto, SGM2, SGM3 uit SGM2, SGM3 vers uit fabriek, SGMm.
Mooi hč!
er is niets fout aan hoor, incompleet misschien, maar niet fout.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja, tis gewoon dat er foutive info staat eigenlijks :p
Van mij hoeft dat soort waanzin er ook niet in hoor!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Inwendig zijn er geen enorme verschillen.
Een verlengde SGM-III is het zelfde als een SGM-III af-fabriek.
Dan zou je het verschil bij IRM ook moeten maken. VIRM III->IV, VIRM IV->VI, IRM-VI en -IV nieuw.
Of de verschillende deelseries plan V1 t/m V13?
Of ICM-0 t/m ICM-4?
Lijkt mij persoonlijk wat te specifiek (en weinig relevant?) voor de OP.
Die tramfout heb ik rechtgezet, van de sprinters heb ik niet echt kaas gegeten, regelenjullie dat ffquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:15 schreef MREn het volgende:
[..]
er is niets fout aan hoor, incompleet misschien, maar niet fout.
dat een van de Houtense trams weg is, is wel een fout, dat sgm-geneuzel niet.
Dan moet in de OP ook komen, welke treinstellen een vastgeschroefde asbak hebben en welke nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Inwendig zijn er geen enorme verschillen.
Een verlengde SGM-III is het zelfde als een SGM-III af-fabriek.
Dan zou je het verschil bij IRM ook moeten maken. VIRM III->IV, VIRM IV->VI, IRM-VI en -IV nieuw.
Of de verschillende deelseries plan V1 t/m V13?
Of ICM-0 t/m ICM-4?
Lijkt mij persoonlijk wat te specifiek (en weinig relevant?) voor de OP.
nee, da's idd over de topquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan moet in de OP ook komen, welke treinstellen een vastgeschroefde asbak hebben en welke niet.
Wel joh. Ik heb ooit nog een lijst proberen bij te houden van subtiele verschillen in het DD-AR materieel: blauw of grijs linoleum op de vloer, en of er kruiskopschroeven of die andere (platkop?) waren gebruikt bij de raamkozijnen.quote:
Ze willen ze gaan verbouwen. Enkele suggesties:quote:
Wat een zeikerdsquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef Zug-Chef het volgende:
NS sluit toiletten in strijd tegen wildpoepers
LEEUWARDEN - Poep en plas op het spoor in het station van Leeuwarden heeft er in de afgelopen maand vier keer voor gezorgd dat treinen door een stootblok gleden. De NS hebben inmiddels besloten dat conducteurs de toiletten moeten afsluiten als de trein langer dan een paar minuten stilstaat in Leeuwarden.
Dat heeft een woordvoerder van NS woensdag laten weten in een reactie op een klacht van de conducteursvakbond VVMC. Deze bond stelde dat het station niet goed wordt schoongemaakt en deed hierover haar beklag bij spoorbeheerder ProRail.
De viezigheid is inmiddels opgeruimd. "Vannacht zijn de sporen in Leeuwarden schoongemaakt", benadrukte de NS-woordvoerder.
Gewond
Afgelopen vrijdag ging het volgens de VVMC voor het laatst mis in Leeuwarden door uitwerpselen op het spoor. De trein liep tijdens de glijpartij een beschadigde koppeling op. Bij de incidenten ligt de snelheid van de treinen erg laag en het is volgens VVMC-bestuurder Eilert daaraan te danken dat er geen machinisten of reizigers gewond zijn geraakt.
Het is niet de eerste keer dat een treinstation wordt getroffen door wildpoepers en -plassers. Eerder trof het spoorbedrijf al maatregelen tegen het fenomeen in Groningen. "Onze toiletten zijn al voorzien van stickers, waarin we klanten oproepen om er alleen gebruik van te maken als de trein rijdt", aldus de zegsman van NS.
..
..
..
..
..
Alsof dat werkt. InterCIty's staan gemiddeld zo'n 20 minuten stil. Moeten ze dus eerst alle wc's dicht doen. Om 10 minuten later ze weer open te doen... En dat gaan ze natuurlijk een keer vergeten. Zodat als de trein net rijdt, iemand naar de wc moet. Dat niet kan. En de conducteur zit dan natuurlijk op het andere treinstel, zodat iemand tot na Heerenveen moet wachten....![]()
mischien ook elk stammetje zn EIGEN moterwagen geven? ipv een 1700/1800 series eloc?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze willen ze gaan verbouwen. Enkele suggesties:
Uiterlijk omgeschilderd:
[afbeelding]
Interieur vernieuwd:
[afbeelding]
Nieuwe kop erop:
[afbeelding]
Dat zijn die geel zwarte tanken die der achter/voor hangen toch ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien ook elk stammetje zn EIGEN moterwagen geven? ipv een 1700/1800 series eloc?want die passen er dan ECHT niet meer bij
Ik ben in zo'n motorwagen verliefd geworden op mn huidige vrouw, en zij op mij. Ik ben dus voorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Des te meer reden om die stammen echte moterwagens te geven ;P
daar kan je ook bergen andere dingen mee doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef FredvZ het volgende:
Dan zit NSR straks helemaal met een megavoorraad 1700 locs...
i knew IT!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n motorwagen verliefd geworden op mn huidige vrouw, en zij op mij. Ik ben dus voor
Op de watergraafsmeer neerzetten naast die grote berg ICK die als reserve staatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
daar kan je ook bergen andere dingen mee doen![]()
nou 1700/1800 elocs voor een staartje ICK hangen en trap de 400 series van de Plan V maar wegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Op de watergraafsmeer neerzetten naast die grote berg ICK die als reserve staat
NSR kan er alleen maar personenrijtuigen mee trekken en daarvoor hebben ze er al genoeg.
Verkopen aan Railion heeft ook geen zin, want die hebben er ook te veel...
Verkopen aan het buitenland... beetje moeilijk met een zeldzaam =1500 (+20% 10%) Voltage.
Dat gaat mooi allemaal in dienst met DRGL2007, loccen overschot is dan ook voorbij, oa door formatie van korte (3600-serie)stammen ICR en van trek-trekstammen ICK.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Op de watergraafsmeer neerzetten naast die grote berg ICK die als reserve staat
trek-trek stammen? hebben ze geen stuurstanden over / kunnen die niet relatief snel geproduceerd worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat gaat mooi allemaal in dienst met DRGL2007, loccen overschot is dan ook voorbij, oa door formatie van korte (3600-serie)stammen ICR en van trek-trekstammen ICK.
Niet voor ICKquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek-trek stammen? hebben ze geen stuurstanden over / kunnen die niet relatief snel geproduceerd worden?
Bovenste gaat enigsinds nog wel, maar liever gewoon het huidige uiterlijk. Innerlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze willen ze gaan verbouwen. Enkele suggesties:
Uiterlijk omgeschilderd:
[afbeelding]
Interieur vernieuwd:
[afbeelding]
Nieuwe kop erop:
[afbeelding]
Als ze er zouden zijn, zou ik niet eens durven kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:54 schreef 456 het volgende:
Grappig dat er al wel plaatjes zijn voor een evt verbouwing van DDAR (hou oud zijn die dingen nu eenmaal) en dat ik ze nog niet van ICM heb gezien...
ja maar ze passen dan niet echt meer bij stammetjes,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Zou het jammer vinden als de 1700/1800 elocs weggaan. Ik heb het niet zo op EMU's
Die gaan voorlopig ook niet weg; hier worden alleen weer wat absurde, niet-doordachte denkbeelden geuit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Zou het jammer vinden als de 1700/1800 elocs weggaan. Ik heb het niet zo op EMU's
Die plaatjes zijn niet ondoordacht hoor, die komen van NS zelf. Zoals je weet zijn ze al een tijdje aan het onderzoeken wat ze met het DD-AR park gaan doen. De huidige 30 ā 31 DD-AR 1700'en vervangen door motorwagens lijkt me gezien het locpark inderdaad onzinnig, temeer het DD-AR rijtuigpark inmiddels 13 jaar oud is, dus nu nog gloednieuwe motorwagens kopen matcht volgens mij beroerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef Tfz het volgende:
[..]
Die gaan voorlopig ook niet weg; hier worden alleen weer wat absurde, niet-doordachte denkbeelden geuit.
Ik doel dan ook niet op jouw reactie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet ondoordacht hoor, die komen van NS zelf. Zaosl je weet zijn ze al een tijdje aan het onderzoeken wat ze met het DD-AR park gaan doen. De huidige 30 ā 31 DD-AR 1700'en vervangen door motorwagens lijkt me gezien het locpark inderdaad onzinnig, temeer het DD-AR rijtuigpark inmiddels 13 jaar oud is, dus nu nog gloednieuwe motorwagens kopen matcht volgens mij beroerd.
Het huidige uiterlijk is vaal geel met donkergele postzegels, voorzien van grafittiresten en divers vuil. Het is echt net schroot.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bovenste gaat enigsinds nog wel, maar liever gewoon het huidige uiterlijk. Innerlijk. Onderste
![]()
Eigenlijk is het gewoon ook een jaren 80 Plan V, die raampjes bovenop de bovenkantquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het huidige uiterlijk is vaal geel met donkergele postzegels, voorzien van grafittiresten en divers vuil. Het is echt net schroot.
Ze zijn trouwens ook aan het experimenteren met de luchtinlaat op de rijtuigen, zoals ik laatst zag op Utrecht Centraal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pfff...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was bezig, maar hij staat idd al wel in de wiki
ik pas ff wat dingen aan
Damn ik was er toen, maar heb niks gezienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
aan het eind van de middag twee stoomlocs in Leeuwarden, voor het aankomende stoomweekend. om even over vieren ga ik er even kijken
Ja, klopt, richting Leeuwardenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef mirrie1986 het volgende:
er reed hier zonet gewoon een vet gave oude locomotief langs in meppel! Gaaf zeg!
Ik heb ook niks gezien, maar ik lees net dat de eerste nu pas in Meppel isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Damn ik was er toen, maar heb niks gezien
Ga je strax nog naar Lwd... Ik misschien nu nog wel, als die dingen strax langs komen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook niks gezien, maar ik lees net dat de eerste nu pas in Meppel isMorgenochtend ga ik om 7:15 met de trein, dan maar wat eerder weg, wie weet kan ik dan wat foto's maken
Denk het niet, ik hou het bij morgenochtend... Nu vanmiddag is het aangekondigd, sta je daar tussen 200 treinenfappers. En foto's maken ho maar, lopen er weer jan doedels voor je lens langs... Als ik ze morgen zie heb ik geluk, en anders zie ik het maandag of zaterdag wel op Omrop Fryslân.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ga je strax nog naar Lwd... Ik misschien nu nog wel, als die dingen strax langs komen...
dat je die kapotte koppelingskappen door het poepglijden die opp spoor 1 (ja toch? iig die richting Sneek/Starum) lagen niet eens op de foto hebt gezetquote:
Wel apart dat het er eigenlijik al had moeten zijn, rond 4 uur. Maar niemand gezien toen... Waar lees jij waar ze zijn eigenlijk ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk het niet, ik hou het bij morgenochtend... Nu vanmiddag is het aangekondigd, sta je daar tussen 200 treinenfappers. En foto's maken ho maar, lopen er weer jan doedels voor je lens langs... Als ik ze morgen zie heb ik geluk, en anders zie ik het maandag of zaterdag wel op Omrop Fryslân.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wel apart dat het er eigenlijik al had moeten zijn, rond 4 uur. Maar niemand gezien toen... Waar lees jij waar ze zijn eigenlijk ?
btw Waarom ontlopen we elkaar altijd op Lwd CS
En ik heb noiot gezegd dat ze om 4 uur op CS zouden zijn.. alleen dat er aan het eind van de middag twee zouden komen, met een uur er tussenin... en dat IK er om 4 uur zou zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef mirrie1986 het volgende:
er reed hier zonet gewoon een vet gave oude locomotief langs in meppel! Gaaf zeg!
Nee ok, maar doelde er meer op dat ik dus helemaal geen fotograven zag... Als er dus ergens deze middag stoomtreinen langs komen... zou je toch verwachten dat er al wel wat lui zijn...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb noiot gezegd dat ze om 4 uur op CS zouden zijn.. alleen dat er aan het eind van de middag twee zouden komen, met een uur er tussenin... en dat IK er om 4 uur zou zijn
Toen ik er was, was het vrij druk.. ik zie het verschil alleen niet tussen een bevrijdingsfestivalganger en een fotograaf...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee ok, maar doelde er meer op dat ik dus helemaal geen fotograven zag... Als er dus ergens deze middag stoomtreinen langs komen... zou je toch verwachten dat er al wel wat lui zijn...
Niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het vrij druk.. ik zie het verschil alleen niet tussen een bevrijdingsfestivalganger en een fotograaf...
Dacht dat het op spoor 4 wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat je die kapotte koppelingskappen door het poepglijden die opp spoor 1 (ja toch? iig die richting Sneek/Starum) lagen niet eens op de foto hebt gezet
Ik wil niet zoveel zeggen, maar die "treinfappers" maken dezelfde kwaliteit kiekjes als jij dus zo denigrerend doen is een beetje triest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Denk het niet, ik hou het bij morgenochtend... Nu vanmiddag is het aangekondigd, sta je daar tussen 200 treinenfappers. En foto's maken ho maar, lopen er weer jan doedels voor je lens langs... Als ik ze morgen zie heb ik geluk, en anders zie ik het maandag of zaterdag wel op Omrop Fryslân.
mwah, die ene mat '64 die per week in Lwd komt?? En treinfappers is een geuzennaamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef Tfz het volgende:
[..]
Ik wil niet zoveel zeggen, maar die "treinfappers" maken dezelfde kwaliteit kiekjes als jij dus zo denigrerend doen is een beetje triest.![]()
Naast het spoor: Die gare beschermhoedjes (koppelkappen, zo je wilt) liggen daar regelmatig, heeft niks met doorglijden te maken. Een verzameling van die dingen zie je op alle stations waar regelmatig mat '64 gesplitst en gecombineerd wordt wel.
@Radjesh: Wanneer is de foto in Eindhoven gemaakt? Gisteren rond een uur of zes?
Lw. ICM en DH I/II heeft ze ook overigens, dus dat verklaart wel watquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
mwah, die ene mat '64 die per week in Lwd komt??
Je hebt wat gemist joh... was moooooooiiii hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het vrij druk.. ik zie het verschil alleen niet tussen een bevrijdingsfestivalganger en een fotograaf...
Juh vast wel. Rond 10en begint de show in Sneek.... Maar is t om 7 uur dan al wel lichtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, morgenochtend om kwart voor zeven ben ik er, met een beetje geluk staan ze er dan nog
Hoe laat is dat? (aankomst groningen)?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Oja, s avonds na de laatste rit gaan ze een dinertochtje maken richting Groningen...
Had het nog gevraagd aan enkele lui van de VSM, maar ze wisten het nog niet...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? (aankomst groningen)?
www.somda.nlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Vanmiddag iemand onder een trein terecht gekomen tussen rotterdam en gouda, weet iemand meer over vertragingen, hoe lang dit geduurd heeft en waar het ongeveer was?
En kan iemand me helpen aan de naam van een website met treinspots, treinstelsamenstellingen e.d., iets met een a erin? Ik kan het niet meer vinden
Vriend van mij zat in die trein, iemand had zelfmoord gepleegd... Vertraging duurde ongeveer 2 uur. Hij zag hoe ze bezig waren de stukjes onder de trein weg te halen, en ze moesten heel de trein van voor naar achter meerdere malen checken...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Vanmiddag iemand onder een trein terecht gekomen tussen rotterdam en gouda, weet iemand meer over vertragingen, hoe lang dit geduurd heeft en waar het ongeveer was?
En kan iemand me helpen aan de naam van een website met treinspots, treinstelsamenstellingen e.d., iets met een a erin? Ik kan het niet meer vinden
Dat is echt verschrikkelijk..quote:Op zondag 7 mei 2006 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vriend van mij zat in die trein, iemand had zelfmoord gepleegd... Vertraging duurde ongeveer 2 uur. Hij zag hoe ze bezig waren de stukjes onder de trein weg te halen, en ze moesten heel de trein van voor naar achter meerdere malen checken...
Brrrr
Heb me er net aangemeld. Zit jij daar ook of ben jij een van de beheerders daarquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef verzameldirk het volgende:
voor veel nieuws over Openbaar vervoer met spotmeldingen "
http://groups.yahoo.com/group/ovl/
he bah :/ nou is rood geen lelijke kleur maar t vloekt volgens mij enorm bij t geelquote:Op zondag 7 mei 2006 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vriend van mij zat in die trein, iemand had zelfmoord gepleegd... Vertraging duurde ongeveer 2 uur. Hij zag hoe ze bezig waren de stukjes onder de trein weg te halen, en ze moesten heel de trein van voor naar achter meerdere malen checken...
Brrrr
Zo'n aanrijding is ook maar zonde van de gele treinenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
he bah :/ nou is rood geen lelijke kleur maar t vloekt volgens mij enorm bij t geel
Nee, was de intercity van Rotterdam naar Utrecht.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk..
Ik heb begrepen dat het een intercity naar rotterdam was? Althans, een vriend van mij moest de intercity van 7 over 1 hebben, en kreeg te horen dat die niet reed, 'omdat er iemand onder lag'.
Yep, hoewel ik t bij een Wadsloper niet eens zo erg zou vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zo'n aanrijding is ook maar zonde van de gele treinen
![]()
maar die zijn niet kapot te krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik t bij een Wadsloper niet eens zo erg zou vinden
moauwquote:Op zondag 7 mei 2006 15:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar die zijn niet kapot te krijgen( getuige de aanrijdingen in het verleden)
Ok, thanks.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, was de intercity van Rotterdam naar Utrecht.
Ik zou het wel erg vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik t bij een Wadsloper niet eens zo erg zou vinden
Of een lurkende wadloperliefhebber die zich heeft aangemeld omdat hij (of zij) het wadloperbashen niet maar aan kon zienquote:
Ach als je het vergelijkt met een Lint, is de wadloper opzich nog redelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of een lurkende wadloperliefhebber die zich heeft aangemeld omdat hij (of zij) het wadloperbashen niet maar aan kon zien
dan mag je strax een andere nick gaan uitzoekenquote:Op zondag 7 mei 2006 18:00 schreef Wadloper het volgende:
Hehe, nee, ben echt een treinenliefhebber hoor, dus vandaar mijn naam(Wadloper is mijn favoriet
)
Ik zal ook ff wat pics uploaden
Nope, was niks.. gisteravond bij thuiskoomst wel, maar toen was het al te donker.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog 7 maanden, dan komen eindelijk de nieuwe duitse treinen hier. Wat zal dat een verademing zijn. Trouwens Alexxxxx nog pics kunnen schieten gister ochtend ?
Ze stonden ook een stuk verderop he. Bijna tegen over de container terminalquote:Op zondag 7 mei 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, was niks.. gisteravond bij thuiskoomst wel, maar toen was het al te donker.
Ik vind dat ze teveel lawaai maken. Ze roesten bijna weg. Ze worden niet schoongemaakt (al is dat logisch met het oog op dec2006). Ze zijn bijna altijd vol...quote:Op zondag 7 mei 2006 18:07 schreef Wadloper het volgende:
Momentje...
Wat ik me ondertussen afvraag... wat hebben jullie tegen Wadlopers? Ik reis er erg vaak mee, en vind ze zo erg nog niet
Lawaai vind ik ze niet echt maken (ik merk het niet echt, alleen als ze vertrekken maken ze lawaai)quote:Op zondag 7 mei 2006 18:16 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel lawaai maken. Ze roesten bijna weg. Ze worden niet schoongemaakt (al is dat logisch met het oog op dec2006). Ze zijn bijna altijd vol...
iemand anders nog wat toe te voegen
Lijkt van welquote:Op zondag 7 mei 2006 18:16 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc101/th_18519_IMG_3829.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img120.imagevenue.com/loc101/th_18529_IMG_3814.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img40.imagevenue.com/loc213/th_18541_IMG_3830.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img101.imagevenue.com/loc157/th_18550_IMG_3840.jpg]afbeelding][/URL]
(lukt het nu wel zo?)
Nee zit daar al jaren is heel erg informatief maar ook somsquote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Heb me er net aangemeld. Zit jij daar ook of ben jij een van de beheerders daar
Jawel, maar de helft ervan zijn geen wadlopersquote:Op zondag 7 mei 2006 18:16 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc101/th_18519_IMG_3829.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img120.imagevenue.com/loc101/th_18529_IMG_3814.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img40.imagevenue.com/loc213/th_18541_IMG_3830.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img101.imagevenue.com/loc157/th_18550_IMG_3840.jpg]afbeelding][/URL]
(lukt het nu wel zo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |